Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
20973304
Юрій Слободянюк
4 квітня 2019, 16:57
Юрій, Львов
Доброго дня! Я студент 5 курса ЛНУ ім. І. Франка і мені потрібно пройти практику. Дуже хотілось би у вашому банку, мова йде про онлайн практику. Як я зрозумів після її проходження щоденник практики можна завірити у будь-якому відділенні банку керівником відділення. Чи можу я дізнатись таку інформацію, необхідну мені для надання її вузу: повну назву банку (як на офіційних документах), адресу банку, ПІП керівника відділення, який зможе підписати мені щоденник практики і проставити печаті в звіті з практики.
З повагою, Юрій.
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2019, 17:49
Доброго дня!
Дякуємо Вам за те, що Ви проявили інтерес до наших послуг. Хочемо повідомити, що вихід студента в відділення не потрібен, так як це онлайн-практика. При реєстрації на практику студент вказує бажану дату старту навчання. Практику потрібно пройти максимум протягом 6 місяців (180 календарних днів) з цієї дати. Студент самостійно регулює інтенсивність навчання. Середній час проходження практики — 1-1,5 місяця. За бажанням студент може пройти практику і швидше, хоч за 1 день — це залежить від таланту і здібностей. Щоденник практики веде сам студент. У щоденник від вкладає роздрукований сертифікат банку.
Студент може самостійно  налаштувати частоту і час email нагадувань в програмі практики
Для підтримки студентів працює підготовлена група операторів в Чат онлайн (кнопка «Help» в онлайн-практиці). Протягом практики студент може звернутися в цю групу із запитаннями.
Зареєструватися на онлайн практику Ви можете за посиланням: practice.pb.ua.
Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання — звертайтеся в особисті повідомлення. Ми з радістю Вас проконсультуємо.
З повагою, ПриватБанк.
81678724
Марина Панченко
3 квітня 2019, 16:34
Марина
здравствуйте, подскажите, хотела оформить интернет карту, но не могу зарегистрироваться в приват 24, выдает ошибку и пишет, что надо подтвердить финансовый номер телефона, можно как то это исправить? (нет возможности пойти в банк)
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2019, 18:02
Добрый вечер!
Подтвердить финансовый номер телефона Вы можете в банкомате или терминале ПриватБанка:
Вставьте карту, введите PIN-код карты.
В меню: «Мои настройки» — «Указать основной (финансовый) телефон», введите Ваш номер телефона, который желаете сделать финансовым и подтвердите операцию.
С уважением, ПриватБанк.
Yabluko11
Yabluko11
3 квітня 2019, 15:20
Добрый день.забронювала отель на букинг, затем отменила бронь, потому что отказали в визе, теперь отель требует оплатить штраф, указала номер карты приват банка, но на ней нет сейчас денег.Сможет отель снять деньги если они появятся на карте?
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2019, 17:40
Добрый день!
Хотим сообщить, что списание может произойти в случае, если Вы проводил предавторизацию на сайте при бронировании, дав при этом согласие на списание, таким образом. Рекомендуем Вас урегулировать вопрос с данным сайтом во избежание нежелательных списаний.
Siryak0
Сиряк Ольга
2 квітня 2019, 15:10
Сиряк, Днепр
Добрый день. У меня с кредитки сняло 25 грн на какие-то «розвагы», никакого смс на телефон не приходило, никуда деньги не пополнили. Грубо говоря «кто-то украл деньги?». Помогите, что с этим делать?
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2019, 16:17
Уважаемая Ольга!
Для предоставления информации по Вашему вопросу мы обратились к Вам в личном сообщении.
С уважением, ПриватБанк.
Tanya122
Tanya122
2 квітня 2019, 10:21
Добрый день. Можно ли совершить перевод в рублях с гривневой карты на карту Visa/Mastercard банка России онлайн, через Приват24?
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2019, 14:39
Уважаемый Автор!
Вы можете провести платёж с карты ПриватБанка на карту VISA/MasterCard любого банка мира через Приват24 меню «Все услуги». При отправке такого платежа, валюта отправки может быть выбрана USD, EUR или ГРН.
С уважением, ПриватБанк.
14775619
Ольга Лісова
1 квітня 2019, 2:49
Ольга
Добрий вечір! Підкажіть будь ласка, якщо страховий договір на дитину почав діяти з 26.03.19, а наприклад 29.03.19 у нас виявилося захворення внутрішнього вуха. Лікування приблизно на 14 днів. Після лікування, я можу подати заяву про настання страхового випадку?
Приватбанк
Відповідь банку
1 квітня 2019, 9:20
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
При настанні страхового випадку Вам достатньо подати відповідну заявку за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Страховки» — «Страховий випадок». Після чого, протягом 30 робочих днів з моменту настання страхової події подайте заявку через Приват24 або зверніться в будь-яке відділення ПриватБанку й надайте (додайте до заявки) документ, що підтверджує факт настання страхового випадку.
Детально ознайомитись з інформацією за страхуванням Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/strahovaniye/zaschita-na-kazhdyj-den
З повагою, ПриватБанк.
Tanya122
Tanya122
30 березня 2019, 18:13
Здравствуйте. Могу ли я совершить перевод в долларах с гривневой карты на карту Visa/Mastercard иностранного банка?
Приватбанк
Відповідь банку
30 березня 2019, 18:31
Добрый вечер!
Хотим сообщить, что есть возможность совершить перевод за границу с гривневой карты в долларах, не имея данной валюты и без посещения обменных пунктов.
С уважением, ПриватБанк.
0672655628
0672655628
29 березня 2019, 16:54
Доброго дня. Я здійснила оплату зі своєї картки через приват 24, вказавши не вірно відправника. Чи можна змінити в квитанції імя відправника на моє?
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2019, 17:31
Доброго дня!
Рекомендуємо Вам перевірити інформацію за платежами в квитанціях за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс квитанцій».
У разі, якщо невідповідностей, сповістіть нас, будь ласка, приватним повідомленням.
NadezhdaK
Надежда Коломиец
29 березня 2019, 15:40
Надежда
Доброго дня. Я працюю в інтернет-магазині Інстаграму. Спробувала зробити рекламу. Але при спробі додати картку, вибило такий напис «Картку, яку ви намагаєтеся додати, тимчасово призупинено з міркувань безпеки. Додайте іншу картку та повторіть спробу, або зверніться за допомогою до свого банку.» Підкажіть будь ласка, що потрібно зробити, щоб додати цю картку?
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2019, 16:01
Доброго дня!
Нами було надіслано на Ваш телефон, що вказано в банку смс-повідомлення для персонального звернення в чат, пройшовши за яким Ви зможете отримати консультацію наших фахівців.
З повагою, ПриватБанк.
borisenko74
borisenko74
29 березня 2019, 9:02
Угледар
Через приват 24 оплачивала услуги отопления, всё как обычно, зашла на предыдущий платеж и выбрала «повторить платеж», на следующей день обнаружила что деньги ушли на неизвестный мне адрес в неизвестный мне город. Обратилась в отделение, на что сотрудник банка мне сказала что был сбой в системе, я уже не первая, и посоветовала позвонить на 3700, что я сделала, по телефону мне сказали что напишут заявку и в течение 30 дней я может быть получу свои деньги, все зависит от того предприятия на которое они ушли, объясните мне пожалуйста, при чем здесь предприятие и я которая пострадала вследствие сбоя в системе на 990 гривен??? И ещё, почему мне не сообщили номер моей заявки?
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2019, 11:29
Добрый день!
Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть Ваш случай. Мы запросили в личных сообщениях Ваш номер телефона, чтобы разобраться в сложившейся ситуации.
01364819
Наталія Василяк
28 березня 2019, 15:59
Наталія, 82300 Борислав
Чи можна в приват24 отримати переказ трансфер го,
Приватбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 17:14
Доброго дня.
Переказ автоматично зараховується на вказувану при відправці карту.
Інформація також доступна у нас на сайті
https://privatbank.ua/ru/news/2019/2/12/836
60256365
Надія Олександрівна
28 березня 2019, 14:04
Надія
доброго дня, підскажіть на якому сайті я можу перевірити стан заяви про повернення коштів?
Приватбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 14:25
Доброго дня.
Сайт https://old.privatbank.ua/ru/refund/
Також деталі по заявці можна завжди уточнити в нашій підтримці.
Nastia2525
Nastia2525
27 березня 2019, 23:32
Нукерова Я. В. номер карты 5167 4900 7328 9341 Ощадбанк отправили денежный перевод...1324грн. Мошенница деньги не возвращает и товара нет… Что делать? Уже месяц прошёл
Приватбанк
Відповідь банку
28 березня 2019, 8:53
Сожалеем, что Вам пришлось столкнуться с такой ситуацией. Для проведения расследования по факту мошенничества мы рекомендуем Вам обратиться в правоохранительные органы, которые cмогут получить в банке получателя по оформленному в соответствии с действующим законодательством запросу всю необходимую информацию.
Gennadi
Геннадий Смовжев
27 березня 2019, 19:22
Геннадий, Киев
Добрый вечер! Я поменял основной номер телефона в Приват24, прошло 2 дня, а я все ещё не могу зайти в программу, при вводе номера, робот начинает набирать мой телефон и говорит«хорошо, мы обработаем ваш запрос на смену логина»… как долго это будет?
Приватбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 20:27
Добрый вечер!
Хотим обратить Ваше внимание, что в подобных случаях звонок может поступать, если аккаунт заблокирован. В этой ситуации требуется подтвердить заявку на смену пароля, после чего провести действия, которые рекомендует система.
С уважением, ПриватБанк.
38665852
38665852
27 березня 2019, 18:38
Маценко Владислав, Кривой Рог
При переводе средств с карты на карту случилась такая ситуация: у меня сняло деньги с карты, у получателя в программе приват24 написано что деньги есть, но когда он пытался снять деньги через банкомат, пишет что на карте денег нету. Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 20:02
Добрый вечер!
Нам жаль, что получили негативный опыт. Позвольте нам разобраться в ситуации. Для проверки информации мы написали Вам в личном сообщении.
08964754
08964754
27 березня 2019, 17:01
Владимир Ароцкер, Киев
Расчёт за комуслуги веду из дому со своей техники получаю квитанции и к ней коды предлагают отказаться от квитанций. Вопрос? Дастаточно ли кода при необходимости если нужно восстановить квитанцию? И следующее? Получил банковскую информацию: при оплатах коммуналки с пенсионной Карты через терминал или с домашней техники /планшет/ проценты не взымаются, все так и было кроме электричество и отопление! Некрасиво!? Разъясните! С уважением _ Владимиры.
kombrig1974
kombrig1974
27 березня 2019, 11:56
Дмитрий, Харькоа
18 брезня 2019 року шахраї, увійшовши до системи Мій Київстар,ініціювали переадресацію дзвінків та повідомлень на невідомий телефонний номер. Таким чином, отримавши можливість спілкування з операторами гарячої лінії Приватбанку, вони підвищили кредитний ліміт та перерахували з моєї карти Приватбанку 54570822******** кошти у розмірі 11400 грн на банківську карту Артюшені Андрія Васильовичата. Вказана особа мені невідома.
Крім вказаної суми, з моєї карти вирахували 363 грн 80 коп за переказ коштів. Карта Приватбанку, яка належить мені, іншим особам не передавалася, код доступу не надавався.
Про даний випадок співробітники банку мною сповіщені, карка заблокована. За словами співробітника департаменту безпеки Приватбанку, розмова з яким відбулася 18 березня, це неодроазовий випадок і всі потерпілі від зловмисника, кошти яких були перереховані на карту Артюшені А.В. були абонентами Київстару. Тобто факт шахрайства має місце. Під час спілкування з операторами сервісної служби я не отримав відповідь на питання: Як анулювати кредит, що був від мого імені оформлений шахрайським способом? Протягом часу з 18 по 26 березня зі мною представник служби безпеки бПриватбанку не зв'язувалися.
Приватбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 18:15
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією. Дозвольте повідомити, що Ваше питання детально розглядалося нашими спеціалістами. Вам телефонував наш співробітник і повідомив результат розгляду.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно діючому законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в міліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою ПриватБанк.
Liluu
Liluu
26 березня 2019, 22:57
Кировоград
Если открыть карту для выплаты зароботной платы, карту универсальная дадут обязательно и сколько на ней будет денег?
Приватбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 10:00
Добрый день!
При оформлении карты для выплат Вы можете оформить карту «Универсальную» по желанию. Размер кредитного лимита будет известен после подачи заявки на увеличение лимита кредитных средств.
С уважением, ПриватБанк.
Mashynay
Mashynay
26 березня 2019, 21:51
Мария
Здравствуйте! На р\р наложен арест. Исполнитная служба в письме банку указала эту сумму. Скажите, пожалуйста, на каком основании банк накладывает арест и блокирует какие либо передвижения средств по счету превышающие сумму ареста. При чём на этом счёте был кредит предпринимательский, банк его перекинул на другой счёт. Удерживает мои деньги, не дая возможности погасить долг по кредиту, каждый день на счет поступают деньги и я не могу их перечислить в погашение кредита. Считаются проценты, деньги есть, перечислить не могу, исполнительная служба письмо отправила в банк для открытия счета, оно не доходит или потерялись. Ни конца ни края. Банк требует деньги за кредит и сами удерживают деньги привышающие сумму ареста. Как решать вопрос- только в суд идти?
Приватбанк
Відповідь банку
27 березня 2019, 9:56
Добрый день!
Нам жаль, что получили негативный опыт. Позвольте нам разобраться в ситуации. Для проверки информации мы написали Вам в личном сообщении.
77345327
Denis Shevchenko
26 березня 2019, 16:20
Denis
Здравствуйте.

Мне было отправлено на карту деньги, у этой карты истек срок действия, раньше деньги на нее все равно засчитывались, а теперь вот где повисли те деньги, что были отправлены на эту карту? Помимо этой карты в приват24 есть еще привязанный онлайн карты. Почему в этот раз не сработал перевод, если раньше деньги доходили нормально?
Приватбанк
Відповідь банку
26 березня 2019, 16:49
Добрый день!
Мы сожалеем, что Вы столкнулись с такой ситуацией. Позвольте нам рассмотреть Ваш случай. Чтобы проверить информацию мы Вам отправили личное сообщение.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку