Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
40022624
Юлия Кононец
10 жовтня 2019, 20:34
Юлия
Доброго вечора. Починаючи з 16 години, не можу перевести платіж на іншу картку Привату. Пише — responseStatus 500. Що це може бути? Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
11 жовтня 2019, 8:30
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
19dimon80
19dimon80
10 жовтня 2019, 19:29
Добрий вечір.Скажіть будь ласка, чому Приватбанк не відповідає на листи Тернопільміськтеплокомуненерго м. Тернопіль, які були надіслані ще в серпні та вересні!
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2019, 19:59
Добрий вечір!
Ми запросили в особистому повідомленні деталі ситуації, що сталась, щоб детально розглянути Ваше питання.
sadovnik678
sadovnik678
10 жовтня 2019, 19:27
Валентина
Здравствуйте! Нахожусь за пределами Украины. Как выйти на оператора Приватбанка, чтобы пообщаться с ним в чате. Меняла номер телефона, а сейчас опять номер поменян на прежний и я не могу выйти в приват 24
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2019, 19:55
Добрий вечір!
У разі виникнення питань, Ви завжди можете звернутись в банк за офіційними каналами, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/about/contacts
Також, Ви можете звернутись в чат в правому нижньому куті сторінки: https://privatbank.ua/
З повагою, ПриватБанк.
Phalyush
Phalyush
10 жовтня 2019, 10:39
ФГВФО для онлайн депозита
Доброго дня! Скажіть, будь ласка, як у випадку оформленого депозиту через приват24(онлайн) у випадку неплатоспроможності банку, повернути кошти через ФГВФО, адже на руках крім роздрукованого онлайн договору нічого немає.
Приватбанк
Відповідь банку
10 жовтня 2019, 11:14
Добрий день!
Всі вклади банку гарантовуються ФГВФО.
З 08.09.2012 р. максимальна сума відшкодування, включаючи нараховані відсотки за депозитами, для одного вкладника становить 200 000 грн.
У разі виникнення додаткових питань, Ви завжди можете звернутись за номерами гарячої лінії Фонду гарантування вкладів фізичних осіб:
0-800-308-108
(044) 333-36-55
Також, ознайомитись з детальною інформацією Ви можете за посиланням: http://www.fg.gov.ua
marinakibalka
marinakibalka
9 жовтня 2019, 16:25
Anea
Добрый день, такой вопрос сегодня выполняла операцию по переводу денег на карту, наличными. Произошел такой момент что внесла деньги но не закончив операцию терминал вывел меня на главную страницу, я пропустила время
Конечно все действия я повторила и повторно кинула деньги на карту
Только вопрос в чем«Можно лишь как-то вернуть те деньги что ушли в некуда, по сути оставишьсь в терминале? » Если да, то каким образом?
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2019, 17:06
Ми запросили в особистому повідомленні деталі платежу, щоб розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
flotik
flotik
9 жовтня 2019, 15:14
яка адреса підтримки?
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2019, 16:43
Цілодобовий телефон підтримки клієнтів ПриватБанку 3700 (Безкоштовно з мобільних в межах України).
Телефон для дзвінків з-за кордону + 38-056-716-11-31
Пошта: help@pb.ua
Чат: pb.ua/chat
flotik
flotik
9 жовтня 2019, 14:45
добрий день.я проживаю в Іспанії. в прошлому місяці з України \Львів\ племінниця вислала мені на рахунок в іспанський банк переказ. Банк його не прийняв і повернув 16.09.19. вже скоро місяць а гроші моя племінниця так і не отримала назад, їй постійно кажуть що гроші не прийшли. В моєму банку \іспанія\ мені показали виписку.коли гроші повернуто до України \число година і хвилини \відправки. Так де ж переказ і сільки ще чекати?
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2019, 15:00
Добрий день.
Щоб ми могли перевірити інформацію більш детально, рекомендуйте, будь ласка, племінниці звернутися в підтримку банку.
DariiaDidenko
DariiaDidenko
9 жовтня 2019, 13:35
Добрый день! Нахожусь в Польше, телефон не видит укр сим-карту, не могу войти в приват24, что делать??
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2019, 14:49
Знаходячись за кордоном, Ви можете змінити номер телефону для входу, або наша підтримка може допомогти увійти без смс.
Для цього Ви можете звернутися до нашого чату pb.ua/chat/
У разі зміни номеру, Вам також знадобиться веб-камера та паспорт.
VikaShvager
VikaShvager
9 жовтня 2019, 12:44
Виктория, Марковка
Здраствуйте, скажите я получаю социальную помощь в сообезе через приватбанк. Слышала что меняются росчетные счета. Надо приходить в банк брать счет и относить в сообез?
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2019, 14:49
Виплати продовжуватимуть надходити на картку. Додатково нічого робити не потрібно.
anjay1
anjay1
8 жовтня 2019, 20:49
Андрей
Добрый вечер. Скажите пожалуйста, у меня заканчивается срок действия карты ( карта для интернет платежей, не зарплатная), какие документы мне необходимо взять в отделение банка, чтобы продлить срок, ( или сделать новую карту).
Приватбанк
Відповідь банку
9 жовтня 2019, 9:30
Добрий день.
Паспорт та ІПН.
Angelina20
Angelina20
8 жовтня 2019, 18:24
Ангелина
Доброго дня!
В мене виникла така проблема. Мені потрібно провести операцію по переказу грошей для погашення кредиту в одному з сервісів швидких кредитів. Я пробувала це зробити неодноразово через сайт за допомогою банківської картки, але оплата не проходить. Мені сказали вияснити це у свого банку (Приват). Як я можу дізнатись причину проблеми і як її можна вирішити?
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2019, 20:14
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
Bologna13
Bologna13
8 жовтня 2019, 11:17
Забыла спросить-как с вами связаться лично и получить ответ?
Bologna13
Bologna13
8 жовтня 2019, 11:16
Добрый день.выслала деньги девушке, которая не достигла 18 лет(не знала).Переадресовали на другую фамилию, на человека, достигшего 18 лет.Деньги заблокировали и не выдают.По какому поводу?
Приватбанк
Відповідь банку
8 жовтня 2019, 12:58
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше(конверт в правому куті сайту).
З повагою, ПриватБанк.
OksanaBy
OksanaBy
7 жовтня 2019, 13:50
Оксана, Кропивницкий
Сьогодні зранку через термінал здійснювала поповнення чужої картки, сумма яку треба було перерахувати — 350грн. Я вказала її на екрані, але помилилася і внесла 400грн., купюрами по 200грн, залишок завжди повертався мені через поповнення мобільного, але смс-ки так і немає, виходить 47 зависли в повітрі(( Що мені робити?

Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2019, 14:05
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
poccomaxa
poccomaxa
7 жовтня 2019, 11:33
Здравствуйте! Был суд с Приватбанком ещё в конце мая. После постановления суда договорились с банком о реструктуризации, в июле месяце я все долги перед банком закрыла. Сейчас в конце сентября банк обратился в исполнительную службу чтобы выполнить решение суда. Зачем это сделано? Опять же в отделении мне дали справку, что я ничего не должна за которую я заплатила 100 грн, но тем не менее теперь нужно платить ещё и 10% исполнителю. Это такой способ простимулировать клиентов совсем все счета в вашем банке закрывать?
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2019, 11:51
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
yurich85
yurich85
7 жовтня 2019, 10:04
Добрый день. Не пополняется мобильный номер. Использовал Приват 24. Деньги с карточного счета списались, а на мобильном счету баланс не изменился. Такая же ситуация и с официальным сайтом vodafone.
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2019, 10:14
Добрий день!
У випадку, якщо платіж відправлений з картки та не відображається на мобільному рахунку, рекомендуємо перевірити правильність вводу номеру телефону, на який проводилось поповнення та звернутись до мобільного оператора. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей та перевірки інформації.
З повагою, ПриватБанк.
sevvva888
sevvva888
7 жовтня 2019, 9:43
алла, прилуки
Добрий ранок. вчора в неділю десь близько 16 годині мені зателефонували з номера 0990907894 нерозбірливо відрекомендувався менеджером Приват Банку і наполегливо допитувати чи є в мене рахунок в банку. Я сказала що не маю часу говорить, а він знову наполегливо допитував чи є в мене рахунок.
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2019, 10:11
Добрий день!
Даний номер не належить ПриватБанку. Інформація зафіксована для подальшої протидії шахрайству. Дякуємо за сигнал.
Для наших клієнтів ми склали декілька простих рекомендацій, що допоможуть не стати жертвою шахраїв — https://privatbank.ua/informational-security
З повагою, ПриватБанк.
LoveR
LoveR
7 жовтня 2019, 7:26
Александр, Купянск или Дворечное
Здравствуйте! Меня зовут Шевченко Александр Александрович. Мне пришла повестка в суд о приватбанка по задолженности по карте которую я закрывал. Спустя некоторое время я решил проблему, мне списали задолженность люди с отделения приватбанка из Днепропетровска. Сказали, что я, ничего не должен и суда не будет. Но в интернете посмотрев сегодняшние дела в суде, нашёл своё дело. Можете посмотреть должен ли я что то привату или нет? И ехать ли мне на суд? Проживаю:
Двуречанский район, с.Ольшана 92,
20.02.1997
Какая ещё нужна информация?
Приватбанк
Відповідь банку
7 жовтня 2019, 8:24
Доброго ранку!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Leony
Leony
6 жовтня 2019, 0:28
Я стала жертвой мошенников. Хочу воспользоваться услугой чарджбек. Что для єтого надо?
Приватбанк
Відповідь банку
6 жовтня 2019, 10:03
Добрий день!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
vlad3768ostr
vlad3768ostr
5 жовтня 2019, 12:52
яка сума по фгвфо
Приватбанк
Відповідь банку
5 жовтня 2019, 14:55
Максимальна сума періодично переглядається і затверджується Фондом. З 08.09.12р. максимальна сума відшкодування для одного вкладника становить 200 000 гривен.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку