Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Alex2405
Alex2405
12 лютого 2020, 14:05
Добрий день. У мене був ліміт по оплаті частинами 20 000 грн. Вчора виявилося, що він дорівнює 0. Всі оплати здійснювалися своєчасно. Заборгованості не маю. 3700 не відповідає. Поясніть будь ласка в чому справа. Мій тел. 098 760 22 67.
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 14:19
Добрий день!
Рішення про встановлення або зміну суми кредитного ліміту та доступної суми по сервісу «Оплата частинами» приймається індивідуально для кожного клієнта. При цьому ми враховуємо сотні факторів, які впливають на кінцеве рішення. Рекомендуємо продовжувати активно користуватись сервісами та продуктами банку, це може вплинути на рішення, щодо суми ліміту в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
MRadionova
MRadionova
12 лютого 2020, 13:05
Добрый день! По решению суда муж выплатил долг Приватбанку, к кому можно обратиться чтоб узнать по какой причине дальше считают проценты и требуют деньги? Справка с исполнительной службы есть, почему долг не погашен, если все выплатили?
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 13:20
Добрий день!
Ваш чоловік, як власник рахунку може звернутись в підтримку за одним із каналів, що вказані на нашому сайті pb.ua для отримання консультації.
З повагою, ПриватБанк.
fmann
Роман Ольшевский
12 лютого 2020, 11:42
Роман, Каховка
Здравствуйте. Сложилась такая ситуация.До сегодняшнего дня я являлся держателем расчётной карты (карта для выплат).
В Феврале подошёл к концу срок её действия и я дабы обменять её на новую карту отправился в отделение Приват банка.
В отделении мне отказали в этом, ссылаясь на то, что это невозможно и у меня есть единственный вариант — это карта «Универсальная»
, то есть карта с кредитным лимитом. Я вынужден был закрыть счёт вообще, так как кредитные деньги мне не нужны в принципе.
Собственно сам вопрос. Это действительно так или сотрудник банка ввёл меня в заблуждение, пытаясь навязать мне услуги ???
И ещё один момент. Обязан ли сотрудник банка разрезать сданную карту ножницами как было ранее, или достаточно что-бы он
просто сложил её пополам и сказал «Ваш счёт закрыт» ???
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 12:56
Добрий день!
Перевипуск картки для виплат можливий за Вашим зверненням. Перепрошуємо, що Вам довелось зтикнутись з такою сиутацією. Нами буде проведена детальна перевірка відносно дій співробітника, за результатом якої з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Irina278
Irina278
12 лютого 2020, 11:33
Добрый день.Можно ли отменить или вернуть последний платеж? Неправильно введён номер ЭДРПОУ получателя
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 11:37
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
olja2014
olja2014
12 лютого 2020, 10:24
звязку з оператором нема.чи можу я відмінити останній переказ між власними картками якщо він був здійснений як регулярний платіж а я цього не хотіла
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 11:06
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
IraVynnyk17
IraVynnyk17
12 лютого 2020, 9:38
Зв’язатись з оператором неможливо, протягом години пробувала!!!
Так от, надіюсь почую відповідь тут!
В терміналі поповнення при внесенні 200 грн вибило помилку терміналу і він припинив свою роботу! Гроші не зарахувались на картку! Як вирішити цю проблему??!
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 11:05
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ймовірно, Ваше звернення випало на момент пікових навантажень. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
polovkanastya99
polovkanastya99
11 лютого 2020, 23:54
Анастасія
Сьогодні наштовхнулася на інтернет мошенницю яка пропонувала роботу. Я скинула їй 75 грн на карточку і після цього вона мене заблокувала у фейсбук і видалила смс. Що можна зробити у цій ситуації? Номер карточки в мене є і ініціали цієї злодійки збереглися на скрін шоті
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 8:28
Доброго ранку!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
lgalayda81
lgalayda81
11 лютого 2020, 21:45
Мне необходимо заблокировать банковскую карту.
Приватбанк
Відповідь банку
12 лютого 2020, 8:27
Доброго ранку!
Ви можете заблокувати картку в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Керування карткою/рахунком» або звернувшись в підтримку на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.
vadichok33
vadichok33
11 лютого 2020, 18:01
Vadichok33, Ровно
Доброго вечора. Мені потрібно в центр зайнятості подати довідку що я є клієнтом Приват банку і вказати номер рахунка для отримання коштів по безробіттю. Скажіть чи можу я таку довідку сформувати в Приват 24?
Приватбанк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 18:10
Добрий вечір!
Так. Ви можете отримати таку довідку в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку».
З повагою, ПриватБанк.
elenashapa0009
elenashapa0009
11 лютого 2020, 17:18
Козеренко Алла Александровна, Авдеевка
Добрый день! В Приват банке я получаю пенсию. Я хочу привязать свою пенсионную карточку к другому номеру. Банкоматом и терминалом не могу воспользоваться по состоянию здоровья.
Приватбанк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 17:29
Добрий день!
З міркувань безпеки, встановлення фінансового номеру телефону доступне в банкоматі або терміналі самообслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
oksanavada
oksanavada
11 лютого 2020, 16:27
Почему не заходят деньги на карту. Приходит отказ в зачислении средств.
Приватбанк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 16:46
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
MarynaOsadcha
MarynaOsadcha
11 лютого 2020, 9:40
Доброго дня!
Сьогодні пробувала перекинути 1000 грн на рах приват банку теж, але мені не підтвердило трансакцію (гроші на рахунку є)
Я знаходжусь в Польщі, приват24 діє
Приходить повідомлення, щоб я чекала, зі мною зв'яжеться Приват банк, дзвінка не було. При сумі 500 грн та сама ситуація
Чи може банк зв’язатись зі мною, якщо я за кордоном? Чому виникають проблеми при відправці коштів?
Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
11 лютого 2020, 10:29
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Qwerty1999
Qwerty1999
10 лютого 2020, 17:04
Qwerty, Ольгино
Сегодня в интернет-банкинге при попытке зайти в один из пунктов меню система выдаёт ошибку и пишет, цитирую:
Меню «Зміна персолнальних данних» недоступна для відображення.

Вопрос — когда планируется восстановить доступ к данной функции — изменение персональных данных?
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 17:48
Ви можете звернутись до нашого чату в Приват24 для зміни способу підтвердження входу (наприклад на смс), після чого при повторному вході розділ буде доступний.
Sveta1978910
Sveta1978910
10 лютого 2020, 15:56
Доброго дня чи можливо подати заявку на зміну терміну кредитної карти, про вийшов термін?
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 17:47
Добрий вечір.
Продовжити термін дії немає можливості. Ви можете перевипустити картку у будь-якому зручному відділенні банку.
irko044
irko044
10 лютого 2020, 13:14
Нилов Николай Сергеевич, Тверь
Добрый день. В 2014 -2015 я закрыл счета в Вашем банке. Сейчас для подтверждения, что у меня была на то время энная сумма нужна справка (выписка), Возможно ли сейчас мне ее у Вас получить. Если возможно, то как. Я живу в России, но сын живёт в Херсоне. С уважением.
Приватбанк
Відповідь банку
10 лютого 2020, 14:24
Добрий день!
Ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані, щоб детальніше перевірити інформацію.
troubler
troubler
9 лютого 2020, 14:52
Возможно ли сделать, чтоб каждая оплата в интернете, включая (особенно) подписки, производилась с подтверждением платежа или таковы правила МПС ибо есть другие причины, от банка независящие?
Но чтоб оплата по QR осталась как есть)
Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
9 лютого 2020, 15:15
Добрий день!
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Дозвольте зазначити, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Ми склали декілька простих правил, які допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Yash
Yash
8 лютого 2020, 13:45
Киев
Как должен поступить банк в данной ситуации?

В октябре 2019 года оплатил картой Mastercard Приватбанка 89 долларов в интернет-магазине, который оказался мошеннический и это было видно уже после оплаты и добавлю что платеж был без 3ds, от магазина не пришло ни одного письма, оплата была за самокат, а в списании указано «учеба», магазин был однодневка (домен GODFERYFANNED.WIN был зарегистрирован 9 октября и через несколько дней уже не работал), после этого обратился в приват (№ заявки:1034359) и они направили запрос эквайеру, эквайер подтвердил списание, но не предоставил никакого документа от торговца подтверждающего оказание услуги или отправку товара (естественно, что и не мог предоставить), Приватбанк после этого шлет стандартный ответ «мы сделали все что смогли и ничего не вернем», при этом на большинство писем Приват вообще не отвечает, только если час переписываться со службой поддержки, тогда отвечают на письмо.
Хотел узнать, как в данной ситуации должен поступить банк, какую информацию он должен запросить у эквайера, что должен сделать банк, если этой информации недостаточно?
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2020, 15:39
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас виникло неправильне враження про банк через дану ситуацію.
За Вашим зверненням, Банк, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем сформував запит на опротестування операції по картці. Зі своєї сторони ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта. В даній ситуації, на жаль, нам не вдалося отримати позитивне рішення та оскаржити дану операцію.
З повагою, ПриватБанк.
Ffffffvx
Ffffffvx
8 лютого 2020, 13:20
В общем такая беда нужны были срочно деньги и тискал выход в интернете оставил заявку на сайте и мне перезвонили с услугой выдачи кредита. В Итоге начали качать деньги с меня
типа подтвердите платеде способность, так как ситуация у меНя сложилась плачевна хотелось до конца верить что кто то поможет
В итоге деньги которые я переслал они не хотят отдавать можно ли мне как то помочь ??
Приватбанк
Відповідь банку
8 лютого 2020, 13:54
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваше питання.
З повагою, ПриватБанк.
tim123melnik
tim123melnik
7 лютого 2020, 0:46
Чи зможу я змінити неактивний номер телефону до якого прив'язана картка без термінала та банкомата
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2020, 10:12
Добрий день!
У разі, якщо Ви знаходитесь за кордоном, банком розроблена можливість зміни фінансового номеру телефону на закордонний дистанційно.
Для цього Вам достатньо звернутись в чат, маючи при собі паспорт та доступ до web-камери.
Tronina
Tronina
6 лютого 2020, 21:05
Добрый вечер, есть долг по кредитке, все платежи вношу вовремя, но полностью не погашено.Смогу ли я сьездить за границу?
Приватбанк
Відповідь банку
7 лютого 2020, 9:53
Добрий день!
Банк не є органом влади, що перевіряє можливість виїзду закордон.
Для уточнення цієї інформації рекомендуємо звернутись до профільних установ.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку