×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт

- elekuzmi4
- 6 грудня 2014, 17:55
- Олена, Полонне
Прийшла у відділення по переказ в євро, сама його отримала на карту через термінал, коли запитала у касі чи є євро( бо сама у євро хотіла забрти гроші) мені сказали, що є, АЛЕ запитали чи я замовляла гроші. Я сказала, що не замовляла, запропонували отримати у гривнях, відмовилася. Євро сказали, що не дадуть, звернулася до керуєчої відділенням з приханням вирішити ситуація нащо вона відповіла: Гроші в касі є, але це гроші на видачу депозитів, перекази не в пріорітеті, для отримання грошей мені потрібно їх замовити та зачикати коли вони будуть. Я замовила, вона записала мій номер тел. сказала коли будуть гроші позвонить, пройшло три дні НІХТО НЕ позвонив. Прийшла в банк знов, та сама історія, коли почала відкрито висловлювати своє невдоволення гроші віддали!!! Чи правомірно чинить банк, чи справді депозити в пріорітеті, керуюча відділенням поводить себе зверхньо!!! І чи має права інша особа за наявності моєї карти та паспорта отримати переказ у касі?????
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||