Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
anastasia2012
anastasia2012
17 травня 2021, 11:28
Анастасия, Днепр
Здравствуйте, сегодня решила пополнить свою карточку на 600 грн в терминале, в отделе ПриватБанка г.Днепр, проспект Свободы 203, примерно в 11:00
пришла к терминалу, всё было хорошо пока он не взял деньги. Он их принял и дальше функции были не доступны, кнопка «ПОПОЛНИТЬ» не нажималась, после чего меня спросили «Вы ещё здесь?» я позвала сотрудника ПриватБанка она сказала звонить на горячую линию 3700, но от этого результата не было. И в конце концов вернулась на главное меню, НО ДЕНЬ ТАК И НЕ ПРИШЛИ.
есть видео того что он взял деньги но кнопка «ПОПОЛНИТЬ» не нажималась
Будьте так добры скажите что мне нужно делать и желательно поскорее, деньги нужны сегодня!!!
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2021, 11:59
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Для створення заявки на повернення коштів вам достатньо звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua
Наші колеги будуть раді допомогти з вирішенням питання.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися