Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Я, пользуюсь кредитными средствами с 2019года, как физическое лицо на 01.04.20 есть долг сумма к оплате 1387.12грн, а в субботу на мой телефон позвонила женщина с номера +380567369129, и задала вопрос» «Есть причина не оплаты?» Я, попросил сообщить фамилию, кто мне звонит?.. Ответ «Я не буду называть фамилию!». Что хочу то и творю, после разговора с этой женщиной, в течении часа на мой телефон пришло сообщение sms о долге в сумме уже 2920грн. Прошу обратить внимание на это письмо. Дальнейшее сотрудничество с Приват-Банк зависит от быстрого решения моего вопроса. Я подготовил дополнительно письмо, я хочу сообщить о нарушениях. Каждый день буду готовить новые письма и буду размещать разных уважаемых международных ресурсах, как клиент Приват-Банк пока не решим мой вопрос по моей карте! Благодарю
https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/
http://finsite.com.ua/banks/privatbank/comments
ПриватБанк — Дякуємо за Ваше звернення, номер Вашої заявки 26579
https://scarga.com.ua/item/privatbank
Детальна інформація за посиланням: https://pb.ua/karta
Ми постійно працюємо над розширенням функціоналу віддалених каналів. Інформація по рахунках, про встановлений ліміт, доступні кошти, розмір обов'язкового платежу завжди доступні в Приват24.
Не забувайте, що своєчасне виконання зобов'язань — запорука формування позитивної кредитної історії, завдяки якій Ви можете розраховувати на лояльне ставлення банків при наданні Вам нових кредитів.
Щоб не нараховувалася збільшена плата за користування кредитом та вийти з прострочення, Вам потрібно якомога швидше внести на карту озвучену суму.
Написати коментар
Доступні способи виведення коштів з платіжної системи необхідно уточнити в підтримці цієї системи.
При необхідності отримання реквізитів картки для SWIFT переказу (IBAN і т.д.), це можна зробити в Приват24, меню «Усі послуги — Інфо — Мої реквізити». Валюта переказу і картки повинна збігатися.
Написати коментар
Оформити кредит з карти для виплат немає можливості.
Сервіс «Оплата частинами» і «Миттєва розстрочка» доступний для власників картки «Універсальної».
https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
При цьому розмір наданого банком ліміту за послугою має бути не менше вартості товару.
https://chast.privatbank.ua/
Написати коментар
Інформацію по рахунках Ви можете дізнатися кількома зручними для Вас способами:
1. За допомогою послуги Мобайл банкінг, відправивши за допомогою sms 4 останні цифри номера карти на номер 10060 (+380920003700 для відправки з-за кордону).
2. У системі Приват 24 — меню «Мої рахунки».
3. У голосовому режимі на лінії підтримки 3700 (+ 38-056-716-11-31 — для дзвінків з-за кордону).
Написати коментар
Знаходячись за кордоном, Ви можете змінити номер телефону для входу, або наша підтримка може допомогти увійти без смс.
Для цього Ви можете звернутися до нашого чату pb.ua/chat/
У разі зміни номеру, Вам також знадобиться веб-камера та паспорт.
Написати коментар
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані. Згідно з постановою НБУ №417 від 26.06.2015 про затвердження Положення Про здійснення банками фінансового моніторингу банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників. Для успішного проходження процедури ідентифікації потрібно надати в банк документи з актуальними даними.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Для оформлення даної картки достатньо звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку або замовити картку на нашому сайті дистанційно https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-s-foto. Дозвольте зазначити, що отримати Ви ї зможете лише в межах території України.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
Написати коментар
Заранее спасибо за ответ.
Ви можете отримати реквізити картки в Приват24 меню «Всі послуги» — «Інфо» — «Мої реквізити».
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звертались до Вас в особистому повідомленні для уточнення номеру телефону, щоб перевірити інформацію по Вашому питанню. На жаль, так як від Вас не було отримано відповіді, ми не змогли переглянути інформацію.
Хочемо зазначити, що зарахування по Вашій картці для виплат пройшло коректно, саме на ту суму, яку Ви поповнювали. Рекомендуємо також ознайомитись з випискою по картам в Приват24, де Ви зможете побачити рух коштів та впевнитись, що всі операції були коректними.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Написати коментар
Щоб ми могли переглянути інформацію та надати детальну консультацію, рекомендуємо звернутись даному клієнту в підтримку на нашому сайті pb.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Встановити новий фінансовий номер телефону можна в банкоматі або терміналі самообслуговування меню «Налаштування».
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Рекомендуємо перевірити баланс картки та виписку. Якщо у виписці немає списання, відповідно платіж не був проведений та кошти залишись на картці. Якщо платіж є у виписці, рекомендуємо перевірити правильність номеру картки, на який відправляли кошти та звернутись до отримувача з інформацією про успішність платежу відправленого з Вашої картки.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам очікувати результату від правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Також Ви можете уточнити актуальний розмір заборгованості за послугою безпосередньо у підприємства одержувача.
Написати коментар