Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
vladchernov
vladchernov
23 жовтня 2019, 18:22
Владислав , Бахмут
Здравствуйте, плачу кредит другого банка через приват 24 и там в графе назначение: « плата за кредитным договором№ 00000000… (Дата) ФИО» вопрос вот в чем, что эта за дата? Туда нужно вводить дату договора или дату платежа или что, и влияет ли эта дата на оплату кредита?
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2019, 20:06
Добрий вечір!
Отримувач переказу ідентифікує платіж за вказаним призначенням.
З цієї причини рекомендуємо звернутись до підтримки банку-отримувача для уточнення необхідного призначення.
19036256
19036256
23 жовтня 2019, 14:39
Valentina, Одесса
22 октября 2019 года оплатили НАЛИЧНЫМИ в кассу Вашего банка за услуги телефонии, сумма абоноплаты была 73,20грн.Почему начислили ДВЕ комиссии? В чеке написано банк платёжника-ПриватБанк комиссия-20грн, банк получателя ПриватБанк и комиссия-15грн.Что это за комиссия на 73грн-35грн? Раньше комиссия была меньше…
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2019, 16:03
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
pylyp
pylyp
23 жовтня 2019, 12:52
ФО-П Джумурат О.В., код: 2908801290 — оплатив ЄСВ в повній мірі, чому не проведена аванс за жовтень 2019р.?
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2019, 13:22
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
67Oleg
67Oleg
23 жовтня 2019, 10:33
Произошла ошибка с авторизацией. Пожалуйста, попробуйте еще раз или используйте другую карту. Не могу оплатить посылку второй день, перевод с Visa на ecard.pl.
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2019, 11:36
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
15440499
15440499
23 жовтня 2019, 10:09
Лидия, Днепр
Прошу внести в шаблон приема платежей от населения терминала самообслуживания изменение
Заменить по «ОСББ ПІДМОГИЛЬНОГО 9» 40574915 на новый счет для оплаты
UA113052990000026008050282594
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2019, 11:31
Добрий день!
Для внесення змін, будь ласка, надішліть листа за підписом керівника підприємства і печаткою на e-mail bmp@privatbank.ua. Приклад листа Ви можете переглянути за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1iMAnnfxgmz1CiV6G-Uu6eF55hig7C4q75uvT07s3rak/edit
З повагою, ПриватБанк.
hhaannaa03
hhaannaa03
22 жовтня 2019, 22:48
Київ
Добрий день!

Я вже не являюсь клієнтом ПриватБанку з 23.09.2019. Чи можу я подивитись яка сума мені надходила на зарплатну карточку 2017 року… (за квітень, травень, червень)?
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2019, 8:11
Доброго ранку!
Для ознайомлення з рухом коштів на рахунку, Ви можете отримати виписку за карткою за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок».
З повагою, ПриватБанк.
Olek2345
Olek2345
22 жовтня 2019, 18:41
Вы обнаглели
Добрый вечер ответе на вопрос я у вас брал кредит 8 тысяч уже отдал 35 тысяч. Вы мне снова 40 тысяч нащетали ви что решили по издевается над домной? Решайте эту проблему
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2019, 19:50
Доброго вечора!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Alina133
Alina133
22 жовтня 2019, 12:39
Днепр
Здравствуйте, такая ситуация, снимала деньги в банкомате приватбанка на экране написало технический сбой, выдало обратно карту, но наличных не было, но с карты списание прошло. Что делать в такой ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2019, 13:19
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
romanboiko202
romanboiko202
22 жовтня 2019, 8:46
Чому не прийшов білет на електронну пошту??
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2019, 10:07
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
380964567245
380964567245
21 жовтня 2019, 21:37
Олена
Добрий вечір у мене просроченный кредит, мені надіслали переказ я зможу його отримати
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2019, 10:04
Добрий ранок!
Для можливості використання банківськими послугами в повному обсязі рекомендуємо якомога швидше погасити прострочену заборгованість.

Bestiya5
Bestiya5
21 жовтня 2019, 9:28
Олена
Не пройшла оплата за світло через термінал приват банку в минулому місяці. Номер квитанції прийшов в смс повідомленні.(операція успішна). Що робити? Куди звертатись?
Приватбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2019, 10:11
Ми запросили в особистому повідомленні деталі платежу, щоб розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася
sqm1
sqm1
20 жовтня 2019, 18:25
Игорь, Кременчуг
как узнать где был снят перевод который я отправил?
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2019, 19:15
Добрий вечір!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
Olga2
Olga2
20 жовтня 2019, 15:33
Здравствуйте! В качестве финансового номера телефона, возможно ли использовать номер зарубежного оператора не зарегистрированного в Украине? Кроме Водафон, Киевстар и тд.
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2019, 15:58
Добрий день!
Так, є така можливість.
Щоб змінити фінансовий номер телефону на закордонний, Ви можете звернутися в наш чат на сайті : https://privatbank.ua ( в правому, нижньому кутку ) та наші спеціалісти допоможуть Вам у вирішені даного питання.
380957306758
380957306758
20 жовтня 2019, 10:49
Кристина, Киев
Здравствуйте, заказала через Инстаграм шубу, отправила 3000 грн через Приват 24, девушка сказала что отправит в этот день, я написала ей, она читает и не отвечает, можно ли вернуть деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2019, 12:06
Добрий день!
Нам шкода, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, що оскільки Вами особисто було перераховано кошти третій особі — ці відносини класифікуються як цивільно-правові, і тому знаходяться поза зоною відповідальності банку. Наполегливо рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів з відповідною заявою. У разі необхідності, банк готовий надати всі необхідні дані для проведення розслідування.
З повагою, ПриватБанк.
Katerina56
Katerina56
19 жовтня 2019, 13:25
Добрый день. Полчаса назад закинули деньги на карту юниора, половина из которых не дошла. Почему могли списать или задержать?
Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2019, 15:18
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Ira776
Ira776
18 жовтня 2019, 15:07
Це жах!!! Три місяці тому оплатила кредит, обтяження не знято з квартири. Писала тут, і неодноразово зверталась на гарячу лінію. Ніякого зруху. Скільки мені ще чекати??? Дайте відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 16:12
Добрий день!
Нами була надана відповідь за Вашим питанням приватним повідомленням.
З повагою, ПриватБанк.
adamik
adamik
18 жовтня 2019, 13:43
Юрий, Киев
Здравствуйте.Подскажите пожалуйста. смогу ли я оформить завтра(суббота)пенсионную карту в отделении Приват банка по адресу: проспект Петра Григоренка, 43, Київ, 01001?
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 14:09
Добрий день!
За вказаною адресою, відбувається лише касове обслуговування.
Найближчі до вказаної адреси працюючі завтра відділення знаходяться за адресою: вул. Олександра Мишуги, 9А
Також, ознайомитись з графіком роботи відділень та знайти необхідне Ви завжди можете, скориставшись фільтрами на мапі за посиланням: https://pb.ua/map

93513616
Иришка Чернова
18 жовтня 2019, 13:32
Иришка
Добрый день.Что делать, если ещё в начале месяца было перечисление на карту, а деньги до сих пор так и не пришли? К кому обращаться?
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 13:46
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Також, рекомендуємо отримати квитанцію для ідентифікації платежу у відправника коштів.
З повагою, ПриватБанк.

PrimoViktoria
PrimoViktoria
18 жовтня 2019, 12:18
Здравствуйте. Я являюсь клиентской Приват Банка, нахожусь за границей. Приложение внезапно перестало показывать мою текущую карту, вместо неё появилась какае-то виртуальная. Причём все операции с картой я провожу нормально, только не могу посмотреть баланс, карты как бы не существует, при попытке её добавить выдаёт ошибки, пишет, что я не являюсь клиентом Приват банка. Что это за проблема и как я могу её решить дистанционно?
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 12:36
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Ми можемо припустити, що ви провели вхід з не фінансового номера телефону. У разі, якщо ви за кордоном, зверніться, будь ласка, в підтримку, щоб вам допомогли змінити номер телефону.
З повагою, ПриватБанк.
0663768758
0663768758
18 жовтня 2019, 9:05
16.10.2019 пополнял карточку Абанка через терминал приват банка третий день денег нет!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 10:29
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку