Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Коментарі (1)
Коментарі (2)
С момента бракования моего платежа с Вашей стороны и по вашей вине прошло уже 16 дней, мои деньги на счет так и не вернулись!!!
я обращался в службу PAYPAL по коду операции которая указана у меня в выписке — никаких переводов и операций между третей стороной не проводилось! это значит что мои деньги заморожены в ПРИВАТБАНКЕ! я требую вернуть мне мои деньги. С такой «профессиональной» техподдержкой своих клиентов я не видел еще нигде…
Прошу рассмотреть мою заявку в срочном порядке #318842
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
30.10.2015р. (чек 30102015150206) за допомогою працівника Приватбанк, здійснено оплату комунальних послуг через термінал самообслуговування, зокрема за послугу кабельне телебачення (Пілот) в розмірі 60,00грн. на адресу: вул. Урицького, 103/15 (№квитанції 0.0.455155779.3).
Працівником Приватбанку допущено помилку при внесенні даних, а саме я не є абонентом кабельного ТБ (Пілот), користуюсь лише интернетом (Пілот). Тому кошти в розмірі 60,00грн. не зарахувались на потрібну послугу.
Слід зазначити, що я неодноразово зверталась з даного приводу до відділення Приватбанк, але на даний час жодних заходів з повернення грошових коштів в розмірі 60,00грн. не здійснено. Пройшло вже більше року!!!
Прошу Вас перенести сплачені кошти на розрахунковий рахунок «послугу Інтернет (Пілот)». Або надати роз«яснення, що необхідно зробити для прискорення перерахунку.
Коментарі (1)
Коментарі (2)
Написати коментар
Випадково через айбокс не на ту картку положила гроші. Чи можливо їх якось повернути, або перерахувати на інший, потрібний, рахунок? Мій контактний номер 0969367127
Коментарі (1)
Коментарі (3)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (2)
Написати коментар
Коментарі (1)