Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
anna8958888
anna8958888
5 грудня 2022, 14:31
Анна, Киев
02.12.2022 в 16:50 мне поступило оповещение, что с моей карты в Приватбанке было списано 105, 94 дол. в эквиваленте 3967,79 грн на сайт AWS EMEA, aws.amazon.co (такого сайта в интернете не существует). При том, что я никогда не пользовалась данным сайтом и даже позже в уточнила в Google, что за сайт и что за услуга. Данные карты никому не давала, при том у меня стоит лимит интернет-оплат в сумме 1200грн. В 16:57 я оповестила менеджера, чтоб мне срочно перезвонили и я не провожу никаких транзакций. В 17:03 со мной связался представитель банка и сказал что мою заявка № 2218161 принята к рассмотрению, кроме того я заблокировала все карты. Но деньги тем не менее уже списаны. Криминальне впровадження уже зарегистрировано. Каким образом банк провел конвертацию гривен в доллары без моего подтверждения, еще и сверх лимита интернет-оплат? Еще интересный вопрос, когда я позвонила на 3700 сразу в те же минуты ухода денег, функция блокировки карты на автоответчике была отключена, т е меню автоответчика от банка урезано. Не задействован ли сам банк в данных операциях???
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 14:47
Добрий день! Оплата в інтернеті може бути проведена за умови введення на сайті даних картки, що відомі лише її власнику. Інтернет ліміт при оплатах задіяний в разі, якщо платіж вважається ризиковим чи проходить на ризиковому сайті. Заявка на повернення коштів вже в роботі. Оскарження платежу проводиться за правилами та регламентом міжнародної платіжної системи. Зі своєї сторони ми завжди робимо все, щоб заявка була опрацьована якомога швидше та на користь клієнта. За результатом її обробки ми вас додатково проінформуємо.
Anastasiavino
Anastasiavino
4 грудня 2022, 22:57
Анастасія
Потрібна допомога у зв'язку з зарахуванням коштів з монобанку не тому одержувача клієнту приватбанку. Клієнтська підтримка моно рекомендує звернутися до привату. Платіж проведено на адресу ПриватБанк. Є квитанція для фіксування заявки в БОК (банк образив клієнта). Необхідно зв'язатися з помилковим одержувачем для перекидання коштів на потрібну картку ПриватБанку. Як зафіксувати заявку?

Робила фото картки при переказі та не перевіряла цифри. Вперше у мене така помилка. Які мої кроки? Гроші можна переадресувати правильному одержувачу? Чи повернути їх мені?
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 10:59
Добрий день!Ми звернулись до вас в приватному повідомленні для уточнення додаткової інформації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
fitseco
fitseco
4 грудня 2022, 16:14
Марія ФОП, Львів
16.08.2022 р. мені надійшов платіж на ФОП з Транз.рах._ DN, DG, DZ АТ КБ «ПриватБанк» від Капітоненко Богдан Олександрович, останній виявився квартирним шахраєм і не виконав свої зобовязання по Договору. Відповідна Заява про шахрайство подана до Поліції м.Львова. Поліція в умовах війни за відсутності доступу до певних баз данних не має змоги розшукати зниклого. Чи може слідчий у даній справі звернутися в банк про надання данних про, наприклад, внесення змін про мобільний телефон Капітоненко Богдан Олександрович. Бо жоден мобільний телефон даної особи вже не є діючим.
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2022, 16:26
Вітаємо.Правоохоронні органи можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Parti
Parti
4 грудня 2022, 12:28
Підкажіть будь ласка, у місті Рівне є відділення Приватбанку, в яких є завжди світло, тобто є генератор? Якщо є такі відділення, напишіть їх адрес.
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2022, 13:11
Вітаємо.м. Рiвне, вул. Грушевського, 42а м. Рiвне, вул. Київська, 21https://privatbank.ua/help
Parti
Parti
4 грудня 2022, 10:15
Підкажіть будь ласка, якщо поповнять готівкою у відділенні банку гривневий депозит
приватвклад, ПриватБанк візьме комісію?
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2022, 11:54
Вітаємо.Поповнення без комісії.
13041941tamara
13041941tamara
3 грудня 2022, 20:02
tamara, Беловодск
Добрий вечір, як пройти відеоверифікацію в Приват24, якщо не має водійського посвідчення, є тільки паспорт -книжечка та ідентифікаційний номер.Пенсіонерка проживає на окупованій території, картки банку не мала, сьогодні в додатку приват 24 отримала відмову.Диджітал картка необхідна для отримання пенсії.
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2022, 20:21
Вітаємо.Для проходження відеоверифікації в Приват24 необхідний біометричний закордонний паспорт громадянина України або загальногромадянський паспорт-книжечка та водійське посвідчення або ID-картка та витяг з реєстру про реєстрацію місця проживання.
Mila0883
Mila0883
3 грудня 2022, 14:32
Добрый день, с моей карты Приват банка было списано 1175,30грн, оплата происходила в аптеке. Платеж не прошел, а деньги списаны, как отменить операцию, если я нахожусь за границей и мой номер телефона Лайф оператора, который подвязан к карте, не фенкционирует…
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2022, 15:40
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
anna8958888
anna8958888
2 грудня 2022, 22:40
Анна, Киев
02.12.2022 в 16:50 с моей карты в Приватбанке было списано 3967,79 грн на сайт AWS EMEA, aws.amazon.co. При том, что я никогда не пользовалась данным сайтом и даже позже в уточнила в Google, что за сайт и что за услуга. Данные карты никому не давала, при том у меня стоит лимит интернет-оплат в сумме 1200грн. и приходят в приложении Приват24 подтверждения всех оплат, на эту оплату подтверждения не пришло.В 16:57 я оповестила менеджера, чтоб мне срочно перезвонили и я не провожу никаких транзакций. В 17:03 со мной связался представитель банка и сказал что мою заявка № 2218161 принята к рассмотрению, кроме того я заблокировала все карты. Но деньги тем не менее уже списаны.Как такое может быть? Завтра иду писать заявление в полицию. Как можно дальше пользоваться услугами банка, если мне не вернут деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
3 грудня 2022, 8:49
Вітаємо.Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.Дана оплата могла пройти тільки при володінні інформацією про номер карти, СVV коді і термін дії. За вашим зверненням був сформований запит на оскарження операцій до міжнародної платіжної системи.Регламент розгляду такої заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи.Зі свого боку ми зробимо все можливе, щоб допомогти в вирішенні питання.Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
mohnatik9966
mohnatik9966
1 грудня 2022, 12:57
Доброго дня, я хотів би дізнатися інформацію щодо кредиту, якщо можна то напишіть в приватні повідомлення.
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 13:19
Вітаємо. З міркувань безпеки не маємо можливості надавати інформацію персонального характеру. Якщо ви маєте питання загального характеру, ви можете звернутись до нас в особисті повідомлення. Для уточнення питань персонального характеру радимо звернутись в наш чат підтримки через захищений канал pb.ua/chat
1983RudenkoJuli
1983RudenkoJuli
1 грудня 2022, 2:08
Доброго дня! Здійснила оплату через додаток приват 24 за комунальні послуги(зокрема за електроенергію)пройшов місяць, а кошти так і не дійшли на рахунок одержувача.Куди звернутися?
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 8:43
Вітаємо. Ми звернулись до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити дані та допомогти у вирішенні питання.
dimitrius25
dimitrius25
22 листопада 2022, 8:20
Дмитро
Доброго дня. У мене запитання, скільки максимально коштів можливо перевести swift переводом з-за кордону на рахунок приват банка карти для виплат в Україну однією операцією?
Приватбанк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 8:58
Вітаємо.Обмежень щодо надходжень немає.
SantaH
SantaH
21 листопада 2022, 16:14
Київ
Яка комісія за зняття готівки з Картка єПідтримка (виплати ВПО) у вашому банку? Жодної інформації на вашому сайті, і працівники в відділеннях теж нічого не знають щодо тарифів цієї картки. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
21 листопада 2022, 17:02
Вітаємо.Комісія за зняття коштів через банкомат за допомогою послуги «Операції без картки» 2 грн (зняття через QR-код не тарифікується).
1asdfgh
1asdfgh
19 листопада 2022, 0:15
Юрій
При поповнені карти через термінал я вніс 86 000 грн і вимкнули світло. 46 000 грн мені зарахували через годину після звернення до чату, 35 000 грн мені зарахували наступного дня на поверненя ще 5 000 грн створена заявка 33817434.
Коли буде опрацьована заявка і мені повернуть 5000 грн?
Приватбанк
Відповідь банку
19 листопада 2022, 8:40
Доброго ранку! Питання в роботі у профільних фахівців. Ми прикладемо всіх зусиль, щоб воно було розглянуто якомога швидше.
Petrovich36
Petrovich36
18 листопада 2022, 12:52
Какой нужно иметь баланс на гривневай карте, чтоб совершить покупку в Китае размер которой 1000 юаней ???
Приватбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 13:39
Вітаємо.Ми детально розповімо вам, як проходить конвертація. Якщо оплата в інтернеті або за кордоном конвертація валют проходить автоматично, без комісій. По курсу ПриватБанку конвертація проходить тільки якщо валюта картки гривня, і покупка в валюті долар, євро.Якщо валюта покупки інша, сума покупки конвертується, зазвичай, в долар за курсом платіжної системи (Visa або MasterCard, в залежності від картки), долар списується з картки по курсу ПриватБанку.Розрахувати курс платіжних систем можливо на сайтах (при розрахунку, в полі Bank Fee * вставити 0):МастерКард — https://www.mastercard.ua/uk-ua/personal/get-support/convert-currency.html Віза — https://www.visa.com.ua/uk_UA/support/consumer/travel-support/exchange-rate-calculator.html
1asdfgh
1asdfgh
17 листопада 2022, 20:45
Юрій
При поповнені карти через термінал я вніс 86 000 грн і вимкнули світло. 46 000 грн мені зарахували через годину після звернення до чату, на поверненя ще 40 000 грн створена заявка 25829132. Чи можна зробити перерахунок інкасованих касет с терміналу під відеозапис, що мої грощі не зникли?
Приватбанк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 8:38
Вітаємо.За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності та поспішаємо повернути помилково списані кошти.
savako
Вячеслав Ол
17 листопада 2022, 20:02
Вячеслав
Добрый день.
В прошлом месяце при начислении на долларовую карту снимали 2%.
Эти тарифы навсегда, или сейчас что-то изменилось?
Приватбанк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 20:40
Вітаємо.Актуальні тарифи зібрані на сторінці https://privatbank.ua/transfer-money-from-card-to-card-online-ukraine
iakovenko78
Александр Яковенко
17 листопада 2022, 12:07
Александр, Харьков
День добрый, при оплате покупки через терминал в магазине, 15.11.2022г. 2 раза терминал выдавал ошибку, деньги списывались, а потом возвращались на счет. На третий раз платеж прошел успешно. Сегодня, 17.11.2022г из приват24 исчезла информация о возврате средств по неудавшимся оплатам. Деньги за товар списались 3 раза.
Приватбанк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 12:22
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
urusova1965
Лариса Урусова
17 листопада 2022, 10:31
Лариса, Лозовая
Скажіть, будь ласка,
як могли в банку зняти грошові кошти з моєї карти, без мого на те повідомлення? Це. що можно всім надавати доступ до рахунків вкладчиків? Не розібравшись звідки ці надходження, якщо їм предоставили на якісь папери? Я думала, що на це треба хоча би повідомити вкладчика.
Приватбанк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 12:23
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
0971271644
0971271644
14 листопада 2022, 16:09
Добрий день. Що робить Наші гроші десь зависли від Юнісефт сказали що гроші зарахували ще 18 жовтня а їх нарахунку невидко.
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 16:46
Вітаємо.У ПриватБанку отримати кошти за контрольним номером переказу Western Union від UNICEF можна через такі канали: Приват24; 3700; чат «Допомога Онлайн»; банкомат; термінал самообслуговування; відділення. Якщо у вас виникають труднощі при отриманні переказу, ви можете звернутись в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку pb.ua/chat.
yaroshchuk1961
Наталія Ярощук
11 листопада 2022, 22:06
якщо при оформленні заявки на дотацию на корів замість свого поточного рахунку помилково вказано рахунок установи уповноваженого банку UA693266100000025600799258717. Що я маю робити?
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2022, 8:40
Доброго ранку! Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення деталей.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.9 45.9
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку