Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Karen322
Karen322
21 вересня 2019, 17:28
Подскажите пожалуйста, возникла одна проблема. В общем не пользовался год своим старым номером за которым закреплен банковский счет, номер заблокировали и восстановлению не подлежит. Могу ли я перенести банк. счет на новый номер?
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2019, 17:38
Добрий день!
Ви можете встановити новий фінансовий номер телефону в банкоматі або терміналі самообслуговування в меню «Налаштування».
З повагою, ПриватБанк.
gordyeyev
gordyeyev
21 вересня 2019, 11:56
Одесса
15 сентября 2019 года при оплате в магазине карточкой приват банка на сумму 7785.00 грн., деньги были сняты а
платёж не прошёл т.е. была отмена в терминале. при проверке счёта в банкомате сумма 7785 оказалась списана.
звонки на горячую для связи с оператором остаются без ответа — работает автоответчик, при заказе обратного звонка никто не перезванивает. в приложении приват 24 сумма списана. прошу Вас разобраться и вернуть списанную сумму в размере 7785.00 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2019, 13:24
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
reggi3
reggi3
21 вересня 2019, 9:09
доброе утро, перевел на карту с киви кошелька 600 руб, т.е 200 грн, в данный момент в личном кабинете показано то что и должно быть 200 грн… Но когда подхожу к банкомату чтобы снять деньги пишет что на счету 8 грн, хотя в лк все нормально, с чем это может быть связано?
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2019, 10:26
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
ogm79900
ogm79900
21 вересня 2019, 9:05
Добрый день. Если мне пополнили счёт мобильного телефона с приват, а потом контакт был утерян. Как мне перечислить вернуть деньги. Есть ли такая возможность
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2019, 10:15
Добрий день!
Інформація щодо власника картки з якої було проведено платіж на поповнення Вашого мобільного є персональними даними, котрі не можуть бути передані третім особам. Щодо повернення платежу, рекомендуємо звернутись до мобільного оператора.
З повагою, ПриватБанк.
ludmylka1
ludmylka1
20 вересня 2019, 20:01
Добрий вечір, я знаходжуся за кордоном, термін дії моєї карточки закінчився 06.2019, ці місяці я поповнювала карточку і все було добре. Сьогодні я не змогла поповнити, шо мені робити?
Приватбанк
Відповідь банку
21 вересня 2019, 8:57
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваше питання.
З повагою, ПриватБанк.
Antonina87
Antonina87
20 вересня 2019, 18:55
Антонина
Добрый день! Пользуюсь Приватом очень давно, проблем никогда не возникало. Несколько дней назад оказалось (сообщений никаких не поступало), что на 2 мои карты наложены ограничения. Написала в приват24 — позвонили и сказали, что моя карта подозревается в мошенничестве, поступила жалоба от человека, которого я не знаю! Называют сайт, через который были совершены платежи — я им никогда не пользовалась! 4-го и 6-го числа оформила перевод с WMR на карту и по этим платежам вроде бы и есть проблема. Хотя сайтом, с которого получила перевод пользуюсь давно. А в жалобе совершенно другой сайт. Получается, что жертвой стала я, но обвиняют не понятно в чем меня. Скажите пожалуйста, как вести себя в этой ситуации и как долго ждать разбирательства? Заранее спасибо за ответ!
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2019, 19:54
Доброго вечора!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
17488453
17488453
20 вересня 2019, 11:52
Добрый день, 13.09.2019 года я в терминале ПРИВАТБАНКА пополнила свою карту на 4850,00 грн. (деньги до 20.09.2019 г так и не попали на счет) и сдачу 41,00 грн зачислила на пополнение мобильного телефона( эта операция прошла успешно). На горячую линию смогла дозвониться только 14.09.2019 года — мне сказали что деньги вернуться в течении суток. В следующие дни я пыталась дозвониться на горячую линию безуспешно и операторы не перезванивали при заказе услуги «call back». ПОДСКАЖИТЕ ПОЖАЛУЙСТА КОГДА МНЕ ВЕРНУТ СРЕДСТВА НА СЧЕТ? не могу проплатить прострочку по кредитной карте ПРИВААТБАНКА
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2019, 14:59
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
vitakrutko
vitakrutko
20 вересня 2019, 11:11
Добрый день! Скажите пожалуйста куда могут уходить деньги с карты? Такая ситуация: на карте было ровно 600 грн., розплатилась в магазине терминалом на суму 301.50… тоесть на карте должно было остаться 298.50, а осталось 281.50! Куда то делось 17 грн. Потом сняла 200 грн., а остаток на карте ровно 80 грн… Как такое может быть?
Приватбанк
Відповідь банку
20 вересня 2019, 14:54
Добрий день!
Ви можете переглянути рух коштів по карті у виписці в Приват24 меню «Мої рахунки». Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Juliay20ucca
Juliay20ucca
19 вересня 2019, 13:41
Здравствуйте! Я обращалась в несколько отделений вашего банка, так же писала в чат с оператором на сайте, меня всюду отправили. О том, что мне нужна справка Bank Reference для подачи в иностранную институцию. Со следующим содержанием: ( довідка, видана про те, що _____ (ПІБ), _______ (ідентифікаційні дані) є клієнтом АТ «ПРИВАТБАНК» з ____ року, за час співпраці з банком не має порушень та дотримується усіх довгострокових зобов’язань за договором.) Как мне можно ее все таки получить? Спасибо))
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2019, 14:27
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
bt7860as
bt7860as
19 вересня 2019, 13:04
Сергей, Берислав
Здравствуйте. С пенсионной карточки было снято часть кредита. Будет ли восстановлен кредит и процент по нему после начисления пенсии.
Приватбанк
Відповідь банку
19 вересня 2019, 14:24
Доброго дня.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
ufkvfp
ufkvfp
18 вересня 2019, 16:40
Галина Леонтьевна
Здравствуйте.
При подтверждении оплаты с Приват24(десктоп версия) выдаёт такую ошибку.
https://picua.org/images/2019/09/18/33aaf8545f51049766f6f3e2722a0899.png
При оплате с мобильного приложения Приват24 — оплата происходит без проблем.
Помогите решить данную проблему.
С ув.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2019, 17:39
Доброго дня!
Дозвольте відмітити, що у разі, якщо Ви не отримали лист з підтвердженням на пошту, і у Вас заблокований кошик платежів в Приват24 — в першу чергу просимо вказати іншу поштову скриньку у вікні підтвердження e-mail (Приват24 / кошик платежів)
 Лист не надходить в зв'язку з блокуванням на отримання розсилки та / або занесенням поштової скриньки ПриватБанку в спам. Рекомендуємо Вам перевірити спам та вказати пошту в корзині. Ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб розглянути Ваш випадок більш детально.
antanta81
Анатолий Логвиненко
18 вересня 2019, 13:57
Анатолий, Чернигов
Добрий день! У мене є депозит Стандарт безналоговий. П'ятий місяць проценти приходять, а на наступний день відраховуються. Чому?
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2019, 14:55
Добрий день!
Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особисті повідомлення.
Mihailovna
Mihailovna
18 вересня 2019, 10:44
Ольга
Добрий день. Три дні не можу додзвонитися на гарячу лінію, очікую по півгодини відповіді оператора і ніхто не відповідає. Мені потрібна консультація вашого фахівця стосовно страховки. На який мобільний номер мені можно подзвонити вашому фахівцю. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2019, 11:57
Добрий день!
Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в особисті повідомлення.
krilnatala
krilnatala
18 вересня 2019, 10:35
Доброго дня. Мені потрібно зробити електронний підпис… Знаю що можливо його зробити онлайн, але на даний момент я закордном і моя українська сім-карта не працює… Я пробувала зробити, але мені не приходить код підтвердження.
Чи можливо щоб Приватбанк скинув код на Viber? І щоб в подальшому при здійсненні різних операцій мені повідомлення також приходили у Viber
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2019, 12:28
Добрий день!
Якщо у Вас є номер телефону, який працює — Ви можете подати заявку, звернувшись в наш чат-онлайн на сайті банку: https://privatbank.ua/?page=42&tt=1, натиснувши в правому, нижньому кутку на іконку чата.
Для проведення фотоідентифікації потрібні:
— Доступ до інтернету;
— Документ для ідентифікації;
— Web-камера.
Дозвольте Вам пояснити як це відбувається. Якщо Клієнт звертається не з фінансового телефону, йому буде запропоновано пройти швидку фотоверіфікацію. Якщо Клієнт згоден, співробітник заводить заявку і відправляє Клієнту СМС, в якому буде посилання і пароль.
Клієнт проходить фотоверіфікацію і співробітник банку його авторизує по фото.
Телефон приймає статус фінансовий.
Всі послуги стають доступні Клієнту.

Suta1995
Suta1995
18 вересня 2019, 9:46
Анастасия, Миколаїв
Здравствуйте. Когда решаться сбои в работе? Второй день не могу вам дозвониться!!! Ожидаю оператора по 30 минут и все равно никто не отвечает!!! Объясните мне пожалуйста, как с моей ЗАКРЫТОЙ карты для выплат смог кто то дважды списать -2211 грн, если на новой карте было недостаточно средств? Почему такого не происходило раньше? Теперь у меня на карте для выплат -3660 грн. Кто будет устранять этот минус? Я когда брала карту для выплат, то было указано что я могу пользоваться только доступными средствами. Тогда почему кто то списал деньги и в минус? И как устранить эту неполадку? Свяжитесь наконец то со мной. Ведь с вами связаться невозможно!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2019, 10:38
Добрий день!
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до Вас в особистому повідомленні.
05106355
05106355
18 вересня 2019, 8:59
Алёна
Доброго дня!
Якщо я вже маю універсальну карту з кредитом на ній, чи можу завести ще одну універсальну карту без кредитного ліміту? Тобто чи можна мати дві універсальних карти у приватбанку, щоб вони не були прив'язані одна до одної?
Приватбанк
Відповідь банку
18 вересня 2019, 10:07
Добрий день!
Ви можете мати дві картки « Універсальні». Одну з кредитним лімітом, іншу — без кредитного ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
postolatiy53
Надежда Постолатий
17 вересня 2019, 18:33
Надежда, Раздельная,Одесская обл.
Надежда 17сентября 2019 г г.Раздельная Одесская обл.
Добрый вечер, 11.09.2019 г мне на карточку приватбанка поступила пенсия в сумме 3512,09 грн в тот же день карточку заблокировали и деньги в сумме 4000 гривен исчезли в неизвестном направлении, что за беспредел творится в Вашем банке.
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 18:38
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас склалося неправильне враження про банк.
Дозвольте зазначити, що в подібній ситуації банк рекомендує звернутись в поліцію для написання заяви про шахрайство. Так як проведення розслідування та виявлення факту злочину(шахрайства) знаходиться в рамках повноважень правоохоронних органів. При надходженні запиту в банк, надається вся необхідна інформацію для проведення розслідування.
З повагою, ПриватБанк.
Diiran
Diiran
17 вересня 2019, 17:59
Добрый день, не могу с утра оплатить операцию по интернет покупке.это опять сбой?
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 18:17
Доброго вечора!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення інформації по Вашому питанню.
З повагою, ПриватБанк.
18783442
Альона Добровольська
17 вересня 2019, 16:56
Альона, Киев
Добрый день, ето не смешно средства мои не возвращает е, а пишите на 11 день, а жить мне за что школа платить
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 18:11
Доброго вечора!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації і Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Serhiyyyy
Serhiyyyy
17 вересня 2019, 13:54
Чи співпрацю Приват з TransferWise? Як шо так то як це зробити? В віділенні дівчина сказала що не знає що це. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
17 вересня 2019, 14:56
Добрий день!
Так, Ви можете отримати переказ відправлений через TransferWise на картку ПриватБанку. Платіж автоматично зараховується на картку, зазначену при відправці платежу. Отримати детальну консультацію Ви можете звернувшись за номером (092) 900 00 04 або на пошту swift@privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку