×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
- Елена Мирошниченко
- 11 травня 2021, 16:46
- Елена, Мелитополь
Я замучилась с актуализациею. Самостоятельно в Приват24 набирала и отсылала — результат — « что то не получается », в отделении банка в апреле 2021 г меняла карточки в связи со сроком действия — прошла все этапы по актуализ. моих данных и всё равно приходят волнующие смс, о том что есть вероятность блокировки карт — одна из них МОЯ ЗАРАБОТАННАЯ ЗАРПЛАТА — как такое действие возможно с дисциплинированным клиентом ????? Я всегда была довольна вашим банком, всем рекомендовала, а сейчас мною владеет и страх и возмущение!
Відповідь банку
11 травня 2021, 18:50
Фото документу має бути розбірливим. Повторіть, будь ласка, додання документів. Якщо документ має пошкодження, які можуть впливати на читабельність персональних даних, зверніться до міграційної служби.
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися