Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
66280687
Леонид Леськов
4 травня 2021, 17:17
Леонид, Вінниця
Вітаю. Багато читав про чудернацькі фокуси з витребеньками від Праватбанку та ось вони добрались і до мене.
Суть справи: являюсь держателем кредитної картки «Універсальна Голд», був на ній і кредитний ліміт. В один чудовий день банк кредитний ліміт без попередження обнулив і залишив мені лише кредитні зобов'язання по погашенню кредиту. Ну що ж, борги треба повертати і я щомісячно повертаю банку необхідну суму. Але (!!!!), серед моїх зобов'язань банк дуже хитро залишив щомісячну плату (членський внесок) за участь у Голд-клубі!!!
Дуже гарно це виглядає: карткою користуватись не можу (до погашення кредитного ліміту, а там ще невідомо як буде), але плату за те, що в мене є ця катка банк стягує! Красота!!! Тобто, в Клуб мене не пускають, проте членські внески стягують!!!
Звернувся із запитання до оператора чат-боту Приват24, мені відповіли, що я можу звернутись до найближчого відділення банку, де мені кредитну катку «Універсальна» замінять на звичайну кредитну катку із збереженням кредитних зобов'язань. Так і зробив, але у відділенні банку мені в цьому проханні відмовили, мотивуючи тим, що система таку дію блокує.
І ось в мене питання — якого біса я повинен платити ці гроші за типа «членство» в Голклубі, якщо я не можу користуватись карткою і який вихід із цієї ситуації?
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2021, 17:38
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ситуацію.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися