Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
MykolaA
MykolaA
1 травня 2022, 11:26
Николай, Киев
В кабінеті ПР24 маю напис: «Списання відсотків в сумі 25.48 ГРН буде зроблено в кінці місяця.» Місяць закінчився. Чому не списані відсотки? Коли будуть списані відсотки?
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2022, 12:27
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
1512cergei
1512cergei
30 квітня 2022, 22:27
Неодноразово зверталася в онлайн допомогу. Мені повідомили що кошти які було списано з картки 23.04.2022 року будуть повернуті не пізніше 29.04.2022 року. На сьогоднішній день кошти не зараховані. Коли їх буде повернуто?
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2022, 8:33
Доброго ранку!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб перевірити інформацію та надати консультацію.
Lato446
Lato446
30 квітня 2022, 8:38
Андрей , Львов
При снятии наличных в банкомате 2 раза были списаны деньги с карточки и ни разу не выданы. На экране банкомвта было сообщение что деньги с карты сняты не будут. А получилось все наоборот. Возврат средств по обращению в банк до 14 дней. Интересно, как вы думаете, много желающих останется хранить личные средства на карте?
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2022, 9:34
Доброго ранку!
Перепрошуємо за завдані незручності. Ми завжди намагаємось опрацювати заявку якомога швидше та за наявності збою повернути кошти. В деяких випадках необхідна інкасація для опрацювання заявки. Проведення та звірка результатів інкасації дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково інформуємо клієнта.
koloholm
Андрей Андрей
29 квітня 2022, 1:42
Андрей, Харьков
Здравствуйте, Я нахожусь за границей, телефон по которому приходят смс подтверждения находится в роуминге, уже неделю не смс подтверждения банковских операций с картой привата перестали приходить на мой номер, я не могу зайти в личный кабинет приват 24, что можно сделать, раньше все работало нормально?
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2022, 8:35
Доброго ранку!
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
olegzinovev
olegzinovev
29 квітня 2022, 0:00
Банкомат приватбанка не выдал деньги, но списал со счета, подал заявку сказали после инкасации вернут. Зашел через пару часов к банкомату вижу появились деньги в банкомате, значит инкасация прошла. но деньги мне не вернулись. прошу пожалуйста побыстрее решить этот вопрос. деньги очень нужны в дорогу!
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2022, 8:34
Доброго ранку!
Перепрошуємо за незручності. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб опрацювати заявку якнайшвидше. За результатом обробки заявки відправляється повідомлення.
1627
1627
28 квітня 2022, 20:06
игорь
скажите поступила информация об анулировании средств на карточках с 1 мая
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 20:24
Банком було прийнято рішення про закриття програми лояльності «Бонус+» з подальшим переказом коштів із бонусних рахунків на рахунок ЗСУ.
Якщо ви не бажаєте, щоб бонусні кошти було переведено на рахунок ЗСУ, ви можете витратити ці кошти в мережі магазинів Бонус+ до 30.04.2022.
https://bonus.privatbank.ua/ua/
Dariia13
Dariia13
28 квітня 2022, 17:46
Здравствуйте!
28 марта была подана заявка на получение 6500 грн, но деньги до сих пор не поступили.
В Дие была запись, что заявка выполнена, деньги зачислены, но по факту на карте было НОЛЬ.
Сейчас снова сообщение о том, что заявка успешна и следует ожидать поступление средств в течении 10 дней. Снова ничего.
Когда, наконец-то, будут начислена обещанная сумма?
Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 18:57
Вітаємо.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
33311324
33311324
28 квітня 2022, 12:44
Анатолий
28 марта оформил е допомога на помощь в 6500 прошел уже календарный месяц а денег нет… вы ссылаетесь на задержки от минфина но минфин в свою очередь уже отчитался о том что выделил дополнительную сумму в 6 милиардов на выплаты… которых как мы видим до сих пор так и нет… что происходит?? может стоит обращаться в прокуратуру с просьбой о проверке по использованию средств?? подскажите что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 13:20
Вітаємо!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Якщо в додатку «Дія» статус вашої заявки на отримання допомоги схвалений, то чекайте зарахування.
IvanOne
IvanOne
28 квітня 2022, 12:42
Ivan, Odessa
Доброго дня. Як я можу отримати таку виписку:
«Банковская выписка, полученная за последние 3 месяца, на которой видно Ваше имя и адрес проживания. Вы можете заказать банковскую выписку с фактическим адресом в Вашем банке.»
Цитата взята з сайту Payoneer, йдеться про виписку з фактичною адресою, для пiдтвердження змiни мiсця фактичного перебування з метою разблокування гаманця пiсля перемiщення з донецького регiону. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 13:26
Вітаємо.
Ви можете отримати стандартну виписку з вашою юридичною адресою безкоштовно в особистому кабінеті Приват24, в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка по картці / рахунку'.
Вибираєте картку, період, мову і натискаєте кнопку 'Сформувати'.
Виписка відкриється в новому вікні з можливістю зберегти або роздрукувати.
Якщо отриманий формат виписки не підійде, для замовлення нестандартної виписки необхідно звернутись до відділення банку.
ruslana2005
ruslana2005
28 квітня 2022, 11:44
Яна Олегіна Павленко, Тимчасово переміщана з ХАРКІВА до ЧЕРНІВЦІВ
Доброго дня. 23 березня 2022 року мною була успішно оформлена заявка на отримання допомоги в 6500 грн. Мала отримати цю суму протягом 10 робочих днів. Сьогодні 28 квітня, — грошей НЕМА!!! Що робити і куди звертатись? Коли отримую цю допомогу? Яна Павленко
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 12:05
Вітаємо.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Karen240889
Ири Пономаренко
28 квітня 2022, 10:40
Ири
Доброго дня скажить будласка ми незнаете приватбанк здийснюе передачу грошей впо на картки по яке число уже.Ци 2000 и 3000 тисячи
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 11:56
Вітаємо.
Перерахування бюджетних коштів здійснюється Мінсоцполітики АТ «Ощадбанк» щомісяця до 3, 13 і 23 числа на підставі реєстру внутрішньо переміщених осіб для виплати допомоги, сформованого державним підприємством «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики»
Це означає, що виплата коштів проходить в три етапи:
подача заявки;
формування та опрацювання реєстрів;
виплата коштів.
Важливо! Формування та опрацювання реєстрів здійснюється на боці Мінсоцполітики. ПриватБанк не має жодного відношення до даної процедури.
uaperevera
Микола Перевера
28 квітня 2022, 10:19
Микола, Чернигов
Доброго дня, не прийшла пенсія, пенсія завжди приходила вчасно, зараз пройшов 4й день, коли повинна була прийти пенсія і досі немає. Я хотів би дізнатися чому. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 10:39
Вітаємо.
При виплаті зарплат соціальних виплат, пенсій банк є лише посередником між відправником (підприємством, навчальним закладом, фондом, тощо) та вами.
Щойно до нас надійдуть кошти — ми протягом години зарахуємо їх на картку і відправимо вам повідомлення, щоб ви якомога скоріше дізналися про зарахування.
Dimas9911
Dimas9911
27 квітня 2022, 21:01
Подскажите пожалуйста, был утерян телефон сим картой привязанной к приватбанка, сим карту не восстановил, можно ли как нибудь привязать старый утерянный номер на новый действующий!!!
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 10:12
Вітаємо.
Підтвердити новий номер ви можете в банкоматі, терміналі ПриватБанку, або через чат на сайті банку за наявності веб-камери та паспорту.
DanilM2211
DanilM2211
27 квітня 2022, 20:07
Данило М. , Дніпро
Вже більш ніж місяць пройшло після надіслання заяви на одноразову поміч. Вчора було написано в дії, що кошти 6500 зараховані, а сьогодні знову змінено на «заяву успішно надіслано», чому так відбувається?
Приватбанк
Відповідь банку
28 квітня 2022, 10:10
Вітаємо.
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Aleksandr543
Aleksandr543
27 квітня 2022, 9:07
Вчера мин фин выделил 2милиарда грн на поддержку 6500.когда будет выплата
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2022, 13:37
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
UkrBankUser
UkrBankUser
26 квітня 2022, 19:08
Світлана, Київ
Програма лояльності від Привату доживає свої останні дні. Все зрозуміло, усі були попереджені заздалегідь. Але все ж таки цікаво, чому з подачі Банку, більшість точок, які працювали з Бонус+, були відключені раніше заявленої дати?
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2022, 20:19
Добрий вечір!
До закриття програми Бонус+ торгові точки партнери продовжують приймати оплати з карток згідно умов програми.
Msoshsjssj
Msoshsjssj
26 квітня 2022, 18:35
Владимир, Бердянск
Здравствуйте, сегодня позвонили, представились из приват банка, говорили о задолженности.
Можете ли подтвердить что эти номера являются номерами приват банка?
+380 56 733 5040
+380 50 456 8313
Разговаривали невежливо, перебивали!
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2022, 18:49
Добрий вечір!
Дані номери належать ПриватБанку. Щоб перевірити інформацію щодо коректності спілкування співробітників ми звернулись в приватному повідомленні.
seamni27
seamni27
26 квітня 2022, 16:02
Без моего ведома, без моего подтверждения было списано деньги с моей карты для погашения займа в кредитній спілці Єгроші!!! Больше 3000 грн списали!!! Как такое может біть??? не могу дозвониться ни по одному номеру!!!
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2022, 16:17
Добрий день!
Подібне списання з картки можливе лише, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були раніше введені та збережені на сайті (сервісі) і дозволена подібна оплата. Ймовірно, що ви могли вказати дані картки перед отриманням коштів, щоб погашення займу проводилось з картки автоматично, про що має бути повідомлено на сторінці даного сервісу.
nazarenko2022
nazarenko2022
26 квітня 2022, 10:16
nazarenko2022, суми
Заявка на выплату 6500 грн. была подана успешно 27.03.22. Выплата должна осуществляться в течении 10 дней, даже если учитывать 10 рабочих дней, то сроки давно прошли. Работаю в крупной компании, сотрудники все оформляли выплату разных банков, но не получили только те, которые имеют карту Приват -Банка. Получается, что государство перечислило средства банку, который как-то не торопится выплачивать клиентам?
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2022, 10:28
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує кошти на картку після отримання фінансування; також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Rubi0
Rubi0
26 квітня 2022, 7:16
Специальный тарифный пакет «IT Expert» для Дия СитиСкажите планирует ли банк адаптировать специальный тарифный пакет «IT Expert» для Дия Сити, в рамках которых оплата по гиг-контрактам происходит не на фоп счета, а на обычную дебетовую карту физ лица?
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2022, 13:50
Добрий день!
Тариф «IT Expert» діє лише для ФОП та банк розглядає альтернативні тарифи і можливості для ДіяCity.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку