×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
ФГВ зазначає, що потрібно звернутися в обраний банк. Я звертаюся в ПриватБанк.
Але мені відповідають протилежне:
Допомога Онлайн: (цитата):
«Так, вірно, виплати проводимо ми, коли кошти надходять від Фонду, заявку потрібно подавати через їх Фонд, якщо виплати ще немає на ПриватБанк.»
Прошу! Надайте клієнту вірний алгоритм дій.
Але мені відповідають протилежне:
Допомога Онлайн: (цитата):
«Так, вірно, виплати проводимо ми, коли кошти надходять від Фонду, заявку потрібно подавати через їх Фонд, якщо виплати ще немає на ПриватБанк.»
Прошу! Надайте клієнту вірний алгоритм дій.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
На сайті ФГВ зазначен: Для отримання гарантованої суми дистанційно потрібно бути клієнтом АТ КБ «ПриватБанк» та пройти ідентифікацію, звернувшись до клієнтської̈ підтримки банку за номером 3700 (безкоштовно з мобільних у межах України) чи +38-073-716-11-31 (телефон для дзвінків із-за кордону), або у онлайн чат-бот (на сайті www.privatbank.ua або у інтернет-банку Приват24).
У інтернет-банку Приват24 НЕ знають що робити. Звертався неодноразово до фахівця. Загальні фрази у відповідь.
Як пройти ідентифікацію???