Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв'язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Депозит через POS-терминал, ПЕРЕВОД СРЕДСТВ: Head Office
Сума
148.12 ГРН
Вчора 18:35
Депозит через POS-терминал, ПЕРЕВОД СРЕДСТВ: Head Office
Сума
У валюті картки
203.56 ГРН
Это ЧТО? Денег я не снимала, не переводила и не за что не платила, карточка у меня на руках. И вы рассказываете о безопасности!? А может это дело ваших сотрудников?
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за карткою.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Наразі за цим посиланням видає текст: «Немає доступу. Для доступу до цієї сторінки необхідно авторизуватися.» Зі сторінки усіх акцій Приватбанку ця акція теж зникла.
То як обстоять справи насправді? Чи буде виплачений кешбек тим, хто у листопаді зареєструвався і робив покупки в інтернет-магазинах? Роз«ясніть ситуацію.
З технічних причин сторінка була короткочасно закрита.
На даний час, доступ до сторінки відновлено.
Дякуємо Вам за сигнал!
Коментарі (1)
Хочемо зазначити, що з тієї причини, що картка зчитується у банкоматі при вірному вводу PIN-коду, ми можемо констатувати коректність роботи картки.
У разі ж, якщо термінал не сприймає картку при умові вірного вводу PIN-коду, в цьому випадку рекомендуємо торговій точці звернутись до підтримки банку для перевірки його працездатності.
Для детальної перевірки інформації за карткою, Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Написати коментар
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений та немає можливості ідентифікувати Вас, як клієнта, ми не можемо надати інформацію за карткою.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Написати коментар
У більшості випадків такі блокування скасовуються протягом 5 днів з моменту проведення операції за ініціативою точки.
Власник карти, якщо у нього є підтвердження неуспішного проведення операції (копія чека повернення товару, скасування операції та ін.), Може звернутися в підтримку ПриватБанку і залишити заявку на розблокування суми.
У будь-якому випадку, сума транзакції, що не відбулася, повертається на картку протягом 11 днів.
Написати коментар
Написати коментар
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/132195/
Укажите пожалуйста какого рода документ я должен предоставить на такой запрос приватбанка: «Надати документальне підтвердження факту збереження коштів», где он утвержден и кто его должен мне выдать, чтобы я мог передать его банку?
Написати коментар
Номер карти
4149xxxxxxxx6070
Коментарі (1)
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Написати коментар
Так что это за такие росписи? Может я там себе смертный приговор подписал? Почему не объясняют, что подписываешь?
Написати коментар
Дозвольте відмітити, що у випадку, якщо при оплаті не відображається ПІБ отримувача коштів — це означає, що картка отримувача не належить ПриватБанку.
Для вирішення даного питання рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях для уточнення інформації.
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар