Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
Через затримку пенсії в цьому місяці (в Приватбанку її видали 26 вересня о 8:08, хоча на офіційній сторінці у фейсбуці пенсійний фонд прозвітував що всі пенсїї перерахував ще 23 вересня https://www.facebook.com/pfu.gov.ua/posts/pfbid02bz9Lv4S5pf1pPXWhjZhhnYxiFDMhqwEGxurNYzdgrS1y2gDJDxT8fMsdquP2m27Xl) не змогла вчасно внести обов’язковий платіж і сталася прострочка кредитного ліміту.
Обов’язковий платіж у розмірі 1300 грн було внесено 26 вересня о 8:59 (тобто просрочка по по часу становить всього лише 9 ГОДИН). Але вже нараховані проценти у розмірі 196грн і вимога погасити все тіло кредиту у розмірі 3912 грн, щоб відновити пільговий період. Я не маю змоги закрити до кінця місяця всю сумму. Хто ж знав що бувають затримки пенсії (за 8 років жодного разу такого не було, а тут затримали).
Просила у чаті приват24 щось зробити — суха відповідь «На жаль, такої можливості немає.». Що це за нелюдське ставлення? Це ж всього 9 годин прострочки (і перший раз в житті).
Прошу увійти в моє скрутне становище і відмінити нараховані проценти, та поновити пільговий період.
Написати коментар
Коментарі (1)
Вопрос: какой пакет документов нужно собрать и к кому именно обратиться в банке, чтобы решить данный вопрос и предотвратить возможное блокирование своих личных средств на счетах и получить гарантии о безопасном сотрудничестве с банком в будущем.
Спасибо
Коментарі (1)
Мені ніхто не може надати точну та адекватну відповідь, на яку фізичну адресу я повинна відправити листа-запит, щоб мені надали «Довідку про закриття ФОП». На електронку прийшло сповіщення, що ФОП закритий (вже його не існує і в кабінеті «Приват для бізнесу» його немає).
По моєму запитанню з приводу «Довідки про закриття ФОП» мені відповіли, що потрібно відправити листа-запит. Але на моє запитання, куди і за якою адресою я маю його відправити, всі «культурно умовчують».
Допоможіть мені, будь-ласка.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Пожалуйста, предпримите меры, чтобы честные клиенты банка не были ограничены в сервисе из-за «спекулянтов Wise „
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
А питання, власне, таке: минулого тижня пробував переказати з гривневої картки на словацьку суму в євро — платіж заблокували. Виявляється, вийшли нові правила і нові ліміти на отримувача. Але суму з мене зняли — і одразу повернули. І мій ліміт на перекази на місяць автоматично вичерпався. Операторка казала, що ліміт поновлять протягом 24 годин.
Досі не поновили.
Допоможіть розібратися.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Вельмі патрэбна дапамога.
Пішу Вам з Беларусі.
У снежні 2021 году да нас прыехала Вашая грамадзянка, каб даглядаць сваю састарэлую матулю.
А ў лютым пачалася вайна.
Сама гэтая жанчына з Ірпеню. Яна працоўная пенсіянерка. У стане поўнай разгубленасці яна з-за памылак уводу пін-коду заблакавала свае карткі, якія выдадзены ў Прыватбанку.
Яна папрасіла дапамогі. Што мы толькі не спрабавалі…
Але зараз да мяне дайшло, што праз VPN можна паспрабаваць звязацца з Вамі.
Калі ласка, дайце рады і дапамажыце жанчыне.
Калі Вы адкажаце, тады я напішу Вам яе кантакты.
Дзякую загадзя.
Адказ можна даслаць kafe_iveria@mail.ru
Я ўсё перадам гэтай жанчыне. (Яна ў адчаі, бо не мае магчымасці зараз трапіць дадому)
Написати коментар
Я не являюсь клиентом банка. Карты привата никогда не было. При внесении на расчетный счет наличных средств, написали что произошел сбой, обратитесь на горячую линию 3700. Но так как мой номер не зарегистрирован в привате, с оператором соединять не хочет. Бежать на другой конец города и стоять в очереди, доказывать что это мои деньги, я не могу физически, так как болею.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар