Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Lucha
Lucha
12 жовтня 2022, 7:51
Lucha
Имеет ли право банк отказать ставить мокрую печать на справке распечатаной через приват24
Приватбанк
Відповідь банку
12 жовтня 2022, 8:49
Вітаємо.Мокра печатка не ставиться на довідках/виписках, які роздруковані поза відділення. Ви можете при необхідності оформити документ в Приват24, в меню: 'Сервіси — Послуги — Сервіс довідок'. У документі буде вказана факсимільна печатка і підпис.Факсимільна печатка і підпис дозволені відповідно до ч.3 ст. 207 Цивільного кодексу України та внутрішніми інструкціями з діловодства банку. Якщо вам все ж необхідно отримати живий підпис і печатку, ви можете звернутися до найближчого відділення банку і провести замовлення довідки.
Lucha
Lucha
11 жовтня 2022, 18:24
Lucha
Прошу обьяснение: У нас нестало близкого человека и для получения помощи нам надо указать счет в приватбанке для получения этой помощи от государства. Банк требует за эту услугу 100грн. Укажите основание такого требования. Государственная помощь через государственный банк и взымания суммы за ЧТО? Какими правовыми документами эта операция регламентируется?
Любой пользователь имеющий счет, может распечатать эту бумажку и поставить мокрую печать в банке.
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 19:05
Добрий вечір! Комісія 100 грн актуальна у разі отримання стандартної довідки у відділенні. Клієнт може самостійно і безкоштовно завантажити довідку з реквізитами картки в своєму Приват24.
combox55
Oleg Kol
11 жовтня 2022, 17:46
Oleg, Апостолово
Скажите пожалуйста, вопрос касательно международных платежей Ria. Сейчас почему-то вы их не выдаете на кассе при предъявлении паспорта и данных перевода, как это было всегда раньше ( также и при western union / Moneygram и тд), а заставляете зачислять эти перевода на карту Digital и затем заказывать как обычно на выдачу. Во первых непонятно почему если мне отправили платеж как cash pickup вы заставляете в принудительном порядке зачисление на карту, и отказываете в прямой выдаче валюты. Вопрос в таком случае про лимиты, ведь вы средства зачисляете на карту банка а насколько я понимаю банк с 1 октября на валютные карты для выплат снизил лимиты до 180 000 грн эквивалента. Скажите плюсуются ли поступления от Ria на digital карту в счет этого месячного лимита 180к?
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2022, 19:03
Добрий вечір! Отримати терміновий грошовий переказ можна в касі готівкою не зараховуючи його на картку, якщо в касі є необхідна сума на момент вашого звернення. В ситуації, коли необхідної суми в касі в той момент немає клієнту може бути запропоновано зарахувати переказ на картку чи замовити готівку через Приват24 під видачу переказу. Обмеження, які стосуються Р2Р платежів не впливають на отримання термінових грошових переказів через системи переказів.
Kryventsev
Kryventsev
10 жовтня 2022, 11:13
Володимир
Не можу увійти у п24, після вводу паролю не приходить ні смс ні дзвінок — З'являється вікно ( Технічна помилка під час виконання операції), — зараз за кордоном, телефон в роумінгі, робив оплату чз мій водафон — смс підтвердження отримав — оплата пройшла, а на сайт так зайти не виходить з 08.10.22
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2022, 12:33
Добрий день! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
STOleksandr
oleksandr str
8 жовтня 2022, 18:48
oleksandr, Херсон
Здравствуйте. У родственника «работала машина» и пришло уведомление об отказе деловых отношений. Полагаю из-за активного снятия наличных через банкомат за границей в пределах лимитов. ПО Статье 15 про легализацию В банке при этом отсутствует информацию, которую он не подавал. Он частный предприниматель и каждый месяц декларирует и платит налогов примерно с 800 тыс дохода каждый месяц.
В чем вопрос. Есть смысл подавать декларацию в банк как дополнительный документ? Или после сработки машины эти действия уже не имеют смысла и пользоваться соответственно уже картами другого банка?
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2022, 19:18
Вітаємо.Для ідентифікації та більш детальної перевірки інформації рекомендуйте, будь ласка, родичу звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
Katris1999
Katris1999
8 жовтня 2022, 10:05
Доброго дня! В мене таке питання. Є людина яка винна мені гроші, але вона з Росії, якім чином вона може мені їх повернути, якщо я з України?
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2022, 12:01
Вітаємо.У зв´язку з доповненням постанови НБУ №18 та отриманням роз´яснень від НБУ – Російська Федерація та Білорусь заблоковані для проведення переказів.
KaterynaBurm
KaterynaBurm
8 жовтня 2022, 1:54
Екатерина, Киев
Здравствуйте! Обращаюсь еще и здесь, потому что за три встречи с поддержкой получила три разных ответа, и ситуация начинает меня угнетать.

21го сентября делала платеж в вет-клинике на сумму 1565 грн. Терминал завис, меня попросили оплатить снова. В итоге деньги сняло дважды. Клиника говорит, у нее лишнего платежа нет, а значит, сумма в 1565 где-то застряла.

В банке мне сначала сказали, что деньги вернутся через 11 дней. Ничего не произошло, и я пошла в отделение в этот понедельник. Там девушка что-то долго делала и сообщила мне, что заполнила для меня заявку и деньги будут в течении трех дней. Прошло пять дней, опять ничего. Сегодня вечером позвонила в поддержку и получила третий ответ: никакой предыдущей заявки не видно, должно пройти до 45 дней, пока какая-то международная комиссия рассмотрит мое дело.

Какой из ответов правильный? Почему международная комиссия — я платила гривневой картой для выплат нашей украинской вет-клинике? Когда можно ожидать возвращения денег?

Телефон 063-963-71-13
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2022, 8:54
Добрий ранок!Коли ви здійснюєте оплату карткою, за кадром відбувається безліч операцій:1. Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайер (банк, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин) направляє дані в платіжну систему для авторизації.2. Платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітенту (банк, що випустив картку), попередньо провівши перевірки для безпеки операції.3. Як тільки банк-емітент отримує дані за операцією, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс картки, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/строк дії тощо). Результат перевірки (схвалено чи відмова) повідомляється тим самим шляхом, але в зворотному порядку. У підсумку ви побачите результат операції на терміналі або сайті інтернет-магазину, також ми додатково інформуємо про це в додатку Privat24.4. Якщо операцію схвалено, на картці блокуються кошти в розмірі, що направив еквайер. Саме списання пройде пізніше, його строки залежать від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.Можуть виникати такі ситуації, що під час спроби оплати карткою, сума на картці заблокована, але товар або послуга не отримана.У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 11 днів з моменту проведення операції, і сума стає доступна на балансі картки. У разі, коли сума списана з картки, банк оскаржує таку операцію в платіжній системі.Регламент розгляду такої заявки становить 45–120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для вас.
69983793
69983793
7 жовтня 2022, 17:06
Ольга, Киев
Я хочу переслать сыну 500 долларов со своей валютной карточки на его валютную карточку вашего банка. я предоставила фотокопию его свидетельства о рождении. От меня требуют оригинал свидетельства, сын заграницей, в стране война, где мне взять оригинал. В июле я эту операцию совершила, почему сейчас нельзя?
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 17:13
Добрий день!Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей за ситуацією.
0504046844
0504046844
7 жовтня 2022, 12:42
Ковпльчук Олег, Київ
У 2021 році у мене померла дружина Ковальчук Людмила Миколаївна, яка мала рахунки в банку. 04.02.22 нотаріус направив хапит стосовно рахнків моєї дружини. Банк отримав запит 06.02.22 про що є повідомлення. Станом на 07.10.22 відповіді нема. Прошу сприяння та надати відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2022, 13:41
Добрий день!Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації.
MykolaA
MykolaA
4 жовтня 2022, 20:07
Николай, Киев
Сьогодні весь день не можу зайти в ПР24.
«Технічна помилка під час виконання операції»
Приватбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 20:12
Вітаємо.Сайт працює в звичному режимі.Спробуйте підключитися з іншої мережі, або вимкнути VPN, якщо він увімкнутий.
alexander359xyz
alexander359xyz
4 жовтня 2022, 18:18
Alexander, Киев
Сьогодні, 4 жовтня при swift-переказі влашних коштів з акаунту Wise на валютну карту Приватбанка служба підтримки Wise повідомила мені наступне:

«Due to a recent change in our partner bank’s policy, we’re currently unable to pay out USD or EUR transfers to local Privatbank accounts.

Unfortunately, we don’t have an estimation on when this policy will change, but as of now, these payments will be automatically rejected back to us — we aim to refund these transfers to the originating accounts within 2 working days, but due to the increased volume of payments waiting to be processed, it might take longer.

For the time being, only UAH transfers are supported — so it’s best to send money to the recipient account in this currency»

Буквально тиждень тому в службі підтримки Привата мені сказали, що свій ліміт міжнародних переказів я на вересень вичерпав, а з 1 жовтня зможу знов їх отримувати. Тепер, виходить, ви всім заборонили отримувати на українськм валютні рахунки валюту, і примусити клієнтів продавати вам валюту за курсом 36,6, а самі продаватимете її за курсом 40, так виходить?

І ще одне запитання: що це за маячни про «икористовуйте міжнародні перекази за призначенням: волонтерська діяльність, допомога рідним та близьким»? Як іще можна використати міжнародний переказ? Я не займаюся ніяким валютним арбітражем, я лише переказую власні кошти собі або дружині, а ви заблокували саму можливість цього.

Що відбувається? Чому ви обманюєте клієнтів і створюєте проблеми на рівному місці?
Приватбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 19:02
Вітаємо.Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
combox55
Oleg Kol
4 жовтня 2022, 10:02
Oleg, Апостолово
Скажите пожалуйста, столкнулся с ситуацией что не смог забрать свои средства с Wise системы на валютную карту. При выводе приват банк вернул средства, хотя они были в пределе 75000 гривен. Средства до сих пор мало того что не вернулись на Wise ( как мне объяснили по телефону срок возврата 1-3 дня, что странно потому что обычно отмена происходила до этого пару раз за секунду и средства сразу были на балансе), так еще и узнал оказывается мне вообще отменили и заблокировали возможность получать на валютную карту средства с Wise, а только на гривневую карту. Что происходит вообще? почему я об этому узнаю чисто случайно. и как вернуть возможность вывода на карту средств? какой смысл мне тогда пользоваться картами если вы не даете полноценно ими пользоваться. Сказали что автоматически через время эту возможность ВОЗМОЖНО вернут. а возможно и НЕТ чтоли? как это понимать?
Приватбанк
Відповідь банку
4 жовтня 2022, 11:17
Вітаємо.Банк не обмежував можливість отримання на валютні рахунки переказів від Wise.Обмеження можливе, якщо ваші операції через системи міжнародних переказів Wise або Revolut здійснюються з метою отримання прибутку з різниці валютних курсів на різних валютних ринках або різниці в динаміці курсу (Арбітраж валюти). Щоб уникнути перевірки та залишитися клієнтом ПриватБанку, використовуйте міжнародні перекази за призначенням: волонтерська діяльність, допомога рідним та близьким.
ViktoriiaPron
Виктория Пронь
3 жовтня 2022, 13:26
Я Пронь Виктория. Два дня назад я заблокировала мои банковские карты и приват 24. Поо какому адресу находится отделение ПриватБанка или филиал приватбанка в Риме, Италия? Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
3 жовтня 2022, 13:35
Добрий день! Відділення ПриватБанку знаходяться в Україні. Ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/, щоб наші колеги допомогли вам з розблокуванням карток та Приват24. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу.
AlinaKherson
AlinaKherson
2 жовтня 2022, 18:01
Алина, Херсон
У меня не отсылается вам личное сообщение, мой номер 0953555120, связи в городе нет, есть вайбер.
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2022, 19:16
Добрий вечір! Бачимо, що ви відповіли нам в приватному повідомленні. Надали зворотній зв'язок в приватних повідомленнях.
Roman0986299076
Roman0986299076
2 жовтня 2022, 17:58
неможу війти в приват 24
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2022, 18:48
Вітаємо. Ми написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та провести детальнішу перевірку.
olgag1976
olgag1976
2 жовтня 2022, 17:04
Добрый день. Проживала в Киевской области. Пенсия перечисляется на карточку Приват банка. После двух инсультов сейчас нахожусь у дочки в Беларуси. Банк. карточка осталась на Украине, код от карточки я не помню. Необходимо заплатить коммунальные. Не могу войти в приложение Приват банка, чтобы произвести оплаты. При входе в приложение пишет: проверьте подключение и попробуйте ещё раз. Помогите пожалуйста оплатить коммунальные за квартиру
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2022, 17:26
Вітаємо. Через військову агресію та з метою підвищення рівня безпеки наші системи не працюють з запитами, які надходять з комп´ютерних мереж країн-агресорів.
AlinaKherson
AlinaKherson
2 жовтня 2022, 16:20
Алина, Херсон
Добрый день. помогите решить вопрос.
После обновления приват 24 я не могу зайти в приложение, у меня в нем зарегестрированны 2 карты, 1 социальная для выплат пособия на ребенка и обычная visa/ Я ими через банкоматы не пользовалась на протежении долгих лет только через приват 24 и pay pass на смартфоне и не помню их пин коды. Одну из карт я зарегистрировала на получении помощи жителям оккупированной территории, но после последнего обновления, приват 24 теперь требует пин код и я не могу ни проверить счет ни обналичить деньги. Раньше я заходила через пароль в приват 24.
Связавшись в чате с онлайн помощь мне сказали что я могу свой пин обновить только через телефон или банкомат или прийти в отделение. Как это сделать если у нас оккупированный город ни отделений ни связи ни банкоматов рабочих нет? Почему нельзя мне востановить мой пин через видео верефикацию по лицу и паспорту? У меня 3 детей и родители которые болеют я не могу выехать с Херосна?
Помогите пожалуйста.
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2022, 17:11
Добрий день! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації та ваших контактів.
Qwerty1971
Qwerty1971
2 жовтня 2022, 12:12
Добрый день, зарплата перечислена на счет 29.09.22, на карту не поступила, срок действия карты заканчивается 10/22. В чем причина?
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2022, 12:16
Добрий день! Банк є отримувачем коштів від бухгалтерії вашого підприємства і зараховує кошти на картку одразу, як тільки вони надходять на рахунки банку. Зарахування одразу відобразиться у виписці по картці в вашому Приват24.
Lowoped15
Lowoped15
2 жовтня 2022, 8:15
Одержання міжнародної допомоги від ООН без 4артки в приватбанку, Тетіїв Київської області
Доброго дня.Ми, подружжя пенсіонерів, отримали міжнародну фінансову допомогу від ООН та звернулися за її отриманням до відділення приватбанку в місті Тетіїв Київської області по вулиці Соборній 29.Вистоявши в черзі на вулиці більше двох годин (запускають в приміщення лише по 1-2 людині)о 12-ій ми по трапили в приміщення відділення.На моє запитання, як моєму чоловікові, у якого немає картки приватбанку, отримати кошти, завідуюча відділенням направила нас до спеціаліста.
Спеціаліст Інна дала відповідь, що без відкриття картки приватбанку мій чоловік отримати міжнародний переказ в цьому відділенні не може.Так як ми уже були змучені стоянням на вулиці, чоловік погодився отримати карту лише для того, щоб ці кошти отримати.Спеціаліст Інна почала йому дорікати, чому ми прийшли в це відділення, а не звернулись до іншої установи.Чоловіка було зфотографовано з карткою, він поставив свій електронний підпис на планшеті.Спеціаліст сказала, якщо він нічого не розуміє, то вона оформить на нього кредит 17 мільйонів.Тут уже не витримав чоловік, і повисив голос на спеціаліста Інну.Йому зразу було відмовлено в обслуговуванні.Нажали тривожну кнопку, вийшов заспаний охоронець, нічого нам не сказав.Завідуюча відділенням стала вигонити нас з відділення, і вони нас просто вигнали звідти..Наскільки мені відомо, Приватбанк є партнером Вестер Юніон, і будь який громадянин УКРАЇНИ має право звернутись в їх відділення за отриманням переказу, пред«явивши лише паспорт і номер переказу та номер телефону.Відкривати картки примушують всіх.Інвалідам, пенсіонерам, яким уже 60-80років.Це що за безчинство у нашій країні, в якій іде війна? Міжнародні організації нам допомагають, а тут над нами знущатися.
результаті всі персональні дані мого чоловіка були залишені в відділені банку, неотримана картка також.Прошу притягнути до відповідальності вище перерахованих працівників і навести лад в цій установі, та надати нам відповідь про прийняті міри.Все це відбувалось 30 жовтня.З повагою Тетяна Дм
Приватбанк
Відповідь банку
2 жовтня 2022, 8:34
Доброго ранку! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення контактних даних та проведення перевірки за описаною вами ситуацією.
savako
Вячеслав Ол
1 жовтня 2022, 8:30
Вячеслав
Добрый день, у меня есть родители им по 70 лет,
Они не умеют пользоваться приват 24, Поэтому оплатой камуналкой, депозитами и другими расходами, я занимаюсь заходя в их Приват 24.
Можно ли так делать, Заходить в три акаунта на одном смартфоне? Получается Папа, мама, сын.
Приватбанк
Відповідь банку
1 жовтня 2022, 9:38
Вітаємо.Відповідно до Умов та Правил надання банківських послуг, заборонено передавати інформацію з обмеженим доступом третім особам, в т.ч. членам сім`ї, з чим можна ознайомитись за посиланням https://privatbank.ua/terms. В той же час, у додаток Приват24 з одного пристрою можливо по черзі заходити різним клієнтам.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.55 42.15
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 41.55 42.15
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку