Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
kks2019
kks2019
12 березня 2019, 17:15
Анонимич, Харьков
Добрий день!
Підскажіть будьласка, скільки часу банк приймає рішення про надання кредитних канікул і повернення вже сплачених відсотків військовослужбовцям після звернення до установи банку?
Приватбанк
Відповідь банку
12 березня 2019, 17:44
Доброго дня!
Як правило, рішення приймається протягом 14 днів, але ми зробимо все можливе для того, щоб надати відповідь якомога швидше.
За результатами Вас буде повідомлено смс-повідомленням.
З повагою, ПриватБанк.
GriShin52
GriShin52
12 березня 2019, 8:31
Григорий Шингарёв, Одесса
Несколько месяцев назад мне перестали приходить СМС-ки о поступлении на мой счёт пенсии, зарплаты и других платежей. Через сотрудницу отделения Приватбанка на ул. Преображенской 17 был послан запрос на восстановление такой услуги. Но ничего не изменилось. Звонки по «Горячей линии» после несколько-минутного ожидания предлагали ждать соединения с оператором около 5 минут (!), либо из офиса перезвонят через 20 минут. Это время не ограничилось и 2 неделями. Для того, чтобы задать этот вопрос мне пришлось зарегистрироваться на этом сайте, где мне пообещали прислать на электронную почту код доступа. А куда там! До сих пор его нет.
Как вы думаете, возрастает ли у клиентов после таких «общений» с номенклатурой Приватбанка доверия к этой организации?
Прошу, нет требую, в ближайшее время восстановить для меня услугу сообщения мне на мой мобильный телефон (067-490-9737) факто поступления платежей.
Ваш рассерженный клиент,
Григорий Леонидович Шингарёв.
Приватбанк
Відповідь банку
12 березня 2019, 9:13
Добрый день!
Нам очень жаль, что для решения вопроса Вам пришлось обращаться к банку публично.
Мы проверили информацию, со стороны банка на Ваш номер телефона отправляются сообщения и получен ответ мобильного оператора об их доставке. Рекомендуем очистить память сообщений и перезагрузить устройство.
В случае, если описанные действия не помогут, рекомендуем обратиться в поддержку мобильного оператора.
С уважением, ПриватБанк.
karinakom18
Карина Комаренко
11 березня 2019, 18:52
Карина, Херсон
Здравствуйте. Я хочу перевести деньги с карты для выплат на карту ощад банка. Я вводу правильный пин-код, который приходит на мою карту, но когда нажимай подтвердить мне пишут что введён неправильно пароль.Мне срочно нужно осуществить этот перевод.
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2019, 19:53
Добрый вечер!
Направьте, пожалуйста, личным сообщением скриншот, где отображаются трудности, чтобы мы смогли Вам помочь.
87073898
Кристина Роменская
11 березня 2019, 15:14
Кристина
Добрый день. У Меня муж в ато. Ему начисляются проценты по кредиту. Я не могу попасть в отделение т. К у нас в Коблево, Никол. Обл документы не принимают… есть маленький ребенок и не на кого оставить… могу ли я я через приват 24 скинуть скрин справки о том, что муж в ато...??? Есть сама карта и паспорт если нужно
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2019, 16:29
Добрый день!
Хотим Вам сообщить, что для решения данного вопроса не обязательно посещать отделение. Укажите, пожалуйста, в личном сообщении номер телефона Вашего мужа, чтобы мы смогли разрешить ситуацию.
11383056
Олександр Друкач
11 березня 2019, 14:22
Олександр, Львів
Прошу сказати, чи може пенсіонер оформити пенсійну картку, якщо у нього наразі немає прописки (реєстрації)? Досі отримує в іншому банку, але хотів би змінити.
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2019, 16:59
Добрий день!
Для оформлення цієї карти потрібні паспорт та ідентифікаційний код. При цьому закривати пенсійний рахунок в іншому банку немає необхідності. При отриманні карти Клієнт підписує заяву про перерахування коштів, які ми передамо до районного Пенсійного фонду. На підставі цієї заяви Пенсійний фонд змінить реквізити платежу у своїй базі, і пенсія в наступному місяці буде зарахована вже на карту Приватбанку.
З повагою ПриватБанк.
Tania0205
Tania0205
11 березня 2019, 12:23
Тетяна
Добрий день.
05.02.2019 при здійснені платежу було помилково вказано невірні реквізити, внаслідок чого переказано кошти невідомій особі. Яким чином повернути помилково зараховану суму відправнику?
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2019, 13:31
Доброго дня!
Нам шкода, що Ви отримали негативний досвід. Укажіть, будь ласка, в особистому повідомленні Ваші контактні дані, щоб ми змогли перевірити інформацію та надати Вам відповідь.
38788122
Людмила Луцик
11 березня 2019, 12:18
Людмила
Добрый день! Могу ли я узнать к какому номеру телефона привязана карта?
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2019, 13:21
Добрый день!
Позвольте Вам сообщить, что мы не предоставляем информацию по третьим лицам.
С уважением, ПриватБанк.
sanshine5
sanshine5
11 березня 2019, 12:11
Добрый день.Можно ли в Приват-банке снять зарплату по паспорту и коду из банка Восток
Приватбанк
Відповідь банку
11 березня 2019, 12:59
Добрый день!
Вы можете снять средства в ближайшем банкомате.
С уважением, ПриватБанк.
41560183
Jurij Jurij
10 березня 2019, 18:30
Jurij
Я нахожусЬ за границей-КАК восстановить доступ к приват 24
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2019, 19:58
Добрый вечер!
Укажите, пожалуйста, в личном сообщении Ваши контактные данные, чтобы мы смогли Вам помочь.
Dok888
Dok888
9 березня 2019, 18:38
Михаил, Днепр
в воскресенье банк закрыт, как можно поменять валюту на гривны или положить валюту себе на валютную карту, в каких банкоматах! это можно сделать, поскольку ваши терминалы находятся в отделениях приватбанка, список адресов по городу Днепр где это можно сделать не заходя в банк?
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2019, 19:25
Уважаемый Михаил!
Не все терминалы самообслуживания находятся в отделениях банка. Найти ближайший терминал самообслуживания и увидеть график его работы можно на нашем сайте https://privatbank.ua/ru/map или в мобильном приложении Приват24. Хотим заметить, что пополнить валютную карту можно только с её присутствием.
С уважением, ПриватБанк.
Mnbvcxz74
Mnbvcxz74
9 березня 2019, 17:17
Юлія, Korsun-Shevchenkivsky
Під час внесення готівки в банкомат він перезагрузився зївши 7200 грн нашої готівки.звернулися на 3700 де нас завірили що кошти будуть зараховані на карту на протязі трьох діб чого не відбулося.як нам повернути свої кошти? так як у відділенні керуюча у відпусці а персонал нічого не знає.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2019, 17:52
Шановна Юлія!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією та перепрошуємо за завдані незручності.
Направте, будь ласка, в особистому повідомленні Ваші контактні дані та карту/телефон, котрим проводилась авторизація в терміналі, при внесенні коштів, щоб ми могли перевірити інформацію детально.
З повагою, ПриватБанк.
Victoriagunes
Victoriagunes
9 березня 2019, 10:06
Подскажите пожалуйста, если у меня нет доступа к прикреплённому номеру приват 24, как я могу разблокировать приложение, находясь за границей?
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2019, 11:11
Уважаемый Автор!
Вы можете установить новый финансовый телефон, обратившись на странице pb.ua в чат «Помощь онлайн». После чего, восстановить доступ в аккаунт при помощи нового финансового телефона.
С уважением, ПриватБанк.
Fomenkoira
Fomenkoira
8 березня 2019, 15:05
Запоріжжя
Доброго дня, я перепрошую, але дуже цікаво чи будуть, точніше чи чекати нам сьогодні, завтра, соц виплати.? Тому що Ощад банк, що вчора, що сьогодні нараховує кошти.
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2019, 16:22
Доброго дня!
Клієнти ПриватБанку отримують соціальні виплати протягом години після зарахування коштів Держказначейством. Про надходження грошей на картку Вас буде проінформовано SMS-повідомленням. Також Ви можете самостійно перевірити наявність коштів на картці за допомогою системи Приват24 або будь-якого інструмента віддаленого банкінгу.
З повагою, ПриватБанк.
59340399
Маша Процків
8 березня 2019, 12:00
Маша
доброго дня пітскажіт будласка чому ви затримуєти кошти із соц виплат чому броблема?
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2019, 13:46
Доброго дня!
