Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
svezav
svezav
27 вересня 2022, 8:41
Світлана, Львів
Мій єдиний дохід — це пенсія 4480грн (приходить на картку 4149 4991 1094 3188), також вже багато років користуюся кредитним лімітом (картка 5168 7554 2881 4285), жодної прострочки не було. Зараз там -3700грн.

Через затримку пенсії в цьому місяці (в Приватбанку її видали 26 вересня о 8:08, хоча на офіційній сторінці у фейсбуці пенсійний фонд прозвітував що всі пенсїї перерахував ще 23 вересня https://www.facebook.com/pfu.gov.ua/posts/pfbid02bz9Lv4S5pf1pPXWhjZhhnYxiFDMhqwEGxurNYzdgrS1y2gDJDxT8fMsdquP2m27Xl) не змогла вчасно внести обов’язковий платіж і сталася прострочка кредитного ліміту.

Обов’язковий платіж у розмірі 1300 грн було внесено 26 вересня о 8:59 (тобто просрочка по по часу становить всього лише 9 ГОДИН). Але вже нараховані проценти у розмірі 196грн і вимога погасити все тіло кредиту у розмірі 3912 грн, щоб відновити пільговий період. Я не маю змоги закрити до кінця місяця всю сумму. Хто ж знав що бувають затримки пенсії (за 8 років жодного разу такого не було, а тут затримали).

Просила у чаті приват24 щось зробити — суха відповідь «На жаль, такої можливості немає.». Що це за нелюдське ставлення? Це ж всього 9 годин прострочки (і перший раз в житті).

Прошу увійти в моє скрутне становище і відмінити нараховані проценти, та поновити пільговий період.
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2022, 10:51
Вітаємо!Ми цінуємо вас, як нашого клієнта, тому була розроблена схема, щоб пенсійні виплати надходили на вашу картку якнайшвидше. Як тільки ми отримуємо виплати від фонду, впродовж години кошти з’являються у вас на картці, про що ми додатково вас сповіщаємо.Банк дає вам можливість користуватися кредитними коштами без відсотків до 55 днів. Тобто, якщо ви сплатите всю суму використаних коштів до 25 числа місяця, наступного за тим, в якому ви скористалися кредитом, нічого додатково платити непотрібно.Пільговий період не діє, якщо раніше ви з нього вийшли і в цьому випадку на нові витрати пільговий період поширюватися не буде. Тоді буде нарахований відсоток за всіма витратами минулого місяця, згідно умовам договору, з яким ви можете ознайомитися на сайті: https://privatbank.ua/. Зверніть увагу, що це комісія за користування кредитним коштами, а не пеня за невчасне погашення по кредиту, тому ви і надалі можете вносити мінімальні платежі до 25 числа місяця, щоб бути в пільговому періоді.З повагою, ПриватБанк.
alexander359xyz
alexander359xyz
23 вересня 2022, 22:46
Alexander
Добрий день! Чи є на сьогодні в Приватбанку обмеження на отримання мною на валютну карту Visa Приватбанку переказу від самого себе власних валютних коштів в USD з моєї власної валютної USD карти Visa Wise? Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
24 вересня 2022, 8:33
Доброго ранку! На даний час відсутнє обмеження на суму зарахування по P2P платежам із-за кордону.
tanzura
tanzura
23 вересня 2022, 11:25
Екатерина
Здравствуйте. На днях получила уведомление в приложении, что мои финансовые операции по валютному счету попали в поле зрения банка по подозрению в уклонении от уплаты налогов и что теперь банк имеет право применять ко мне все меры согласно закону по борьбе с отмыванием денег, финансированию терроризма и тд и тп.
Вопрос: какой пакет документов нужно собрать и к кому именно обратиться в банке, чтобы решить данный вопрос и предотвратить возможное блокирование своих личных средств на счетах и получить гарантии о безопасном сотрудничестве с банком в будущем.
Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
23 вересня 2022, 14:16
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
lzynchenko
lzynchenko
23 вересня 2022, 11:23
Людмила
Доброго дня, шановні співробітиники Прватбанку.
Мені ніхто не може надати точну та адекватну відповідь, на яку фізичну адресу я повинна відправити листа-запит, щоб мені надали «Довідку про закриття ФОП». На електронку прийшло сповіщення, що ФОП закритий (вже його не існує і в кабінеті «Приват для бізнесу» його немає).
По моєму запитанню з приводу «Довідки про закриття ФОП» мені відповіли, що потрібно відправити листа-запит. Але на моє запитання, куди і за якою адресою я маю його відправити, всі «культурно умовчують».
Допоможіть мені, будь-ласка.
Приватбанк
Відповідь банку
23 вересня 2022, 13:16
Вітаємо.Адреса для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Українаhttps://privatbank.ua/about/contacts
Tama19
Tama19
22 вересня 2022, 14:21
Тама
Добрый день! Сегодня оплачивала коммунальный платеж с телефона, забила все реквизиты и оплатила. Кинулась проверить истоиитю платежей — а платеж показывает левый расчетный счет и левого адресата. Как отменить платеж?
Приватбанк
Відповідь банку
22 вересня 2022, 14:27
Добрий день! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей платежу.
solodasha2003
solodasha2003
22 вересня 2022, 13:07
здравствуйте хотела спросить степендия начислялась на альфа карточку но с этого месяца университет перешол на приват. НО начислений за тот месяц и за этот все еще нет что в таком случае делать.Икогда в этом месяце будет зачисление степендии
Приватбанк
Відповідь банку
22 вересня 2022, 13:33
Добрий день! Банк є отримувачем коштів від вашого навчального закладу та зараховує їх на картку одразу, як вони надходять на рахунки банку. Необхідно уточнити інформацію в вашому ВНЗ, щодо того, чи відправлені кошти та на рахунки якого банку.
savako
Вячеслав Ол
22 вересня 2022, 11:02
Вячеслав
Уважаемый Приватбанк, позавчера получал валюту в кассе, передомной, была очередь из молодёжи 20 человек которая крутит через Wise Revolut и снимает наличку валютную. Из-за таких «предпринимателей» пропала наличка валютная в банках, и теперь ввели ограничение 1000 долларов на снятие в сутки.
Пожалуйста, предпримите меры, чтобы честные клиенты банка не были ограничены в сервисе из-за «спекулянтов Wise „
Приватбанк
Відповідь банку
22 вересня 2022, 11:46
Добрий день! Сьогодні виникають певні складнощі з логістикою та доставкою готівкової валюти через військові дії. ПриватБанк робить все можливе для вирішення ситуації та задоволення потреб кожного клієнта. Вже найближчим часом ПриватБанк забезпечить відділення необхідними для задоволення зростаючого попиту обсягами валютної готівки.
Iriba23
Iriba23
22 вересня 2022, 1:08
Добрий день. В мобільний додаток Privat24нк може зайти. Вискакує 403 помилка. Як можна розблокувати? Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
22 вересня 2022, 8:33
Доброго ранку! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.
qwertyyuii
qwertyyuii
21 вересня 2022, 12:49
вітаю. у мене закінчився паспорт і немає можливості його оновити. а треба пройти актуалізацію даних. що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2022, 13:23
Добрий день! Ви можете оновити дані через Приват24, коли буде змога замінити ідентифікуючий документ, а до того користуватись послугами банку та вашими картками.
40847129
40847129
20 вересня 2022, 10:08
Пересенчук Ольга, м Богуслав
У мого брата в банку депозит Зараз він відсутній в країні на значний темін Мені залишив довіреність на всі дії. В серпні я продовжила дію його депозиту Але мені не дають договір Пояснюють що на моє ім«я не роздруковується Що це за маячня? Роздрукуйте на його ім»я і видайте мені за дорученням Або роздрукуйте для банку і видайте мені… Не розумію!!! В кінці кінців наберіть вручну… Але я маю одержати документ підтвердження на вклад Прошу допомоги в вирішенні питання З повагою
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2022, 11:37
Добрий день! Можливість роздрукувати документи за вкладом є при зверненні довірителя. Довіреній особі банк має змогу надати виписку за вкладом. Знаходячись закордоном власник рахунку в web версії Приват24 може самостійно завантажити Договір за депозитом у меню «Сервіси — Депозити — Мої депозити — Детальніше — Друк документів».
blits35
blits35
19 вересня 2022, 22:17
Тина, Чернигов
Добрый вечер. Оформили маме -инвалиду карточку в приватбанке. За октябрь она уже получит начисления, но пенсия за июль, август и сентябрь на укрпочте не получена… нельзя ли ее перевести на карточку и как это сделать?
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2022, 8:40
Доброго ранку! Банк виступає отримувачем коштів від пенсійного фонду та зараховує на картку ті гроші, які пенсійний фонд відправляє на рахунки банку. Щодо виплати пенсії за попередні місяці ви можете уточнити інформацію в пенсійному фонді.
Olezhka123
Olezhka123
19 вересня 2022, 19:27
Чернівці
Доброго дня. Це Вас турбує Олег Максименко, 13.09 знайшов оголошення на olx по продажу автомобіля, компанія знаходить в запоріжжі ( під пригон), ми в телефонному режимі домовились, мені скинули варіанти, я обрав, скинули мені всі документи з підписами, я прочитав відгуки про компанію, вони скинули накладну за доставку яку потрібно було оплатити, щоб почати ввіз авто, я в після 15:00 вніс двома платежами на карту 5375 4141 2960 4905 Агашов Анатолій скріни оплати і повідомлень шахрая в мене є, і після зателефонував, але там вже слухавку ніхто не брав, досі кожного дня телефоную, без результату, Чи могли б ви мені допомогти, у таких випадках є змогу заблокувати карту шахрая?
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2022, 8:39
Доброго ранку! В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Herrmes
Herrmes
19 вересня 2022, 12:00
Георгій, Братислава
Добрий день! Не можу додзвонитись у ПриватБанк. Скидує дзвінок ще до гудків. Не можу зрозуміти, чому.
А питання, власне, таке: минулого тижня пробував переказати з гривневої картки на словацьку суму в євро — платіж заблокували. Виявляється, вийшли нові правила і нові ліміти на отримувача. Але суму з мене зняли — і одразу повернули. І мій ліміт на перекази на місяць автоматично вичерпався. Операторка казала, що ліміт поновлять протягом 24 годин.
Досі не поновили.
Допоможіть розібратися.
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2022, 12:34
Вітаємо. Для ідентифікації та перевірки інформації щодо вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Kvitka0608
Kvitka0608
18 вересня 2022, 14:07
Чому у вашому банку дозволяють собі таке відношення? Зробила переказ на закордонну картку, потрібно будо терміново, я має чекати на лінії 10 хвилин, 10 хвилин перевірку оператора і толку нема
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2022, 15:10
Добрий день!Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваш номер телефону, щоб ми змогли більше детально розглянути ваш випадок та надати відповідь по результату перевірки.
SLDK
SLDK
17 вересня 2022, 16:52
Доброго дня! Мої бабуся та дідусь знаходяться на окупованій території. Як вони можуть перевірити стан своїх пенсійних рахунків? Вони не зареєстровані у Приват24.
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2022, 17:39
Добрий день! Власник рахунку може звернутись в онлайн чат на нашому сайті.
Rodion87yyyy
Rodion87yyyy
17 вересня 2022, 13:31
Приходили денежные средства для впо, на карту епідтримки, после того как перевел с этой карты денежные средства другому человеку, выплаты перестали поступать, подскажите, возможно ли это прекращение поступлений с транзакции с карты на другое лицо?
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2022, 13:45
Добрий день! Формування та опрацювання реєстрів на виплату допомоги для ВПО здійснюється на боці Мінсоцполітики. Банк не вирішує кому виплачувати дану допомогу, а лиш зараховує кошти на катки клієнтів. Щодо питання про причини відсутності виплати ви можете звернутись в ЦНАП.
TaTianaVorobej
TaTianaVorobej
16 вересня 2022, 12:44
Татьяна
Вітаю Вас, шаноўнае спадарства.
Вельмі патрэбна дапамога.
Пішу Вам з Беларусі.
У снежні 2021 году да нас прыехала Вашая грамадзянка, каб даглядаць сваю састарэлую матулю.
А ў лютым пачалася вайна.

Сама гэтая жанчына з Ірпеню. Яна працоўная пенсіянерка. У стане поўнай разгубленасці яна з-за памылак уводу пін-коду заблакавала свае карткі, якія выдадзены ў Прыватбанку.

Яна папрасіла дапамогі. Што мы толькі не спрабавалі…
Але зараз да мяне дайшло, што праз VPN можна паспрабаваць звязацца з Вамі.

Калі ласка, дайце рады і дапамажыце жанчыне.
Калі Вы адкажаце, тады я напішу Вам яе кантакты.

Дзякую загадзя.

Адказ можна даслаць kafe_iveria@mail.ru

Я ўсё перадам гэтай жанчыне. (Яна ў адчаі, бо не мае магчымасці зараз трапіць дадому)
Приватбанк
Відповідь банку
16 вересня 2022, 13:30
Добрий день! Власник картки може самостійно звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді їй допомогти. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
zxcvb98
zxcvb98
14 вересня 2022, 13:30
Сапрыкин Денис, Черкассы
Сегодня что при внесении 1750гр в терминал самообслуживания произошел сбой.
Я не являюсь клиентом банка. Карты привата никогда не было. При внесении на расчетный счет наличных средств, написали что произошел сбой, обратитесь на горячую линию 3700. Но так как мой номер не зарегистрирован в привате, с оператором соединять не хочет. Бежать на другой конец города и стоять в очереди, доказывать что это мои деньги, я не могу физически, так как болею.
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2022, 16:50
Добрий день!Нам шкода, що трапилась така прикра ситуація. Якщо ви не являєтесь нашим клієнтом — то для вирішення даного питання радимо звернутися в підтримку чата на сайті: pb.ua/chat, де наші фахівці зможуть сформувати заявку на повернення коштів. Також, вам потрібно оформити картку банку, щоб ми могли повернути гроші ідентифікованій особі, яка проводила операцію.Після повернення суми, вам не обов’язково бути нашим клієнтом. Ви відразу можете зняти кошти та закрити картку.З повагою, ПриватБанк.
qwe90
иванов Ivanov
13 вересня 2022, 21:57
иванов
Если у меня закончился валютный депозит, то в какой валюте мне его отдадут в иностранной валюте, или по курсу в гривне? Если по по курсу, то по какому?
Приватбанк
Відповідь банку
14 вересня 2022, 16:48
Добрий день!При знятті сум готівкою понад 10 000 грн, 50 дол / євро, Вам необхідно попередньо до 13-00, за день до зняття, замовити необхідну суму в веб версії Приват24, меню 'Всі послуги — Послуги — Замовлення готівки' або ж за зверненням на клієнтську підтримку банку в режимі чату / в телефонному режимі за номером 3700.Зверніть увагу на те, що замовлення готівки не є розірванням депозитного договору. Рекомендуємо розірвати депозит в термін, передбачений договором.
qwe90
иванов Ivanov
13 вересня 2022, 21:57
иванов
Ваш отзыв: Возврат валютного депозитаЕсли у меня закончился валютный депозит, то в какой валюте мне его отдадут в иностранной валюте, или по курсу в гривне? Если по по курсу, то по какому?

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку