×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
пришла к терминалу, всё было хорошо пока он не взял деньги. Он их принял и дальше функции были не доступны, кнопка «ПОПОЛНИТЬ» не нажималась, после чего меня спросили «Вы ещё здесь?» я позвала сотрудника ПриватБанка она сказала звонить на горячую линию 3700, но от этого результата не было. И в конце концов вернулась на главное меню, НО ДЕНЬ ТАК И НЕ ПРИШЛИ.
есть видео того что он взял деньги но кнопка «ПОПОЛНИТЬ» не нажималась
Будьте так добры скажите что мне нужно делать и желательно поскорее, деньги нужны сегодня!!!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Для створення заявки на повернення коштів вам достатньо звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua
Наші колеги будуть раді допомогти з вирішенням питання.