Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
kirill1982
kirill1982
10 березня 2021, 5:48
Киев
05.03.2021 в 14.57 банкомат не выдал 3000 грн с пенсионной карты для выплат в одном из двух банкоматов на пл. Соломенская 2 (номер банкомата САК20116). Во время транзакции на экране банкомата появилось сообщение «Помилка» и кн. Завершити. В итоге деньги сняли с карты, но не были выданы банкоматом. Звонки операторам на номер 3700 абсолютно бесмысленны — называют разные дни обработки заявки (сначало говорили что в течении 24 часов решат проблему, потом говорят что в течении то рабочих 7 дней, потом что в течении 7 дней календарных) а по факту уже 5 дней кормят завраками.
И вообще можно предположить что на лицо мошенничество со стороны Приватбанка и кто-то умышленно отключал питание бнакомата кратковременно во время транзакции.
Деньги пенсионные и если у человека будут проблемы со здоровьем Вы будете виноваты.
Приватбанк
Відповідь банку
10 березня 2021, 9:39
Доброго ранку!
Ми ні в якому разі не бажаємо навмисно спричинити незручності нашим клієнтам.
В даній ситуації достатньо очікувати повідомлення від банку за результатом обробки заявки на повернення коштів.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися