×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Я переселенець із тимчасово окупованої території Донецької області.
З кінця 2014 року по теперішній час проживаю у м. Кривий Ріг.
Нещодавно виявив, що банк без мого відома змінив у моїх реквізитах мою фактичну адресу проживання, вказану у Довідці переселенця, на адресу прописки.
4 квітня 2022 р. я через «Допомога онлайн» у додатку Приват24 надав усі необхідні підтверджуючі документи.
Через деякий час надійшла відповідь:
«Ваші документи пройшли перевірку. Дякуємо за співпрацю, гарного дня.»
Однак моя радість виявилася не довгою. Буквально через 6 хвилин надійшло нове повідомлення:
«На жаль, ваші документи не пройшли проверки. Докладніше – у додатку «Приват24» (меню «Комунікації – Заявки – Результат перевірки документів»).
Але зайшовши до Зявки, я побачив: «Заявок поки що не було».
Чому так не коректно працює додаток Приват24?
Чому змінили адресу фактичного проживання?
Як мені домогтися змін, якщо у відділенні кажуть, що не можуть зайти в програму?
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.