Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
irah
irah
10 грудня 2019, 17:14
Ирина, Киев
Добрый день! Являюсь директором компании, без увдомомлений банк мне как физ лицу отказал в обслуживнаии, об этом узнала, когда не смогла войти в клиент банк.
Информацию о причине отказа получить ни от кого не могу! При этом являюсь единственным подписантом, и тем самым заблокирована деятельность компании, так как деньги заморожены на счетах комнаии, ввести второе лицо подписанта так же не могу, так как не могу индентифицироваться! Информации от банка 0 все дают разную информацию
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 18:03
Доброго вечора!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
tanya92124
tanya92124
10 грудня 2019, 16:25
Северодонецк
Здравствуйте, у меня вопрос, могу ли я узнать состояние баланса на кредитной карте сына.Он неоднократно брал кредиты, а я отдавала.Сегодня нашла у него золотую карту Приват банка, очень переживаю о возможном неоплаченом кредите?
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 16:40
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Для того, щоб Ви мали змогу контролювати рух коштів, Ви можете разом з власником картки звернутись до будь-якого відділення ПриватБанку з паспортом та ІПН для оформлення додаткової до рахунку картки.
Usermane
Usermane
10 грудня 2019, 14:31
Пользователь , Свалява
Почему в терминале не роботает Steam
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 15:16
Добрий день!
У разі, якщо компанія не уклала договір з банком на отримання платежів, Ви можете здійснити переказ за банківськими реквізитами, які надає сервіс.
LITVIN3022
LITVIN3022
10 грудня 2019, 4:35
Николай
Я являюсь военнослужащим по контракту (национальная гвардия Украины) я предоставил в отделение ПриватБанка довидку что я являюсь военнослужащим с 13.10.2017 г. по настоящее время. Для того, чтобы мне сделали перерасчёт процентов за пользование кредитом и в дальнейшем не снимали проценты по кредиту т. к. я являюсь военнослужащим. В банке отказались! принимать у меня эту довидку… говорят что она не такая как им нужно… мол не указано звание — ЧТО ЭТО ЗА БРЕД???
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 9:03
Доброго ранку!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
whitechapel
whitechapel
9 грудня 2019, 21:39
Станислав, Одесса
Хочу снять большую сумму в отделении для этого обязательно нужны документы о происхождении средств? И как быть с документами если я влаживал деньги в биткоин и с того времени он значительно вырос?
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2019, 8:31
Доброго ранку!
Згідно з діючим законодавством, банк зобов'язаний здійснювати фінансовий моніторинг. Через це, рекомендуємо, при зверненні до відділенні банку, мати при собі документи, що підтверджують походження коштів.
Також, рекомендуємо завчасно замовити необхідну суму готівки за допомогою Приват24 або звернувшись до підтримки банку.
З повагою, ПриватБанк.
MartaTs
MartaTs
9 грудня 2019, 18:17
перекинула з банкомату на карточку, гроші не приходять вже протягом 3 годин.
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 18:17
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
03394861
Artur Shevelov
9 грудня 2019, 15:00
Artur
Уже 3 дня не приходит перевод денег, отправитель скинул, операция успешна, а мне не пришли
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 16:01
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
AlenaSh1997
AlenaSh1997
9 грудня 2019, 8:45
Здравствуйте! Я владелец карточки для выплат, мне на нее приходит пенсия. Живу в городе Санкт-Петербург, несколько дней назад мне пришла пенсия за несколько месяцев сразу, но я не смогла ее снять. Пин-код работает, проверить баланс могу, а снять нет. Здесь нет Приват24, поэтому я пробовала снять в 4 банкоматах разных местных банков и везде мне пишут сообщение «Операция невозможна. Превышен лимит на снятия в Вашем банке».
Вопрос, почему я не могу снять даже 100 рублей? Если перевести это в гривны, будет очень маленькая сумма, превысить лимит я никак не могла. Пользуюсь картой более года, раньше таких проблем не было.
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2019, 11:14
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
70260173
Katarina Diakonova
7 грудня 2019, 16:54
Katarina
Потеряла сам-карту, к номеру которой привязан аккаунт приват24. Изменила с помощью поддержки вход в приложение приват24 по статичному паролю, вместо смс на номер. Снова приложение просит смс на номер, ввести пароль не предлагает. Не могу войти в приват24. Поддержке позвонить не могу, так как нахожусь заграницей, нет возможности позвонить. Как связаться с поддержкой?
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2019, 17:01
Добрий день!
Дозвольте Вам допомогти у вирішенні питання. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях для уточнення Ваших контактних даних.
olkon
olkon
7 грудня 2019, 6:47
перестали приходить sms о зачислении пенсии на карточку. что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2019, 8:32
Добрий ранок!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
72567282
Валерия Зубова-Богданова
6 грудня 2019, 14:20
Валерия, Алчевск
Здравствуйте! Я бывшая сотрудница ПриатБанка.мне необходимо подтвердить трудовой стаж в связи с утерей трудовой книжки.луганский филиал переехал из зоны АТО, с кем мне связаться по поводу получения справки?
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2019, 16:13
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
kol123
kol123
6 грудня 2019, 13:57
Подскажите, есть ли возможность целенаправленного внесения определенной суммы за услугу «Оплата частями»?
Опишу ситуацию более подробно. Я воспользовался услугой Оплата частями. За пять дней до снятия регулярного платежа мной была внесена необходимая сумма, которая была зачислена в личные средства. Затем за два дня до даты списания возникла необходимость и я еще раз воспользовался кредиткой, но в этот раз просто перевел деньги на карту продавцу. Насколько я понимаю сумма перевода была списана с личных средств и частично с кредитных. Теперь возникает вопрос — если я пополняю карту на необходимую сумму для очередного платежа «Оплаты частями» то эти деньги зачисляются в счет кредита. А каким образом тогда вносить средства за Оплату частями? В Приват24 вижу только возможность досрочного погашения, но мне этот вариант пока не подходит.
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2019, 14:18
Добрий день!
По відкритому раніше договору Оплата частинами списання щомісячного платежу проводиться автоматично з картки з кредитним лімітом. Якщо на картці немає доступних особистих коштів, списання відбувається за рахунок кредитного ліміту. Дату списання та суму платежу Ви можете бачити в Приват24. Інший варіант погашення можливий у вигляді дострокового погашення всієї суми.
З повагою, ПриватБанк.
Yura2019
Yura2019
6 грудня 2019, 12:54
На каком основании кассир не принимает платёж если я у меня нет карточки приват банка
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2019, 13:08
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
07091441
07091441
6 грудня 2019, 12:31
Tamara, Хмельницький
Хочу заплатити за квартиру. Вже більше 2- років плачу. А тут таке повідомлення. Що воно означає?
« Текст который вернуло предприятие Комунальний платіж (м.Вінниця): Error code [105] session id is not found. Перевірте правильність введеного значення»
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2019, 13:07
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Ksucha
Ksucha
6 грудня 2019, 10:01
Смирнова Оксана
Добрий день, 3700 не перезвонює третій день.У мене таке питання, В приват 24 до 25 листопада в мене стояла сумма погашеннякредиту без процентів, я її погасила, в мене в розпечатці написано що ні і вже почали нараховувати проценти, хочу зрозуміти чому?
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2019, 10:08
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію по Вашому питанню.
З повагою, ПриватБанк.
Oshume
Oshume
5 грудня 2019, 19:05
Сьогодні мені мама поповнила картку на 200грн з терміналу в супермаркеті. Грошей досі немає… На чеку написано- в процесі обробки. Коли будуть гроші?
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2019, 19:21
Добрий вечір!
Якщо платіж був відправлений через термінал Приватбанку, щоб ми могли перевірити інформацію, відправнику платежу достатньо звернутись до нас в особистому повідомленні або написати в підтримку на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.
zabara1974
zabara1974
4 грудня 2019, 20:33
Віктор
Скажіть будьласка.майже 9 місяців назад я перевів кошти в розмірі 9299грн на карту Приватбанку за покупку мною телевізора.Вияснилося що це шахраї.Чи можу я звернутися до Вас допомогти мені заблокувати цю карту аж поки неповернуть мені кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
5 грудня 2019, 8:45
Доброго ранку!
Проведення розслідування та повернення коштів знаходиться за межами компетенції та правових можливостей банку. В даній ситуації, ми рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для написання заяви. Та при цьому, зі сторони банку надається вся необхідна інформація для проведення розслідування, при отриманні запиту від правоохоронців.
З повагою, ПриватБанк.
Tahh
Tahh
4 грудня 2019, 16:36
Валерій, Тернопіль
Чи можна в Приватбанку зробити додаткову банківську дебетову картку для родича, наприклад?
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2019, 17:10
Так, Ви можете завітати з родичем до зручного відділення банку для оформлення додаткової картки.
04425151
Дмитрий Гранцев
4 грудня 2019, 4:41
Дмитрий, Киев
Вдогонку. Удивляет то, что на прошлой неделе завершили аутентификацию и всё нормально работало. Даже платежи утром делали. А после обеда оказалось, что счёт арестован.
04425151
Дмитрий Гранцев
4 грудня 2019, 4:36
Дмитрий, Киев
Добрый день!
Вчера днём нашей компании (юр.лицо-резидент) заблокировали счета. Счёт открывали в отделении: г. Киёв, Тимошенко 13-А.
Без объяснения причин и каких-либо уведомлений.
Созвонился с нач. отделения, которая обещала к концу дня разобраться и перезвонить. Звонка не дождался.
Приватбанк
Відповідь банку
4 грудня 2019, 9:40
Добрий день.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку