×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.5 | 42.1 |
Всі курси банку |
1) чи відбувається автоматичне оновлення/актуалізація паспортних даних користувача при випуску банківської карти, зокрема, після підписання Заяви про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг?
2) Рік тому я оформила карту, співробітник фотографував мене, мій паспорт, довідку ВПО, вносив дані, я підписала вищевказану заяву. ВЧи достатньо цього для актуалізації даних, і чи не потрібно мені зараз звертатися для актуалізації, якщо нічого не змінилося і я не отримувала запрошення від банку? Як часто потрібно проходити актуалізацію даних?
Переживаю через те, що багатьом зараз без попередження блокують карти.
3) В Заяві про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг моя адреса реєстрації вказана російською мовою, так само як в паспорті; орган, що видав паспорт також вказано російською мовою (в паспорті російською та українською). Підкажіть, чи правильно співробітник зробив, що вніс всі дані російською мовою? Чи потрібно було адресу перекласти українською?
Тому що у довідці ВПО моя адреса реєстрації, з якої я перемістилася, вказана українською мовою. А банк вказав у заяві мою адресу реєстрації російською. Виходить, адреси реєстрації в двох документах — різні. Чи може бути через це заблоковано рахунок?
4) Прошу надати посилання на номер постанови НБУ або іншого нормативного документа, яким керується банк у питаннях мови та перекладу паспортних даних.