Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
0502818952
0502818952
7 березня 2020, 16:19
Здравствуйте. В сентябре 2019 года через кассу ПриватБанка был совершен перевод средств, но квитанция была утеряна. В отделении сказали, что нужно обращаться в главный офис. Можно ли получить эту квитанцию?
Приватбанк
Відповідь банку
7 березня 2020, 17:10
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях додаткову інформацію та Ваші контактні дані, щоб розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
pon
pon
6 березня 2020, 14:08
Оксана, г.Одесса
Здравствуйте, уважаемый Приват банк. На мою карту до сих пор нет зачисления 200 грн.
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2020, 14:38
Добрий день!
На жаль, з тієї причини, що за даним каналом звернень ми не можемо бути впевненими, що спілкуємось з власником картки, немає можливості надати інформацію за рухом коштів.
Перевірити інформацію за карткою її власник може за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки».
Також, у разі виникнення додаткових питань, Ви можете звернутись за будь-яким захищеним каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua
pon
pon
5 березня 2020, 18:08
Оксана, г.Одесса
Здравствуйте. Я- клиент Приват банка много лет, зарплата, пенсия. Ни разу не было замечаний с моей стороны. Удобно и быстро проводились платежи. Сотрудники банка позитивные и грамотные. Но сегодня мне нужно было срочно пополнить карту и произвести платеж. При пополнении в терминале по адресу: г.Одесса, ул.Новосельского 46 А, не было произведено зачисление денег на карту. Номер терминала TS213348, время 16:00-16:05; 05 марта 2020 г. 200 грн терминал принял и высветил, что купюроприемник не работает. Стала звонить на линию 3700- но увы!!! Спустя пару минут, табло на терминале готово было обслуживать… Скажите пожалуйста, как теперь я могу доверять терминалам Привата??? Мне обидно не только за деньги, а за то, что не смогла решить этот вопрос. Теперь буду думать, а нужен мне Приват?
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 19:30
Добрий вечір.
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Платіж успішно проведено на зазначену картку.
bocmen
bocmen
5 березня 2020, 12:22
Владимир Иванович, Харьков
Добрый день. Я являюсь клиентом Приват банка уже длительное время, в течении последних двух лет начал замечать что информация о моих счетах и движении средств на них стала доступной третьим лицам, что противоречит законодательству и положению о тайнах вкладов. Я понимаю что выдвигать кому-либо обвинения основываясь только лишь на предположениях и догадках — это глупо. Прошу Вас подсказать в какую службу или к кому из сотрудников обратиться дабы опровергнуть либо подтвердить мои предположения и в случае подтверждения принять соответствующие меры по исключению подобного. За ранее спасибо В.И.
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 13:59
Добрий день.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Для захисту персональних даних у Банку проводиться ряд дій, які запобігають даним ситуаціям.
Хочемо наголосити, що ми високо цінуємо Вашу довіру та вибір АТ КБ «ПриватБанк» для здійснення банківських операцій.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
66178030
Lana Levkivska
5 березня 2020, 11:10
Lana
Доброго дня. Отримала сповіщення в програмі, про те, що потягом 5 днів маю звертатися у відділення банку з ІНП, інакше обслуговування рахунків бцде припинено.
В даний момент, я знаходжуся за кордоном. Як вирішити дане питання? Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 11:22
Добрий день.
Банк самостійно ініціює збір документів дистанційно у web Приват24 https://privat24.ua, без відвідування відділення. У разі, якщо після входу в акаунт, у Вас з´являється повідомлення і посилання — Ви можете надати документи перейшовши за посиланням. В іншому випадку, Ви можете звернутися з документами в будь-яке відділення ПриватБанку.
Haim0613
Haim0613
5 березня 2020, 11:05
Юрий, Миколаїв
Добрый всем,
Четвертый день, продолжения издевательства приват банка и полное игнорирование запросов о предоставлении достоверной информации.
И так, в третий раз прошу приват банк предоставить дату и входящий номер исполнительного листа на который вы ссылаетесь о наложении ареста на мои счета.
А также дату наложения самого ареста. И кстати ареста которого нет что видно в реестре Минюст на который вы же сами предоставили ссылку несколько дней назад, здесь же в этом чате.
baschma4ok
baschma4ok
4 березня 2020, 23:46
Виктория , Северодонецк
Здравствуйте! Подскажите пожалуйста, как заблокировать карту мошенницы. Перевела деньги за покупку 04.02.2020, но ни денег, ни Покупки так и нет. Все данные есть.
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 10:03
Добрий день.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Hartfur
Hartfur
4 березня 2020, 23:21
Днепр
Здравствуйте, сегодня заблокировали карту, требуют прописку, я не в стране, а что, в Привате ни смс ни вайбер не работают, заранее о таком бурном желании прописки предупредить некак?
Как быть с деньгами?
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2020, 10:02
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
MariaMyh
MariaMyh
4 березня 2020, 19:00
Добрый вечер! По какой причине я не могу войти в приват 24… постоянно пишет неверный пароль, тот который приходит в смс первый проходит, второй не приходит вообще… пароль от карточки в магазине оказался неверным, хотя я его не меняла… С роботом по тел. 3700 не могу решить проблему. Жду помощи. Спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 19:54
Добрий вечір!
Ми відправили на Ваш номер телефону посилання на персональний чат, в якому наш спеціаліст допоможе Вам у вирішенні питання в безпечній сесії.
З повагою, ПриватБанк.
lorik4aika
lorik4aika
4 березня 2020, 18:23
Лариса Кучуу, Кривой Рог
Здравствуйте. У меня такой вопрос насчёт курса валют. В сетке стоит размер курса, а под ним мелкими цифрами написаны числа красным с минусом и зелёным с плюсом, например +0,0140 или -0,0579 и тому подобное. Что это значит? Что обозначают эти числа?
Спасибо за внятный ответ, заранее)))
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 19:46
Добрий вечір!
Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
Haim0613
Haim0613
4 березня 2020, 13:44
Юрий, Миколаїв
Всем добрый день,
Я уже здесь как на работе, дал что Приват банк нет.
Вот уже третий день и теперь Приват банк вообще отказывается отвечать даже здесь по горячей линии.
А я все без своих средств и отказы по постоянным платежам подключенных к моим картам все продолжают приходить. Интересно почему минфин молчит. Возможно следующий этап жалоба на главу министерства ну потому я так понимаю на президента. Возможно кто-то в этом правительстве постарается помочь гражданину заплатившие к
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 15:11
Добрий день!
Дякуємо за Вашу небайдужість.
В той же час, хотіли б звернути увагу, що ми не в змозі коментувати ситуацію в повному обсязі, так як в листі вказуються персональні дані клієнта, на рахунок якого відкрито впровадження.
Як ми раніше повідомили, банк в першу чергу керується вимогами чинного законодавства.
Арешт може бути знятий саме після того, коли відповідний лист надійде до банку для відміни попереднього арешту.
У разі, якщо клієнт, котрий зіткнувся з ситуацією бажає більш детально розглянути інформацію щодо листа — ми рекомендуємо звернутися за офіційними каналами зв'язку, котрі вказано на нашому сайті https://privatbank.ua/
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
З повагою, ПриватБанк!
viktorytur1
viktorytur1
4 березня 2020, 11:18
Вікторія
Доброго дня. Я своєю банківською картою 21.09.2019 року сплатила на сайті авіакомпанії Ernest за авіаквиток для себе Київ-Мілан з вилітом 24.03.2020 року. Авіакомпанія всі рейси з 11.01.2020 року відмінила, про що вказано на сайті авіакомпанії. Кошти на мій запит від 13.01.2020 року не повернула, хоча прислала повідомлення, що отримали мій запит на повернення. Пройшло вже більш 6 тижнів. Повернення коштів не має. З 16.01 я постійно в чаті та на електронну пошту відправляю заяви в Приватбанк на Chargeback, та працівники повідомляють, що строк пройшов 115 днів після транзакції, пишуть, що цей термін встановлений Mastercard, хоча це не вірно. Неодноразові консультації отримала, що строки набагато більші. Що працівники Приватбанку помиляються, треба звертатися в Приватбанк. Прошу повідомити як подати мені мою заяву на передати документів в міжнародну платіжну систему на повернення коштів.
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 13:48
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення Ваших контактних даних, щоб ми змогли детально перевірити інформацію.
OksanaYu
OksanaYu
4 березня 2020, 11:11
Оксана, Днепр
Более 2 месяцев прошло с момента выплаты ипотеки Приватбанку, но я не могу вступить в право владения квартирой.
После погашения кредита банк прислал письмо:

Як буде знято обтяження
Для анулювання запису банк самостійно надішле пакет документів нотаріусу. Вам буде відправлено витяг про видалення запису з держ. реєстру обтяжень.

У меня есть скрины переписки с банком, где было указано, что максимальный срок подачи документов нотариусу 2 недели, срок рассмотрения нотариусом — 1 месяц. К 4 марта все сроки вышли, на горячей линии мне сообщают, что мой пакет документов у нотариуса, когда он туда поступил — неизвестно, когда я получу витяг — также неизвестно.
Кто мне может сказать точную дату отправки документов мне?
Почему банк нарушает обещанные сроки?
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 13:45
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Olena2005
Olena2005
4 березня 2020, 10:17
Доброго дня! Мене звуть Олена. Як підтвердити фінансовий номер телефону? Я за кордоном.
Приватбанк
Відповідь банку
4 березня 2020, 13:32
Добрий день!
Для вирішення Вашого питання Ви можете звернутися в наш чат за посиланням: pb.ua/chat
Haim0613
Haim0613
3 березня 2020, 9:52
Юрий, Миколаїв
Это вторая жалоба связанная с вчерашней.
Приват банк, прислал мне тот же глупый ответ что и его сотрудники мне давали по телефону. Тоесть они вообще отказываются вникать в суть проблемы и признать свою ошибку. Ниже привожу переписку в которой они мне через сутки решили ответить:

Доброго ранку!
В банк надійшла постанова від виконавчої служби, згідно якої Банк вимушений був накласти арешт на рахунки. Без відповідної постанови про зняття арешту, Банк не має змоги зняти обмеження з рахунків.
3 марта 2020 в 09:46
Haim0613
Кому: PrivatBankQM
Это не праада, не чего вам не приходило, и производство это давно уже закрыто,
Сегодня пишу ещё одну жалобу на горячую линию и мои юристы готовят иск в суд против вашего банка, а ваш глупый ответ сейчас публикую на сайте горячей линии. Вы даже не прочитали внимательно мою жалобу. Что и доказывает о том что вы не законно удерживает мои средства. Теперь суд разберётся. Иск будет на 1 милион гривень.

Все это я уже описал в вчерашней жалобе и указал им на факты…
Приватбанк
Відповідь банку
3 березня 2020, 10:38
Добрий день!
Ми детально перевірили інформацію по Вашому питанню та хочемо звернути Вашу увагу, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. На поточний момент, в банку було зареєстровано постанову від виконавчої служби, згідно якої, Банк, діючи в рамках чинного законодавства наклав обмеження на користування рахунками. Зняття обмеження можливе лише у випадку отримання банком постанови про зняття арешту. Рекомендуємо ознайомитись з інформацією на сайті Міністерства Юстиції (https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors), де можна переглянути наявність виконавчих проваджень на своє ім'я.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змоглиза довольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
pav295
pav295
2 березня 2020, 16:29
Павел, Бердянск
Меня не могут обслужить операторы отделений, так как «на счет наложено внешнее ограничение». Задолженность по карте полностью погашена 31.01.2020. Доступ к Приват 24 невозможен (финансовый номер не обслуживается оператором). Карта заблокирована. Юрист отделения ничем помочь не смог. Начальник службы безопасности отделения предположил, что карта использовалась в мошеннических схемах. Задолженности перед банком нет (это подтвердили оператор, юрист и начальник СБ). В службе безопасности банка в Запорожье подтвердили, что просрочка была закрыта в досудебном порядке. По запросу должников в исполнительной службе записей также не найдено. Какие мои дальнейшие действия?
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2020, 18:23
Доброго вечора!
На жаль, вказаних у відгуці даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас, як клієнта.
З цієї причини ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення контактних даних.
INDOOR
INDOOR
2 березня 2020, 15:30
Херсон
Добрый день,
Как снять запрет и ипотеку на нежилое помещение юр. лица, срок погашения кредита более 10 лет назад
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2020, 16:27
Добрий день!
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати детальну консультацію саме за Вашим випадком.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутись за будь-яким офіційним каналом комунікацій, що вказано за посиланням: https://privatbank.ua
Haim0613
Haim0613
2 березня 2020, 12:38
Юрий, Миколаїв
Приват банк не законно заморозил мои счета
Утверждает что это согласно постановления исполнительной службы от 2012 года.
Хотя я постоянно пользовался своими счетами и также это производство было закрыто в 2013 году и они не получали не каких уведомлений от исполнительной службы а также нет не каких арестов не в одной базе и я связывался с исполнительной службой, которая уведомила меня что дело давно закрыто и уничтоженно. Но представители Приват банка продолжают утверждать обратное и отказываются разблокировать мои средства. Что значит они их удерживают не законно.
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2020, 13:11
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення Ваших контактних даних, щоб ми могли детально перевірити інформацію.
Jullia2905
Jullia2905
2 березня 2020, 12:01
Доброго времени суток)
Я нахожусь за границей и хочу сделать доверенность от мамы на меня с целью пользования апликации Приват 24 и смена моб.номера для оповещений.
Вопрос: какого вида доверенность вас устроит, нотариальная с переводом на украинский язык или доверенность с консульства.
Спасибо, жду ответ)
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2020, 13:01
Добрий день!
У Вашому випадку рекомендуємо відкрити додаткову картку до існуючої за довіреністю.
Нова картка буде доступна у Вашому аккаунті та буде мати той саме рахунок, що і картка Вашої мами.
Банком розглядаються будь-які види довіреностей.
AUG
Ирина Гончарова
2 березня 2020, 10:33
Ирина, Николаев
Добрый день. У моего мужа пенсионная карта упала в банкомат. Обратился в банк. Пока не получил кредитную карту не выдали пенсионную. На каком основании пенсионеры обязаны получать кредитную карту к пенсионной? На прямой линии сказали, что это неправомерно. Но девушка в отделении в г. Николаеве, по ул. Васляева ничего не хотят слышать. Уважаемый банк! Так вы теряете клиентов. Мы приняли решение обслуживаться в другом банке. Но все равно, ответ я хочу знать!
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2020, 11:45
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ваш чоловік стикнувся з такою ситуацією.
Дозвольте пояснити, що описана Вами ситуація не є позицією банку.
Для того, щоб ми могли детально перевірити інформацію, просимо Вашого чоловіка особисто звернутись до нас приватним повідомленням, або за будь-яким офіційним каналом комунікацій, що вказано за посиланням: https://privatbank.ua
Також, Ви можете надати приватним повідомленням контакти Вашого чоловіка, щоб наші співробітники змогли зв'язатися з ним та перевірити ситуацію. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку