Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.35 | 44.35 |
USD | 41.5 | 42.1 |
Всі курси банку |
Суть ситуації: Люди не мають можливості витратити кошти за програмою ЄВідновлення які надійшли на рахунки ПриватБанку. Наразі в місті Балаклія Харківської області, багато людей похилого віку з навколишніх громад намагаються з'ясувати яким чином вони можуть витратити отримані кошти за програмою ЄВідновлення для ремонту зруйнованих осель. Проблема полягає в тому що ПриватБанк не може надати належних інструментів для витрачання коштів ЄВідновлення. А саме пропонує лише дві опції — прив'язати віртуальну карту до систем Applepay або GooglePay що вимагає наявності модуля NFC в смартфоні, або сплатити іньеренет покупку онлайн в інтернет магазині. Нагадаю що технологія NFC модулів в смартфонах набула поширення в Україні не так давно, і багато пенсіонерів не мають змоги наразі купляти собі дорогі нові пристрої заради можливості отримати можливість скористатися коштами ЄВідновлення. Переважна більшість продавців будівельних матеріалів приймає виключно картки банків і не надає послуг інтернет оплати замовлень.
Сотні людей штурмують філії ПриватБанку в місті Балаклія з одним й тим самим питанням «Як можна витратити кошти Євідновлення без наявності смартфона з NFC модулем». На що менеджери ПриватБанку дають відповідь «Прив'яжіть свою віртуальну картку ЄВідновлення до телефону третьої особи яка має той модуль NFC в смартфоні і нехай та людина сплачує ваш товар». Саме цікаве те що таку саму відповідь я отримав від персонального банкіра в Приват24. Некомпетентність співробітників зашкалює! Бо в усіх угодах банків чорним по білому написано що в жодному разі не можна передавати конфеденційні дані ваших карток третім особам!
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Зверніть увагу на квітанції, не указані реквізіти цифрові- одержувача і всі інші, які потрібно для перерахування- операція не дійсна.
Першу суму 3729,00 — зняли, повідомив на 3700- приняли заявку, заблокували картку мою- відправили по одній адресі?
Виписали 15-09-22 другу, родичі поповнили на 2200,00 і знову зняли, вже на зовсім іншу адресу, теж без указаних цифрових рахунків картки одержувача…
3700 повідомили і 18-09-22 і 19-09-22---- служба попередила, що звернення зберігається три роки- заблокували вже другу картку і т .0634280680
Порадили звернутись у відділення- кошти є, їх перекинули з одного рахунку на інший… звернулись--- відказ…
Працівник приватбанку за н.т.0567976010- нагло доказує, що було підтверження, з моєї сторони, щоб без всяких підстав, зняти мої пенсійні кошти, через сервіз Розваги на невідомі адреси, геть підчистую на протязі трох днів не залишивши собі на хліб, прожиття…
Це такі дії в період війни.???
Допомога online- допоможіть.
Ось, як діють в період військового часу
Х
Написати коментар
Написати коментар
і не дозволяє купівлю безготівкової валюти в п24?
(мова не про депо, а на 50 тис грн)
всі банки сумлінно виконують постанову і вже в застосунках можна купити валюту, моно, пумб, а-банк. але ж приватбанк, як завжди…
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
Коментарі (1)
Написати коментар
На сайті ФГВ зазначен: Для отримання гарантованої суми дистанційно потрібно бути клієнтом АТ КБ «ПриватБанк» та пройти ідентифікацію, звернувшись до клієнтської̈ підтримки банку за номером 3700 (безкоштовно з мобільних у межах України) чи +38-073-716-11-31 (телефон для дзвінків із-за кордону), або у онлайн чат-бот (на сайті www.privatbank.ua або у інтернет-банку Приват24).
У інтернет-банку Приват24 НЕ знають що робити. Звертався неодноразово до фахівця. Загальні фрази у відповідь.
Як пройти ідентифікацію???
Коментарі (1)
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)