Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
hhaannaa03
hhaannaa03
22 жовтня 2019, 22:48
Київ
Добрий день!

Я вже не являюсь клієнтом ПриватБанку з 23.09.2019. Чи можу я подивитись яка сума мені надходила на зарплатну карточку 2017 року… (за квітень, травень, червень)?
Приватбанк
Відповідь банку
23 жовтня 2019, 8:11
Доброго ранку!
Для ознайомлення з рухом коштів на рахунку, Ви можете отримати виписку за карткою за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Послуги» — «Сервіс довідок».
З повагою, ПриватБанк.
Olek2345
Olek2345
22 жовтня 2019, 18:41
Вы обнаглели
Добрый вечер ответе на вопрос я у вас брал кредит 8 тысяч уже отдал 35 тысяч. Вы мне снова 40 тысяч нащетали ви что решили по издевается над домной? Решайте эту проблему
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2019, 19:50
Доброго вечора!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
З повагою, ПриватБанк.
Alina133
Alina133
22 жовтня 2019, 12:39
Днепр
Здравствуйте, такая ситуация, снимала деньги в банкомате приватбанка на экране написало технический сбой, выдало обратно карту, но наличных не было, но с карты списание прошло. Что делать в такой ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2019, 13:19
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
romanboiko202
romanboiko202
22 жовтня 2019, 8:46
Чому не прийшов білет на електронну пошту??
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2019, 10:07
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
380964567245
380964567245
21 жовтня 2019, 21:37
Олена
Добрий вечір у мене просроченный кредит, мені надіслали переказ я зможу його отримати
Приватбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2019, 10:04
Добрий ранок!
Для можливості використання банківськими послугами в повному обсязі рекомендуємо якомога швидше погасити прострочену заборгованість.

Bestiya5
Bestiya5
21 жовтня 2019, 9:28
Олена
Не пройшла оплата за світло через термінал приват банку в минулому місяці. Номер квитанції прийшов в смс повідомленні.(операція успішна). Що робити? Куди звертатись?
Приватбанк
Відповідь банку
21 жовтня 2019, 10:11
Ми запросили в особистому повідомленні деталі платежу, щоб розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася
sqm1
sqm1
20 жовтня 2019, 18:25
Игорь, Кременчуг
как узнать где был снят перевод который я отправил?
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2019, 19:15
Добрий вечір!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
Olga2
Olga2
20 жовтня 2019, 15:33
Здравствуйте! В качестве финансового номера телефона, возможно ли использовать номер зарубежного оператора не зарегистрированного в Украине? Кроме Водафон, Киевстар и тд.
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2019, 15:58
Добрий день!
Так, є така можливість.
Щоб змінити фінансовий номер телефону на закордонний, Ви можете звернутися в наш чат на сайті : https://privatbank.ua ( в правому, нижньому кутку ) та наші спеціалісти допоможуть Вам у вирішені даного питання.
380957306758
380957306758
20 жовтня 2019, 10:49
Кристина, Киев
Здравствуйте, заказала через Инстаграм шубу, отправила 3000 грн через Приват 24, девушка сказала что отправит в этот день, я написала ей, она читает и не отвечает, можно ли вернуть деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
20 жовтня 2019, 12:06
Добрий день!
Нам шкода, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, що оскільки Вами особисто було перераховано кошти третій особі — ці відносини класифікуються як цивільно-правові, і тому знаходяться поза зоною відповідальності банку. Наполегливо рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів з відповідною заявою. У разі необхідності, банк готовий надати всі необхідні дані для проведення розслідування.
З повагою, ПриватБанк.
Katerina56
Katerina56
19 жовтня 2019, 13:25
Добрый день. Полчаса назад закинули деньги на карту юниора, половина из которых не дошла. Почему могли списать или задержать?
Приватбанк
Відповідь банку
19 жовтня 2019, 15:18
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Ira776
Ira776
18 жовтня 2019, 15:07
Це жах!!! Три місяці тому оплатила кредит, обтяження не знято з квартири. Писала тут, і неодноразово зверталась на гарячу лінію. Ніякого зруху. Скільки мені ще чекати??? Дайте відповідь.
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 16:12
Добрий день!
Нами була надана відповідь за Вашим питанням приватним повідомленням.
З повагою, ПриватБанк.
adamik
adamik
18 жовтня 2019, 13:43
Юрий, Киев
Здравствуйте.Подскажите пожалуйста. смогу ли я оформить завтра(суббота)пенсионную карту в отделении Приват банка по адресу: проспект Петра Григоренка, 43, Київ, 01001?
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 14:09
Добрий день!
За вказаною адресою, відбувається лише касове обслуговування.
Найближчі до вказаної адреси працюючі завтра відділення знаходяться за адресою: вул. Олександра Мишуги, 9А
Також, ознайомитись з графіком роботи відділень та знайти необхідне Ви завжди можете, скориставшись фільтрами на мапі за посиланням: https://pb.ua/map

93513616
Иришка Чернова
18 жовтня 2019, 13:32
Иришка
Добрый день.Что делать, если ещё в начале месяца было перечисление на карту, а деньги до сих пор так и не пришли? К кому обращаться?
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 13:46
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Також, рекомендуємо отримати квитанцію для ідентифікації платежу у відправника коштів.
З повагою, ПриватБанк.

PrimoViktoria
PrimoViktoria
18 жовтня 2019, 12:18
Здравствуйте. Я являюсь клиентской Приват Банка, нахожусь за границей. Приложение внезапно перестало показывать мою текущую карту, вместо неё появилась какае-то виртуальная. Причём все операции с картой я провожу нормально, только не могу посмотреть баланс, карты как бы не существует, при попытке её добавить выдаёт ошибки, пишет, что я не являюсь клиентом Приват банка. Что это за проблема и как я могу её решить дистанционно?
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 12:36
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Ми можемо припустити, що ви провели вхід з не фінансового номера телефону. У разі, якщо ви за кордоном, зверніться, будь ласка, в підтримку, щоб вам допомогли змінити номер телефону.
З повагою, ПриватБанк.
0663768758
0663768758
18 жовтня 2019, 9:05
16.10.2019 пополнял карточку Абанка через терминал приват банка третий день денег нет!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 10:29
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
allysic696
allysic696
17 жовтня 2019, 23:34
Нужны реквизиты Приват банка Казанковского района Николаевской области для отправки денег с заграницы. Банк для отпраки денег на карту приват банка запрашивает его данные
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 9:38
Добрий ранок!
Отримати реквізити картки Ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити».
З повагою, ПриватБанк.
Ramzzes1
Ramzzes1
17 жовтня 2019, 23:20
Рома, Житомир
Я сегодня отправил деньги на карту человека через терминал ibox на приват банковською карту, и деньги не пришли ещё получателю, приват банк говорит что не было ещё запроса, а ibox оператор сказал что операция успешно выполнена, что мне делать?????? Есть чек!!! И цыфры карты совпадают.
Приватбанк
Відповідь банку
18 жовтня 2019, 9:29
Добрий ранок!
Хочемо зазначити, що регламент проведення міжбанковських платежів може складати до 3 днів.
При зарахуванні коштів Ви будете додатково проінформовані банком.
З повагою, ПриватБанк.
sheika
sheika
16 жовтня 2019, 19:39
Здравствуйте! Вчера оплатила товар на карту Приватбанка 7000гривен. Могу ли я отменить транзакцию, так как продавец оказался мошенником? Товара нет, деньги отказывается переводить назад
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2019, 20:12
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.

Veselsky
Veselsky
16 жовтня 2019, 17:15
Здравствуйте!
Сегодня положил деньги на банковскую карту, остаток перевёл на телефон. Смс о пополнении телефона пришло через минуту, а деньги на карту ещё не пришли. Нужны срочно! Как долго мне ждать?
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2019, 17:49
Добрий день!
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
viktoria1402
viktoria1402
16 жовтня 2019, 15:45
Вікторія
Доброго дня)
підкажіть будь ласка, часто на мою карту приватбанку не зараховуються гроші за накладені платежі з нової пошти, там говорять, що це можливо через внутрішні ліміти встановлені банком
і коли людина пересилає мені гроші відбуваються затримки при переказі, або ж людині доводиться телефонувати до банку і тільки тоді платіж проходить
це можливо через якісь ліміти, якщо так, то можна їх змінити?
Приватбанк
Відповідь банку
16 жовтня 2019, 17:22
Добрий день!
Лімітів такого роду при оплаті на картку банком не встановлено. В разі, якщо Клієнт нашого банку не може поповнити Вашу картку, або ж інші Клієнти намагаються провести оплату через наші сервіси і в них виникають складності — рекомендуємо звернутися до нас в службу підтримкуи, щоб ми могли надати індивідуальну консультацію кожному, хто цього потребує.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку