Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Коментарі (2)
Написати коментар
Коментарі (1)
моя мати має повну нотаріальну довіреність від мене + на всі мої депозити в Приваті на неї оформлено довіреності.
Зараз їй відмовляють в виплаті готівки з валютного рахунку (не з депозита) — мовляв, тільки я можу цим скористатися.
Де правда? Чому наявність нотаріальної довіреності ігнорується?
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (1)
скажите об этом прямо.А если можно то расскажите КАК.
я ПОЛУЧАЛ различные ответы и советы. Но ни чего не получилось.
Может причина в том что у меня временный пинкод к золотой карте.
В прошлые годы не было временных пинкодов. А сейчас я не могу
временный пин заменить на постоянный из-чего не могу снимать
валюту. Это что сделано СПЕЦИАЛЬНО что бы клиент не мог
снять валюту. Все это очень и очень странно. А ведь я клиент вашего банка более 20 лет. Жду ваших разьяснений. Спасбо.
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Цікавить таке питання: при купівлі нерухомості, наприклад, мені необхідно переказати певну суму в валюті на рахунок продавця.
1.Чи можна це зробити «напряму», без конвертацій в гривню — з гривні, тобто прямо з одного валютного рахунку на інший?
2. Яка вартість такої послуги?
3. Якщо це неможливо, як же тоді бути?
Дякую.
Коментарі (3)
Коментарі (3)
Коментарі (1)
Хочу открыть в вашем банке депозитный счет, могу я Вам доверять.
В свете последних новостей, все не очень гладко.
Коментарі (1)
Я 8.12. через терминал Приватбанка пополнила счет на телефоне (250 грн) для подключения услуги «Год без абонплат». Платеж прошел, услуга была подключена и все нормально работало до Нового года. После НГ прошел какой-то сбой, услуга отключилась и оператор требует опять пополнить счет для дальнейшего пользования телефоном. К оператору я конечно обращусь, но хотелось бы иметь какое-то документальное подтверждение о проведенном платеже. Квитанция об оплате не сохранилась, смс от оператора тоже были удалены. Можно ли как-то получить копию квитанции о проведенной операции?
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)
Коментарі (1)