Зарахування соціальних виплат на картку відбувається відразу після одержання коштів від фонду. Після надходження грошей на картку Вас буде проінформовано повідомленням. Також Ви можете самостійно перевірити наявність коштів на картці за допомогою системи Приват24 або будь-якого інструмента віддаленого банкінгу.
З повагою, ПриватБанк.
VadymD
VadymD
8 березня 2019, 10:45
Здравствуйте, закинул деньги на карту другому человеку через терминал но забыл распечатать чек. Можно ли как-то теперь получить этот чек?
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2019, 12:01
Добрый день!
Вы можете распечатать чек, авторизовавшись в любом удобном терминале самообслуживания ПриватБанка таким же способом, как и при проведении операции.
С уважением, ПриватБанк.
okucher1972
okucher1972
7 березня 2019, 21:26
Олег, Черновцы
Здравствуйте.Являюсь обладателем карты Ключ до рахунку.Могу ли я пользоваться ней за границей? К примеру, снимать наличные через банкомат или оплачивать покупки в торговых сетях, а также пополнять карту переводом с карты зарубежного банка.
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2019, 9:46
Добрый день!
Вы можете использовать карту за границей, снимая средства в банкомате и оплачивая в торговой точке.
К сожалению, пополнить карту переводом с карты зарубежного банка нет возможности.
С уважением, ПриватБанк.
39816463
Light Wind
7 березня 2019, 10:25
Light, Черноморск
Добрый день, делала оплату на сайте George asda 05.03. Сегодня утром пришло повторное списание на сумму 110.79$ в выписке не отображается, но видно по транзакциям. Почитала что у вас часто двойное списание при оплате на этом сайте. Когда вернут деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2019, 16:52
Добрый день!
Сожалеем, что Вы столкнулись с такой ситуацией. Позвольте нам рассмотреть Ваш случай. Укажите, пожалуйста, в личном сообщении Ваши контактные данные, чтобы мы смогли проверить информацию и Вас оповестили по решению вопроса.
99283927
Irina Kozlovskaya
6 березня 2019, 22:45
Irina, Жмеринка
Доброї ночі. Як виправити ситуацію: проплатила за природний газ, але забула в графу внести показники лічильника? Оплата пройшла успішно, але без показників. Особовий рахунок 0100232494 — Козловська Ірина Володимирівна. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2019, 16:48
Доброго дня!
Укажіть, будь ласка, в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб ми змогли Вам допомогти.
0995689702
0995689702
6 березня 2019, 19:51
Яна, Кременчуг
Здравствуйте. У меня есть ипотечный кредит. Есть договор от31 января 2013 на сумму 70 тыс. Грн. Реструктуризации. Ежемесячный платёж согласно графику 300 грн. Плачу все вовремя. В этом месяце вылезла сумма 135238.46. От куда эта сумма взялась. Ходила в отделения банка к начальнику по ипотечным кредитам. Он все посмотрел сказал что все проплаты есть. И он не знает от куда сумма. Звоните на гарячую линию. Но меня по горячей линии перенаправляли к 4 специалистам. В конечном итоге. Ничего в разумительного не сказали. К кому мне обратиться я уже незнаю. У вас вообще есть специалисты которые хоть что то знают. И смогут ответить мне на вопрос. От куда взялась эта сумма. Завтра мне поставят миллион. Мой код 3156819068. Яна. Свяжитесь со мной. И объясните что это за долг.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2019, 20:20
Добрый вечер!
Ваш вопрос уже рассматривают специалисты. Мы стремимся решить его в кратчайшие сроки. О решении Вам сообщат сразу, как только будут результаты. Благодарим за понимание.
Anesteziolog
Nazar Znak
6 березня 2019, 14:13
Nazar, Львів
Вже близько пів року підключаю повну предавторизацію на терміналі. Всі футболять від одного працівника до іншого. Три разу був на відділеннях, подавав заявки. Вкінці відправили мене до керівника західного управління Богдана Ваврика. Надав йому повний перелік документів, чекаю. Мої листи він почав інгнорувати, на останній лист, в якому вказав що подам скаргу на нього і долучу всю переписку він написав, що всі документи відправив в головний офіс, чекаєм. Скільки часу ще чекати. З головним офісом звязатись- нереально. На якому етапі заявка, скільки чекати і т.д. Нема слів. Ніхто не хоче допомогти тільки посилають і перадресовують. Нікому не рекомендую відкривати рахунок в Приватбанку чи підключати термінал.
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2019, 8:28
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку