Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Наличие паспорта не обязательно для перевыпуска карты.
При этом, в случае, если Вам поступало уведомление о необходимости актуализации данных, необходимо наличие внутреннего паспорта Украины и ИНН.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Сожалеем, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Ранее с Вами связывался сотрудник банка и уведомил о решении банка.
В случае зачисления выплат на карту ПриватБанка, просим Вас повторно обратиться по номеру 3700 или в чат для получения средств.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Щоб перевірити конкретно Вашу ситуацію та розглянути можливість надання реструктуризації, просимо повідомити на help@pb.ua суть питання та контакти для зв’язку. Після опрацювання зазначеної інформації ми зможемо дати відповідь по суті.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Для решения вопроса, рекомендуем Вам обращаться в банк, который выпустил карту.
Рассмотрение подобных дел строго регламентировано правилами платёжных систем и запрос в платёжную систему должен быть направлен банком, который выпустил карту.
С уважением, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Я вчора поповнила рахунок на 110грн.через один термінал
А потім знову поповнила через інший на 110 а гроші так і ненадійшли
Яка проблема?
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі платежу, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Позвольте нам детально рассмотреть сложившуюся ситуацию и помочь.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua детали платежа и Ваши контактные данные, чтобы мы могли помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Моей женой 12.12.2018 был выполнен перевод денег с карточки МоноБанка на карточку ПриватБанка. При этом номер карточки получателя был указан ошибочный и деньги ушли другому получателю
Изначально ПриватБанк даже не хотел регистрировать наше обращение, но все-таки зарегистрировал в БОК заявку. Номер заявки 131 525 45. Пришел ответ от ПриватБанка — обращайтесь в полицию.
Пошли в полицию, там говорят, что обращайтесь в ПриватБанк.
Как так? ПриватБанк, что делать?
Вы можете связаться с клиентом относительно получения денег?
А может быть деньги ушли на неактивную карточку и ПриватБанк решил их приватизировать?
Какие меры Банк принял по моему обращению?
Что делать?
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
К сожалению, банк не может вернуть данный платеж, по этой причине, для решения вопроса, рекомендуем обращаться в правоохранительные органы.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Так, дійсно, саме таким чином відбувається продаж автомобіля.
Гарантійний лист — це документ, в якому банк гарантує викуп автомобіля.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Поясню свою претензію так:
1. В п.4.1. не виписано коли (в яких випадках, в який термін, яким Клієнтам) Банк користається своїм правом на перерахунок коштів на вклад «до запитання» (адже банк «має право», а не зобовязання). Прийшов до банку 3 грудня 2018р.на 9.00 (на наступний день після закінчення строку договору) щоб продовжити «АВТОМАТИЧНО» (саме так написано на сайті Приватбанку) свій договір, а мені оператори кажуть, що ми не можемо цього зробити, так як ваші кошти уже на рахунку «до запитання» і ми зможемо його продовжити лише з 5 грудня (от вам і «автоматично»).
2. Скористався п.4.2. і продовжив договір з 5 грудня, втративши 3 дні по відсотках (адже в ці три дні на вкладі «до запитання» нараховувалися 0,01%).
3. Для кого ж тоді написаний п.4.3. (очевидно для своїх клієнтів) і як ним може скористатися рядовий (такий як я) клієнт? А яким чином Банк визначається кому перераховувати (4.1.), а кому не перераховувати (4.3.) на вклад «до запитання»?
ОЧЕВИДНО, що в розділі 4 упущено (свідомо чи помилково) окремий пункт, який гарантує Клієнту право на дійсно АВТОМАТИЧНЕ продовження договору на новий строк з наступного дня після дати закінчення попереднього терміну договору. Як сформулює цей пункт юридична служба Приватбанку і яким він буде по порядку в розділі 4 – це вже не важливо, головне виправити цю помилку.
Як варіант, цей пункт міг би бути такого змісту: «Якщо Ви бажаєте продовжити свій вклад на новий термін автоматично (з наступного дня після дати закінчення попереднього терміну договору) Ви повинні на протязі робочого дня (з 9.00 до 18.00) в останній день закінчення строку дії Вашого договору повідомити про це Банк в один із зручних для Вас способів (телефонним дзвінком Вашому персональному менеджеру, особистою явкою у відділення банку…)
Написати коментар
Витяг з типового депозитного договору на вклад «Стандарт» строковий
«4. Продовження вкладу на новий строк
4.1. Після закінчення терміну вкладу Банк має право перерахувати кошти з депозиту на Ваш вклад «до запитання». Кошти з депозитів, які виступають забезпеченням по кредиту і депозитів померлих клієнтів на вклад «до запитання » не перераховуються.
4.2. Якщо після закінчення 3 — х календарних днів після надходження грошей на вклад „до запитання “ Ви не затребували суму вкладу або її частину, Ви доручаєте Банку перерахувати всю суму коштів з вкладу „до запитання“ на даний депозит. При цьому процентна ставка по вкладу на новий термін відповідає ставці, яка діє в Банку для знову оформлюваних вкладів даного найменування та строку на дату зарахування коштів на депозитний рахунок. Новий термін вкладу обчислюється з дати надходження грошей на депозит з вкладу „до запитання“. Додатково на новий термін вкладу Банк може збільшити процентну ставку за вкладом (далі надбавка). Розмір надбавки вказаний в Умовах та правилах надання банківських послуг, розміщених на сайті pb.ua. Банк не збільшує на новий строк процентну ставку по вкладах померлих клієнтів і за вкладами, які виступають забезпеченням по кредиту.
4.3. Якщо Банк не перерахував кошти з депозиту на Ваш вклад „до запитання“, то вклад автоматично продовжується ще на один строк. Строк вкладу продовжується неодноразово без Вашої явки в Банк. Новий строк вкладу починається з дня, наступного за датою закінчення попереднього строку вкладу.»
Оскільки кількість символів в запитанні обмежується, продовжу в наступному повідомленні.
Написати коментар
Спробуйте, будь ласка, відкрити через веб версію Приват24 або на сайті bilet.pb.ua
Що стосується мобільного додатку, щоб ми могли детальніше розібратися з ситуацією, якщо Вас не утруднить, надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua відео даної ситуації, а також уточніть версію операційної системи, версію встановленого додатку, і контакти для зв'язку з Вами. Сподіваємося на зворотній зв'язок!
Написати коментар
Сообщите, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua Ваши контактные данные, детали платежа, суть мошенничества, чтобы мы проверили. чем сможем помочь удаленно.
Написати коментар
Приносим извинения за неудобства.
Написати коментар
Возможно из за моей задолжености в 400 грн по карте универсальная. Собираюсь сегодня погасить долг. После этого я смогу воспользоваться услугой «оплата частями»?
Но гарантировать положительный результат мы не можем. При принятии решения банком об увеличении лимита, Вы будете уведомлены дополнительно.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Терминалы самообслуживания, которые принимают наличные, принимают как купюры 100грн, так и купюры большего или меньшего номинала, минимальный номинал и валюты с которыми работает терминал указаны на экране терминала.
При снятии наличных в банкоматах выдаются купюры 500грн и меньше, в том числе купюры номинала 100грн.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Ви завжди можете переглянути виписку по карті в Приват24 ( https://www.privat24.ua/ ) меню «Мої рахунки» обравши потрібнку карту та період часу, за який необхідно відобразити виписку.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
При пополнении карты ПриватБанка через сервисы ПриватБанка(касса/Приват24/терминал самообслуживания) фамилия и имя получателя отображаются. Если пополняется карта другого банка либо пополняется карта ПриватБанка через сервисы/сайты не ПриватБанка, фамилия плательщику не отображается.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Перепрошуємо за завдані незручності.
Рекомендуємо, клієнту картою/телефоном якого проводилась авторизація в терміналі, перевірити виписку по карті, на наявність зарахованих/повернених коштів.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)