Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Maksvel
Maksvel
3 серпня 2022, 12:44
після оформлення заявки спеціалісти не можуть її виконати, затягують. час очікування в чаті більше 3 год
оформив заявку на переказ коштів на брата в додатку, почекав 2 дні як було повідомлено.
на 3ій день після звернення в чат, спеціалісти почали казати, що мої документи не надано, попри оформлену заявку. відминили попередню, оформили нову і відразу прийшло повідомлення про відхилення.
звернувся до наступного спеціаліста з запитом чому відхилено, якщо всі документи надано. Отримав відповідь, що не надано мого документу. Вказав оператору, що було оформлено 2 заявки, всі документи було надано. чекаю «перевіряю інформацію» 3 години.
інші рази питання закривалися значно швидше
просто затягування з вирішенням питання
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 19:25
Вітаємо.Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково вас повідомимо.
Petrowic
Petrowic
2 серпня 2022, 21:02
Добрий день, мені пенсія нарахована на рахунок, а на картці немає нічого ніяких грошів. Мене вивезли з окупованої території. На гарячі лінії допомоги нема ніякої, мені потрібно жити, а за що??? Приват24 у мене ніколи не було, телефон забрали коли виїжджав! Допоможіть будь-ласка, я не знаю що робити!!!
Приватбанк
Відповідь банку
3 серпня 2022, 9:07
Вітаємо.При виплаті зарплат соціальних виплат, пенсій банк є лише посередником між відправником (підприємством, навчальним закладом, фондом, тощо) та вами. Щойно до нас надійдуть кошти — ми протягом години зарахуємо їх на картку і відправимо вам повідомлення, щоб ви якомога скоріше дізналися про зарахування.Підтвердити новий номер телефону для проведення фінансових операцій в банку ви можете в банкоматі, терміналі, або через чат на сайті банку за наявності веб-камери та паспорту.
shbyf
shbyf
2 серпня 2022, 19:43
Ірина, Вознесенськ
Добрий день. Підкажіть, будь ласка, чи можу я повернути кошти, помилково перераховані 2022-08-01 22:50:17 через сервіс «Приват24» на рахунок UA933052990000026006001700191? Яким чином це зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 20:16
Вітаємо!Для ідентифікації і розгляду питання ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Sky2003
Sky2003
2 серпня 2022, 16:55
Николай
Ваш отзыв: Кредитный лимитДобрый день. Я хочу заказать карту Универсальная, так как хочу взять товар в рассрочку. Подскажите пожалуйста, я смогу установить нужный мне лимит сам? Если нет, то какой лимит может мне дать банк и смогу ли я как-то повлиять на их решения?
Приватбанк
Відповідь банку
2 серпня 2022, 17:26
Добрий день!Перед оформленням кредиту Оплата частинами або Миттєва розстрочка перевірте доступний ліміт в інтернет-банкінгу Приват24: меню Гаманець — Кредити — Оплата частинами або в додатку 'Оплата частинами':- iOS — https://pb.ua/short?MK;- Android — https://pb.ua/short?MJ.Далі в магазинах-партнерах вибираєте товар за ціною в межах ліміту. Перелік магазинів-партнерів — на сайті https://chast.privatbank.ua/#section4.Оплатити перший платіж потрібно з картки 'Універсальна'.Ліміт за кредитом 'Оплата частинами' збільшується слідом за загальним кредитним лімітом картки 'Універсальна'. Тому спочатку треба збільшити загальний ліміт.Це можна зробити в Приват24: меню ´Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком (⚙) — Кредитний ліміт´.Є деякі фактори, які допоможуть Вам при розгляді заявки. Значною перевагою буде наявність депозиту. Не варто забувати, що банк звертає увагу і на те, як часто клієнт використовує картку, тобто чим частіше Ви проводите оплати, тим більша ймовірність схвалення ліміту. Ще може допомогти довідка про доходи, документи на майно. У таких випадках з більшою ймовірністю заявка буде схвалена.Документи, при їх наявності, можна надати при подачі заявки на збільшення ліміту в Приват24 за запитом системи або у відділенні банку.З детальною інформацією ви можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/kredity/oplata-chastyami
0964335867
Світлана 1707
31 липня 2022, 15:34
Світлана, Киев
30.07.2022 р. о 19.08 годині у банкоматі, який знаходиться у Ретровілі Київ, знімали 20.000 грн з картки.Дуже потрібна готівка, але банкомат цю суму не видав, але списав, начебто я гроші отримала. Зразу повідомила Приватбанк про цю ситуацію. Багато років є клієнтом цього банку. Чекаю реакцію. Прошу повернути кошти, які я НЕ отримала, а вони потрібні. Сьогодні 31.07.22 р. Скільки чекати?
Приватбанк
Відповідь банку
31 липня 2022, 16:52
Вітаємо.Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
tahka
tahka
29 липня 2022, 19:06
добрый день. помогите мне пожалуйста. я живу на оккупированной территории, где нет связи. я не могу войти в приложение « Приват 24». пытались через видеоверификацию, но тоже не получилось. в итоге банк заблокировал карточку. на данный момент я нахожусь на территории Грузии. подскажите, что можно сделать, чтобы разблокировать карту или оформить виртуальную карту. обращалась в чат, но результата не было к сожалению.
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2022, 20:03
Вітаємо.Для входу в Приват24 необхідно мати активний фінансовий телефон, підтверджений за вами в ПриватБанку. Якщо ви перебуваєте за кордоном та не маєте доступу до номеру телефону, що зазначали в банку, ви можете встановити інший номер телефону як фінансовий для можливості авторизації в Приват24 через процедуру «Фотоідентифікації» (фото за допомогою веб-камери з паспортом), звернувшись в чат-онлайн через мобільний додаток Приват24 або на сайті https://privatbank.ua/ (кнопка чату справа внизу). Для того, щоб підключити оператора при зверненні до чату, потрібно описати питання та обрати підключення або ж натиснути в формі «немає питання в списку».
71688037
Александр Рыженков
29 липня 2022, 17:32
Александр
Какую максимальную сумму можно перевести с карты Приват банка на карту другого банка в день? В месяц? Карта ,, Для выплат" VISA Gold.
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2022, 18:44
Вітаємо.Ліміт для переказів по Україні не більш ніж 100 переказів на відправку з карток одного клієнта ПриватБанку протягом календарного місяця, та 3 199 999 грн.Ліміт розраховується з першого по останній календарний день місяця, на всі картки одного клієнта.
Nawal2016
Nawal2016
29 липня 2022, 14:47
Liudmyla
Доброго дня, шановні співробітники. У мене питання: термін дії моєї банківської картки від Приват сплив. На даний час я закордоном, чи може моя мама по довіреності оформити та отримати нову пластикову картку на моє ім'я. ( довіреність можу оформити у консульстві України та передати оригінал).
Приватбанк
Відповідь банку
29 липня 2022, 16:30
Вітаємо.У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 6 місяців.Доступні операції:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку. Для оплат в інтернеті наразі відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.Картка у відділенні може бути видана лише її власнику. За дорученням мама може отримати додаткову картку на своє ім`я до вашого рахунку.
nasgull
nasgull
28 липня 2022, 16:58
Влад, Одесса
есть автокредит в приватбанке. в начале месяца была просрочка. 19 июля оплатил всю сумму просрочки. в приват24 показывало, что я больше ничего не должен вносить. сегодня появилась просрочка. откуда и почему — не понятно. дозвониться в тех поддержку не реально, звоню туда весь день. с самого утра. в чате не отвечают.

как узнать, откуда взялась просрочка?
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2022, 17:59
Добрий день!З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте треба трохи зачекати. Вибачте за ці незручності. Для ідентифікації та надання вам інформації щодо вашої ситуації радимо вам дочекатися підключення фахівця, який вас ідентифікує та допоможе в безпечній сесії.
Nazarsadoviy
Nazarsadoviy
28 липня 2022, 13:46
Переводив кошти на карту приватбанку через один з фінансових сервісів 25.07.22 о 16:27. Кошти по сьогоднішній день не надійшли.
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2022, 16:28
Добрий день!Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та розібратися в ситуації детальніше.
svksvk
svksvk
28 липня 2022, 10:42
Сергей, Киев
Скажите, пожалуйста, когда в Приват24 будет возможность покупать безналичную валюту с последующим зачислением на депозит (постановление НБУ от 21 июля 2022)?
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2022, 16:48
Добрий день!Слідкуйте, будь ласка, за новинами на сайті: https://privatbank.ua/
DevilhunterXL
DevilhunterXL
27 липня 2022, 21:30
Ігор
Вітаю.
Банкомат не видав готівку, а гроші з рахунку списав. Як дізнатися, що заявка на перевірку відправлена?
В онлайн-допомозі написав «Банкомат не видав готівку». На що отримав стандартну відповідь. Далі погодився на пропозицію «Ви також можете підключити оператора для детальної перевірки інформації.
Потім знову пище, що можна підключити фахівця: Так/Ні.
Клацнув „Так“.
Отримав відповідь:
»Ігоре, дуже зросла кількість звернень під час війни, зокрема від українців з окупованих територій і які виїхали з районів бойових дій. Ми намагаємося відповідати всім, але звернень у кілька разів більше, ніж можуть прийняти наші оператори.

То ж сподіваємось на Ваше розуміння і пропонуємо звернутись до розділу «Популярні питання», або коротко опишіть ваше питання в полі для вводу тексту. Там є майже всі відповіді."

І все. Ні повідомлення, що я в якійсь черзі на підключення до оператора (якщо такі є). Ні номера заявки. Ні того, що заявка взагалі сформована.
Приватбанк
Відповідь банку
28 липня 2022, 8:27
Доброго ранку!З початком повномасштабного вторгнення навантаження на службу підтримки виросло в рази. Наші колеги намагаються допомогти усім, проте треба трохи зачекати. Вибачте за ці незручності. Для подачі заявки на повернення коштів, просимо вас звернутися в чат повторно та дочекатися підключення фахівця, який вас ідентифікує та допоможе в безпечній сесії.
al2022
al2022
27 липня 2022, 11:36
Я живу на окупованій території, пенсіонер, український моб.зв'язок не працює. Щоб отримати пенсію на картку мені необхідно стати клієнтом приватбанку. Для цього отримала віртуальний мобільний укр. номер, через додаток приват24 пройшла реєстрацію. При реєстрації зробила селфі та фото документів (паспорт, іпн).

В додатку отримала відповідь — ваші документи не прийнято, зверніться до відділення. До якого відділення? Мені 65 років, купа хвороб (інсульт, серцева недостатність тощо). Тобто мені для того, щоб держати в банку свої кошти (пенсію), необхідно перетнути лінію фронту, піти до відділення? Ще що в магазин сходити за буханкою хліба на сусідню вулицю???
Зателефонувала до служби підтримки, пояснила консультанту, що хочу стати клієнтом банку, щоб отримувати пенсію через банк, знаходжусь на окупованій території, прийти до відділекння не можу. Він оформив заявку (№ 5577907), сказав чекати.
Через день зателефонував банк, але я працівника сую добре, а він мене взагалі не чує — розмова не відбулась. Зателефонувала я на той номер банку, зв'язалась з кнсультантом, назвала номер заявки. Виявилось, що в заявці зазначено, що я на окупованій території і хочу кредитні каникули!!! Які каникули?!!! Мені спочатку треба клієнтом банку стати!!!
Пояснювала все знову, що я на окупованій території, хочу отримувати пенсію через банк. необїдно пройти верифікацію. переключили мене на інший відділ.

Знову все пояснила, Дівчина оформила заявку (nps15686581), записала, що коли банк телефонує на мій номер, то БАНК МЕНЕ НЕ ЧУЄ.
Після цього через чат додатку вже було спілкування з іншим консультантом, робила фотоверифікацію за посиланням pb.ua/photo.
Після цього консультант питає — «Ви хочете пройти відеоверифікацію?». Я відповіла — якщо це потрібно щоб стати клієнтом, то хочу.
Все, нова заявка оформлена, очікуйте.
Потім знову дзвінок з банку і знову банк мене не чує. Знову пишу консультанту в чат. У відповідь — Відеоверифі
Приватбанк
Відповідь банку
27 липня 2022, 11:49
Добрий день! Щоб допомогти у вирішенні питання фахівці намагались зв'язатись з вами та, на жаль, в телефонному режимі вас не було чутно. Фахівцями було надано персональне посилання в чат для проходження фотоідентифікації та встановлення номеру фінансовим. На жаль, з вашої сторони не бачимо спроб пройти фотоідентифікацію, без чого, фахівці не мають змоги підтвердити номер.
gritsaenkokatia
gritsaenkokatia
26 липня 2022, 17:33
Як зайти в Приват24 на окупованій території? Звязку мобільного НЕМАЄ, тільки інтернет. При вході в додаток просить підтвердити через номер телефона(прийняти дзвінок і щось там натиснути або через смс), але нічого не приходить і не хто не дзвонить бо немає мобільного звязку, взагалі НІЯКОГО.
