Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.95 | 49.95 |
| USD | 41.64 | 42.24 |
| Всі курси банку | ||
Ми не зацікавлені затримувати будь-які виплати своїм клієнтам. Кошти надходять відразу ж на картки нашим Клієнтам, як тільки фонд виплат (пенсія, стипендія, зарплата) перераховує їх у банк.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дозвольте повідомити, що Ви можете оформити картку«Універсальну Gold» та, відразу, після оформлення подати заявку на збільшення кредитного ліміту. Поточний ліміт по карті «Універсальній» перейде на картку рівня Gold. Доступний ліміт кредитних коштів буде відомий після розгляду заявки на збільшення кредитного ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Нам очень жаль, что Вам пришлось столкнуться с неудобствами в связи с данной ситуацией.
На данный момент, Ваш вопрос находится в работе у профильных специалистов. Мы стремимся решить его в кратчайшие сроки.
С уважением, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Исходя из предоставленной Вами информации, в отделение банка уже были предоставлены документы о смерти клиента. В таком случае, средства со счетов умершего клиента, могут быть получены согласно процедуре утверждённой законодательством Украины. Средства будут доступны через пол года после смерти клиента, человеку, который вступает в права наследования и предоставил в банк документ подтверждающий это. Для предоставления свидетельства о смерти или документов о вступлении в права наследования, можно обращаться в любое удобное отделение ПриватБанка.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Нам шкода, що у Вас виник негативний досвід у роботі з банком.
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Приклеїли сестрі на двері, хоча я ніколи з нею не була прописана, на даний момент у мене інше прізвище.
Незнаю яким чином і по якому праву цей лист прийшов їй.
Я в величезноиу шоці пішла у банк, сказали, шо так, є заборгованість…
Враховуючи старий досвід, вирішила оплатити щоб не було жодних проблем.
Оплатила, отримала довідку з відділення, шо заборгованості перед Приватбанком немає!
Через три місяці мене «обрадували» дзвінком з Приват банку, про те що у мене заборгованість 600 грн!
Подзвонила на гарячу лінію, підтвердили, пояснили, що так як я оплатила борг 6500 грн 26 числа, а 1-3 нарахувались відсотки.
(Пройшло три місяці коли вони мені знову подзвонили з цим боргом у розмірі 600 грн.) Ще й оператор майже кричала на мене, що я маю контролювати свої рахунки.
На що я їй відповіла, шо яким чином. Якщо я заблокована.
У відділення я знову пішла і оплатила тих 600 грн. Сказали мені перевірити після 1 числа наявність чи відсутність заборгованості.
На даний момент немає.
Але, у мене питання:
1. Чи мали право працівники не повернути кошти за моєю згодою, бо я ж була тільки за?!
2. Яким дивним чином я є клієнтом банку і не являюсь ним? Закрити рахунки я не можу і користуватись теж неможу!
3. Що потрібно з поліції надати банку, щоб розблокувати і закрити рахунки?
Написати коментар
Сталась така ситуація.
Років 7 тому на мою соціальну карту, прийшли кошти у розмірі приблизно 300 грн.
Мені передзвонили з Банку і повідомили, що моя карта заблокована у зв'язку з тим що якась людина скинула мені кошти начебто за товар( продажами і тому подібним не займалась), товар їй не відправили і ця людина звернулась у Приватбанк з заявою на блокування ч так розумію моєї карти.
Я повідомила працівникам, що нічого подібного з моєї сторони не було і попросила, раз така справа, шоб перевели гроші цій людині назад.
Працівники відмовились, сказали, що неможуть цього зробити.
Даних відправника теж не хотіли надати.
Єдиною їхнєю порадою було звернутись у поліцію і дрвести, що жодних шахрайських дій я не вчиняла.
На цей час мені було 17 років, я немала можливості з кимось проконсультуватись на рахунок цієї ситуації.
На карту приходили мої соціальні виплати, на момент блокування на ній були мої кошти, протягом моменту, що я переоформляла соціальні виплати на інший банк, мені ще раз прийшло нарахування по моїх виплатах.
В загальному на карті стало приблизно 2000 грн.
Я не могла їх ні зняти, ні перевести, нічого абсолютно.
Протягом деякого часу я заходила на свій Приват 24 і бачила, що кожного місяця кудись знімаються по 120 грн приблизно.
Таких переводів було приблизно 5-6, в подальшому я не могла зайти вже і у Приват24.
На цей момент у мене була ще карта універсальна, на якій був борг десь близько 300 грн.
Працівники банку дзвонили і вимагали погасити.
Так як були заблоковані мої кошти, я повідомила, що не буду оплачувати цих 300 грн ще й через те що кожного місяця знімались по 120 грн.
Працівники повідомили, що ці кошти списуіались на погашення цих 300 грн(хоча знято з мене було значно більше).
Так от, скажемо так, забула я про цю ситуацію, змирилась, обслуговувалась у Ощадбанку.
Минулого року десь у вересні м
Написати коментар
Для смены финансового телефона Вы можете обратиться в чат «Помощь онлайн» на странице pb.ua и в общении с оператором чата указать новый номер.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Открыть счет Вы можете в Приват24 для бизнеса в меню «Счета — открыть счет» (старый интерфейс).
Для открытия счета через новый интерфейс, пройдите в меню «Каталог — услуг — далее в поиске прописываете Открыть счет — далее кнопка Подключить — потом Открыть». Заполняете заявку на открытие счета и он откроется в течение дня.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
При отриманні відмітки про виїзд на ПМП, Ви можете здійснювати з власного поточного рахунку перерахування за межі України неодноразово та без обмеження по сумі за неторгівельними операціями.
