Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
ElenaRubl
ElenaRubl
15 серпня 2020, 11:13
Олена, Харків
Доброго дня! Мною, на офіційному сайті готелю Sentido Orka Lotus Beach в розділі бронювань (сторінка https://sentidoorkalotusbeach.hweb.com) була проведена попередня оплата броні на проживання в вищевказаному готелі шляхом переказу грошових коштів з моєї картки Приват 4149439315410583 на рахунок готелю. Точна дата і час транзакції 3.08.2020, 19:13. Переказ був здійснений шляхом заповнення платіжної форми із зазначенням імен на які бронюється номер, даних моєї банківської картки та адреси електронної пошти для підтвердження броні. Після заповнення платіжної форми, мені прийшло підтвердження про успішне списання грошових коштів з моєї картки 4149439315410583, проте підтвердження броні від готелю на вказану адресу електронної пошти не надійшло. Після очікування підтвердження ми вирішили зв'язатися з готелем для уточнення причини неодержання підтвердження броні, для чого 6.08.20 подзвонили до відділу бронювань готелю за вказаним на сайті телефоном, де нам повідомили що нічого не знають про надходження грошових коштів і порадили написати лист на адресу технічної підтримки готелю. 6.08.20 ми написали лист на адресу техпідтримки, в якому прикріпили електронну виписку з переказу грошових коштів на рахунок готелю, на яке отримали відповідь, що кошти на рахунок готелю не надходили, тому бронювання не підтверджено. 7. 08.20 ми ще раз написали лист в техпідтримку готелю з проханням уточнення інформації про надходження грошових коштів з бронювання, на яке отримали відповідь, що платіжний документ був направлений в банк, але відповіді про отримання грошей ще не надійшло. 14.08.20 ми знову зателефонували в готель і знову написали на адресу техпідтримки готелю з проханням про отримання інформації про грошовий переказ, однак і цього разу ми отримали відповідь що грошові кошти за бронювання на рахунок готелю не надходили. Я звернулася у відділення Приватбанку із заявою на повернення коштів № 1287460. Які терміни роз
Приватбанк
Відповідь банку
15 серпня 2020, 13:02
Добрий день!
Ваша заявка прийнята в роботу. Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас.
Ви можете допомогти нам в цьому. Якщо Ви ще не надавали документи, надайте, будь ласка, наявні у Вас: чеки, скріни, листування з магазином або банком, в якому була операція на chargeback@privatbank.ua, в темі вкажіть, будь ласка, номер заявки. Це допоможе збільшити шанси на оскарження операції, щоб вона була закрита на Вашу користь.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку