Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
18066117
18066117
26 грудня 2019, 12:20
Лариса
Доброго дня. 10 грудня 2019 р. я направила на адресу АТ КБ «Приватбанк» м.Дніпро заяву про вчинення злочину (шахрайство). Того ж дня такого листа я надіслала до НБУ м.Києва, проте відповіді від Приватбанку я жодної не отримала. 26.12.2019 р. я отримала від НБУ лист про розгляд мого звернення, в якому НБУ просить Приватбанк розглянути та надати письмове пояснення мені з порушеного питання, копію вашої відповіді надіслати НБУ на їх ел.адресу. Я сподіваюсь, що такий же лист і ви отримали. Чекаю відповіді.
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 12:47
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Darkaserty
Darkaserty
26 грудня 2019, 11:47
Вопросик когда активируеш карту приват обязательно ли тратить 200 гривен на следующий день? Если да то зачем?
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 12:45
Добрий день!
Після того, як Ви отримали картку та ПІН-код до неї в смс вона вважається активною. Почати нею користуватись можна в будь-який момент (не обов'язково в той же або наступний день).
З повагою, ПриватБанк.
67224906
Юлия Опаренко
25 грудня 2019, 20:07
Юлия
Добрый вечер, мне нужно срочно получить з/п карту, но паспорт на обмен IDкарту! Скажите как можно ещё получить карту ?? Ведь очень срочно нужно!
Приватбанк
Відповідь банку
26 грудня 2019, 8:32
Доброго ранку!
При оформленні або перевипуску картки може виникнути необхідність актуалізації даних, тому рекомендуємо мати з собою паспорт та ІПН при зверненні. Як альтернатива, Ви можете онлайн відкрити віртуальну картку в новому Приват24 https://next.privat24.ua/, яка має всі ті ж функції, що і звичайна картка, але без пластику.
З повагою, ПриватБанк.
aziya
aziya
25 грудня 2019, 19:31
Гелеев Антон Заурович, Днепропетровск
Дайте обоснованый коментарий! Что по мнению привата и в соответствии с Законом должен делать человек имея на руках вступившее в силу решение суда ??? http://reyestr.court.gov.ua/Review/85589490 Конкретно ??? Что должен делать ОСОБА1 ??? На каком основании банк игнорируя решение суда, продолжает взыскивать 8000 грн ?????
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2019, 20:08
Доброго вечора!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Qwerty1999
Qwerty1999
25 грудня 2019, 14:06
Qwerty, Ольгино
Почему при выдаче социальных и пенсионных карт для выплат Приватбанк автоматически не обнуляет лимит интернет-платежей и не уменьшает лимит снятия наличных с 80 тысяч хотя-бы до одной тысячи гривен.
Неужели в банке не знают о низком уровне финансовой грамотности нашего населения, особенно пенсионного возраста.
Зачем вы оставляете огромную брешь в безопасности пенсионных и социальных карт — неужели забота о мошенниках разных мастей превышает желание существующими средствами безопасности защитить деньги социально незащищённых групп населения от посягательств мошенников.
Неужели это так сложно — прописать в профиле пенсионных и социальных КДВ нулевой лимит на оплату в интернет и установить пониженный уровень суточного лимита на снятие денежных средств через банкомат и кассу банка — ведь абсолютно все пенсионные и социальные выплаты намного меньше стандартного суточного лимита в 80 тысяч гривен.
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2019, 16:25
Добрий день!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте пояснити, що за замовчуванням ліміт на оплату в інтернеті складає 2$. Для зняття готівки необхідно ввести PIN-код, а для здійснення оплати в інтернеті, необхідно знати термін дії картки та CVV-код, які може знати лише власник картки.
Також, в банку працює інтелектуальна система безпеки, що відстежує операції та, у разі виявлення підозрілих, блокує їх.
Дозвольте зазначити, що ми турбуємось про безпеку коштів наших клієнтів і склали декілька правил, що допоможуть не стати жертвами шахраїв за посиланням: https://privatbank.ua/informational-security
Sergey091
Sergey091
25 грудня 2019, 3:43
Сергей
Срок исковой давности прошел давно, долг который вы приписали сознательно нарушая Закон Украины от 2 сентября 2014 года № 1669-VII(1). и каким образом мы с вами можем договорится?
Приватбанк
Відповідь банку
25 грудня 2019, 8:41
Доброго ранку!
Нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Дозвольте зауважити, що банк у своїй діяльності, в першу чергу, діє згідно з чинним законодавством та інструкціям НБУ.
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Для уточнення інформації за рахунком, Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
denis7800
denis7800
24 грудня 2019, 14:25
Денис
Здравствуйте. Могу ли я получить перевод Western Union через Приват24, если перевод был отправлен не на меня, а на родственника? Т.е. имя и отчество при отправлении перевода указаны другие, но у родственника нет аккаунта в Приват24.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 16:03
Добрий день.
Такої можливості немає. Прізвище та ім'я має збігатися. Відправник може звернутись до пункту відправки для коригування на Ваше ім'я.

vinogradov0406
vinogradov0406
24 грудня 2019, 12:36
Здравствуйте! Как узнать или где посмотреть онлайн о готовности или наличии моей Карты в отделении ПриватБанк (Универсальная gold, перевыпуск). Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 13:00
Добрий день.
Ви можете відстежувати картку на сторінці http://carddesign.pb.ua
Olenart5
Olenart5
24 грудня 2019, 11:21
Чому після повернення білетів на поїзд у статусі про повернення вказано, що гроші повернуто на карту, але вони прийшли? Пройшло
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 12:59
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
aziya
aziya
23 грудня 2019, 21:07
Гелеев Антон Заурович, Днепропетровск
Дайте обоснованый коментарий! Что по мнению привата и в соответствии с Законом должен делать человек имея на руках вступившее в силу решение суда ??? http://reyestr.court.gov.ua/Review/85589490 Ждём обоснованый ответ!
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2019, 11:14
Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.  
Alona56796
Alona56796
23 грудня 2019, 10:40
Я студент потеряв катрочку заменила ее в привате и теперь вопрос прийдет ли стипендия на новую карточку?
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2019, 10:56
Добрий день!
Якщо картка підключена до цільових зарахувань — кошти будуть надходити. Перевірити дану інформацію Ви можете звернувшись в підтримку банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
kkatyakkatya75
kkatyakkatya75
22 грудня 2019, 15:28
Ещё в сентябре привязала карту к стипендии. Сначала сказали подождать. Так уже 4 месяц стипендия не приходит. Обещали, что в декабре придет сразу за 4 месяца. В пятницу всем уже пришла, мне уже по традиции — нет. Где можно посмотреть привязана ли карта к стипендии? Для этого обязательно нужно идти в отделение или можно посмотреть онлайн?
Приватбанк
Відповідь банку
22 грудня 2019, 15:36
Добрий день!
Перевірити наявність підключених цільових зарахувань до Вашої картки можна за зверненням в підтримку на нашому сайті pb.ua. Якщо цільове зарахування підключено до картки, то для уточнення причини відсутності виплати стипендії рекомендуємо звернутись до Вашого учбового закладу.
З повагою, ПриватБанк.
06358118
Вадим Причина
21 грудня 2019, 17:07
Вадим, Новомосковск
Скажите пожалуйста зачем ограничивать возможности приват 24 на ПК. Я без подтверждения со смартфона не могу производить платежи. Но у меня могут быть проблемы со смартфоном, к примеру, и вообще я все операции произвожу на ПК.
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2019, 17:35
Добрий день!
Необхідність підтвердження платежу визначається спеціальним алгоритмом, який розроблений з урахуванням всього накопиченого досвіду проведення платежів, включаючи шахрайські операції. З метою безпеки деталі алгоритму не розголошуються.
maklabas
maklabas
21 грудня 2019, 16:23
Александр Сергеевич, г.Семеновка Черниговская обл.
Еще добавка.Перед моей женой еще одна женщина снимала деньги и ей тоже этот банкомат денег не додал. Вместо 2000,00грн. выдал 2 купюры по 500,00грн. и 2 купюры по 100,00грн. Она тоже обратилась в отделение Приватбанка. Результат тот же. Заявки все закрывают И самое интересное этот банкомат до сих пор не заблокирован, не поменян и продолжает «обслуживать» клиентов.
maklabas
maklabas
21 грудня 2019, 16:13
Александр Сергеевич, г.Семеновка Черниговская обл.
16.12.2019г. в 16:03 моя жена в банкомате по ул.Чер.Площа, 44 ввела снятие 4000,00грн.Банкомат выдал 2 купюры по 500,00грн.,2 купюры по 100,00грн,2 купюры по 500,00грн. и еще 2 купюры по 100,00 грн.Что в сумме дает 2400,00грн., но никак не 4000,00грн. Еще раз пересчитав деньги она сразу же побежала в отделение Приватбанка по ул.Самойловича, 1 к начальнику отделения Юлии Беляевой. Она тоже увидела эту ошибку банкомата, проверила движение по карте и порекомедовала позвонить на номер 3700. Вечером муж приехал с работы и позвонил по указанному номеру объяснив ситуацию. Сказали, что разберуться. На следующий день 17.12.19г. примерно в 16:00 пришло СМС, что заявка закрыта, типа все в порядке. Еще раз звонит и дает заявку, что банкомат не додал денег. И утром следующего дня 18.12.19г. в 08:00 приходит СМС, что все в порядке и что все деньги мол Вы получили.Закрывают заявку. Обратился в отделение Приватбанка, пообещали разобраться, но сегодня уже 21.12.2019г., а денег никто не вернул. Вчера вечером опять звонил на 3700, опять одни обещания помочь и разобраться.Правда сегодня 21.12.19г. перезвонили из отделения Приватбанка по ул.Самойловича, 1 и сообщили, что можно еще написать письменную заявку. Но у меня разъездной характер работы и эту заявку я смогу написать только в понедельник 23.12.19г.Прошу, помогите в сложившейся ситуации вернуть недостающую сумму в 1600,00грн. на карточный счет.
Приватбанк
Відповідь банку
21 грудня 2019, 16:53
Добрий день!
нам би не хотілось, щоб у Вас склалась негативна думка про банк.
Інформацію за операцією може бути надано лише власнику картки. Власник картки може звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
AnnaVerb
Анна Вербицька Verbytska
20 грудня 2019, 18:22
Анна Вербицька, Вінніпег, Канада
Власниця двох карток Gold Універсальних — гривневої і доларової. Після переїзду за кордон змінила номер телефону, старий номер неактивний. Картками розраховуюсь, вони працюють, але не можу зайти в privat24. Будь ласка, скажіть з ким зв'язатися і як змінити номер?
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 19:02
Знаходячись за кордоном, для зміни номеру Ви можете звернутися до нашого чату pb.ua/chat/
Вам також знадобиться веб-камера та паспорт.
TanSh
TanSh
20 грудня 2019, 14:50
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, если ребёнку 17 лет, он нигде не работает, можно завести какую-то карточку, чтобы осуществлять и принимать переводы денег???
А как эта карточка называется, как правильно обьяснить в отделении какая именно мне нужна?
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 15:14
Ви можете підібрати карту з більш зручними для Вас тарифами на сторінці https://privatbank.ua/platezhnie-karty
TanSh
TanSh
20 грудня 2019, 13:15
Здравствуйте, подскажите пожалуйста, если ребёнку 17 лет, он нигде не работает, можно завести какую-то карточку, чтобы осуществлять и принимать переводы денег???
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 14:06
Добрий день.
Для оформлення картки достатньо звернутися з паспортом та ІПН до зручного відділення банку.
kms40
kms40
20 грудня 2019, 12:44
Константин, Бангкок
Добрый день! Я проживаю заграницей и забыл пин карты. При отправки смс для смены пина (на номер 10600) дает сбой отправки на этот номер. Подскажите что можно сделать.
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 14:07
Добрий день.
Номер для відправки смс з-за кордону+380920003700.
Також Ви можете отримати новий PIN-код картки в Приват24, в меню: Мої рахунки — Управління карткою/рахунком — Налаштування і послуги — PIN-код.
Вам надійде встановлений банком, новий PIN-код картки в SMS.
Tan5576
Татьяна Кулакова
20 грудня 2019, 9:49
Татьяна, Николаев
Добрый день.Родственник должен нам был сделать перевод в евро… живет в Аскании Нова… пошел в приватбанк 20.12.19 на что кассир ответила что банк переводы не делает.Ни приватмани… ни маниграм.В связи с чем вопрос… как в Аскпнию Нова делать переводы?
Приватбанк
Відповідь банку
20 грудня 2019, 11:08
Добрий день.
Платежі та перекази по території України проводяться тільки в гривні.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.85 49.85
USD 41.76 42.36
Всі курси банку