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2022, 17:58
Добрий день! Банк надає можливість увійти в Приват24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при вході доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складності, то наші колеги в чаті на сайті pb.ua радо допоможуть вирішити питання та увійти в акаунт.
Olena909
Olena909
26 липня 2022, 16:01
Олена, Київ
Вітаю! Сьогодні вже 26.07, але інформація на сайті щодо графіка продажу монет так і не з'явилась. Вона буде, коли монети продадуть? Чи все ж прості смертні зможуть їх придбати?
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2022, 16:24
Добрий день! Банк розпочне продаж колекційних монет від НБУ в кінці липня. Детальна інформація буде на сайті банку після 26.07.
0689256125
0689256125
26 липня 2022, 14:32
Київ
Добрий день! Через застосунок next.privat24.ua здійснила платіж на рахунок ФОП у сумі 5400 грн. зі свого рахунку в монобанку. Наступного дня ФОПом мені були повернуті вся сума. Та вона застрягла на транзитному рахунку у Приваті bp4129366. Коли повернуться гроші на мій рахунок в монобанку?
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2022, 15:44
Добрий день! Для уточнення інформації та вирішення питання ви можете звернутись через авторизований канал, в чат на сайті: https://privatbank.ua/— наші фахівці будуть раді вам допомогти. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
SvyatoslavD
SvyatoslavD
26 липня 2022, 9:22
Святослав, Трускавець
не надішли гроші переведені учора
оператор допомоги не надав.
Відправка грошей була 18:17
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2022, 9:53
Доброго ранку! Якщо мова йде про переказ на вашу картку, будь ласка, надайте деталі переказу і ваші контактні дані в приватному повідомленні, щоб ми могли перевірити інформацію.
ELON
ELON
26 липня 2022, 9:19
Доброго дня. Вчора зробила платіж на карту Приватбанку. Гроші до сьогодні не надійшли. Оператор допомоги не надає, мовляв, хай звертається той хто не отримав. А якщо той хо не отримав не може або йому по цимбалах мої проблемі, що виникли?
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2022, 9:53
Доброго ранку! Ви можете перевірити успішність платежу в архіві в Приват24. Успішний платіж між картками ПриватБанку зазвичай проводиться миттєво. Якщо отримувач не отримав повідомлення про зарахування він може переглянути виписку по картці і знайти платіж там або звернутись в підтримку. Ви можете надати отримувачу квитанцію, як підтвердження відправки коштів. Із зрозумілих причин ми можемо надати інформацію про рух коштів, в тому числі про зарахування на картку, лише її власнику.
Shvez29
Shvez29
24 липня 2022, 13:27
Я сейчас живу в Германии, мне необходима выписка о поступлении пенсии на мой счет за:
Март, апрель, май,, июнь, июль.
Прошу отправить на мой электронный адрес выписку
Приватбанк
Відповідь банку
24 липня 2022, 13:36
Добрий день!
Отримати виписку можна в Приват24, в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Виписка по картці / рахунку'.
Вибираєте картку, період, мову і натискаєте кнопку 'Сформувати'.
Виписка відкриється в новому вікні з можливістю зберегти або роздрукувати.
Xanta
Xanta
24 липня 2022, 13:22
Оксана
Доброго дня.
Я вже не один місяць за кордоном, в Німеччині, нещодавно Приватбан став вважати мій телефон входу в Приват24 непідтвердженим. На гарячій лінії зі мною відмовляються розмовляти, у відділення привата я прийти не можу — я просто без грошей за кордоном. Абсурд, фізично картка у мене, документи теж, той же самий номер телефона — і я нічого не можу зробити.
Скажіть будь ласка, куди мені звернутися з цим? Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
24 липня 2022, 13:35
Вітаємо.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал в Приват24, або на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку