Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Partik
Partik
11 грудня 2018, 7:23
Очень не хватает принятия платежей western union из Ирака. Планируется ли в ближайшем будущем «подружить» такие переводы?
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2018, 8:21
Уважаемый Автор!
Разрешение на отправку и принятие переводов в конкретную страну даёт сама система срочных денежных переводов, так же получение переводов из определённой страны может быть запрещено законодательно. К сожалению, банк не имеет возможности обойти законодательный запрет либо ограничение самой системы Western Union.
С уважением, ПриватБанк.
danil55
danil55
10 грудня 2018, 22:12
Дмитртй, Хмельницкий
Вот як довіряти Приватбанку якщо ваші співробітники заблокували мене і я не можу сплочувати кредит, а проценти ви ж кожного місяця нараховуєте. Я вже неодноразово звертався до вас з письмовим листом, писав на електрону адресу, укрпоштою надсилав, але мої листу БЕЗ розгляду. Ви даєте термін мені до 14.12 але все марно так, як я не можу сплатити кредит. Один робітник каже, що є можливість реструктуризації, а інший каже, що передано колекторам. За законом колекторів у нас немає, і більше 50% від суми яку я брав в кредит у вас, ви мені нарахувати не маєте права. Читайте кодекс прав споживачів. Розблокуйте мене і дайте можливість сплатити кредит. Чи ви дійсно думаєте, що я не можу звернутися в суд із заявою. З вашої сторони це дуже погано.
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2018, 8:14
Шановний Автор!
Повідомте, будь ласка, в листі на пошту help@pb.ua деталі ситуації та Ваші контактні дані, щоб ми могли розібратись та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Alenax
Alenax
10 грудня 2018, 14:20
Підкажіть, будь ласка, чому при поповненні карти для виплат через термінал самообслуговування, знімається комісія, хоча раніше такого не було?
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2018, 14:44
Доброго дня!
Нам дуже шкода, якщо ця ситуація завдала Вам незручностей.
Хочемо зазначити, що комісія за поповнення Картки для виплат складає 0.5% від суми поповнення.
Детально ознайомитись з тарифами Картки для виплат Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
З повагою, ПриватБанк.
imunolog84
imunolog84
10 грудня 2018, 10:17
роман, смт.любешів
Допоможіть вирішити питання з безкінечними чергами біля каси (одна!!!) на цілий рийон!!! Дякую за розуміння.
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2018, 10:34
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви відчули незручності.
Ми активно розвиваємо наші сервіси та відкриваємо нові відділення, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші строки. Також хочемо звернути Вашу увагу, що для здійснення операцій, Ви можете скористатися терміналами самообслуговування, Приват24, послугою «Платежі за телефоном 3700», командами SMS-банкінгу.
З повагою, ПриватБанк.
Lyba070966
Lyba070966
9 грудня 2018, 18:24
У 2013році закривала у банку рахунок Спд 2600… Грошей на рахунку не було, в кредит ніколи не брала.А нещодавно зателефонували з банку і вимагають сплати боргу.Мені довелося довго з'ясовувати за що.Виявляється, що у 2013році банк застрахував мій кредитний ліміт, взявши 72гри.з кредитного, при цьому мене не проінформували.На протязі шести років ніхто не зателефонував, не обмовився про борг, хоч до працівників банку зверталася по розблокуванню, заміні картки виплат.Як діяти в такій ситуації?
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2018, 18:49
Шановний Автор!
Повідомте, будь ласка, в листі на пошту help@pb.ua деталі ситуації та Ваші контактні дані, щоб ми могли розібратись та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Dariett
Дарья Шаран
9 грудня 2018, 12:45
Дарья
Здравствуйте. У мужа заканчивается срок действия зп карты. Он сейчас в длительной командировке и возможности обменять карту у него нет. Могу ли я, его супруга, получить новую карту с его паспортом?
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2018, 13:01
Уважаемый Автор!
Карта может быть выдана только клиенту-держателю карты, либо доверенному лицу, обратившемуся в отделение ПриватБанка с нотариальной доверенностью, в которой будут прописаны соответствующие полномочия. Только при наличии паспорта или ИНН карта не может быть выдана третьему лицу без обращения самого клиента.
С уважением, ПриватБанк.
27623595
Tatyana Gladuschenko
8 грудня 2018, 23:16
Tatyana, одесса
здравствуйте у меня произошла очень не приятная ситуация… заказала товар оплатила его а мне его так и не оправили… и теперь даже не могу связаться… вот ее карта 5168757366867648
Приват банк… хотелось бы заблокировать ее счет и найти ее… помогите пажайлуста
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2018, 8:31
Уважаемый Автор!
Сообщите, пожалуйста, в письме на почту help@pb.ua Ваши контактные данные, дату и сумму платежа, а так же описание ситуации, чтобы мы могли разобраться в ситуации и помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
36331468
Dima Begeba
8 грудня 2018, 19:50
Dima
Доброго дня. В мене така виникла ситуація, що номер моєї карти знає якись незнайомець з інтернету. Він може користуватись моєю картою чи отримувати гроші, піскажіть, будь ласка!
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2018, 20:04
Доброго вечора!
Знаючи лише номер картки, зняти з неї кошти немає можливості.
У разі, якщо у Вас є підозри, що 3я особа заволоділа такими даними картки, як термін дії, чи CVV-2 код, рекомендуємо якомога швидше звернутись за номером 3700 або в чат на сторінці: https://pb.ua для блокування картки, після чого Ви зможете перевипустити картку у будь-якому зручному відділенні ПриватБанку.
Також, ми склали правила, за допомогою яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв, за посиланням: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
danil55
danil55
8 грудня 2018, 16:15
Диитртй
Доброго дня. В мене така ситуація, близько 3-4 років назад на мою картку приват банку було надіслано кошти за товар в сумі 50 гривень, таких платежів було два. Вчасно я товар не вислав і люди не розібравшись в ситуації поскаржилися в банк і через це мені було заблоковано картки та рахунки і обслговування в Приватбанку зараз мені зупинено. Товар даним особам було надіслано, але вони так і не зняли свої скарги. На сьогоднішній день я не взмозі сплатити кредит який є в Акцент банку тому, що ви заблокували мені всі рахунки. Неодноразово я звертався до Вас на help@pb.ua із заявою, та у письмовій формі надсилав Вам листа. Прошу Вас дати мені відповідь чи рахунки осіб для вирішення даного запитання.
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2018, 16:45
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою неприємною ситуацією.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua Ваші контактні дані та посилання на відгук, щоб ми могли детально розглянути ситуацію, що сталась.
З повагою, ПриватБанк.
88997945
Viktoria Andrukhovska
8 грудня 2018, 11:05
Viktoria, Черкассы
В сентябре-октябре я участвовала в акции «плюс 100 гривен к пенсии».Выполнила все условия, но 100 гривен не дождалась(((
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2018, 11:13
Добрый день!
Нам очень жаль, что возникла такая неприятная ситуация.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua детали сложившейся ситуации и Ваши контактные данные, чтобы мы могли помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
ntshostak
ntshostak
7 грудня 2018, 18:58
Наталия , Острог
Здраствуйте, не могу получить виписку по своему счету, ни в отдиление банка не онлайн 24.
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2018, 19:06
Уважаемый Автор!
Сожалеем, что Вы столкнулись с подобными трудностями.
Пожалуйста, сообщите в письме на почту help@pb.ua детали ситуации и Ваши контактные данные, прикрепив скриншоты ошибки, которые возникают при получении выписки, чтобы мы могли разобраться в ситуации и помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
Muzdar
Muzdar
7 грудня 2018, 18:39
Дарія, Київ
Доброго дня!
В мене таке питання: як і де мені коректно та ефективно поскаржитись на співробітника банку?
Суть питання: моя мама — пенсіонерка. клієнт вашого банку, ПІБ: Козярчук Галина Борисівна. Нещодавно вона придбала через Приват24 два квитки на автобус і мала намір роздрукувати їх у відідленні ПриватБанку, щоб їх мати вже при собі в роздрукованому варіанті. Звернулась в одне з відділень ПриватБанку в місті Умань, Черкаської області, здається, відділення за адресою вул. Європейська, 53, я ще уточню номер та адресу відділення. Це була приблизно 14:00 за часом, дата: 07.12.2018. Там моїй мамі спеціаліст сказав, щоб вона пішла до терміналу і роздрукувала там свої квитки. А на прохання про допомогу і зауваження про те, що вона не вміє цього робити і їй потрібна допомога, спеціаліст відповів: «Як це так, що така крута бабка замовила квитки через Інтернет, а терміналом користуватись не вміє? Йдіть до терміналу, якщо в мене знайдеться час, я до вас підійду і вам допоможу, бо в мене обід через 10 хвилин починається». Весело, правда? Звісно, що обід у спеціаліста почався раніше, ніж зявився час підійти до моєї мами і допомогти їй. Ось таке ставлення до клієнта, який придбав уже продукт і просто хоче його забрати. Мою маму страшенно образили. У вас працюють спеціалісти, яким треба цигарки та пиво в кіоску продавати, а не сидіти в відділенні головного банку країни. Я прошу, щоб моїй мамі передзвонили на її номер телефону і попросили пробачення за цей інцидент. Прошу покарати спеціаліста, який так з моєю мамою повівся. І я ще не в одному місці залишу відгук, а ще не пошкодую часу, сходжу в одне з ваших відділень, і поцікавлюсь в чергового вашого спеціаліста, де моя мама може залишити офіційну скаргу на розгляд керівництва про цей інцидент. Я цього так не полишу, і скаржитимусь до тих пір, поки на мої скарги не буде адекватної реакції. Вимагаю цього спеціаліста покарати, той спеціаліст — це просто сором якийсь для ПриватБанку, таким у вас не місце. Розберіться, б
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2018, 19:00
Шановний Автор!
Нам дуже шкода, що дана ситуація мала місце при обслуговуванні нашого клієнта.
Будь ласка, дозвольте нам розібратись в ситуації, для цього вкажіть в листі на пошту help@pb.ua деталі ситуації та контактні дані Вашої мами, котра зверталась до відділення.
З повагою, ПриватБанк.
53506478
Dmitriy Smirnov
7 грудня 2018, 16:32
Dmitriy
Господа, что опять? Авторизация на сайте и в мобильном приложении происходит с заметной задержкой. На сайт хоть еще можно залогиниться, а в приложении вообще нет. такое впечатление, что API вообще лег. Спрашивается, доколе?
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2018, 17:05
Уважаемый Автор!
Сожалеем, что Вы испытали неудобства в работе с Приват24. На данный момент сервис работает корректно. Пожалуйста, направьте на почту help@pb.ua детали возникшей ситуации и Ваш контактные данные, прикрепив скриншоты ошибки, чтобы мы могли проверить информацию и разобраться в ситуации.
С уважением, Приватбанк.
angor76
Андрей Горохов
7 грудня 2018, 16:18
Андрей, Алчевск
1)Смена номера финансового телефона
У меня нет доступа к моему старому финансовому телефонуcbv SIM карта не активна восстановить трудно и так с трудом плачу кредит(номер помню)
Можно ли как то привязать новый номер без выезда на территорию Украины(нахожусь на неподконтрольной территории (ЛНР-Луганская Народная Республика)
2) Обязан ли я сейчас платить кредит связи с введением военного положения?(нахожусь на неподконтрольной территории ЛНР -Луганская Народная Республика, в Украину возвращаться не собираюсь)
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2018, 17:00
Уважаемый Автор!
Вы можете обратиться в чат «Помощь онлайн» в правом нижнем углу страницы на нашем сайте https://privatbank.ua/, оператор чата проверит информацию, по возможности смены финансового номера телефона дистанционно. Если такая возможность доступна, то Вам это будет предложено сделать, если нет, финансовый телефон можно будет подтвердить в банкомате или терминале ПриватБанка.
Не смотря на введение военного положения банковская система Украины работает в стандартном режиме и погашение кредитных договоров, взятых до или во время военного положения должно проводиться согласно условий, прописанных в кредитном договоре.
С уважением, ПриватБанк.
Stas2012
Stas2012
7 грудня 2018, 10:56
Добрый день, подскажите есть проблемный кредит, сейчас у вас идет рестукторизация по ним, как узнать на каких условиях можно получить реструкторизацию, и закрыть кредит. Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2018, 11:16
Уважаемый Автор!
Сообщите, пожалуйста, на почту help@pb.ua Ваши контактные данные и суть вопроса, чтобы мы могли помочь в его решении.
С уважением, ПриватБанк.
80273179
Евгений Собин
6 грудня 2018, 15:03
Жека, Ирпень, Украина
На сайте в Приват24, при открытии выписки и наведении курсора на «Траты» (сумму вверху таблицы с красной стрелкой) высвечивается странная цифра с 10 миллиардами после запятой… Вопрос: где я мог потратить 10 миллиардную долю копейки???
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2018, 15:22
Уважаемый Автор!
Извините, пожалуйста, что произошла такая ситуация.
Позвольте нам исправить данную ситуацию. Для этого, направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua скриншот ошибки и Ваши контактные данные, указанные в банке.
С уважением, ПриватБанк.
gvardie
gvardie
6 грудня 2018, 12:15
владимир иванович
29.11.18. на карту приват банка 5169360002265076 Овсянников Дмитрий Витальевич отправил 530 гр.за товар.Очень долго не мог дозвониться до интернет магазина InetShop г.Одесса, чтоб выслали номер товарно транспортной накладной.Только 05.12.18.мне выслали номер накладной, но после проверки на сайте новой почты, выяснилось, что товар никто не отправил.На официальный номер интернет компании+380637918228 дозвониться не возможно, оператор отвечает, что этот номер не действителен.Как я понял это классические мошенники, и естественно никто не вышлет ни товар ни деньги.Прошу вас оказать помощь в возврате денег и блокировке карты мошенников.С уважением.
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2018, 12:28
Владимир Иванович, добрый день!
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Информация передана в работу профильным специалистам. По результатам с Вами свяжется сотрудник банка.
Мы сделаем всё возможное для скорейшего решения Вашего вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
romane
romane
6 грудня 2018, 11:19
Роман
Здравствуйте,
потерял универсальную карту.
Понятно, что теперь ее нужно заблокировать, сходить в отделение и заказать новую.
Вопрос такой: на ней висят несколько предавторизированных платежей, что с ними будет после блокировки карты? Смогу ли я получить деньги в случаи отмены предавторизации? И сможет ли получатель платежа, подтвердить платеж и получить свои деньги?

Спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2018, 11:44
Уважаемый Роман!
В случае, если сумма была зарезервирована, торговая точка сможет её списать после перевыпуска карты.
В случае возникновения дополнительных вопросов, вы всегда можете обратиться на нашу почту help@pb.ua — будем рады Вам помочь.
С уважением, ПриватБанк.
Larisa0606
Лариса Яковлева
6 грудня 2018, 5:57
Лариса, Мариуполь
Здравствуйте. На ОЛХ нашла серьги по приемлемой цене, заплатила предоплату на банковскую карту 5168 7573 4676 6753 Воеводина Виктория 1 декабря утром 200 грн. с банковской карты Приватбанка Тарасенко. Женщина оказалась мошенницей, оплату в переписке подтвердила, обещала выслать, после на связь не выходила. После того, как я ее разоблачила, начала слать издевки, что ее не найдут. Обратилась с жалобой на сайт ОЛХ — реакции нет. Ее объявления висят, никто их не удаляет: olx.ua/list/user/iFQhS/
Может хоть заблокируете карту ее, будет обманывать людей, наверное не одна я такая. Спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2018, 10:42
Уважаемая Лариса!
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Для того, чтобы мы могли зафиксировать данный случай и помочь в решении вопроса, просим отправителя средств сообщить нам детали сложившейся ситуации лично любым удобным способом: на почту help@pb.ua, по номеру 3700, либо в чат в правом нижнем углу страницы: https://pb.ua.
С уважением, ПриватБанк.
anton9005
anton9005
6 грудня 2018, 1:46
Вкладчик Делты, Львов
1) Кто посмел так запрограмировать мой личный Приват 24, что в нём невозможно отключить «Копилку»?
2) Кто посмел так запрограмировать мой личный Приват 24, что в нём невозможно открыть депозиты (кнопки «Оформить» не активны)?
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2018, 10:07
Уважаемый Автор!
Позвольте нам детально рассмотреть Ваш случай и помочь.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua детали сложившейся ситуации и Ваши контактные данные, чтобы мы могли помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку