Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
dariaham
dariaham
2 листопада 2022, 20:01
Дарья, Киев
Наразі перебуваю за кордоном і мою основну картку було заблоковано, хоча запит на подорож було відправлено банкові за тиждень до початку подорожі. Не можу додзвонитися до банку, так само як і банк мені. Чат у додатку та на сайті так само мовчать. До аккаунту також прив'язана digital-картка, якою, звісно, я тепер також не можу користуватись. Що робити у такому разі?
Приватбанк
Відповідь банку
2 листопада 2022, 20:15
Вітаємо.На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та розібратись в ситуації. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку. pb.ua/chatДля того, щоб підключити оператора при зверненні до чату, потрібно описати питання та обрати підключення або ж натиснути в формі «немає питання в списку».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися