Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.85 | 49.85 |
| USD | 41.76 | 42.36 |
| Всі курси банку | ||
Информацию о причине отказа получить ни от кого не могу! При этом являюсь единственным подписантом, и тем самым заблокирована деятельность компании, так как деньги заморожены на счетах комнаии, ввести второе лицо подписанта так же не могу, так как не могу индентифицироваться! Информации от банка 0 все дают разную информацию
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
Написати коментар
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Для того, щоб Ви мали змогу контролювати рух коштів, Ви можете разом з власником картки звернутись до будь-якого відділення ПриватБанку з паспортом та ІПН для оформлення додаткової до рахунку картки.
Написати коментар
У разі, якщо компанія не уклала договір з банком на отримання платежів, Ви можете здійснити переказ за банківськими реквізитами, які надає сервіс.
Написати коментар
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані.
Написати коментар
Згідно з діючим законодавством, банк зобов'язаний здійснювати фінансовий моніторинг. Через це, рекомендуємо, при зверненні до відділенні банку, мати при собі документи, що підтверджують походження коштів.
Також, рекомендуємо завчасно замовити необхідну суму готівки за допомогою Приват24 або звернувшись до підтримки банку.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Вопрос, почему я не могу снять даже 100 рублей? Если перевести это в гривны, будет очень маленькая сумма, превысить лимит я никак не могла. Пользуюсь картой более года, раньше таких проблем не было.
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дозвольте Вам допомогти у вирішенні питання. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях для уточнення Ваших контактних даних.
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Опишу ситуацию более подробно. Я воспользовался услугой Оплата частями. За пять дней до снятия регулярного платежа мной была внесена необходимая сумма, которая была зачислена в личные средства. Затем за два дня до даты списания возникла необходимость и я еще раз воспользовался кредиткой, но в этот раз просто перевел деньги на карту продавцу. Насколько я понимаю сумма перевода была списана с личных средств и частично с кредитных. Теперь возникает вопрос — если я пополняю карту на необходимую сумму для очередного платежа «Оплаты частями» то эти деньги зачисляются в счет кредита. А каким образом тогда вносить средства за Оплату частями? В Приват24 вижу только возможность досрочного погашения, но мне этот вариант пока не подходит.
По відкритому раніше договору Оплата частинами списання щомісячного платежу проводиться автоматично з картки з кредитним лімітом. Якщо на картці немає доступних особистих коштів, списання відбувається за рахунок кредитного ліміту. Дату списання та суму платежу Ви можете бачити в Приват24. Інший варіант погашення можливий у вигляді дострокового погашення всієї суми.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
« Текст который вернуло предприятие Комунальний платіж (м.Вінниця): Error code [105] session id is not found. Перевірте правильність введеного значення»
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію по Вашому питанню.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Якщо платіж був відправлений через термінал Приватбанку, щоб ми могли перевірити інформацію, відправнику платежу достатньо звернутись до нас в особистому повідомленні або написати в підтримку на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Проведення розслідування та повернення коштів знаходиться за межами компетенції та правових можливостей банку. В даній ситуації, ми рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів для написання заяви. Та при цьому, зі сторони банку надається вся необхідна інформація для проведення розслідування, при отриманні запиту від правоохоронців.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Вчера днём нашей компании (юр.лицо-резидент) заблокировали счета. Счёт открывали в отделении: г. Киёв, Тимошенко 13-А.
Без объяснения причин и каких-либо уведомлений.
Созвонился с нач. отделения, которая обещала к концу дня разобраться и перезвонить. Звонка не дождался.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Написати коментар