Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Iryna59
Iryna59
20 червня 2022, 19:07
Арина, Блатна
Добрый день! На 28.02.2022 мной был приобретен ж.д.билет Львов- Харьков. За 3 дня до отъезда я попыталась его вернуть, так как ехать в район боевых действий у меня желания не было. Вернуть билет было невозможно. Сайт на возврат средств не работал. Недавно я прочла информацию, что Приват начал возвращать деньги за билеты. Но через архив билетов, как оказалось, это сделать опять невозможно! Попытки дозвонится по телефону +38-073-716-11-31 не увенчались успехом. Четыре дня подряд мне играют гимн Украины и с оператором не соединяют!
Вопрос: что делать и как вернуть деньги?
В данный момент нахожусь в Чехии.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 19:48
Добрий вечір!
Для уточнення інформації по квитку ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Mylainna
Mylainna
20 червня 2022, 14:33
Ігнатьєва Інна , Херсонська область Нова Каховка
Добрий день, можна отримати код для підтвердження зміни паролю в додатку приват24 в вайбер. Адже в нас немає зв'язку.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 16:26
Добрий день!
З міркувань безпеки код для підтвердження не відправляється у месенджери.
Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною способу підтвердження входу з смс на ПІН-код картки. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
augene
augene
20 червня 2022, 14:15
Марина, Херсон
Добрий день.Прийшла соц виплата.Для цього потрібно створити картку.Не приходить смс (Smart-ID) для створення digital карти, бо немає мобільного зв’язку. Як бути? Находжусь в Херсонській обл., тут нема мобільного звязку.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 14:28
Добрий день!
При створенні віртуальної картки можна підтвердити цю операцію двома способами:
— смс на фінансовий номер;
— введення паролю SmartID.
Пароль SmartID не приходить в смс повідомленні. Якщо ви забули свій пароль SmartID можете скористатись кнопкою «Забули пароль?» і придумати новий пароль SmartID за допомогою якого зможете підтвердити оформлення віртуальної картки.
Tata1806
Tata1806
20 червня 2022, 13:58
Добрий день. Я знаходжусь за кордоном і натрапила на шахраїв, які списали з моїх карток приват банка усі гроші. Що робити в цій ситуації. Картки заблоковані, але одна була кредитна і тепер на мені борг
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 14:07
Добрий день!
Щоб уточнити деталі операцій та ваші контакти ми звернулись в приватному повідомленні.
ktcz42
ktcz42
20 червня 2022, 9:27
Светлана
Добрый день. В пятницу на мою карточку сделали перевод. Деньги до сих пор не дошли. Дозвонится к вам не могу система с оператором не связывает
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 9:37
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі переказу та перевірити інформацію.
mont21
mont21
19 червня 2022, 21:53
расплачиваюсь на кассе карточкой. и раньше были случаи, когда снимались непонятные суммы и оформлялись они покупками в 00.00. но 15 июня банк превзошел себя — за одну покупку сумма была снята три раза. общая сумма около 1.900 грн. хотелось бы получить комментарий по данному вопросу.
Приватбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 8:37
Доброго ранку!
Для уточнення інформації за операціями та вирішення питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти з подачею заявки на повернення коштів.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
kridens1998
kridens1998
19 червня 2022, 16:53
Доброго дня!
17.06.22р мною був заброньований хостел на сайті Booking.com за ціною 375 грн.зі всіма налогами і зборами, за курсом на момент оплати сума була перерахована в PLN (польські злоті) валюту країни отримувача і склала 56,80 PLN (курс 6,6016). Сума яка була списана банком 418,36 грн, тобто комісія склала майже 11,5%. Вирішити питання з банком не можливо. Постійно зайняті оператори в чаті і в viber, і в он лайн додатку приват24. Також не можливо зайти на сайт www.privatbank.ua поки не пройдешь головоломку, яку я і так постійно вирішую співпрацюючи з цим банком. За 3 дні відповідь не отримала чому відсоток комісії складає при оплаті в інтернеті (не знятті через банкомат) своїми коштами 11,5%
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2022, 18:49
Добрий день!
Напишіть в приватні повідомлення, щоб ми могли уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
stepchikm
stepchikm
19 червня 2022, 15:49
Добрий день. У мене і в жінки заблоковані рахунки в Приватбанку в зв'язку з перевищеними лімітами. Як нам отримати грошову компенсацію за Пакунок Малюка, якщо ця соц виплата лише через ваш банк?
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2022, 17:03
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
SvitlanaV
SvitlanaV
19 червня 2022, 12:45
Светлана, Киев
Вчера оплачивала подписку на сайте www.busuu.com (изучение иностранных языков).
По скидке была сумма 699,50 гр. А по факту с карты списалось 783.93 гр. Почему так? Кредита на карте нет, лимит 0 гр, оплата из собственных средств, гривневая карта, инвойс от сайта busuu в гривнах, т.е. конвертации видимо не было. За что взяли 84 гривны?
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2022, 14:06
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
41478656
Малена Басивская
18 червня 2022, 22:46
Малена, Кривой Рог
Доброго вечора. Останій раз я користувалася карткою у 2019, дійсна вона до січня 2021 року, вчора я отримала єлектроного листа про те що З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс… Не зовсім зрозуміло чого це? Як написано у відповіді ще одній людині яка опинилася у такому ж становищі:« Відповідно до умов договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку.(Коли цей пункт договору придумали, мені цікаво?)» Я по картці не проводжу операцій набагато більше ніж 12 місяців, а 20 грн тільки придумали списувати, це не є нормально. Тим паче якшо карткою ніхто не користується взагалі, рахунки треба просто закривати а не вішати проблеми людям. Я мешкаю за кордоном і не маю можливості звернутися до банку, в мене також не має доступу до фінансового номеру. З вчорашнього вечора я намагаюся звернутись до операторів за посиланням pb.ua/chat, але безрезультатно, бо вільних операторів немає і так вже цілу добу, може їх взагалі немає на зв«язку. Як мені зайти у особистий кабінет щоб закрити цей рахунок якщо оператори зайняті? Мені не треба борги за просто так.
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2022, 8:41
Добрий ранок!
Дійсно, відповідно умовам договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, потрібно зробити витратні операції по картці.
Окремо приносимо свої вибачення за незручності пов'язані зі зверненням в підтримку. Наші фахівці живуть в різних регіонах та містах, тому може бути таке, що частина з них вимушена йти в укриття під час тривоги, щоб бути в безпеці. В такому разі в чат можна звернутись пізніше або дочекатись приєднання іншого оператора до діалогу в чаті, де вам з радістю допоможуть після ідентифікації.
PagerTatiana58
PagerTatiana58
18 червня 2022, 20:40
TETIANA
МИРНОГО ДНЯ… В силу відомих обставин вимушена виїхати з України. Прошу ІДЕНТИФІКУВАТИ дані через ВЕБ КАМЕРУ та ВІДНОВИТИ ДОСТУП до Приват24.
В чаті дистанційно відмовляють в такій послузі яка ПРОПИСАНА в послугах ПРИВАТ.
Співробітники корректно ВІДПРАВЛЯЮТЬ у відділення… але ж цій країні… Привата ще немає…
Перебуваючи тут до повернення… єдина допомога моєму місту це сплата комунальних рахунків… PS. боляче але коли співробітник цинічно говорить… повернетесь і прийдете у відділення… Прошу поставитись із розумінням. ДЯКУЮ.
Приватбанк
Відповідь банку
19 червня 2022, 8:42
Добрий ранок!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію стосовно вашої ситуації.
Privatbank45
Privatbank45
18 червня 2022, 13:55
Добрый день. Отримала повідомлення від банку. (Останнім часом ви не користувалися своїми рахунками, і вони перейшли в статус неактивних 😟

З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку, але не більше від суми залишку.) Рахунками не користуюсь більше 5 років, карточок теж не маю, бо вийшов строк дії. Також не маю того телефону який був підвязаний до банку. Коли була останній раз в банку повідомили, що не маю рахунків і заборгованості. Рахунки закриті і не потрібно нічого підписувати. Значіть це була не правда і у мене не закриті рахунки і до того тепер мушу сплачувати гроші за рахунки якими давно не користуюсь?
Приватбанк
Відповідь банку
18 червня 2022, 16:08
Вітаємо!
Відповідно до умов договору по картці, в разі, якщо ви не проводите операцій по ній протягом 12 місяців, банк списує 20 грн за обслуговування такого рахунку. Щоб цього уникнути, потрібно зробити витратні операції по картці.
Для отримання детальної інформації щодо вашого випадку, просимо звернутися в підтримку чата на сайті: pb.ua/chat, де вас ідентифікують та нададуть консультацію.
0668737916
0668737916
17 червня 2022, 20:28
Касир відмовився поповнити мою карту через те, що в мене були залізні гривни.
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 20:37
Добрий вечір!
У всіх відділеннях банку монети приймаються до 100 грн. на одну операцію одного клієнта на поповнення рахунків. У спеціалізованих відділеннях обмін та прийом на рахунки монет національної валюти проводиться без обмежень.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей ситуації.
Ananchenkolena
Ananchenkolena
17 червня 2022, 17:57
Немає можливості прийди до банку чи терміналу, не має можливості війти до приват 24 тому що немає у місті зв'язку.при спілкуванні онлайн запропонували анкету, дані не співпали, вхід до приват заблокували взагалі, є міста де зв'язок проривається але ж заблокований вхід, що це таке, якщо б я взагалі не спілкувалась онлайн все мабуть було гаразд, як мені війти на сайт?
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 18:54
Добрий вечір!
При зверненні в онлайн підтримку фахівець має вас ідентифікувати, як власника картки. Якщо при цьому ви надали відповіді на питання, які не збігаються з інформацією, яку ви залишали в банку, фахівець не може надати інформацію персонального характеру чи провести операцію по картці, адже вас не вдалось ідентифікувати. Ми звернулись в приватному повідомленні для перевірки інформації.
Daria77K7
Daria77K7
17 червня 2022, 17:49
Daria
Доброго дня отримала такого листа:
Даріє, останнім часом ви не користувалися своїми рахунками, і вони перейшли в статус неактивних 😟

З наступного місяця списуватиметься по 20 грн/міс. з кожного рахунку, але не більше від суми залишку.
Якщо я не планую користуватись карткою мені треба закрити картковий рахунок? а якщо є кредитна лінія, то теж банк буде знімати по 20 грн з картки у мінус?
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 18:52
Добрий вечір!
Якщо на картці немає власних коштів списання «в мінус» не проводиться. Закрити рахунок можна звернувшись в чат на нашому сайті pb.ua
0508019717
0508019717
17 червня 2022, 14:32
Як увійти в Приват24, якщо я знаходжусь на території, де зовсім відсутній мобільний зв'язок?
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 14:33
Добрий день!
Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною способу підтвердження входу. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
kostoglotovaana
kostoglotovaana
17 червня 2022, 10:49
Скажите как перевести деньги с привата24 без кода подтверждения в смс, если нет связи?
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 11:55
Добрий день!
Ви можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти зі зміною способу підтвердження. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Alexa81
Елена Макаренко
17 червня 2022, 10:30
Елена
Добрый день! Я сейчас в Польше.Карту заблокировали.Не могу воспользоваться.Очень прошу, чтоб разблокировали ее.
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 11:39
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію по картці.
0968443670
0968443670
17 червня 2022, 2:46
Я являюсь клиентом вашего банка уже много лет. И никаких проблем до 19.05.2022 года не было. А теперь по непонятной причине заблокировали карты. Из-за нападения РФ на Украину мне пришлось выехать из г. Бучи. Израильские волонтёры переправили меня в Германию, так как я инвалид первой группы. Я не могу физически прийти в отделение банка, но ведь можно и онлайн провести идентификацию, паспорт у меня с собой. Убедительно прошу вас рассмотреть вопрос о разблокировке карт, так как у меня не осталось других доходов кроме пенсии которая приходила в ваш банк, а теперь и её я не могу получать. Ещё раз прошу разблокировать мне карты.
Приватбанк
Відповідь банку
17 червня 2022, 8:30
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
0689991908
0689991908
15 червня 2022, 16:55
Доброго дня, чи можу я розблокувати свою картку через нет, якщо зараз в декреті, а мій мобільний номер Приватбанк скасував як основний фінансовий.Дзвонила 3700 кажуть через банкомат додати номер телефону, а якщо заблокована картка хіба це можливо.Якщо у мене ще є кредитна, вона теж заблокована, бо не можу авторизуватись в Приват 24.
Приватбанк
Відповідь банку
15 червня 2022, 17:21
Добрий день.
За наявності веб-камери та паспорту це можна зробити через наш чат на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.75 45.75
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку