×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Знято суму комісії в декілька сот раз більшу і не повідомлену мені (!!!) при проведенні платежу. Остаточну суму «зняття» з рахунку побачив ПІСЛЯ проведення платежу вже у виписці.
Як повернути надлишково зняту комісію чи відмінити платіж з причини не вказання коректної суми комісії?
При створенні платежу на етапі вибору картки є посилання на сайт банку, на якому вказано всі актуальні тарифи за платежами — https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi. Перед проведенням платежу можна ознайомитись з тарифами, а у разі виникнення питань звернутись в підтримку на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці завжди раді допомогти.
Комісія 3 грн, що відображається, це комісія за проведення платежу. Комісія картки при здійсненні оплати за рахунок кредитних коштів списується окремо.
Якщо ви підтвердили відправку платежу, а сам платіж ще не проведений (кошти поки не відправлені отримувачу) його можна відмінити звернувшись в підтримку. В такому разі повертається сума платежу разом з комісією. Якщо ж платіж проведений і кошти вже зараховані отримувачу є можливість повернення лише суми платежу за згодою отримувача.