×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Привіт банк через додаток Приват 24, відмовляється здійснити операцію на пересилання грошей. При здійсненні операції випадає посилання передзвонити на номер 3700. Я вже спілкувалася з трьома консультантами, ніхто не реагує.
Консультанти відмовляються здійснити операцію, бо хочуть знати всі мої дані. Мені вже надоїло одне і теж саме повторювати. Всі дані мої є в банку.
Тепер в мене ще одне питання відколи приват банк запитує клієнтів, чи вони впевнені в тій особі на яку здійснюється проплати. Я не забовязана вказувати дані особи на яку я перекидаю гроші. І звідки я можу знати чи дійсно спілкуюся з консульантами приват банку.
Ми піклуємось про безпеку ваших коштів та робимо все, щоб попередити можливе шахрайство по відношенню до наших клієнтів.
Ми не бажаємо навмисно спричинити незручності та просимо підтверджувати платіж лише в деяких випадках, коли операція здається нам ризиковою.
Коли ви звертаєтесь в підтримку оператор має впевнитись, що спілкується саме з клієнтом, а не з третьою особою. Саме для цього оператор задає питання, відповіді на які може знати лише клієнт, що вказував цю інформацію в банку.