Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Rass73
Rass73
29 жовтня 2019, 20:36
Руслан
Здравствуйте, я нахожусь в польше, из за долгого отсутствия в приват24 не могу зайти, пишут подтвердите телефон в любом ближайшем терминале. Отлично, чтобы мне добратся до ближайшего терминала, нужно пересечь границу, а я временно не выездной, т.к в ожидании получения карты побыта. Скажите пожалуйста, но не ужели у такого масштабного банка нет другого способа подтверждения личности в моей ситуаци!!! Пытался дозванится на горячую линию, не выходит. Я очень разочарован в обслуживании клиентов находящихся за границей…
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2019, 11:00
Добрий день!
Для таких випадків банком розроблена послуга зміни фінансового номеру телефона дистанційно.
Для цього Вам достатньо звернутись в чат в правому нижньому куті сторінки: https:/pb.ua
Для здійснення цієї операції Вам достатньо мати паспорт та доступ до web-камери.

Isr
Isr
29 жовтня 2019, 19:49
Здравствуйте я гражданин Украины, не резидент, проживающий в Израиле, не являюсь клиентом банка, хочу перевести определенную сумму долларов на волютный счёт отца в Каменском и затем снять в одном из отделении в Киеве лично по доверенности отца, возможно ли это сделать и как
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2019, 10:51
Добрий день!
Згідно з діючим законодавством, здійснення такої операції неможливе.
Ви можете надіслати терміновий грошовий переказ на своє ім'я, після чого отримати його у відділенні ПриватБанку.

0972194234
0972194234
29 жовтня 2019, 19:13
Переводили з ощад на приват з ощад зняло висвітило повідомлення вибачте сталась помилка час очікування минув.Запитання що далі робити.в ощаді пише що в обробці
Приватбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2019, 8:48
Добрий день!
Для уточнення інформації щодо стану платежу, рекомендуємо Вам звернутись до підтримки банку — відправника коштів.
З повагою, ПриватБанк.
Jojon
Jojon
29 жовтня 2019, 9:28
Евгений, Харьков
У меня ипотека в банке Аваль, в настоящее время я военнослужащий, а моей матери заблокировали зарплатную карту из-за просрочки в авале приказом фискальной службы. Вопрос почему гос банк нарушает ст.43 конституции Украины.
Приватбанк
Відповідь банку
29 жовтня 2019, 11:43
Дозвольте, будь ласка, зазначити, що обов'язки та права банку строго регламентовані законодавством України.
На жаль, в даному випадку, ми були зобов'язані по вимозі Виконавчої служби обмежити видаткові операції по картці.
Дозвіл на видаткові операції буде відновлено протягом доби, після того, як до банку надійде відповідна постанова від Державної служби.
Сподіваємось, що той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
sangvinikk
Андрій Клементьєв
28 жовтня 2019, 15:35
Андрей, Киев
Здравствуйте. Есть необходимость делать переводы на карту Приватбанка по банковским реквизитам. Я использую следующие. Получатель: ПриватБанк, Наименование банка: ПриватБанк, Номер счета: 29244825509100, МФО: 305299, ЕГРПОУ: 14360570, Назначение платежа: пополнение карты № карты, ФИО, ИНН получателя
Изменяется ли что-то в этих реквизитах в связи с введением IBAN? Если меняется, дайте, пожалуйста, реквизиты для пополнения таким образом.
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2019, 16:53
Добрий день!
В період, поки діятиме перехідний період — можна буде виконувати розрахунки:
як на банківські рахунки в старому форматі ( код МФО, номер рахунку, ЄДРПОУ, призначення ) так і на рахунок за стандартом IBAN.
Отримати рахунок IBAN Ви можете в новому інтерфейсі Приват24 для Бізнесу, меню 'Налаштування — Мої реквізити'

З повагою, ПриватБанк.
Ira776
Ira776
28 жовтня 2019, 14:23
Задаю не перший місяць одне і єдине запитання. Коли буде знято обтяження з квартири, яку оплатила по іпотечному кредиту в липні місяці. Співробітники приватбанку не знають відповідь, вони обманюють, переносячи з дати на дату. просто замкнутий круг. Це просто знущання!!! Дайте відповідь на моє запитання????!!!
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2019, 15:04
Добрий день!
Дозвольте повідомити, що Ваше питання було успішно вирішене. Для надання подробиць ми написали Вам в особистому повідомленні.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, ПриватБанк.
PavlovichNas
PavlovichNas
28 жовтня 2019, 8:45
Здравствуйте, у меня задолженность по кредитной карте мне признавали принудительное взыскание с зарплатой карты, а потом нас перевели в другой банк.с зарплаты у меня высчитывается долг, а на карту не приходит оплата
Приватбанк
Відповідь банку
28 жовтня 2019, 10:08
Добрий день!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Zhen
Zhen
27 жовтня 2019, 8:47
Здравствуйте, не могу оформить олх доставку, пишет превышен лемит количества операций, потом про блокировку CVV, из-за неправельного много раз введеного кода, хотя я водила правильный код, я подала заявку на разблокировку, и ничего не изменилось, не могу оплатить покупку с карты оформить олх доставку, можно решить эту проблему побыстрей?
Приватбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2019, 9:10
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
vvmih
vvmih
26 жовтня 2019, 10:01
Валерий, Киев
Вообще не открывается сайт privat24.ua у меня WINDOWS XP. Все время сайт работал нормально, а проблему заметил только вчера — думал регламентные работы, но и сегодня то же самое. При входе на Privat24 через меню сайта банка — https://privatbank.ua/ после указания номера телефона вызывается окно 24 кде крг ожидания ответа крутится до бесконечности.
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2019, 10:44
Добрий день!
Ми протестували роботу Приват24 і можемо повідомити, що сервіс працює коректно.
Рекомендуємо очистити кеш браузера або зайти в режимі інкогніто (режим, в котрому кеш не зберігається). Для Chrome комбінація клавіш Ctrl + Shift + N, для Мозилла FireFox Ctrl + Shift + P. І в новому вікні увійдіть знову в privat24.ua

Звертаємо Вашу увагу!
На вхід у Приват24 можуть впливати сторонні програми, які втручаються в Інтернет з'єднання і змінюють всю передачу даних (VPN), через які можуть виникати різного роду помилки. Рекомендуємо відключити ці програми/VPN і повторити вхід в Приват24.
bukvsrk
bukvsrk
26 жовтня 2019, 4:02
Николай, Донецк
истек срок действия карты, однако оставались средства на счету, имеется привязка к действующему номеру мтс… в приват24 регистрации не было, на данный момент зарегистрироваться не получается, так как истек срок. Вопрос: Как можно проверить историю и остаток средств на счету? P.s. получить новую карту не представляется возможным, по причине отсутствия на территории проживания отделений банка.
Приватбанк
Відповідь банку
26 жовтня 2019, 8:51
Доброго ранку!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
DURKO123
DURKO123
25 жовтня 2019, 18:05
Людмила, Николаевская область
В каких случаях снимается комиссия банком при снятии пенсионных денег с пенсионной карты Ощадбанка?
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2019, 19:18
З боку ПриватБанку додаткова комісія не утримується.
M03G
M03G
25 жовтня 2019, 16:03
Михаил, Киев
Не заходит на сайт Приват24.
«Не удается получить доступ к сайтуВеб-страница по адресу https://www.privat24.ua/, возможно, временно недоступна или постоянно перемещена по новому адресу.
ERR_NAME_RESOLUTION_FAILED»

Мобильная версия работает
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2019, 17:17
Видаліть, будь ласка, всі тимчасові файли інтернету(кеш та кукі). Ви можете переглянути як це зробити на прикладі: http://bit.ly/2sSf2My
Stealth86
Stealth86
25 жовтня 2019, 14:21
Андрей, Kirovograd
Такая же самая ерунда как и у «Ирина Сидорова»
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2019, 15:58
На поточний момент труднощів з входом немає, не вдається відтворити зазначений приклад.
Спробуйте увійти з іншого браузеру, або очистити кеш поточного.
84971535
Ирина Сидорова
25 жовтня 2019, 12:21
Ирина, Одесса
У меня уже в течении 15 мин не открывается Приват24 ни через компьютер, ни через смартфон. Пишется, проверить подключение. С интернетом все в порядке
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2019, 14:05
Таке можливо, якщо браузер на Вашому ПК зберіг дані попередньої сесії, і не приймає інформацію про нову сесію.
В даному випадку потрібно увійти в Приват24 з іншого браузера, або очистити кеш поточного браузера.
Повідомте, будь ласка, результат.
manowar
manowar
25 жовтня 2019, 10:11
Олександр
Це лише в мене Приват24 не відкривається?
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2019, 10:28
Уточніть, будь ласка, на якому етапі виникають труднощі, яку помилку видає система?

inna1994senchi
inna1994senchi
25 жовтня 2019, 8:12
Доброе утро. Скажите, пожалуйста, можно мне оформить карту на выплаты, если фото в паспорте пока в 25 лет не вклеивали, но оно ещё не просроченное?
Приватбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2019, 9:47
Якщо Вам вже виповнилося 25 років, необхідно оновити фото в паспорті, після чого звернутися в банк з паспортом для актуалізації даних та отримання карти.
46622898
Виктор Атоепт
24 жовтня 2019, 14:50
Виктор, Зион
«Мы запустили возврат через вашего платежного оператора. Средства должны вернуться на счет в сроки, установленные вашим банком. Важно: Если возврат был одобрен в течение 24 часов после покупки, зарезервированные для этой покупки средства не были сняты с вашего счета, и будут доступны вам после окончания срока, установленного вашим банком. Пожалуйста, обратитесь в ваш банк для получения информации о сроках возврата и окончания резервирования средств.»

(я совершил покупку позже вернул её, это ответ магазина)
вопрос: когда ожидать деньги на карте, назовите сроки, чем это регулируется и где про эти сроки почитать?
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2019, 16:08
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
MarinaNAR26
Марина Нарожная
24 жовтня 2019, 11:27
Марина, Харьков
Добрый день, являюсь клиентом вашего банка давно, беру и кредиты и расрочку, все оплачиваю исправно. С некоторых пор ваш банк регулярно снижает мне кредитный лимит, тем самым заставляя и вынуждая вносить суммы в два раза больше обязательного платежа! так списывается вся сумма а я плачу больше обязательного платежа, плюс затем вношу сумму по рассрочке и еще должна вносить сумму процентов за пользование! Вы что совсем обалдели? Где в условиях вашего банка написаны такие условия работы с кредитом??? Почему нигде это не прописано? Вы хотите избавиться от своих клиентов?
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2019, 11:52
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту стала для Вас несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Дозвольте відмітити, що ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через деякий час.
Детальна інформація про правила користування кредитним лімітом і послугою « Миттєва розтрочка» є у відкритому доступі на нашому сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
https://chast.privatbank.ua/business-offline
Вибачте за можливі незручності.
svetim
svetim
24 жовтня 2019, 9:55
Светлана, Харьков
Добрый день.
Мной в 2013 году была взята кредитная карта в ПриватБанке на сумму 1700 грн.по мере возможности я сумму возвращала, потом по сложившимся обстоятельствам не смогла все вернуть.Срок действия карты тоже истек давно.27.12.2016 в судебном заседании которое прошло без моего участия Ковпаковским районным судом г.Сумы было вынесено решение так как банк на меня подал в суд, что на момент 30.09.2016 у меня долг перед банком 21 431… суд принял решение что я должна банку оплатить 6522 + 419 судебные траты.Потом Банк подал в Апелляционный суд на меня и Апелляционной суд г.Сумы 12.04.2017 отменил решение Ковпаковского суда и принял решение что я должна банку оплатить 2520 грн.+ 340 судебные траты.
Через исполнительную службу долг, исполнительный сбор и траты судебные я уплатила есть постановление об окончании «виконавчого провадження».
А сейчас я прихожу в банк и хочу открыть зарплатную карту, а мне говорят что у меня долг перед банком в 260 тыс… как это может быть и что мне с этим делать..???
Вчера пообщалась с так называемым юрисконсультом в Харьковском отделении Привата… он мне начал рассказывать о реструктуризации моего долга…
Можете мне объяснить как после окончания срока кредитки, после всех судебных решений в том числе и Апелляционного суда, после исполнительной службы и уплаты установленного им долго у меня набежала такая сумма и что мне теперь делать.
Имущества нет, съёмная квартира, несовершеннолетний ребенок, я мать одиночка...????
Спасибо…
Приватбанк
Відповідь банку
24 жовтня 2019, 11:32
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
SerhiyT
SerhiyT
23 жовтня 2019, 18:45
Сергій, Київ
Доброго дня!

Учора здійснив переказ (через сервіс EasySend) з картки польського банка на «К. для виплат». «Приватбанк» взяв комісію у розмірі 0,5% (на відміну від польського банка, який не зняв ні копійки) як за звичайне поповнення, хоча гроші ж прийшли не з терміналу.

Чи дійсно так має бути, і де на сайті «Приватбанка» чітко виписані умови, в яких випадках комісія береться за переказ на картку, а в яких — ні?

Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2019, 20:09
Добрий вечір!
Комісія за нецільове поповнення Картки для виплат складає 0.5 % від суми.
Ознайомитись з тарифами за карткою Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.95 49.95
USD 41.68 42.28
Всі курси банку