Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
vovan7101
Владимир Жуков
11 липня 2022, 15:54
Владимир, Черноморск Одесская область
еще 24,06,22 года около 16,30 банкомат в городе черноморске одесской обл забрал 20000 грн уже сделал больше 15 заявок, но все косят друг на друга и не хотят возвращать деньги я уже не знаю к кому обращаться ПОМОГИТЕ кто может.
Приватбанк
Відповідь банку
11 липня 2022, 16:33
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Alexandra315
Александра Александра
11 липня 2022, 11:04
Здраствуйте,
«Bud laska, protiahom nastupnykh 7 dniv nadaite dokumenty, shcho pidtverdzhuiut oboroty za rakhunkamy za ostanni try misiatsi».
Вот такое сообщение пришло на приват банк что это означает, что нужно мне сделать??
Приватбанк
Відповідь банку
11 липня 2022, 11:14
Добрий день!
Це повідомлення про необхідність надати документи про походження коштів. Можна це зробити самостійно в Приват24. Для цього потрібно у вікні повідомлення 'Про необхідність надати дані щодо походження доходів' натиснути кнопку 'актуалізувати зараз' і прикріпити читабельну сканкопію або фото документа.
Tatyana1973
Tatyana1973
10 липня 2022, 13:13
Татьяна , Днепр
Здравствуйте, имеет ли право банк из пенсии по инвалидности, без решения суда, снимать просроченный платеж по кредиту? Когда поняла что платить не смогу, пошла к юристу.Мне объяснили, что социальные выплаты неприкосновенны, и изменить это может только решение суда.
Помогите пожалуйста разобраться.
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2022, 15:05
Добрий день!
Щоб уникнути утворення простроченого платежу, або задля погашення вже утвореного прострочення з картки може бути списана сума на погашення поточного/простроченого платежу за кредитним договором картки Універсальна. Достатньо своєчасно вносити мінімальні платежі по картці, щоб уникнути подібної ситуації. Можливість такого списання передбачена умовами та правилами банківського обслуговування, які розміщені на сайті банку.
kupratasnizana
kupratasnizana
8 липня 2022, 13:28
София
Доброго дня, подала на допомогу по старому IBAN, але перевипустила карту, автоматично змінився IBAN. Чи прийде допомога на нову карту якщо в заяві старий IBAN?
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2022, 13:44
Добрий день!
Прийом платежу може буде здійснено на рахунок, який зазначений у заявці.
tatkuranova
tatkuranova
7 липня 2022, 12:41
Если я планово перевыпустила пенсионную карту visa, номер поменялся, получу ли я пенсию?
Приватбанк
Відповідь банку
7 липня 2022, 12:59
Добрий день!
Після перевипуску картки цільові зарахування продовжать надходити на нову картку.
scorpion65
scorpion65
6 липня 2022, 15:15
Наталия, пгт Михайловка
Добрый день. Можно ли у Вас в банке поменять карточку?
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 15:21
Добрий день!
Картку можна перевипустити у відділенні або в Приват24 (на віртуальну).
Kroshkau
Kroshkau
6 липня 2022, 11:59
Оксана, Верхньодніпровськ
Доброго ранку. Звертаюсь до Вас з питанням про допомогу. 14.04.2022 з моєї карти шахрайським методом були зняті кошти двома сумами 25000. Поки я дозвонилась до оператора для блокування картки з неї зняли ще 10000 грн… Я написала звернення в поліцію, заблокувала картку. 26.05.2022 від Приватбанка мені пришла СМС, що 25000 грн повернуто за заявкою №1902462. Але 04.07.2022 до мене був звонок працівника з банку і він повідомив про заборгованість в суммі 36000 грн. Прохаю Вас допомогти мені розібратися в цьому питанні.
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 12:56
Добрий день!
На даний момент банк вже успішно оскаржив одну з операцій та повернув кошти. По другій заявці йде процедура оскарження. Ми звернулись в приватному повідомленні для надання більш детальної інформації.
Neodeni
Дарина Микитенко
6 липня 2022, 11:49
Код авторизації транзакції
Доброго дня! Мені необхідний код авторизації транзакції iHERB. В розділі чату «Популярні питання» немає відповіді на це питання, а оператори не відповідають вже 12 годин.
Мені відповідь необхідна терміново, для підтвердження оплати замовлення.
Надайте відповідь, будь-ласка.
З повагою, Микитенко Дарина
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 11:53
Добрий день!
Зазвичай, код необхідний для введення на сайті і підтвердження прив'язки картки відображається у виписці по картці в описі транзакції передавторизації. Радимо переглянути виписку по картці в своєму Приват24. У разі виникнення додаткових питань, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні.
05742536
Анастасия Елисеева
6 липня 2022, 11:31
Анастасия, Украина
Добрый день. Около 10 лет получаю на карту алименты. Проблем ранее не возникало. Однако последние 4 месяца (апрель, май, июнь, июль 2022) банк начал снимать с алиментов комиссию по 25 грн., не зависимо от суммы зачисления. В итоге банк за 4 месяца изьял детских алиментов на сумму 100 грн. В назначениях платежа ЗАЭС всегда указывает, что это алименты, никакого другого назначения средства, поступающие 10 лет на карту, не имеют. Алименты — собственность ребенка и использоваться должны лишь по целевому назначению в интересах ребенка. Связь с менеджером или онлайн час отсутствуют. Необходимо прекратить эти незаконные списания и вернуть деньги ребенку.
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2022, 11:48
Добрий день!
Комісія картки для виплат за нецільове зарахування складає 0.5% від суми. Дана комісія не списується, якщо кошти, які надійшли є цільовими. При безготівковому поповненні картки недостатньо в призначенні платежу написати «цільові кошти» або «аліменти». Відправник має коректно відправити кошти, як цільове зарахування.
Ми звернулись в приватному повідомленні для перевірки інформації.
vovchik66
Владимир Лищук
5 липня 2022, 14:27
Владимир , Киев
Добрый день.В компании была смена директора.Вчера были поданы все необходимые документы.Подходит к концу обещанные в банке вторые сутки а ответа от банка нет.Ключи для клиент банка сделать нельзя, а люди ждут зарплату.
Приватбанк
Відповідь банку
5 липня 2022, 14:55
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
TTTRRR
Тетяна Растрогіна
5 липня 2022, 7:28
Тетяна, Киев
Договір про іпотечний кредит має такі пункти:
10.9.4. Під час дії обставин «форс-мажору» виконання зобов'язань за цим Договором може призупинятись (частково або в повному обсязі).
10.9.8. Обставини «форс-мажору» автоматично продовжують строк виконання зобов'язань на період їх дії та ліквідації наслідків. Якщо обставини «форс-мажору» триватимуть більше ніж 6 місяців, то кожна із Сторін має право відмовитись від подальшого виконання зобов'язань за цим договором, і, в такому разі, жодна із Сторін не має права на відшкодування другою Стороною можливих збитків.
Згідно з ст.628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Згідно ст 629 Цивільного кодексу України договір є обов'язковим для виконання сторонами.
Враховуючи викладене вище прошу надати роз'яснення з яких причин мені відмовлено у призупинені моїх зобов'язань за договором терміном на 5 місяців у зв'язку з форс-мажорними обставинами (офіційно підтвердженно ТТП) з подальшим продовженням дії договору на вказаний період (5 місяців).
Приватбанк
Відповідь банку
5 липня 2022, 8:57
Добрий ранок!
Вам на пошту банк надіслав листа з офіційною відповіддю та подальшими рекомендаціями щодо Вашого питання.
З повагою, ПриватБанк.
rerus
rerus
3 липня 2022, 16:20
Руслан, Харьков
В пятницу, 01.07.2022 на мою карту должны были отправить денежные средства, крупную сумму. Но банкомат ПриватБанка, который принимает сразу много купюр, проглотил деньги, на карту они зачислены не были. Была создана автоматическая заявка на 73100 грн (именно такую сумму забрал банкомат), номер заявки 24981435. Также отправитель обращался на 3700, создали ручную заявку 24981675. Но до сих пор вопрос с возвратом присвоенных ПриватБанка денег не решается. Прошу СРОЧНО вернуть деньги — сумма крупная, долго ждать не намерены, будем писать заявление в полицию и НБУ.
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2022, 19:28
Добрий вечір!
Зазвичай, в подібному випадку необхідне проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково повідомимо клієнта, котрий проводив операцію в терміналі.
rerus
rerus
3 липня 2022, 11:32
Руслан, Харьков
В пятницу, 01.07.2022 на мою карту должны были отправить денежные средства, крупную сумму. Но банкомат ПриватБанка, который принимает сразу много купюр, проглотил
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2022, 12:00
Добрий день!
Відправник може звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті для подачі заявки на повернення коштів.
Gena2286
Gena2286
2 липня 2022, 20:23
Добрый вечер. Хотел бы узнать как снять наличные деньги с карты Е-Поддержка? Хотел снять деньги с карты Е-Поддержка, подошел к банкомату поднес карточку через NFC, запросил PIN. Но я его не ставил при оформлении карты Е-Поддержка… Подскажите пожалуйста что в этом случае делать?
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2022, 20:38
Добрий вечір!
ПІН-код картки можна змінити (отримати) зайшовши в налаштування картки в Приват24.
Spodobaieva
Spodobaieva
2 липня 2022, 14:32
Євгенія
Доброгг дня! Здіснили переказ коштів із за кордону в Україну переказом через Swift, але було зроблено помилку. IBAN вказаний однієї людини, а ПІП іншої. В Україні не можуть отримати цей переказ. Кошти автоматично не повертаються нам, хоча в банку сказали, що ці кошти повернуться через місяць! Що можна зробити? Як кошти повернути назад? Або як їх забрати в Україні?
Звертались в Німеччині в банк, кажуть щоб в Україні зробили повернення. Звернулись в Приват в Україні, кажуть що треба в Німеччині подати заяву на повернення! Але чому кошти десь «зависли» і вони не повертаються автоматично як повинні? Кошти надіслані були 13 квітня.
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2022, 15:49
Добрий день!
В даному випадку, необхідно, щоб до нас звернувся отримувач, бажано, з фото квитанції або свіфт протоколу, щоб ми могли перевірити інформацію та підказати щодо зарахування чи повернення переказу.
Leonid7491
Leonid7491
1 липня 2022, 22:32
Леонід.
За кордоном у магазинах я розраховуюся пенсійною карткою Привату. Однак банкомати не хочуть видавати готівки з цієї картки. У той же час з інших карток готівка знімається без проблем. Чому така дискримінація?
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2022, 8:39
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Svitlana3009
Svitlana3009
1 липня 2022, 22:19
Світлана, Чаплинка
Як зайти в кабінет Приват24 за неможливості прийняти дзвінок чи смс?
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2022, 8:37
Доброго ранку!
При вході може бути кнопка «Інший спосіб», щоб змінити спосіб підтвердження входу. Якщо її немає, ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною фінансового номеру або способу підтвердження входу. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Nadiia78
Nadiia78
1 липня 2022, 14:00
Надія, Харків
Доброго дня. 21 квітня зареєструвалася як ВПО через додаток ДІЯ (я та двоє неповнолітніх дітей, одна дитина інвалід). На цей час жодної виплати не отримала. Від банку отримала віднповідь: «Кошти не зараховано, тому що ІПН у платежі не збігається з ІПН отримувача в банку». Звернувшись у відділення банку отримала відповідь «Всі дані вірні». Звернулася до УПСЗН, там сказали: «Так, ІПН не вірний, але ми виправити не можемо, немає такої функції програми». Звернулася до підтримки застосунку ДІЯ, там теж направили в банк. Тобто, все вказує, що тільки ви можете допомогти виправити дані для отримання виплат ВПО. Як це правильно зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2022, 14:34
Вітаємо.
Якщо вам повідомили, що вказано неправильний ІПН у відомості ЦНАПА дійсно вказано неправильний ІПН (не збігається IBAN та ІПН, або різні ПІБ). В такому разі необхідно звернутися до ЦНАП або УПСЗН із довідкою про ІПН та подати звернення для виправлення даних.
02959470
Назар Грузевич
1 липня 2022, 1:34
Назар, Львів
Вчора створив акаунт в приваті, пройшов всі перевірки, відкрив дві картки та на одній додав пінкод. Далі, мені не зберігся пароль в додатку, я знову логінився та ввів неправильний. Тепер кожного разу пропонує поміняти пароль. Я міняю, але там пише, що недавно змінений пінкод. Аби поміняти пароль, треба розрахуватись картою в мережі магазинів. В мене немає пластикової карти, я робив все з додаткуу… В епл пей теж не встиг додати, тому не пригадую самих даних карти… Як мені зайти в додаток?
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2022, 9:32
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Ви можете звернутись в наш чат на офіційному сайті банку — наші колеги в чаті радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
Danylosm
Danylosm
30 червня 2022, 23:23
Доброго вечора! Я зараз знаходжуся за кордоном. У мене закінчується строк придатності закордонного паспорта (але я його продовжив) і мені потрібно актуалізувати інформацію. Щоб це зробити потрібно мати номер телефону який прив'язаний до Privat24 і справа в тому що Сім-карту випадково загубив а без неї я не можу зробити актуалізацію інформації. Що робити? Чи заблокують мою банківську карту, якщо не актуалізувати інформацію?
Приватбанк
Відповідь банку
1 липня 2022, 9:32
Вітаємо.
Ви можете підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій в банку через чат на сайті банку.
Для цього потрібна обов´язкова наявність:
— операцій з будь-якої вашої картки ПриватБанку за останні 10 днів за кордоном (перегляд балансу в банкоматі, оплата карткою в магазині, зняття готівки);
— вебкамери;
— українського або закордонного паспорта для того, щоб зробити фото з ним.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку