Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
MaximEmchenko
MaximEmchenko
23 січня 2020, 13:13
Максим, Харьков
20.01 совершил перевод средств, в размере 12 180, как оказалось позже мошеннику, хочу получить чек подтверждающий эту операцию, но не могу этого сделать. В приват 24 показывает операцию но невозможно создать чек, на сайте в архиве перевод просто не показывает. Скажите каким способом я могу получить чек?
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 13:47
Добрий день!
Отримати квитанцію можна в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Отримати квитанцію».
З повагою, ПриватБанк.
okramarienko
okramarienko
22 січня 2020, 23:04
Доброго вечора. Бухгалтер помилково перерахував кошти для виплати заробітної плати працівникам з нашого рахунку в казначействі на наш рахунок відкритий в Приватбанку РКО а не на рахунок для цільових виплат. Чи можна за нашим листом провести перерахування коштів з рахунку РКО на рахунок для цільових виплат? Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 8:54
Доброго ранку!
Відправник має написати заяву про повернення коштів та надати її співробітнику у відділення банку.
З повагою, ПриватБанк.
19pav52
19pav52
22 січня 2020, 22:55
Павел, Днепр
Я получаю субсидию обычно до 10 числа. А в этом месяце мене не начислили на карточку субсидию за декабрь 2019 г. Когда начислят мне субсидию.
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 8:25
Доброго ранку!
ПриватБанк в даній ситуації виступає отримувачем коштів від органу, який нараховує та виплачує субсидію. При зарахуванні коштів на рахунки банку, вони будуть зараховані на картку в той же день. Для уточнення інформації рекомендуємо звернутись в орган, який нараховує Вам субсидію.
З повагою, ПриватБанк.
Italiano
Italiano
22 січня 2020, 21:22
Доброго дня. Я помилково відправив помилково гроші з монобанку на приватбанк, поможіть забрати, працівники приватбанку відмовляються щось робити так як я не являюся клієнтом приватбанку…
Приватбанк
Відповідь банку
23 січня 2020, 8:21
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення інформації та надання відповіді по Вашому питанню.
З повагою, ПриватБанк.
doss969
doss969
22 січня 2020, 13:59
Олег, Олешанська ОТГ
В нашій ОТГ планується відкриття відділення ЦНАПу. Які кроки потрібно зробити щоб домогтися встановлення терміналу та банкомату в Олешанській ОТГ для моживості громадянам оплачувати послуги.
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 14:08
Добрий день!
Для підключення терміналу Ви самостійно можете подати заявку на сайті банку: https://privatbank.ua/business/universalnyje-reshenija/terminal-samoobsluzhivanija/.
При оформленні в полі сфера діяльності необхідно прописати: фіз. особа, адреса.
allawarkov
allawarkov
22 січня 2020, 10:58
Алла, с.Варковичі Дубенського району
Підкажіть, будь ласка, як мені заплати з своєї кредитної картки у Росію їхніми рублями
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 11:57
Добрий день!
Ви можете здійснити переказ за кордон наступними способами:
1. Міжнародний терміновий переказ. Системи, з якими ми працюємо https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
2. Swift платіж. У web Приват24: Всі послуги — Перекази — Swift-платежі.
3. На картку Visa / MasterCard (P2P) за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Платежі» — «На картку Visa / MasterCard будь-якого банку світу».
sforex
sforex
22 січня 2020, 8:51
Александр, Кременная
Добрый день. Подскажите как долго терминалы в г. Кременной не будут принимать наличные или это навсегда. Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 10:28
Добрий день!
Ми запросили в особистому повідомленні деталі ситуації, що сталась, щоб перевірити інформацію і допомогти у вирішенні питання.
69457897
Роман Богайчик
21 січня 2020, 21:22
Роман
Я знаходжуся у Франції тут неможу скористатися Приват24. Що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
22 січня 2020, 10:19
Добрий день!
Ви можете звернутися за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua для зміни фінансового номеру телефону на закордонний — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Для проведення процедури Вам достатньо мати при собі паспорт та доступ до web-камери.
serteras
Сергей Алексеевич Терещенко
21 січня 2020, 18:58
Сергей Алексеевич, Киев
Почему сотрудники банка не имеют желания исправить свою ошибку, вызванную незнанием элементарных юридических правил, я не понимаю и прошу разъяснить банк, почему, несмотря на все соблюдения норм законодательства в названии моей организации, зарегистрированной под этим названием у державного регистратора, банк упорно не хочет правильно отобразить это название в своей базе?
serteras
Сергей Алексеевич Терещенко
21 січня 2020, 18:56
Сергей Алексеевич, Киев
Добрый день! Счёт разблокирован! Спасибо! но осталась проблема с правильным названием моей организации
Требования к наименованию юридических лиц в Украине
По правилам написания собственного названия, то они являются следующими:
— Собственное название юридического лица берется в кавычки и указывается после организационно — правовой формы предприятия;
Державна організація (установа, заклад)
утворюється компетентним органом державної влади в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини державної власності, як правило, без поділу її на частки, і входить до сфери його управління.
(Державний комітет з питань технічного регулювання та споживчої політики, Наказ «Про затвердження національних стандартів України, державних класифікаторів України, національних змін до міждержавних стандартів, внесення зміни до наказу Держспоживстандарту України від 31 березня 2004 р. N 59 та скасування нормативних документів» від 28.05.2004 N 97)

ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) [425] | КОПФГ | Класифікатор організаційно-правових форм господарювання
Опис
ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) — утворюється компетентним органом державної влади в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини державної власності, як правило, без поділу її на частки, і входить до сфери його управління.
В нашем случае это Державна установа « УЦІТ та НР» МОЗ України. Название организации соответствует Класифікатору організаційно-правових форм господарювання и требованиям к наименованию юридических лиц в Украине. Из предложенного мы выбрали не «ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ»(ДО), не «ДЕРЖАВНИЙ ЗАКЛАД» (ДЗ), а «ДЕРЖАВНУ УСТАНОВУ» (ДУ)! Почему сотрудники банка не имеют желания исправить свою ошибку, вызванную незнанием элементарных юридических правил, я не понимаю и прошу разъяснить банк, почему, несмотря на все соблюдения норм законодательства в названии моей организации, зарегистрированной под этим названием у державного регистратора, банк
Yulia80
Yulia80
21 січня 2020, 17:22
Юлія, Київ
У мене до повного погашення кредитного ліміту по картці, вказує сумму =353 грн. На сьогодняшній день. Якщо я повністю погашу цю сумму сьогодні — то коли я зможу знову скористатися кредитним лімітом з пільговим периодом? Підкажіть.
Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 18:12
Після повного погашення Ви можете одразу користуватись карткою з пільговим періодом.
nfnmzyf35
nfnmzyf35
21 січня 2020, 15:48
Татьяна, Белгород-Днестровский
Добрый день! 19 декабря сделала возврат средств за билеты 11 января зачислена одна только сумма Хотя перечислено две суммы Подскажите как проверить Компания пишет
10 января Вам были перечислены деньги в размере 304,64 грн и 375,68 грн. Так как гарантированный банком срок зачисления средств до 6 рабочих дней, возможно, банк их еще не зачислил. В скором времени деньги обязательно поступят.
Здравствуйте!
Для подтверждения зачисления средств обратитесь, пожалуйста, к оператору Вашего банка.
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 17:30
Добрий день.
Для ідентифікації і перевірки інформації Ви можете звернутись до підтримки банку за офіційними каналами.
NELNi
NELNi
21 січня 2020, 12:16
Неля Николаевна
Пожалуйста, объясните, как в Приват 24 оформить заявку на возврат платежа? Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
21 січня 2020, 13:56
Ми запросили в особистому повідомленні деталі платежу, щоб перевірити інформацію і допомогти у вирішенні питання.
serteras
Сергей Алексеевич Терещенко
21 січня 2020, 9:21
Сергей Алексеевич, Киев
В 9-00 сегодня позвонили по горячей линии из центрального офиса и сообщили, что мой вопрос по приведению названия установы в соответствующий вид решён. Из названия организации в базе банка удалено ошибочно внесенное «ДО». Через пять минут зашёл на страницу организации в приват24- осталось всё по прежнему, вместо ДУ УЦІТ ТА НР- ДО ДУ УЦІТ ТА НР. Это у вас шутки такие с утра пораньше или как понимать?
Semargl1990
Semargl1990
20 січня 2020, 18:39
Можно повторно открыть карту для выплат, если счет заблокирован…
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 19:30
Добрий вечір!
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок. Ми звернулися до Вас в особистих повідомленнях для уточнення Ваших контактних даних.
55480248
Татьяна Федорова
20 січня 2020, 18:27
Татьяна
Скажіть, будь ласка, що оначає така фраза щодо виписки с картки: Переказ на свою «Скарбничку» 26*68. Решта від округлення витрат до 10 UAH.
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 19:27
Добрий вечір!
Скарбничка — це сервіс мікронакопичувань. Він включає в себе депозитний вклад + умови автоматичного поповнення вкладу. Дана сума була переведена саме на Ваш рахунок даного сервісу.
Суму накопичених коштів і діючі умови накопичення Ви можете дізнатися:
► через «Приват24» (www.privat24.ua) в меню Депозити / Скарбничка;
► відправивши смс-повідомлення на номер 7660 з текстом KOPILKA;
► в додатку Приват24 в меню ᎒᎒᎒ → Депозити → Скарбничка.
► в мобільному додатку Скарбничка.
З повагою, ПриватБанк.
zet260
zet260
20 січня 2020, 18:12
Юрий
Приватбанк нарушил условия составленного со мной договора №16032303262875 от 23.03.2016 по 23.03.2020 «Мгновенной рассрочки» на сумму 16661,44 гр. а именно: 31.01.2017 изменил сумму долга с 16661 гр на 21500 гр, назвав это «увеличением лимита» (количество денежных средств на карте при этом не изменилось).Затребованную сумму выплатил, дабы не росли проценты, но соглашаться с ней не собираюсь. Из переписки с банком ответа, именно, на этот вопрос, НЕТ. Если вопрос придется решать через суд, затребую соответствующую выплату морального ущерба.Полным клиентом банка являюсь более 10 лет.
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 19:26
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Julia1306
Julia1306
20 січня 2020, 18:06
Добрий день! Хотілося би зв'язатися з оператором банку, щоб дізнатися про статус грошового переказу. Дозвонитися на номер 3700 не можливо.
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 19:25
Добрий вечір!
Ви можете звернутися також в наш чат-онлайн на сайті: https://privatbank.ua/ в правому, нижньому кутку, або написати нам в особисті повідомлення. Будемо раді допомогти!
З повагою, ПриватБанк.
Olga181259
Olga181259
20 січня 2020, 16:49
Ольга, Вінниця
Доброго дня! Підприємство має зарплатний проект у Аваль Банку, а зарплату необхідно перерахувати працівникові на карту для виплат у Приватбанку. Для цього у 2019 році працівник надав довідку із Приватбанка, де був зазначений рахунок 29244825509100, який був однаковий для усіх держателів карток Приватбанку, а у призначенні платежів потрібно було зазначати ІПН працівника та номер його картки. З 13.01.2020 усі рахунки переведені у формат IBAN. Як дізнатись на який рахунок перераховувати кошти, якщо працівник у відрядженні (не може піти у банк за новою довідкою), а запити у Чат вашого банку залишаються без відповіді?
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 17:40
Добрий день!
З 13 січня 2020 року застосування IBAN є обов’язковим для клієнтів усіх банків України під час здійснення переказів коштів як у національній, так і в іноземних валютах, зокрема і транскордонних переказів. Тобто всі перекази з 13 січня 2020 року здійснюються лише з використанням IBAN.
Клієнтам усіх банків країни необхідно було самостійно внести зміни в реквізитах, зазначених у документації з усіма своїми контрагентами/партнерами, до 12 січня 2020 року включно. Дізнатися власний IBAN код Клієнт може в особистому кабінеті Приват24 в меню є можливість в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Реквізити картки.
З повагою, ПриватБанк.
kostenko1953
Сергей Костенко
20 січня 2020, 16:14
Сергей, Киев
Как разблокировать с помощью терминала вход в мобильное приложение Приват 24 после замены логина
Приватбанк
Відповідь банку
20 січня 2020, 16:58
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватному повідомленні, щоб допомогти Вам у вирішенні питання.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку