Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Дійсно, відповідно умовам договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, потрібно зробити витратні операції по картці.
Окремо приносимо свої вибачення за незручності пов'язані зі зверненням в підтримку. Наші фахівці живуть в різних регіонах та містах, тому може бути таке, що частина з них вимушена йти в укриття під час тривоги, щоб бути в безпеці. В такому разі в чат можна звернутись пізніше або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу в чаті, де вам з радістю допоможуть після ідентифікації.
Написати коментар
В чаті дистанційно відмовляють в такій послузі яка ПРОПИСАНА в послугах ПРИВАТ.
Співробітники корректно ВІДПРАВЛЯЮТЬ у відділення… але ж цій країні… Привата ще немає…
Перебуваючи тут до повернення… єдина допомога моєму місту це сплата комунальних рахунків… PS. боляче але коли співробітник цинічно говорить… повернетесь і прийдете у відділення… Прошу поставитись із розумінням. ДЯКУЮ.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію стосовно вашої ситуації.
Написати коментар
З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку, але не більше від суми залишку.) Рахунками не користуюсь більше 5 років, карточок теж не маю, бо вийшов строк дії. Також не маю того телефону який був підвязаний до банку. Коли була останній раз в банку повідомили, що не маю рахунків і заборгованості. Рахунки закриті і не потрібно нічого підписувати. Значіть це була не правда і у мене не закриті рахунки і до того тепер мушу сплачувати гроші за рахунки якими давно не користуюсь?
Відповідно до умов договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, потрібно зробити витратні операції по картці.
Для отримання детальної інформації щодо вашого випадку, просимо звернутися в підтримку чата на сайті: pb.ua/chat, де вас ідентифікують та нададуть консультацію.
Коментарі (1)
У всіх відділеннях банку монети приймаються до 100 грн. на одну операцію одного клієнта на поповнення рахунків. У спеціалізованих відділеннях обмін та прийом на рахунки монет національної валюти проводиться без обмежень.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей ситуації.
Написати коментар
При зверненні в онлайн підтримку фахівець має вас ідентифікувати, як власника картки. Якщо при цьому ви надали відповіді на питання, які не збігаються з інформацією, яку ви залишали в банку, фахівець не може надати інформацію персонального характеру чи провести операцію по картці, адже вас не вдалось ідентифікувати. Ми звернулись в приватному повідомленні для перевірки інформації.
Коментарі (1)
Даріє, останнім часом ви не користувалися своїми рахунками, і вони перейшли в статус неактивних 😟
З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку, але не більше від суми залишку.
Якщо я не планую користуватись карткою мені треба закрити картковий рахунок? а якщо є кредитна лінія, то теж банк буде знімати по 20 грн з картки у мінус?
Якщо на картці немає власних коштів списання «в мінус» не проводиться. Закрити рахунок можна звернувшись в чат на нашому сайті pb.ua
Коментарі (2)
Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною способу підтвердження входу. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Написати коментар
Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною способу підтвердження. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Написати коментар
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію по картці.
Написати коментар
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
Написати коментар
За наявності веб-камери та паспорту це можна зробити через наш чат на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Написати коментар
pb.ua/chat
Написати коментар
был подана информация на актуализацию данных.
Через какое-то время в приват24 в уведомлениях пришло: «… Обслуговування ваших рахунків відновлено в повному обсязі.»
В тоже время в чате «помощь онлайн» по запросу «чи пройшли мои документи актуализацию данних» выдает «В даний момент ваші документи знаходяться на перевірці у наших спеціалістів. Перевірка може тривати до 1 доби.Очікуйте, будь ласка.»
Тоб-то не зрозумiло — чи всеж таки пройшло чи нi?
Написати коментар
При этом никаких сообщений об изменении моего льготного статуса участника Голд клуба или любой другой информации об изменении условий обслуживания не поступало.
Прошу объяснить с чем связана данная ситуация? Почему меня лиши льготного статуса участника Голд клуба и начали взимать плату? Если изменились условия, то почему заранее не предупредили об этом? Если это ошибка, то как произвести возврат удержанной комиссии?
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Написати коментар
Ви можете відкрити універсальні Gold картки в потрібних валютах. https://privatbank.ua/ru/platezhnie-karty/val-utnaja-karta-universal-naja-gold
Ліміт для міжнародних переказів на отримувача — 3 199 999 грн на місяць.
У разі виникнення у банку додаткових питань, наші фахівці обов`язково з вами зв`яжуться.
Коментарі (1)
Відділення не єдиний спосіб отримання переказу.
Отримати і відправити переказ можна:
— У системі Приват24;
— У терміналі самообслуговування;
— У банкоматі ПриватБанку;
— У мобільному додатку;
— У відділенні ПриватБанку;
— По дзвінку на 3700;
Більш розгорнута інформація в блоці Поширені питання:
https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov/western-union
Для отримання переказу необхідно бути ідентифікованим в банку. За відсутності необхідної суми в обігу каси, отримання можливе на картку в валюті переказу, або в гривні.
Закрити картку можна в будь-який момент в Приват24, в меню: 'Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Закрити картку — Подати заявку'.
Написати коментар
Недавно на эту карту поступили средства. В связи с этим, могу ли я оплатить коммуналку при заблокированной карте? Система якобы позволяет создать платеж, но дальше я не уверен, т.к. непонятно как оно дальше пойдет и не зависнут ли в этом случае деньги?
Посетить отделение пока нет времени. Чат приват24 похоже для галочки — там нет операторов.
Так, ви можете сплачувати комунальні в Приват24.
Нам дуже шкода, що наша служба підтримки залишила про себе таке враження.
Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані та детальніше проаналізувати звернення.
Написати коментар
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Написати коментар
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Написати коментар
ПІН-код, який надходить в смс можна залишити, а в банкоматі ви можете змінити його на ту комбінацію цифр, яку забажаєте.
Якщо при вході в Приват24 з'являється повідомлення, що по картці змінено ПІН-код і нею необхідно скористатись, щоб мати змогу відновити доступ до акаунту, то ви можете провести будь-яку операцію з присутністю картки в банкоматі чи терміналі.
Написати коментар