Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Написати коментар
Любой пользователь имеющий счет, может распечатать эту бумажку и поставить мокрую печать в банке.
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
В чем вопрос. Есть смысл подавать декларацию в банк как дополнительный документ? Или после сработки машины эти действия уже не имеют смысла и пользоваться соответственно уже картами другого банка?
Написати коментар
Написати коментар
21го сентября делала платеж в вет-клинике на сумму 1565 грн. Терминал завис, меня попросили оплатить снова. В итоге деньги сняло дважды. Клиника говорит, у нее лишнего платежа нет, а значит, сумма в 1565 где-то застряла.
В банке мне сначала сказали, что деньги вернутся через 11 дней. Ничего не произошло, и я пошла в отделение в этот понедельник. Там девушка что-то долго делала и сообщила мне, что заполнила для меня заявку и деньги будут в течении трех дней. Прошло пять дней, опять ничего. Сегодня вечером позвонила в поддержку и получила третий ответ: никакой предыдущей заявки не видно, должно пройти до 45 дней, пока какая-то международная комиссия рассмотрит мое дело.
Какой из ответов правильный? Почему международная комиссия — я платила гривневой картой для выплат нашей украинской вет-клинике? Когда можно ожидать возвращения денег?
Телефон 063-963-71-13
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
«Технічна помилка під час виконання операції»
Коментарі (1)
«Due to a recent change in our partner bank’s policy, we’re currently unable to pay out USD or EUR transfers to local Privatbank accounts.
Unfortunately, we don’t have an estimation on when this policy will change, but as of now, these payments will be automatically rejected back to us — we aim to refund these transfers to the originating accounts within 2 working days, but due to the increased volume of payments waiting to be processed, it might take longer.
For the time being, only UAH transfers are supported — so it’s best to send money to the recipient account in this currency»
Буквально тиждень тому в службі підтримки Привата мені сказали, що свій ліміт міжнародних переказів я на вересень вичерпав, а з 1 жовтня зможу знов їх отримувати. Тепер, виходить, ви всім заборонили отримувати на українськм валютні рахунки валюту, і примусити клієнтів продавати вам валюту за курсом 36,6, а самі продаватимете її за курсом 40, так виходить?
І ще одне запитання: що це за маячни про «икористовуйте міжнародні перекази за призначенням: волонтерська діяльність, допомога рідним та близьким»? Як іще можна використати міжнародний переказ? Я не займаюся ніяким валютним арбітражем, я лише переказую власні кошти собі або дружині, а ви заблокували саму можливість цього.
Що відбувається? Чому ви обманюєте клієнтів і створюєте проблеми на рівному місці?
Коментарі (1)
Коментарі (5)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
После обновления приват 24 я не могу зайти в приложение, у меня в нем зарегестрированны 2 карты, 1 социальная для выплат пособия на ребенка и обычная visa/ Я ими через банкоматы не пользовалась на протежении долгих лет только через приват 24 и pay pass на смартфоне и не помню их пин коды. Одну из карт я зарегистрировала на получении помощи жителям оккупированной территории, но после последнего обновления, приват 24 теперь требует пин код и я не могу ни проверить счет ни обналичить деньги. Раньше я заходила через пароль в приват 24.
Связавшись в чате с онлайн помощь мне сказали что я могу свой пин обновить только через телефон или банкомат или прийти в отделение. Как это сделать если у нас оккупированный город ни отделений ни связи ни банкоматов рабочих нет? Почему нельзя мне востановить мой пин через видео верефикацию по лицу и паспорту? У меня 3 детей и родители которые болеют я не могу выехать с Херосна?
Помогите пожалуйста.
Написати коментар
Коментарі (1)
Спеціаліст Інна дала відповідь, що без відкриття картки приватбанку мій чоловік отримати міжнародний переказ в цьому відділенні не може.Так як ми уже були змучені стоянням на вулиці, чоловік погодився отримати карту лише для того, щоб ці кошти отримати.Спеціаліст Інна почала йому дорікати, чому ми прийшли в це відділення, а не звернулись до іншої установи.Чоловіка було зфотографовано з карткою, він поставив свій електронний підпис на планшеті.Спеціаліст сказала, якщо він нічого не розуміє, то вона оформить на нього кредит 17 мільйонів.Тут уже не витримав чоловік, і повисив голос на спеціаліста Інну.Йому зразу було відмовлено в обслуговуванні.Нажали тривожну кнопку, вийшов заспаний охоронець, нічого нам не сказав.Завідуюча відділенням стала вигонити нас з відділення, і вони нас просто вигнали звідти..Наскільки мені відомо, Приватбанк є партнером Вестер Юніон, і будь який громадянин УКРАЇНИ має право звернутись в їх відділення за отриманням переказу, пред«явивши лише паспорт і номер переказу та номер телефону.Відкривати картки примушують всіх.Інвалідам, пенсіонерам, яким уже 60-80років.Це що за безчинство у нашій країні, в якій іде війна? Міжнародні організації нам допомагають, а тут над нами знущатися.
результаті всі персональні дані мого чоловіка були залишені в відділені банку, неотримана картка також.Прошу притягнути до відповідальності вище перерахованих працівників і навести лад в цій установі, та надати нам відповідь про прийняті міри.Все це відбувалось 30 жовтня.З повагою Тетяна Дм
Написати коментар
Они не умеют пользоваться приват 24, Поэтому оплатой камуналкой, депозитами и другими расходами, я занимаюсь заходя в их Приват 24.
Можно ли так делать, Заходить в три акаунта на одном смартфоне? Получается Папа, мама, сын.
Написати коментар