Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Elena7478616
Elena7478616
15 листопада 2019, 15:39
Добрый день! Делала перевод на карту с идентификацией по номеру телефона, деньги не прошли, как вернуть деньги, если карты приват у меня нет.
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2019, 16:04
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
olyaslipenka777
olyaslipenka777
15 листопада 2019, 13:36
0974899420, Вінниця
Доброго дня) 11.11.19 я кинула гроші на картку інтернет магазину, у чеку в графі результат написано: « Строк виконання три дні». Проте сьогодні вже 15.11.19, а отримувач каже, що кошти так і не надійшли. У чому проблема? Чи можу я дізнатись чи надійшли вони, та коли саме?
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2019, 14:01
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
lara14011967
lara14011967
15 листопада 2019, 11:53
Лариса , Харьков
7.11.2019 перевела деньги на карту 4149 4390 1693 2430 Шевченко Вячеслав Вячеславович, как оказалось позже это карта мошейников. Подскажите как подать заявление в службу безопаснисти приватбанка для возврата моих средств?
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2019, 12:28
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
ctktyf777
ctktyf777
15 листопада 2019, 10:41
Елена
Вчера с моей кредитной карты Универсальна были сняты кем-то деньги. Вот выпискаВчора 18:35
Депозит через POS-терминал, ПЕРЕВОД СРЕДСТВ: Head Office
Сума
148.12 ГРН
Вчора 18:35
Депозит через POS-терминал, ПЕРЕВОД СРЕДСТВ: Head Office
Сума
У валюті картки
203.56 ГРН
Это ЧТО? Денег я не снимала, не переводила и не за что не платила, карточка у меня на руках. И вы рассказываете о безопасности!? А может это дело ваших сотрудников?
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2019, 11:31
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за карткою.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
VMVarga
VMVarga
15 листопада 2019, 9:44
Володимир
Так що там з акцією «Чорна п»ятниця позаздрить"? Пару днів тому ви відповідали, що акція діє, як і зазначено в Правилах, до 30.11 і реєстрація доступна за посиланням https://promos.privatbank.ua/ua/chorna-pyatnycya-pozazdryt.
Наразі за цим посиланням видає текст: «Немає доступу. Для доступу до цієї сторінки необхідно авторизуватися.» Зі сторінки усіх акцій Приватбанку ця акція теж зникла.
То як обстоять справи насправді? Чи буде виплачений кешбек тим, хто у листопаді зареєструвався і робив покупки в інтернет-магазинах? Роз«ясніть ситуацію.
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2019, 11:29
Добрий день!
З технічних причин сторінка була короткочасно закрита.
На даний час, доступ до сторінки відновлено.
Дякуємо Вам за сигнал!
Frog28
Frog28
15 листопада 2019, 8:59
Чому пін-код картки приймає в банкоматі, а в супермаркеті або в будь-якому іншому магазині вибиває, що пін-код невірний? картка нова, з чіпом
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2019, 10:51
Добрий день!
Хочемо зазначити, що з тієї причини, що картка зчитується у банкоматі при вірному вводу PIN-коду, ми можемо констатувати коректність роботи картки.
У разі ж, якщо термінал не сприймає картку при умові вірного вводу PIN-коду, в цьому випадку рекомендуємо торговій точці звернутись до підтримки банку для перевірки його працездатності.
Для детальної перевірки інформації за карткою, Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.

0957920218
0957920218
15 листопада 2019, 2:51
Доброї ночі, я являюсь клієнтом банка вже більше шісти років, в цілом була задоволена співпрацею з банком, али не все буває так добре в житті, всі мої карти заблокували можливо і була моя в чомусь провина, закрили також карту для виплат на яку приходить соц допомога на дитину, так як карта заблокована кошти зняти не можу, чи можу я відновити карту?
Приватбанк
Відповідь банку
15 листопада 2019, 10:06
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за карткою.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
41572541
Наталия Маланич
14 листопада 2019, 18:44
Наталия, киев
добрый вечер.я платила через терминал коммунальные услуги и не правильно то есть ошибочно отправила не туда.моя мама куда не ходила ей говорят ждите уже 1год ждем.не могли бы подсказать.огромное спасибо за внимание.
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 20:24
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
julijaB
julijaB
14 листопада 2019, 16:55
3 дня назад пыталась произвести оплату в интернете, выдало ошибку.Через какое-то время сумма снялась 3 раза, БЕЗ СМС ПОДТВЕРЖДЕНИЯ, затем вернулась, но не в том объеме, в котором была снята.3 дня прошло, недостающая сумма так на счет и не вернулась.
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 18:08
Можуть виникати такі ситуації, що при спробі оплати карткою, сума на заблокована, але товар або послуга не отримана.
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на картку протягом 11 днів.
sls
sls
14 листопада 2019, 13:38
sls
Не являюсь клиентом вашего банка обратилась что бы оформить карточку для выплат отказали в оформлении сказали что сначала нужно оформить универсальную карточку а потом для выплат.Универсальная мне не нужна
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 15:54
Для нас дуже важлива клієнтоорієнтованість всіх наших співробітників. Дозвольте нам опрацювати описаний випадок детальніше. Для цього ми запросили в особистому повідомленні деталі.
Denis91
Denis91
14 листопада 2019, 10:49
Салтыков Денис Валерьевич, Каховка
Ссылки с описанием проблемы: https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/131291/
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/132195/
Укажите пожалуйста какого рода документ я должен предоставить на такой запрос приватбанка: «Надати документальне підтвердження факту збереження коштів», где он утвержден и кто его должен мне выдать, чтобы я мог передать его банку?
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 12:09
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Strong7777
Strong7777
14 листопада 2019, 9:50
Виталий, Львов, ул. Шота Руставелли, 38
Вітаю. У мена така проблема, що я оплатив рахунки арешту. Сказали що карту розблокують за 2-3 дні. Вже як тиждень минає карта досі заблокована.

Номер карти
4149xxxxxxxx6070
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 10:32
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного рода процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Misha86
Misha86
13 листопада 2019, 23:38
Михайло, Рівне
Зробив проплату 11.11.2019 через приват24 в розмірі 3000 грн. гроші до цих пір не надійшли до отримувача. В чому проблема? Оплата була термінова на рахунок приват банку.
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 10:21
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Trofim40
Trofim40
13 листопада 2019, 20:49
Потерял карточку, а потом получил новую карточку, в отделении Приватбанк.Так вот, когда получал карточку, то меня просили на планшете пальцем, три раза расписаться.
Так что это за такие росписи? Может я там себе смертный приговор подписал? Почему не объясняют, что подписываешь?
Приватбанк
Відповідь банку
14 листопада 2019, 10:21
При оформленні продуктів банку клієнт заповнює і підписує Анкету-заяву по ідентифікації клієнта. Внизу сторінки анкети, над підписом клієнта вказано: 'Я згоден (-на) з тим, що дана заява разом з Пам'яткою клієнта, Умовами та Правилами надання банківських послуг, а також Тарифами складають між мною і банком договір про надання банківських послуг. Я ознайомився (-лась) і згоден (-на) з Умовами та Правилами надання банківських послуг, а так само Тарифами банку, які були надані мені для ознайомлення в письмовому вигляді. Умови та Правил надання банківських послуг розміщені на офіційному сайті ПриватБанка http://www.privatbank.ua. Я зобов'язуюсь виконувати вимоги Умов та Правил надання банківських послуг, а також регулярно ознайомлюватися з їх змінами на сайті ПриватБанку http://www.privatbank.ua
Vv2104750501
Vv2104750501
13 листопада 2019, 17:38
Виталий Бережной, Днепр
Вчера со своего счета переводил деньги (как потом выяснилось мошеннику) на р/с 5375 4141 1604 5252, почему не высветилось в приват 24 имя получателя, так как это происходит обычно, Приват банк скрывает имена аферистов?
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 19:06
Добрий вечір!
Дозвольте відмітити, що у випадку, якщо при оплаті не відображається ПІБ отримувача коштів — це означає, що картка отримувача не належить ПриватБанку.
Для вирішення даного питання рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів.
З повагою, ПриватБанк.
Lina2010
Lina2010
13 листопада 2019, 2:34
Вчера при оплате с карты на taobao задвоилась сумма оплаты(даже произошло 4 Оплата, одна только удалась), они вернутся сами как предыдущие или же нужно заявление писать
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 8:39
Добрий ранок!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Gali20na19
Gali20na19
13 листопада 2019, 0:05
Можно узнать 6 ноября 2019 в первой половине дня были скинуты деньги на карту приват банка с Чехии в евро до сих пор денег нет насчёт.Как вы можете объяснить это.
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 8:37
Добрий ранок!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях для уточнення інформації.
apec1990
apec1990
12 листопада 2019, 21:54
Здравствуйте. 11 дней тому (1 ноября) снимал 2 000 грн. (10 купюр по 200 гривен )в банкомате. 11го числа ноября 2019 г. поступил звонок из ПриватБанка известивший меня о том, что банкомат ошибочно выдал вместо 2 000 гривен 4 000 (20 купюр по 200 гривен) гривен и недостающая у банка сумма будет списана в пользу последнего с моей карты. Я категорически не был согласен с решением банка до момента снятия с моего счета этих средств (сегодня, 12 ноября), мотивируя это не только личными воспоминанями, что сумма, которую я получил была именно 2 000 гривен, а еще тем, что Банк предоставляет в качестве доказательств нечеткую информацию, будто было выдано вместо 10 купюр 20 по 200, так как при инкассации были перепутаны кассеты номиналов 100 и 200 гривен. Тем не менее Служба Банка приняла решение о снятии без моего на то согласия средств и отказала удовлетворить мою заяву. Является ли приведенная устная информация сотрудника поводом для снятия денег с моего счета. Какая доказательственная база должна быть у Банка для решения подобных вопросов в свою пользу? Где я могу оспорить решение Банка? Имеет ли Банк право совершать подобные действия без моего согласия?
Приватбанк
Відповідь банку
13 листопада 2019, 8:34
Добрий ранок!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Viko4ka785
Viko4ka785
12 листопада 2019, 19:39
Вчора ввечері перерахувала 3774,00 гривень через приват24 на картку монобанку, кошти до тепер не зараховані.Яка причина незарахування? Де зараз ці кошти? стан та термін зарахування коштів на картку монобанк????
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 19:47
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
talex2003
talex2003
12 листопада 2019, 19:21
Александр
Вчера при оплате с карты на Али задвоилась сумма оплаты, они вернутся сами как предыдущие или же нужно заявление писать?
Приватбанк
Відповідь банку
12 листопада 2019, 19:37
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку