×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.55 | 49.55 |
| USD | 41.75 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Після 45 днів і незважаючи на регулярні нагадування (десять!), скарга не розглянута.
Заявник постійно проживає за кордоном.
Вказівка відділення банку умовно.
Повний правовий свавілля.
Питання: коли буде відповідь на скаргу?
Коментар до скарги
1.Сьогодні Приватбанк дозволяє віддалено (ОНЛАЙН) відкрити рахунок, шляхом проведення відео/фото ідентифікація клієнта.
2.Сьогодні клієнт ПриватБанку може відновити онлайн доступ в аккаунт ПР 24, повідомивши особисті дані і пройшовши відео/фото ідентифікацію.
Однак, якщо в минулому, при відкритті рахунку Клієнту у відділенні банку, не проводилася його відео/фото ідентифікація, то відновити онлайн доступ в аккаунт ПР 24 програма банку не дозволяє (ні з чим порівнювати фото).
Клієнту, який постійно проживає за кордоном, люб'язно пропонується таке вирішення питання: з'явитися у відділення банку… Всього лише…
Тобто новий клієнт може онлайн відкрити рахунок у банку, а існуючий клієнт банку, якщо він за кордоном-ПРАКТИЧЕКИ не може. Такі «правила банку» (щоб клієнти переходили в інші банки).
Ось про це подана скарга, на яку 45 днів банк просто не відповідає.
Треба звертатися до суду?