Купівля валюти можлива як до відправки переказу на картку у валюту за картковим курсом, так і при здійсненні переказу на МВРУ.
Детально ознайомитись з тарифами за здійснення переказу Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/peverodi-swift
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дозвольте повідомити, що в Банку встановлені такі ліміти на переказ коштів закордон за допомогою термінових грошових переказів:
— відправка не більше екв. 150 000 грн в день без підтверджуючих документів (як готівковим способом, так і з карти);
— для суми більше екв. 150 000 грн в день — з підтверджуючими документами (відправка можлива тільки з карти / рахунку);
Також, є можливість переказати кошти закордон за допомогою Swift-переказу:
— в сумі не більше 150 000 грн в екв. в один операційний (робочий) день — без підтверджуючих документів;
— в сумі понад 150 000 грн в екв. — на підставі підтверджуючих документів.
Якщо Ви бажаєте переказати кошти за допомогою P2P на картку закордонного банку — ліміт буде становити 15 000 грн на добу та 150 000 грн в місяць.
Побачити інформацію стосовно конвертації та ознайомитися з комісіями Ви можете на нашому офіційному сайті: https://privatbank.ua/ru/sistemy-denegnih-perevodov
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
У випадку, якщо платіж було проведено — змінити дану інформацію в квитанції та в її дублікаті немає можливості. Вибачте за незручності.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Интересующую Вас информацию Вы можете увидеть в Вашем акаунте Приват24 в меню « Мои счета», в случае, если у Вас доступ у финансовому номеру телефона. Если у Вас нет возможности проверить данную информацию самостоятельно — укажите, пожалуйста, Ваши контактные данные в личном сообщении, чтобы мы смогли предоставить Вам ответ.
Написати коментар
Позвольте сообщить, что проценты начисляются не на сумму задолженности за какой-то определенный день, а проводится анализ всего периода, так как в разные дни сумма задолженности разная.
Если карта не находилась в льготном периоде, будет списана комиссия даже при полном погашении — за те дни, когда на счету была задолженность. Увидеть дентальную информацию по расчетам процентов Вы можете в Приват24 в меню «Мои счета» в выписках.
Так же, хотим отметить, что условия кредитования доступны на нашем сайте: https://privatbank.ua/ru/platezhnie-karty/universalna
С уважением, ПриватБанк
Написати коментар
Карту для выплат есть возможность оформить в ближайшем отделении, имея при себе паспорт и идентификационный код.
Обращаем Ваше внимание, что в случае, если были не соблюдены условия кредитного договора и имеется просроченная задолженность — будет происходить списание средств в счет погашения задолженности, согласно условиям кредитования. Если у Вас есть доступ к финансовому номеру телефона, увидеть информацию по балансу Вы можете в Вашем Приват24 в меню Мои счета. С условиями Вы можете ознакомиться на нашем официальном сайте: https://privatbank.ua/ru/platezhnie-karty/universalna
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Нам шкода, що відчуваєте незручності. Якщо ми правильно розуміємо, мова йде про використання картки «Універсальна». Хочемо звернути Вашу увагу на те, що у випадку, якщо були порушені умови договору, рекомендуємо провести всі передбачені договором платежі і надалі дотримуватися правил погашення (http://pb.ua/platezhnie-karty/universalna/).
Інформацію по заборгованності Ви можете побачити у Вашому акаунті Приват24 в меню Мої рахунки.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Позвольте нам разобраться в ситуации. Для предоставления информации по Вашему вопросу мы обратились к Вам в личном сообщении.
С уважением, ПриватБанк.
Написати коментар
Для уточнення інформації ми написали Вам в особистих повідомленнях.
Написати коментар
Хотим обратить Ваше внимание, что для входа в Приват24 необходимо наличие подтверждённого номера телефона.
Мы запросили у Вас в личных сообщениях номер телефона, который Вы указывали в банке, чтобы мы могли проверить информацию и помочь в решении вопроса.
Написати коментар
1. Прошло 4 года денег на счету на картах нет все равно в чем проблема разблокировать?!, а дать возможность пользоваться! Вы уже стали национальным банком и все равно не добьешься справедливости. Карты открыты и в ощаде и в альфе и др. банках — все хорошо.
2. В Милиции нет претензий и открытых дел! А вы просто по погоде определяете кого ограничивать!!! Я понимаю на основании заявления и тому подобное не вопрос!!! А так же это получается беспредел и клевета!!! В милиции за 3 года пропадает заява даже по сроку давности — Вы же 4 года не можете разобраться!!!
3. Дайте четкую инструкцию куда пойти и что сделать!!! Ваша служба безопасности а точнее работники СБ Приват Уже тикают от меня и закрываются в кабинете!!!
4. Ваши бесполезные заявки не приводят не к чему как к ответу робота по вам создана заявка ожидайте!!! Чего Ожидать? Сколько? На какой срок по времени вы можете ограничивать?! Вы Национальный Банк номе
Нам очень жаль, что Вы столкнулись с такой ситуацией.
Ранее с Вами связывались сотрудники банка и предоставляли информацию по данному вопросу. Также, банком был предоставлен официальный ответ.
Оспорить решение банка Вы можете в судебном порядке.
С уважением, ПриватБанк.
Коментарі (2)