Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 45.1 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Написати коментар
После обновления приват 24 я не могу зайти в приложение, у меня в нем зарегестрированны 2 карты, 1 социальная для выплат пособия на ребенка и обычная visa/ Я ими через банкоматы не пользовалась на протежении долгих лет только через приват 24 и pay pass на смартфоне и не помню их пин коды. Одну из карт я зарегистрировала на получении помощи жителям оккупированной территории, но после последнего обновления, приват 24 теперь требует пин код и я не могу ни проверить счет ни обналичить деньги. Раньше я заходила через пароль в приват 24.
Связавшись в чате с онлайн помощь мне сказали что я могу свой пин обновить только через телефон или банкомат или прийти в отделение. Как это сделать если у нас оккупированный город ни отделений ни связи ни банкоматов рабочих нет? Почему нельзя мне востановить мой пин через видео верефикацию по лицу и паспорту? У меня 3 детей и родители которые болеют я не могу выехать с Херосна?
Помогите пожалуйста.
Написати коментар
Коментарі (1)
Спеціаліст Інна дала відповідь, що без відкриття картки приватбанку мій чоловік отримати міжнародний переказ в цьому відділенні не може.Так як ми уже були змучені стоянням на вулиці, чоловік погодився отримати карту лише для того, щоб ці кошти отримати.Спеціаліст Інна почала йому дорікати, чому ми прийшли в це відділення, а не звернулись до іншої установи.Чоловіка було зфотографовано з карткою, він поставив свій електронний підпис на планшеті.Спеціаліст сказала, якщо він нічого не розуміє, то вона оформить на нього кредит 17 мільйонів.Тут уже не витримав чоловік, і повисив голос на спеціаліста Інну.Йому зразу було відмовлено в обслуговуванні.Нажали тривожну кнопку, вийшов заспаний охоронець, нічого нам не сказав.Завідуюча відділенням стала вигонити нас з відділення, і вони нас просто вигнали звідти..Наскільки мені відомо, Приватбанк є партнером Вестер Юніон, і будь який громадянин УКРАЇНИ має право звернутись в їх відділення за отриманням переказу, пред«явивши лише паспорт і номер переказу та номер телефону.Відкривати картки примушують всіх.Інвалідам, пенсіонерам, яким уже 60-80років.Це що за безчинство у нашій країні, в якій іде війна? Міжнародні організації нам допомагають, а тут над нами знущатися.
результаті всі персональні дані мого чоловіка були залишені в відділені банку, неотримана картка також.Прошу притягнути до відповідальності вище перерахованих працівників і навести лад в цій установі, та надати нам відповідь про прийняті міри.Все це відбувалось 30 жовтня.З повагою Тетяна Дм
Написати коментар
Они не умеют пользоваться приват 24, Поэтому оплатой камуналкой, депозитами и другими расходами, я занимаюсь заходя в их Приват 24.
Можно ли так делать, Заходить в три акаунта на одном смартфоне? Получается Папа, мама, сын.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Через затримку пенсії в цьому місяці (в Приватбанку її видали 26 вересня о 8:08, хоча на офіційній сторінці у фейсбуці пенсійний фонд прозвітував що всі пенсїї перерахував ще 23 вересня https://www.facebook.com/pfu.gov.ua/posts/pfbid02bz9Lv4S5pf1pPXWhjZhhnYxiFDMhqwEGxurNYzdgrS1y2gDJDxT8fMsdquP2m27Xl) не змогла вчасно внести обов’язковий платіж і сталася прострочка кредитного ліміту.
Обов’язковий платіж у розмірі 1300 грн було внесено 26 вересня о 8:59 (тобто просрочка по по часу становить всього лише 9 ГОДИН). Але вже нараховані проценти у розмірі 196грн і вимога погасити все тіло кредиту у розмірі 3912 грн, щоб відновити пільговий період. Я не маю змоги закрити до кінця місяця всю сумму. Хто ж знав що бувають затримки пенсії (за 8 років жодного разу такого не було, а тут затримали).
Просила у чаті приват24 щось зробити — суха відповідь «На жаль, такої можливості немає.». Що це за нелюдське ставлення? Це ж всього 9 годин прострочки (і перший раз в житті).
Прошу увійти в моє скрутне становище і відмінити нараховані проценти, та поновити пільговий період.
Написати коментар
Коментарі (1)
Вопрос: какой пакет документов нужно собрать и к кому именно обратиться в банке, чтобы решить данный вопрос и предотвратить возможное блокирование своих личных средств на счетах и получить гарантии о безопасном сотрудничестве с банком в будущем.
Спасибо
Коментарі (1)
Мені ніхто не може надати точну та адекватну відповідь, на яку фізичну адресу я повинна відправити листа-запит, щоб мені надали «Довідку про закриття ФОП». На електронку прийшло сповіщення, що ФОП закритий (вже його не існує і в кабінеті «Приват для бізнесу» його немає).
По моєму запитанню з приводу «Довідки про закриття ФОП» мені відповіли, що потрібно відправити листа-запит. Але на моє запитання, куди і за якою адресою я маю його відправити, всі «культурно умовчують».
Допоможіть мені, будь-ласка.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Пожалуйста, предпримите меры, чтобы честные клиенты банка не были ограничены в сервисе из-за «спекулянтов Wise „
Коментарі (2)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар