Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Так от, надіюсь почую відповідь тут!
В терміналі поповнення при внесенні 200 грн вибило помилку терміналу і він припинив свою роботу! Гроші не зарахувались на картку! Як вирішити цю проблему??!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ймовірно, Ваше звернення випало на момент пікових навантажень. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб розібратись в ситуації детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ви можете заблокувати картку в Приват24 меню «Мої рахунки» — «Керування карткою/рахунком» або звернувшись в підтримку на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Так. Ви можете отримати таку довідку в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку».
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
З міркувань безпеки, встановлення фінансового номеру телефону доступне в банкоматі або терміналі самообслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Сьогодні пробувала перекинути 1000 грн на рах приват банку теж, але мені не підтвердило трансакцію (гроші на рахунку є)
Я знаходжусь в Польщі, приват24 діє
Приходить повідомлення, щоб я чекала, зі мною зв'яжеться Приват банк, дзвінка не було. При сумі 500 грн та сама ситуація
Чи може банк зв’язатись зі мною, якщо я за кордоном? Чому виникають проблеми при відправці коштів?
Дякую!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Меню «Зміна персолнальних данних» недоступна для відображення.
Вопрос — когда планируется восстановить доступ к данной функции — изменение персональных данных?
Написати коментар
Продовжити термін дії немає можливості. Ви можете перевипустити картку у будь-якому зручному відділенні банку.
Написати коментар
Ми запросили в особистому повідомленні Ваші контактні дані, щоб детальніше перевірити інформацію.
Написати коментар
Но чтоб оплата по QR осталась как есть)
Спасибо
Для проведення оплати на сторонніх сайтах та сервісах, або для прив'язки картки (збереження її для подальших оплат) необхідно, щоб були введені реквізити картки. Відповідно списання коштів можливо лише в тому випадку, якщо раніше на сайті були введені дані картки. Дозвольте зазначити, що у випадку прив'язки картки до сайту, власник картки тим самим дає згоду на списання платежів даним сайтом/сервісом без необхідності повторного підтвердження операції.
Ми склали декілька простих правил, які допоможуть Вам безпечно проводити оплати в інтернеті — https://privatbank.ua/udobno-bezopasno-pokupki-internet
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
В октябре 2019 года оплатил картой Mastercard Приватбанка 89 долларов в интернет-магазине, который оказался мошеннический и это было видно уже после оплаты и добавлю что платеж был без 3ds, от магазина не пришло ни одного письма, оплата была за самокат, а в списании указано «учеба», магазин был однодневка (домен GODFERYFANNED.WIN был зарегистрирован 9 октября и через несколько дней уже не работал), после этого обратился в приват (№ заявки:1034359) и они направили запрос эквайеру, эквайер подтвердил списание, но не предоставил никакого документа от торговца подтверждающего оказание услуги или отправку товара (естественно, что и не мог предоставить), Приватбанк после этого шлет стандартный ответ «мы сделали все что смогли и ничего не вернем», при этом на большинство писем Приват вообще не отвечает, только если час переписываться со службой поддержки, тогда отвечают на письмо.
Хотел узнать, как в данной ситуации должен поступить банк, какую информацию он должен запросить у эквайера, что должен сделать банк, если этой информации недостаточно?
Ми б не хотіли, щоб у Вас виникло неправильне враження про банк через дану ситуацію.
За Вашим зверненням, Банк, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем сформував запит на опротестування операції по картці. Зі своєї сторони ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб питання було вирішено на користь клієнта. В даній ситуації, на жаль, нам не вдалося отримати позитивне рішення та оскаржити дану операцію.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
типа подтвердите платеде способность, так как ситуация у меНя сложилась плачевна хотелось до конца верить что кто то поможет
В итоге деньги которые я переслал они не хотят отдавать можно ли мне как то помочь ??
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваше питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
У разі, якщо Ви знаходитесь за кордоном, банком розроблена можливість зміни фінансового номеру телефону на закордонний дистанційно.
Для цього Вам достатньо звернутись в чат, маючи при собі паспорт та доступ до web-камери.
Написати коментар
Банк не є органом влади, що перевіряє можливість виїзду закордон.
Для уточнення цієї інформації рекомендуємо звернутись до профільних установ.
Написати коментар
Вказаний номер телефону належить ПриватБанку.
Для детальної перевірки інформації, просимо Вашу дружину звернутись до нас особисто, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Ми розуміємо, що очікування — це неприємно, та в той же час ми не зацікавлені затримувати будь-які виплати своїм клієнтам.
Кошти надходять відразу ж, як тільки фонд виплат перераховує їх (пенсія, стипендія, зарплата) в банк.
Ви є нашим клієнтом і тому наша мета зробити користування всіма послугами банку найбільш швидким і зручним для Вас.
Написати коментар
https://privatbank.ua/check
Написати коментар
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
Коментарі (1)
Написати коментар