×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 2
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.4 | 49.4 |
| USD | 41.7 | 42.3 |
| Всі курси банку | ||
В мене наступна ситуація. 14-го лютого, при поповненні картки на сумму 1500 грн (три купюри по 500грн) термінал «зажував» третю банкноту. Я оформила заявку на повернення грошей. Після інкасаціїї мені повідомили, що грошей не знайшли. Я написала заяву на службове розслідування. У відповіді мене повідомили, що згідно результатам розслідування « збоїв або помилок в роботі терміналу не виявлено». Я к таке може бути. Я ж знаю, що гроші були і менеджер відділення також знає, що тернімал поламався. В мене навіт її рукою записано час і номер терміналу, який поламався. На прохання переглянути відео мені відмовили. Чому? Тоді ж все б стало на свої місця. І на відео видно коли і які купюри приймав термінал.Тим більше, що я знаю дату і точний проміжок часу, який займає лише три хвилини. Допоможіть, будь ласка. Дякую.