Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
L0ginl0ginl0gin
L0ginl0ginl0gin
24 червня 2022, 11:28
Одеса
Доброго дня. Вчора та позавчора я внесла кошти на свою картку Універсальну для того, щоб погасити платіж по Оплаті частинами. Для того, щоб внесені кошти не знялися з Універсальної для зменшення кредитного ліміту по картці (як це чомусь в умовах війни банк підло уже зробив), я в розділі Кредити через кнопку «Внести кошти» внесла заздалегідь дві суми для оплати чергового платежу по ОЧ. Сьогодні чомусь прийшло повідомлення, що за оплатою частинами мені потрібно внести платіж до 27.06.2022. Але ж в цьому місяці я вже внесла їх та інших коштів на це не маю. Як зарахувати ці кошти в рахунок платежу за червень?
Приватбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 12:17
Добрий день!
Списання щомісячного платежу за сервісом Оплата частинами відбувається з картки за рахунок кредитних коштів в тому разі, якщо на момент списання не було достатньо власних коштів. Для списання платежу в рахунок власних коштів достатньо просто заздалегідь поповнити картку на потрібну суму, щоб в день списання платежу вона вже була на картці.
В Приват24 в меню «Кредити» обравши діючий договір Оплати Частинами можна натиснути на кнопку «Внести кошти», щоб здійснити дострокове часткове чи повне погашення. Що ж до вашого випадку, то виходячи з описаних вами дій ви провели дострокове часткове погашення договору. При достроковому частковому погашенні зменшується сума останніх регулярних платежів за графіком вашого договору тому необхідність внести обов'язковий платіж в поточному місяці залишається.
Andrey8812
Andrey8812
24 червня 2022, 10:28
Андрей , Кривой рог
Здравствуйте хочу сдать билеты на сегодняшний поезд но не могу связаться с оператором, подскажите как это проще сделать.
Приватбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 11:22
Добрий день!
Для вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Ytarasova7
Ytarasova7
23 червня 2022, 23:41
Доброго дня!
16.05 з картки грн gold сплачувала послугу в канадс дол ( зняло по курсу ). За кiлька днiв пройшла вiдмiла послугу та вчора прийшло смс повiдомлення що вiдбувся переказ грошей на картку ( сума така сама ), теж написали курс обмiну, але баланс залишився без змiн (
Та вже 24 години картка не поповнюеться ...!!!
Я зараз з дiтьми за кордоном та я дуже розраховувала на цi кошти (((
Коли чекати грошi? Кому звонити?
Гаряча лiнiя — 056 7161131 завжди зайнята… цiлий день намагаюся дозвонити!!!
Приватбанк
Відповідь банку
24 червня 2022, 8:34
Доброго ранку!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію по картці.
19ruslana77
19ruslana77
23 червня 2022, 18:11
Руслана, Великая Белозерка
20 червня 2022 року мені виповнилося 45 років. Я проживаю на тимчасово окупованій території. Не можу вклклеїти нове фото в паспорт. Чи не будуть у мене проблеми з платіжними картками? Чи буде дійсним мій паспорт надалі? Виїхати до Запоріжжя ризиковано.
Приватбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 18:58
Вітаємо.
На період воєнного стану допускається ідентифікація/актуалізація по паспорту громадянина України без вклеєної вчасно фотографії у 25/45 років.
L0ginl0ginl0gin
L0ginl0ginl0gin
23 червня 2022, 17:05
Створив платіж через ситему Клієнт-банк, а він не проходить вже майже годину. Пише «ваш платіж перевіряється співробітниками банку». Що це означає? Щось новеньке… І скільки ще чекати?
Приватбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 17:39
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Ivannakim1808
Ivannakim1808
23 червня 2022, 15:54
Яна, Скадовск
Здравствуйте, Я нахожусь на окупированой теретории и нету связи. А в приват зайти не могу просит подтверждение, что делать ???
Приватбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 17:51
Вітаємо!
Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при вході, доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
Victoria65
Victoria65
23 червня 2022, 13:58
Я хочу вернуть деньги со счета мегабанка. Фонд гарантирования вкладов рекомендует обратится к банку агенту и дистанционно получить возврат средств
С 21 числа операторы банка не отвечают ни на звонки ни в онлайн чате ни в вайбере. НИКАК!!!
Я вынуждена писать здесь что бы со мной связались.
Кстати страница фонда тоже не отвечает
Приватбанк
Відповідь банку
23 червня 2022, 15:37
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Щоб оператор приєднався до діалогу необхідно описати своє питання і написати «Оператор» в стрічку для вводу тексту.
scherbyna13
scherbyna13
21 червня 2022, 16:56
Щербина Тетяна Вячеславівна, Херсонська область,Білозерський район,смт,Білозерка
Проживаю в Херсонській області, смт, Білозерка, у нас повністю відсутній мобільний зв'язок, хочу тривалий час відновити доступ в приват 24, звернутися у відділення Приватбанку немає можливості, живу в пригороді, Відділення Приватбанку в Білозерці немає, спроба пройти верифікацію не вдалася, верифікацію пройшла, селфі верифікацію не пройшла, за посиланням ссилка не відкрилася, написало 403 помилку, зробила спробу пройти верифікацію повторно, зробила помилку в даті народження, відправили для уточнення даних у відділення Приватбанку у місті Херсоні, які вже третій місяць не працюють в нормальному режимі, черги, які люди займають з ночі, живу в пригороді, не перший рік користуюся послугами приват 24, сплачую комунальні послуги,є історія, які ви можете переглянути, що робити, благаю допоможіть, живу на окупованій території, поряд бойові дії, що робити
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2022, 18:01
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти і перевірити інформацію.
Okramcha
Okramcha
21 червня 2022, 15:40
Оксана
Будь ласка, дайте посилання на сам чат, а не на сайт. Його неможливо знайти на сторінці банку. Оце все, що я знайшла. Є згадка про чат Допомога онлайн, але де саме він?
Зворотний зв’язок
Канали зв’язку з банком:
цілодобова підтримка клієнтів 3700 – для дзвінків по Україні (безкоштовно з мобільних у межах України), а також +38-073-716-11-31 – для дзвінків із-за кордону / зі стаціонарних телефонів;
чат «Допомога Онлайн» (з Приват24 або з сайта банку);
відділення банку – звернення безпосередньо до працівника відділення;
сайт https://privatbank.ua, меню «Скарги та пропозиції».
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2022, 16:21
Кнопка чату в правому нижньому куті сторінки сайту https://privatbank.ua/chat
Пряме посилання на чат https://privatbank.ua/chat
Okramcha
Okramcha
21 червня 2022, 15:00
Оксана
Як доповнення до попереднього коментаря хочу зазначити, що кілька разів намагалася додзвонитися на гарячу лінію Приватбанку. Голосовий помічник обіцяв з'єднати з оператором через 1 хвилину. Чекала по 10 хв, натискала #, щоб замовити кол-бек, усе марно. Чати і номери персонального банкіра теж мовчать. Я розумію, що ситуація зараз важка та непередбачувана. Просто пояснюю, що отримати відповіді на питання наразі важко.
Приватбанк
Відповідь банку
21 червня 2022, 15:22
Добрий день!
Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною фінансового номеру. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Якщо при зверненні в чат виникають труднощі, будь ласка, надайте деталі в приватному повідомленні.
Okramcha
Okramcha
21 червня 2022, 14:50
Оксана
Доброго дня! Під час евакуації втратила сім-карту, до якої прив'язана моя картка Приват-банку. Пін-код картки також не пам'ятаю через те, що картку отримала незадовго до 24 лютого і не встигла його змінити чи запам'ятати. При собі маю лише фізично картку з номером. Як відновити доступ до Privat24? Наразі перебуваю у Німеччині. Дякую за допомогу.
Мінфін
Відповідь адміністратора
24 червня 2022, 10:31
Оксана, доброго дня.
Пропонуємо ознайомитись з публікацією на дану тему: https://finance.ua/ua/cards/jak-vidnovyty-dostup-do-bankivskih-rahunkiv
Iryna59
Iryna59
20 червня 2022, 19:07
Арина, Блатна
Добрый день! На 28.02.2022 мной был приобретен ж.д.билет Львов- Харьков. За 3 дня до отъезда я попыталась его вернуть, так как ехать в район боевых действий у меня желания не было. Вернуть билет было невозможно. Сайт на возврат средств не работал. Недавно я прочла информацию, что Приват начал возвращать деньги за билеты. Но через архив билетов, как оказалось, это сделать опять невозможно! Попытки дозвонится по телефону +38-073-716-11-31 не увенчались успехом. Четыре дня подряд мне играют гимн Украины и с оператором не соединяют!
Вопрос: что делать и как вернуть деньги?
В данный момент нахожусь в Чехии.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 19:48
Добрий вечір!
Для уточнення інформації по квитку ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Mylainna
Mylainna
20 червня 2022, 14:33
Ігнатьєва Інна , Херсонська область Нова Каховка
Добрий день, можна отримати код для підтвердження зміни паролю в додатку приват24 в вайбер. Адже в нас немає зв'язку.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 16:26
Добрий день!
З міркувань безпеки код для підтвердження не відправляється у месенджери.
Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною способу підтвердження входу з смс на ПІН-код картки. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
augene
augene
20 червня 2022, 14:15
Марина, Херсон
Добрий день.Прийшла соц виплата.Для цього потрібно створити картку.Не приходить смс (Smart-ID) для створення digital карти, бо немає мобільного зв’язку. Як бути? Находжусь в Херсонській обл., тут нема мобільного звязку.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 14:28
Добрий день!
При створенні віртуальної картки можна підтвердити цю операцію двома способами:
— смс на фінансовий номер;
— введення паролю SmartID.
Пароль SmartID не приходить в смс повідомленні. Якщо ви забули свій пароль SmartID можете скористатись кнопкою «Забули пароль?» і придумати новий пароль SmartID за допомогою якого зможете підтвердити оформлення віртуальної картки.
Tata1806
Tata1806
20 червня 2022, 13:58
Добрий день. Я знаходжусь за кордоном і натрапила на шахраїв, які списали з моїх карток приват банка усі гроші. Що робити в цій ситуації. Картки заблоковані, але одна була кредитна і тепер на мені борг
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 14:07
Добрий день!
Щоб уточнити деталі операцій та ваші контакти ми звернулись в приватному повідомленні.
ktcz42
ktcz42
20 червня 2022, 9:27
Светлана
Добрый день. В пятницу на мою карточку сделали перевод. Деньги до сих пор не дошли. Дозвонится к вам не могу система с оператором не связывает
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 9:37
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі переказу та перевірити інформацію.
mont21
mont21
19 червня 2022, 21:53
расплачиваюсь на кассе карточкой. и раньше были случаи, когда снимались непонятные суммы и оформлялись они покупками в 00.00. но 15 июня банк превзошел себя — за одну покупку сумма была снята три раза. общая сумма около 1.900 грн. хотелось бы получить комментарий по данному вопросу.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 8:37
Доброго ранку!
Для уточнення інформації за операціями та вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти з подачею заявки на повернення коштів.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
kridens1998
kridens1998
19 червня 2022, 16:53
Доброго дня!
17.06.22р мною був заброньований хостел на сайті Booking.com за ціною 375 грн.зі всіма налогами і зборами, за курсом на момент оплати сума була перерахована в PLN (польські злоті) валюту країни отримувача і склала 56,80 PLN (курс 6,6016). Сума яка була списана банком 418,36 грн, тобто комісія склала майже 11,5%. Вирішити питання з банком не можливо. Постійно зайняті оператори в чаті і в viber, і в он лайн додатку приват24. Також не можливо зайти на сайт www.privatbank.ua поки не пройдешь головоломку, яку я і так постійно вирішую співпрацюючи з цим банком. За 3 дні відповідь не отримала чому відсоток комісії складає при оплаті в інтернеті (не знятті через банкомат) своїми коштами 11,5%
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2022, 18:49
Добрий день!
Напишіть в приватні повідомлення, щоб ми могли уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
stepchikm
stepchikm
19 червня 2022, 15:49
Добрий день. У мене і в жінки заблоковані рахунки в Приватбанку в зв'язку з перевищеними лімітами. Як нам отримати грошову компенсацію за Пакунок Малюка, якщо ця соц виплата лише через ваш банк?
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2022, 17:03
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
SvitlanaV
SvitlanaV
19 червня 2022, 12:45
Светлана, Киев
Вчера оплачивала подписку на сайте www.busuu.com (изучение иностранных языков).
По скидке была сумма 699,50 гр. А по факту с карты списалось 783.93 гр. Почему так? Кредита на карте нет, лимит 0 гр, оплата из собственных средств, гривневая карта, инвойс от сайта busuu в гривнах, т.е. конвертации видимо не было. За что взяли 84 гривны?
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2022, 14:06
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку