Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
eexxxpert
eexxxpert
3 лютого 2020, 15:19
Добрій день. 25.12.2019 в 20:18:46 в терминале Приватбанка TS208721 я пополнил карту Приватбанка 5169.....5409 на 1000 грн. +10 грн. комиссии, авторизовался с помощью телефона 0991240072. Деньги на карту не зачислились и так как у меня нет карты приватбанка мне их тоже не возвращают). Как и в какое отделение Приватбанка мне можно обратиться с паспортом и своим телефоном, чтобы вернуть деньги без получения карты потому что мне она не нужна?
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2020, 16:00
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Для повернення коштів рекомендуємо Вам звернутись до відділення банку для отримання картки.
На жаль, для можливості ідентифікації платника, кошти в даній сумі можуть бути повернені лише на картку ПриватБанку.
Italiano
Italiano
3 лютого 2020, 13:43
Тернопіль
Я клієнт монобанку і помилково перекинув 1000грн на незнакому людину який являється клієнтом приватбанку, я хотів би повернути ці кошти, но промовляючи з працівниками приватбанку всі мені відмовляються допомогти, так можливо ви зможете розрішити цю проблему??? Квітанцію я маю про перевод грошей… як мені повернути кошти....???? мій телефон 096 526 1668
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2020, 14:36
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні даної ситуації.
ivandatz2
ivandatz2
2 лютого 2020, 21:54
Іван
Не можу оформити покупку, вибиває системна помилка.Що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
3 лютого 2020, 8:14
Доброго ранку!
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за Вашими рахунками.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
380683197452
380683197452
2 лютого 2020, 19:43
Здравствуйте! Скажите пожалуйста, оказалась в такой странной ситуации! Заказала заказ на алиекспрес, оплатила но потом отменила эго, деньги не возвращают, сказали свяжитесь с вашим банком, потому что платеж был к них отменён
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2020, 20:16
Добрий вечір.
З боку банку ми можемо зробити запит на оскарження операції в міжнародну платіжну систему. Для ідентифікації та фіксування заявки достатньо звернутися в підтримку банку за будь-яким із доступних каналів.
ki00r1006
ki00r1006
2 лютого 2020, 8:24
Чи можливо накласти заборону на збільшення кредитного ліміту людині яка має картку і зловживає алкоголем?
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2020, 9:29
Добрий день.
Так, можливо. Для ідентифікації і вирішення питання Вам достатньо звернутись до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.
FIRST123
FIRST123
2 лютого 2020, 0:16
Потрібен код для варифікації карти
Приватбанк
Відповідь банку
2 лютого 2020, 9:29
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб допомогти розібратися.
Elena26081971
Elena26081971
1 лютого 2020, 14:12
Добрый день.у меня заблокировплся приват24.надо восстановить пароль.отправляется смс.но я не не получаю.что мен делать? помогите пожалуйста
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2020, 14:22
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні даної ситуації.
vera1920
vera1920
1 лютого 2020, 12:50
Віра
Я користуюсю послугами вашого банку давно. Але… Щойно мені прийшло повідомлення з 097 096 4014, що моя «карта заблокована з міркувань безпеки банку. За інформацією зверніться: +38 099 555-92-86 або +38 094 497-53-04». Як мені бути? Що це за номери?
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2020, 13:30
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що дані номери не належать банку. Ми підготували для наших Клієнтів ряд простих правил про те, як не стати жертвою шахрайства. Ознайомитись з ними Ви можете на сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
NatalyaVA
NatalyaVA
1 лютого 2020, 11:51
Добрий день! У відділенні банку відмовилися вносити зміни паспортних даних без кредитної картки Універсальна, посилаючись на те, що політика банку була змінена з 1 липня 2019 року і кредитна картка є банківською ID-карткою, а моя зарплатна картка буде автоматично заблокована без внесення цих змін. Тепер я ПОВИННА взяти кредитну картку і зробити хоча б одну покупку протягом двох місяців. Прокоментуйте, будь ласка, цю ситуацію.
Я розумію, що дівчата не самі таке вигадують. Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2020, 12:44
Добрий день!
Описаний Вами випадок потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Lubovamy
Lubovamy
1 лютого 2020, 10:47
Любов, Балаклія
Добрий день!Сьогодні закінчився термін дії картки, і сьогодні у терміналі мені перерахували 1000 тис грн. Я отримала СМС з відмовою у зарахуванні. Що мені треба зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2020, 11:52
Добрий день!
В даному випадку рекомендуємо Вам перевипустити картку в найближчому нашому відділенні. Для того, щоб ми змогли перевірити детальніше інформацію по даному платежу — радимо звернутися відправнику коштів до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Irina2205
Irina2205
1 лютого 2020, 9:18
Ірина, Гола Пристань
Добрий день. Сьогодні хотіла заплатити в касі приват банку послуги за користування інтернетом. Вистояла в черзі. Але касир відмовилася проводити операцію і відправила до терміналу. З такою ситуацією зіштовхуюся вже не перший раз. Поясніть, будь ласка, на якій підставі мені відмовили і що тоді входить в обов'язки касира?
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2020, 9:49
Добрий ранок!
Описаний Вами випадок потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
89198084
Кристина Полищук
1 лютого 2020, 7:30
Кристина
Доброе утро. Я постоянный к лиент вашего банка уже очень много лет. Всегда была довольна и всё меня устраивало. Но недавно столкнулась с такой проблемой. Мой прадедушка, будучи в возрасте 80-ти лет(и это очень важно) открыл много лет назад в вашем банке, тогда ещё существующий депозит «Копилка детям» на мою дочь, т. е. его правнучку. В депозите получателем выступает она в возрасте 18 лет и 1 дня. Когда дедушка умер, я пошла в банк, уточнить, что делать? Мне ответили, что ничего, получатель пусть ждёт наступления 18-ти лет и на следующий день приходит с паспортом получать. Прошло 5 лет и мы пришли...., а не тут то было. Деньги получить она не может, так как прадедушка умер, а депозит открывал он… И тут нет предела возмущению… Конечно умер… И понимал, что умрёт… Поэтому и открывал депозит не на себя, а на правнучку, чтобы никто не мог претендовать. Теперь в банке требуют от нотариуса бумагу, что она наследница, а нотариус такую бумагу выдать не может. Во-первых она не может быть наследником, после прадедушки, перед ней ещё есть родственники. Во-вторых мы даже и не подавали на наследство на этот депозит, потому что были уверены, что получателем выступает моя дочь, по словам представителя вашего банка. Замкнутый круг получается. Т. е. деньги возвращать нам банк не собирается?!
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2020, 9:07
Добрий ранок!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення для уточнення інформації.
nadiia71
nadiia71
31 січня 2020, 20:26
Надія, Волинська обл. смт.Шацьк
Добрий вечір.Я- працівник бюджетної сфери.Сьогодні звернулася, щоб оформити заробітну картку.Мені сказали, що одну картку не видають, а в парі-кредитку.На даний час кредитка мені не потрібна. Підкажіть, що мені робити? Працівники нічого слухати не хочуть.Я надіюсь на вашу допомогу.
Приватбанк
Відповідь банку
1 лютого 2020, 9:00
Добрий ранок!
Дозвольте зазначити, що оформлення картки «Універсальної» не є умовою для отримання картки для виплат.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
Denys12345
Denys12345
31 січня 2020, 17:03
Денис
Здравствуйте, на данный момент я не являюсь клиентом вашего банка. Хотел сегодня оформить карту для выплат, но при оформлении карты мне консультант настоятельно «впаривал» еще и универсальную карту, якобы они идут в связке. От оформления карты пока отказался, потому что универсальная карта мне на данный момент не нужна. Возможно ли оформить только одну карту для выплат? Что в таких случаях ответить особо навязчивым сотрудникам вашего банка?
Спасибо.

Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2020, 18:01
Добрий вечір!
Перепрошуємо за завдані незручності. Оформити окремо Картку для виплат можливо, для цього достатньо про це повідомити співробітника відділення. Якщо співробітник наполегливо пропонує оформити також картку Універсальна, Ви можете про це повідомити нас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
24151396
галина кирьянова
31 січня 2020, 14:17
галина, Киев
Добрый день. Мне только что перезвонили с номера +380501764294 и сообщили что в связи с регламентными работами моя карточка возможно повреждена и не хочу ли я подать какую-то заявку? Мои действия?
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2020, 14:43
Добрий день!
Вказаний Вами номер не належить ПриватБанку. Рекомендуємо не передавати особисті дані третім особам. Ми склали декілька простих правил, дотримуючись яких, ви не станете жертвою шахраїв
https://privatbank.ua/informational-security.
З повагою, ПриватБанк.
AnnaKorzenevska
AnnaKorzenevska
31 січня 2020, 12:31
Добрый день. Вы разместили обращение к Банку в блоге (Подала анкету на вакансию в ПриватБанке, мне предложили пройти тест.Прошла тест, оказалась не пригодна.Вот у меня вопрос как на вопросы«У вас и у ваших близких есть судимость?, Вы не замешены в коррупции? Вы не принимали наркотики, алкоголь? " И ещё такого типа, ответить не правильно? Ведь вопросы очень простые и на них адекватный человек ответит очень легко. Вопрос как можно не пройти тест???? Если на все вопросы отвечала правдиво и считаю себя порядочным человеком!!!
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2020, 14:11
Добрий день!
Тестування частина процедури відбору кандидатів. Детальний звіт про тестування не надається. Кожен кандидат проходить ряд оцінок і на основі цього приймають рішення про прийом на роботу.
З повагою, ПриватБанк.
frollof
frollof
31 січня 2020, 12:29
Через сколько дней после заказа именной элитной карты её можно будет получить на руки?
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2020, 13:22
Добрий день!
У випадку замовлення картки строк доставки 5-7 робочих днів.
З повагою, ПриватБанк.
frollof
frollof
31 січня 2020, 10:48
Здравствуйте.
А по картам Mastercard World Elite и Black Edition есть только консьерж сервис от Привата или также можно рассчитывать на консьерж услуги от самого Mastercard?
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2020, 12:53
Добрий день!
Власники всіх преміальних карток ПриватБанку, в т.ч. Mastercard World Black Edition і Mastercard World Elite мають доступ за замовчуванням до кваліфікованого Консьєрж-сервісу ПриватБанку. Наявність власної служби Консьєрж-сервіс дозволяє нам повністю покривати потреби клієнтів, якісно виконуючи їхні замовлення. Що стосується Консьєрж-сервісу Mastercard, то до нього мають доступ власники карток World Elite.
Власники карт Mastercard World Black Edition і Mastercard World Elite мають безкоштовний доступ до залів Mastercard Lounge в Україні (https://privatbank.ua/vip/business-halls-mc-lounge-ukraine) і за кордоном (https: // privatbank.ua/vip/business-halls-mc-lounge-europe). Перелік залів доступний за посиланнями.
З повагою, ПриватБанк.
56535110
Volodymyr Budzak
31 січня 2020, 10:35
Volodymyr, Черновцы
SWIFT пе­реводы: Добрый день! Когда появится возмож­ность отправки между­народных SWIFT перев­одов? Люди хотят зар­абатывать за рубежом и тратить заработан­ные деньги в Украине! Неужели непонятна выгода для вас?
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2020, 11:19
Добрий день!
Міжнародні платежі SWIFT – це зручний спосіб здійснити грошовий переказ за кордон зі свого рахунку на рахунок фізичної або юридичної особи. Платежі SWIFT ідеально підходять для оплати закордонних покупок, бронювання готельних номерів, оплати навчання, відпочинку або лікування, а також для грошових переказів родичам і друзям. Інформація по тарифам на відправку/отримання SWIFT переказів в ПриватБанку доступна на нашому сайті — https://privatbank.ua/peverodi-swift
З повагою, ПриватБанк.
Scherba
Scherba
30 січня 2020, 20:56
Доброго вечора. Підскажіть будь ласка. Фоп попало під фінансовий моніторинг з початку 2020року. Банк заборонив знімати кошти з рахунку. На вимогу банку документи про господарську діяльність були прикріплені і відправлені та підписані клієнтом ще 10 січня. За правилами фін. Моніторинг повинен бути здійснений на протязі одної доби. 15.01.20року на гарячій лінії повідомили, що дуже багато заяв і фін моніторинг затягується до 17.01.20р. Станом на 28.01.20р. Фінансовий моніторинг так і не проведено, на 3700 приняли заявку і сказали, що з вами звяжуться на протязі доби. 29.01.20р. Повторили заявку, так як з нами так і не зв'язались. Закінчується 30.01.20р. З нами так і не зв'язались і фінансовий моніторинг так і не проведено. Банк тільки вибачається, але нічого зробити не може. Чому банк порушує чинне законодавство і не може нічого зробити в сроки.
Приватбанк
Відповідь банку
31 січня 2020, 9:47
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку