Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
serso
serso
29 вересня 2020, 13:37
Сергій
Доброго дня.

З*явилось дуже цікаве питання до Приватбанку.

Я був клієнтом банку з 2014 року, мав кілька продуктів, в т.ч. Кредитну картку. Про кредитній картці в певний момент виникла заборгованість, яка згодом методично регулярними платежами була погашена. В той самий час, банк на інший рахунок нарахував пеню, яка не відображалась в жодний спосіб в мобільному додатку ще в момент виникнення заборгованості. Жодної належної комунікації, де знайти і як погасити саме пеню з боку банку не було, але це інша історія.

Згодом, коли заборгованість за кредиткою була повністю виплачена, я хотів закрити всі рахунки через низький рівень сервісу банку, в т.ч. в процесах комунікації з приводу поточних рахунків. Виявилось, що мені було нараховано 2000 грн. пені по кредитній картці (про що пишу вище). Незважаючи на небажання операторів чату докладно відповісти на мої питання з приводу комунікації про наявність пені і про способи її сплати, я знайшов спосіб оплатити заборгованість по окремому рахунку «штраф і пеня», хоч це і потребувало певних зусиль через відсутність інформації і ефективної системи проведення подібних платежів. Моя заявка на закриття рахунків була погоджена і мене запевнили, що жодних заборгованостей в мене перед банком вже точно немає, як і відкритих рахунків станом на 07.09.2020.

Але цим історія не закінчилась. Згодом мені прийшло сповіщення про позов до суду з боку Приватбанку про «стягнення заборгованості». Згідно державного реєстру судових справ, позов до суду було подано на тиждень пізніше, ніж я отримав від банку підтверждення про відсутність будь-якої заборгованості і відкритих рахунків. В зв*язку з цим в мене є до шановного Приватбанку кілька питань:

1. Як таке взагалі можливо? Чи перевіряє Приватбанк взагалі інформацію перед наданням позову до суду?
2. До кого мені звертатись з цим питанням? Бо кілька операторів чату спромоглися мені відповісти на це питання тільки фразою «суду не буде
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 15:42
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. У разі, якщо виникають сумніви в консультації підтримки, ви можете направити офіційний запит на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна

Коментарі - 1

+
0
serso
serso
29 вересня 2020, 16:09
#
Чи я правильно рощумію, що замість того, щоб спробувати розібратися в ситуації, як із запитами нижче, Ви пишете, що даних для ідентифікації недостатньо і відправляєте мене писати листи з-за кордону на поштову адресу для затягування процесу вирішення питання?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.1 43.1
USD 39.5 40.1
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.1 43.1
USD 39.5 40.1
Всі курси банку