Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
OleksandraMur
OleksandraMur
5 квітня 2019, 11:18
Олександра, Київ
Доброго часу доби. Нещодавно мені надійшло повідомлення в приват 24: '' Шановний клієнт!

У нашій клієнтській базі відсутні актуальні дані про Вас, передбачені вимогами НБУ.

На жаль, якщо актуалізація не буде проведена, ми змушені припинити обслуговування Ваших рахунків.

Для актуалізації даних Вам не обов'язково відвідувати наше відділення
Ви можете зробити це віддалено через Приват24. Актуалізувати зараз''. Я звернулася в банк і виявилося, що проблема лише в фотографії, яку я не змінила після 25 років (2 місяці як виповнилося). Одразу після повідомлення я зайнялася зміною фотографії. От тільки виявилося, що, оскільки тепер всіх, хто не встиг це зробити за 1 місяць, примусово переводять на ID-картки, які робляться виключно за місцем проживання. Найближча дата для мене — 17 квітня і плюс 20 днів на виготовлення. Якщо мої рахунки до того часу заблокують, як їх розблокувати і чи будуть за це якісь штрафи і чи можна цей процес якось заморозити?
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2019, 11:47
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
При надані актуальних документів, Ваші рахунки автоматично будуть активні і додаткових дій не буде необхідності приймати. Штрафів за цю процедуру банком не передбачено.
У разі блокування рахунків, Ви можете звернутись до нас і ми допоможемо у вирішенні цієї ситуації.
З повагою, ПриватБанк.

14508801
Irina Gerenko
4 квітня 2019, 19:49
Irina
Сегодня в Визовом центре г. Харьков мне предложили вернуть 20% стоимости визы, обратившись к представителю Приватбанка. Когда я обратилась к девушке, которая представляла банк, она почснила чтр, действительно, можно это сделать, расплатившись картой
\'\' Универсальная\'\'. Несмотря на то, что у меня была уже оформлена такая карта, девушка убедила меня в том, что только оформив новую карту, можно получить эти 20 %. Я оформила карту, расплатилась ею, но в течение обещанного часа, никаких изменений не произошло. Хочу сппосить, это что, очередной (не люблю этого слова)\'\'развод клиентов\'\' ?
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2019, 10:59
Добрый день!
Ознакомиться с акциями и их условиями, которые проводит банк, Вы можете по ссылке: https://promos.pb.ua.
Также, мы запросили личным сообщением детали сложившейся ситуации и Ваши контактные данные, чтобы проверить информацию по данному вопросу.
С уважением, ПриватБанк.
okkkkkne
okkkkkne
4 квітня 2019, 19:43
Владислав
Добрый день, я студент, мне нужно оформить карту для начисления, снятия средств, и оплаты через интернет и в магазинах, с возможностью также оплатить через PayPal. Льготный период и кредитный лимит, можно будет отключить или убрать до 0? Все оплаты за свой счет.
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2019, 20:04
Добрый вечер!
Вы можете оформить карту для необходимых Вам функций в нашем Банке. Если Вы желаете оформить карту «Универсальную», у Вас будет возможность пользоваться только личными средствами, а при необходимости Вы всегда сможете подать заявку на увеличение кредитного лимита. Только хотим обратить Ваше внимание, что данную карту можно оформить с 16 лет, а кредитный лимит может быть доступен с 18 лет.
Ознакомиться с детальной информацией по картам нашего Банка и условиям их оформления Вы можете на нашем сайте: https://privatbank.ua/ru/platezhnie-karty
С уважением, ПриватБанк.
lenovo31allo
lenovo31allo
4 квітня 2019, 19:42
Звенигородка
Вітаю, мені потрібна ваша допомога. Мені терміново потрібно оформити карточку Юніор для отримання щомісячної стипендії. Так як мені 14 років, у мене вже є паспорт (ID- картка), довідка ІПН, індифікаційний код, але є одна проблема. Мої батьки, на даний момент, перебувають за кордоном разом з моїм свідоцтвом про народження. Я проживаю разом з тіткою. Також я маю мамину універсальну картку Приватбанку, якщо це важливо для вирішення питання. Чи зможу я оформити картку Юніор в такій ситуації?
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2019, 20:19
Добрий вечір!
Для оформлення картки Юніора необхідні:
1) свідоцтво про народження (допускається свідоцтво, видане не в Україні);
2) довідка ІПН (обов'язково для дітей з 14 років);
3) електронний паспорт (ID-карта) (з 14 років) або загальногромадянський паспорт (з 16 років);
4) наявність у батьків картки «Універсальна».
Хочемо звернути Вашу увагу, що Ви можете оформити картку для выплат для отримання стипендії. Дану картку може оформити будь-який житель України (резидент), а також іноземний громадянин (нерезидент), з 14 років.
Для відкриття картки Вам потрібно надати документи, що посвідчують особу:
ІПН — для резидентів
Залежно від віку:
— Довідка ІПН (обов'язкове для дітей з 14 років)
— Свідоцтво про народження (допускається свідоцтво, видане не в Україні);
— Загальногромадянський паспорт (з 16 років);
— Електронний паспорт (ID карта) з 14 років
З повагою ПриватБанк.
Elena02081966
Elena02081966
4 квітня 2019, 17:01
Елена
Добрый день.Могу ли я на определенное число и в определенном отделении вашего банка заказать денежную сумму в размере 17000 грн. с гарантией что я смогу её получить на назначенную дату в пгт.Сартана, Мариуполь, Донецкая область.? Можно ли эту процедуру осуществить непосредственно с банком в пгт.Сартана?
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2019, 18:16
Добрый вечер!
Да, Вы можете заказать наличные в отделении нашего банка. Хотим, так же, обратить Ваше внимание на то, что для экономии времени у Вас есть возможность заказать наличные, в Приват24 в меню: «Все услуги — Услуги — Заказ наличных» на выбранное Вами отделение и число.
С уважением, ПриватБанк.
20973304
Юрій Слободянюк
4 квітня 2019, 16:57
Юрій, Львов
Доброго дня! Я студент 5 курса ЛНУ ім. І. Франка і мені потрібно пройти практику. Дуже хотілось би у вашому банку, мова йде про онлайн практику. Як я зрозумів після її проходження щоденник практики можна завірити у будь-якому відділенні банку керівником відділення. Чи можу я дізнатись таку інформацію, необхідну мені для надання її вузу: повну назву банку (як на офіційних документах), адресу банку, ПІП керівника відділення, який зможе підписати мені щоденник практики і проставити печаті в звіті з практики.
З повагою, Юрій.
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2019, 17:49
Доброго дня!
Дякуємо Вам за те, що Ви проявили інтерес до наших послуг. Хочемо повідомити, що вихід студента в відділення не потрібен, так як це онлайн-практика. При реєстрації на практику студент вказує бажану дату старту навчання. Практику потрібно пройти максимум протягом 6 місяців (180 календарних днів) з цієї дати. Студент самостійно регулює інтенсивність навчання. Середній час проходження практики — 1-1,5 місяця. За бажанням студент може пройти практику і швидше, хоч за 1 день — це залежить від таланту і здібностей. Щоденник практики веде сам студент. У щоденник від вкладає роздрукований сертифікат банку.
Студент може самостійно  налаштувати частоту і час email нагадувань в програмі практики
Для підтримки студентів працює підготовлена група операторів в Чат онлайн (кнопка «Help» в онлайн-практиці). Протягом практики студент може звернутися в цю групу із запитаннями.
Зареєструватися на онлайн практику Ви можете за посиланням: practice.pb.ua.
Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання — звертайтеся в особисті повідомлення. Ми з радістю Вас проконсультуємо.
З повагою, ПриватБанк.
81678724
Марина Панченко
3 квітня 2019, 16:34
Марина
здравствуйте, подскажите, хотела оформить интернет карту, но не могу зарегистрироваться в приват 24, выдает ошибку и пишет, что надо подтвердить финансовый номер телефона, можно как то это исправить? (нет возможности пойти в банк)
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2019, 18:02
Добрый вечер!
Подтвердить финансовый номер телефона Вы можете в банкомате или терминале ПриватБанка:
Вставьте карту, введите PIN-код карты.
В меню: «Мои настройки» — «Указать основной (финансовый) телефон», введите Ваш номер телефона, который желаете сделать финансовым и подтвердите операцию.
С уважением, ПриватБанк.
Yabluko11
Yabluko11
3 квітня 2019, 15:20
Добрый день.забронювала отель на букинг, затем отменила бронь, потому что отказали в визе, теперь отель требует оплатить штраф, указала номер карты приват банка, но на ней нет сейчас денег.Сможет отель снять деньги если они появятся на карте?
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2019, 17:40
Добрый день!
Хотим сообщить, что списание может произойти в случае, если Вы проводил предавторизацию на сайте при бронировании, дав при этом согласие на списание, таким образом. Рекомендуем Вас урегулировать вопрос с данным сайтом во избежание нежелательных списаний.
Siryak0
Сиряк Ольга
2 квітня 2019, 15:10
Сиряк, Днепр
Добрый день. У меня с кредитки сняло 25 грн на какие-то «розвагы», никакого смс на телефон не приходило, никуда деньги не пополнили. Грубо говоря «кто-то украл деньги?». Помогите, что с этим делать?
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2019, 16:17
Уважаемая Ольга!
Для предоставления информации по Вашему вопросу мы обратились к Вам в личном сообщении.
С уважением, ПриватБанк.
Tanya122
Tanya122
2 квітня 2019, 10:21
Добрый день. Можно ли совершить перевод в рублях с гривневой карты на карту Visa/Mastercard банка России онлайн, через Приват24?
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2019, 14:39
Уважаемый Автор!
Вы можете провести платёж с карты ПриватБанка на карту VISA/MasterCard любого банка мира через Приват24 меню «Все услуги». При отправке такого платежа, валюта отправки может быть выбрана USD, EUR или ГРН.
С уважением, ПриватБанк.
14775619
Ольга Лісова
1 квітня 2019, 2:49
Ольга
Добрий вечір! Підкажіть будь ласка, якщо страховий договір на дитину почав діяти з 26.03.19, а наприклад 29.03.19 у нас виявилося захворення внутрішнього вуха. Лікування приблизно на 14 днів. Після лікування, я можу подати заяву про настання страхового випадку?
Приватбанк
Відповідь банку
1 квітня 2019, 9:20
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
При настанні страхового випадку Вам достатньо подати відповідну заявку за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Страховки» — «Страховий випадок». Після чого, протягом 30 робочих днів з моменту настання страхової події подайте заявку через Приват24 або зверніться в будь-яке відділення ПриватБанку й надайте (додайте до заявки) документ, що підтверджує факт настання страхового випадку.
Детально ознайомитись з інформацією за страхуванням Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/strahovaniye/zaschita-na-kazhdyj-den
З повагою, ПриватБанк.
Tanya122
Tanya122
30 березня 2019, 18:13
Здравствуйте. Могу ли я совершить перевод в долларах с гривневой карты на карту Visa/Mastercard иностранного банка?
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2019, 18:31
Добрый вечер!
Хотим сообщить, что есть возможность совершить перевод за границу с гривневой карты в долларах, не имея данной валюты и без посещения обменных пунктов.
С уважением, ПриватБанк.
0672655628
0672655628
29 березня 2019, 16:54
Доброго дня. Я здійснила оплату зі своєї картки через приват 24, вказавши не вірно відправника. Чи можна змінити в квитанції імя відправника на моє?
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2019, 17:31
Доброго дня!
Рекомендуємо Вам перевірити інформацію за платежами в квитанціях за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій».
У разі, якщо невідповідностей, сповістіть нас, будь ласка, приватним повідомленням.
NadezhdaK
Надежда Коломиец
29 березня 2019, 15:40
Надежда
Доброго дня. Я працюю в інтернет-магазині Інстаграму. Спробувала зробити рекламу. Але при спробі додати картку, вибило такий напис «Картку, яку ви намагаєтеся додати, тимчасово призупинено з міркувань безпеки. Додайте іншу картку та повторіть спробу, або зверніться за допомогою до свого банку.» Підкажіть будь ласка, що потрібно зробити, щоб додати цю картку?
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2019, 16:01
Доброго дня!
Нами було надіслано на Ваш телефон, що вказано в банку смс-повідомлення для персонального звернення в чат, пройшовши за яким Ви зможете отримати консультацію наших фахівців.
З повагою, ПриватБанк.
borisenko74
borisenko74
29 березня 2019, 9:02
Угледар
Через приват 24 оплачивала услуги отопления, всё как обычно, зашла на предыдущий платеж и выбрала «повторить платеж», на следующей день обнаружила что деньги ушли на неизвестный мне адрес в неизвестный мне город. Обратилась в отделение, на что сотрудник банка мне сказала что был сбой в системе, я уже не первая, и посоветовала позвонить на 3700, что я сделала, по телефону мне сказали что напишут заявку и в течение 30 дней я может быть получу свои деньги, все зависит от того предприятия на которое они ушли, объясните мне пожалуйста, при чем здесь предприятие и я которая пострадала вследствие сбоя в системе на 990 гривен??? И ещё, почему мне не сообщили номер моей заявки?
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2019, 11:29
Добрый день!
Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть Ваш случай. Мы запросили в личных сообщениях Ваш номер телефона, чтобы разобраться в сложившейся ситуации.
01364819
Наталія Василяк
28 березня 2019, 15:59
Наталія, 82300 Борислав
Чи можна в приват24 отримати переказ трансфер го,
Приватбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 17:14
Доброго дня.
Переказ автоматично зараховується на вказувану при відправці карту.
Інформація також доступна у нас на сайті
https://privatbank.ua/ru/news/2019/2/12/836
60256365
Надія Олександрівна
28 березня 2019, 14:04
Надія
доброго дня, підскажіть на якому сайті я можу перевірити стан заяви про повернення коштів?
Приватбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 14:25
Доброго дня.
Сайт https://old.privatbank.ua/ru/refund/
Також деталі по заявці можна завжди уточнити в нашій підтримці.
Nastia2525
Nastia2525
27 березня 2019, 23:32
Нукерова Я. В. номер карты 5167 4900 7328 9341 Ощадбанк отправили денежный перевод...1324грн. Мошенница деньги не возвращает и товара нет… Что делать? Уже месяц прошёл
Приватбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 8:53
Сожалеем, что Вам пришлось столкнуться с такой ситуацией. Для проведения расследования по факту мошенничества мы рекомендуем Вам обратиться в правоохранительные органы, которые cмогут получить в банке получателя по оформленному в соответствии с действующим законодательством запросу всю необходимую информацию.
Gennadi
Геннадий Смовжев
27 березня 2019, 19:22
Геннадий, Киев
Добрый вечер! Я поменял основной номер телефона в Приват24, прошло 2 дня, а я все ещё не могу зайти в программу, при вводе номера, робот начинает набирать мой телефон и говорит«хорошо, мы обработаем ваш запрос на смену логина»… как долго это будет?
Приватбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 20:27
Добрый вечер!
Хотим обратить Ваше внимание, что в подобных случаях звонок может поступать, если аккаунт заблокирован. В этой ситуации требуется подтвердить заявку на смену пароля, после чего провести действия, которые рекомендует система.
С уважением, ПриватБанк.
38665852
38665852
27 березня 2019, 18:38
Маценко Владислав, Кривой Рог
При переводе средств с карты на карту случилась такая ситуация: у меня сняло деньги с карты, у получателя в программе приват24 написано что деньги есть, но когда он пытался снять деньги через банкомат, пишет что на карте денег нету. Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 20:02
Добрый вечер!
Нам жаль, что получили негативный опыт. Позвольте нам разобраться в ситуации. Для проверки информации мы написали Вам в личном сообщении.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.64 42.24
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.64 42.24
Всі курси банку