Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Skorn
Skorn
21 лютого 2020, 15:56
Забыл пин код карты, смс на 10060, ответа не получил.Онлайн помощь, смс на 0920003700, ответа не получил.Зачем смс доступ, если нет смысла?!
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2020, 16:11
Добрий день!
Хочемо зазначити, що змінити PIN-код Ви також можете в банкоматі, меню: «Мої налаштування» — «Змінити PIN-код».
Або в терміналі самообслуговування, меню: «Налаштування» — «Змінити PIN-код картки».
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок та допомогти у вирішенні питання. Для уточнення Вашого номеру телефону ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
vik55popov
vik55popov
18 лютого 2020, 18:50
виктор владимирович попов , покровск донецкая обл
в районе динасового поселка\заводоуправление\вот более года не работает банкомат и нет терминала
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 20:05
Наші фахівці завжди стежать за динамікою і зростанням попиту. У разі, якщо запропоноване місце користується популярністю, наші співробітники обов'язково звернуть увагу на цю локацію і проаналізують необхідність встановлення. Варто не забувати, що знімати кошти Ви можете також і в банкоматах інших банків без додаткових комісій.
35877952
Екатерина Кравчук
18 лютого 2020, 16:07
Екатерина
Доброго Дня. Змушена звертатись ще раз.
Дякую що була реакція на моє повідомлення, зі мною зв’язались і повідомили що питання буде вирішено, але нажаль на сьогоднішній день так і не вирішено.
Дуже прошу керівництво банку прийняти відповідні міри, співробітники банку своєю халатністю створюєте людям великі проблеми і це абсолютний підрив власної репутації.
Ще раз нагадаю цю абсурдну історію Кравчук Наталя Миколаівна, телефон 0934685564., Подали документ на зняття обтяження три місяці тому, при чому обтяження чомусь не зняте з 2003 року!!! Майже 20 років пройшло а ПриватБанк не знайшов часу зняти обтяження, і ми взагалі випадково дізнались що воно взагалі існує, і вже третій місяць ми не можемо здійснити своє законне право навіть на відповідь від банку!!!
Контактів крім гарячої лінії не існує а там зовсім не кваліфіковані співробітники або просто це така політика банку, клієнтоорієнтованість??
Прошу прийняти відповідні міри!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 17:25
Добрий день.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
54298483
Вікторія Заремба
18 лютого 2020, 15:08
Вікторія
Доброго дня! Хочу повідомити, що вже третій день жителі смт.Вигода Долинського р-ну, Івано-Франківської області не можуть здійснювати будь-які операції в банкоматі Приват. Банкомат не працює! Чому?
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 15:36
Добрий день.
Дякуємо за сигнал! Інформація вже передана нашим співробітникам для перевірки обладнання. Найближчим часом питання буде вирішено. Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності.
olenagur
olenagur
18 лютого 2020, 14:20
Олена
Доброго дня, прохання порадити як вирішувати питання ідентифікації особи, якщо я закордоном, при цьому на номер для закордонних дзвінків (+380567161131) вже тиждень систематично не вдається дотелефонуватися. За номером просто не відповідають навіть попри те, що знаходжусь на лінії понад 15 хвилин.
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 15:36
Добрий день.
Ми доступні цілодобово через Internet в Чат-Оnline pb.ua/chat і завжди раді допомогти Вам.
Andriy79
Andriy79
18 лютого 2020, 14:04
Доброго дня. Переслав гроші на старий ібан то свіфт платежі… чи гроші дійдуть? але є новий я не побачив… гроші повернуть? Крім ібана всі дані правильні? дайте повну відповідь дякую…
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 15:36
Добрий день.
Для ідентифікації і більш детальної перевірки рекомендуйте отримувачу звернутись до підтримки банку з протоколом переказу за будь-яким доступним каналом.
yevtooshenko
yevtooshenko
18 лютого 2020, 12:33
Наталія, Київ
10.2.2020 в банкоматі була залишена карта приватбанку 5168 7573 2352 0728. Чи надійшла карта до банку
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 12:46
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Інформація по картах / рахунках може бути надана тільки власнику. Для ідетнифікації і більш детальної перевірки рекомендуємо звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом.
Anrost1974
Anrost1974
18 лютого 2020, 11:49
Здравствуйте. А представитель ПБ может озвучить на этом уважаемом ресурсе официальную позицию банка по поводу решений ВС Украины по незаконности начисления штрафов и пени после исполнения решения суда… Можно услышать официальный ответ? Или вы отвечаете только на «удобные»вопросы?
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 12:41
Добрий день.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
У разі потреби отримання офіціальної відповіді, Ви можете написати офіційний запит на адресу для кореспонденції банку.
opilitsin
opilitsin
18 лютого 2020, 11:42
Олег
Здравствуйте. У меня есть «Золота картка для виплат» ПриватБанк VISA. Срок действия заканчивается в 2020 году. Могу ли я поменять карточку на аналогичную с сохранением счета, если поменяю гражданство.
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 12:41
Добрий день.
Для нерезидентів випуск/перевипуск карток рівня GOLD не проводиться. Ви можете отримати звичайну картку «Універсальна»/картку для виплат.
45414923
Юлия Бабак
18 лютого 2020, 9:30
Юлия, Кременчуг
Добрый день! Подскажите вчера отправила деньги на карту Альфа банка, платеж Вашем банком был проведен в 09:05. Какой строк зачисления денежных средств на карту Альфа банка. Уже неоднократно проводила данные операции и денежные средства зачислялись в течении часа. Сейчас прошел день и денег на счету нет?
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 10:14
Добрий день.
Міжбанківський переказ виконується в термін до 3-х робочих днів. Якщо платіж вже був відправлений, рекомендуємо уточнити інформацію щодо зарахування в банку-одержувачу.
47122017
Владислав Ільін
18 лютого 2020, 7:05
Владислав
Добрий день!
Натрапив на таку проблему в приват 24 мені постійно приходить відмова оплати чогось, і я ніяк не можу відмінити ту сплату.
Підскажіть будь даска що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 9:08
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і допомогти розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
sashau1303
sashau1303
17 лютого 2020, 19:54
Здравствуйте столкнулась с мошенником перекинула деньги (через Инстаграм). Он меня заблокировал. Реквизиты и номер телефона его есть. Очень хотелось бы вернуть эти 500 грн. Спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 20:14
Добрий вечір!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
Також, ми підготували ряд простих правил про те, як не стати жертвою шахрайства. Ознайомитися з ними Ви можете на сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Ggg111
Ggg111
17 лютого 2020, 16:03
Здравствуйте, моя ситуация такова, перевела деньги на банк другой страны, в терминале обслуживания, деньги естественно забраны, но не ушли, то есть деньги в приватбанке. Как вернуть деньги, если нет карты, и номер также не зарегистрирован в приватбанке? Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 17:21
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
Anrost1974
Anrost1974
17 лютого 2020, 15:29
Здравствуйте. После полной оплаты по решению суда через исполнительную службу договор с банком считается расторгнутым?
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 17:19
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
88811531
Ганна Млин
17 лютого 2020, 13:22
Ганна, Львів
Доброго дня.
Насправді сервіс не працює коректно.
Шаблон категорії «Комунальні платежі» дійсно з'явився, але при оплаті ПриватБанк зняв ПОДВІЙНУ суму (1734.10 грн).
Будь ласка, налагодьте роботу порталу.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 13:41
Раніше ми зверталися до Вас в приватних повідомленнях для уточнення інформації стосовно описаної Вами ситуації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
88811531
Ганна Млин
17 лютого 2020, 1:11
Ганна, Львів
Доброго дня.
Тривалій час користуємося онлайн-оплатою послуг Privat24.
Вчора на вкладинці «Мої платежі» була заблокована категорія «Комунальні платежі». А в суботу вона зникла зовсім. А ще з початку року зникла категорія «Домофон».
Це тимчасові проблеми чи необхідно шукати інші засоби онлайн-оплати?
Дякуємо.
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 8:54
Добрий ранок!
На даний момент сервіс працює коректно в звичайному режимі. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб детальніше розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Olga20051978
Olga20051978
17 лютого 2020, 1:05
При оформлении дебетовой карты мне было отказано, на номер 3700 дозвониться нереально, как узнать причину отказа?
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2020, 8:52
Добрий ранок!
Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
136qwe
136qwe
16 лютого 2020, 16:29
Марина, Львів
Доброго дня.Другий день не працює сервіс по оплаті комунальних послуг, пропали всі шаблони в Приват 24.Яка причина?
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2020, 16:36
Добрий день!
На даний момент сервіс працює коректно в звичайному режимі. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб детальніше розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Oleksandralesja
Oleksandralesja
16 лютого 2020, 16:01
Oleksandralesja, Львів
З якої причини другий день як не працює сервер комунальних послуг в приват24--позникали всі шаблони по комуналці---реквізити не вводяться ніяк. Єдиний податок теж не можна оплатити. Нічого не працює!!!
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2020, 16:36
Добрий день!
На даний момент сервіс працює коректно в звичайному режимі. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб детальніше розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
tatiana95mar
tatiana95mar
16 лютого 2020, 12:30
Татьяна, Мариуполь
Добрый день, подскажите пожалуйста у моей бабушки заканчивается срок действия работы карточки пенсионной 03/2020. Но бабушка не ходячая, подскажите как быть что бы поменять карточку.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2020, 13:43
Добрий день!
На даний момент, для перевипуску картки необхідно звернутись до відділення банку.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку