×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 2
Та же ситуация, написала до Вас, но от «горячей линии» никаких ответов не прозвучало, вот такая «точка опоры», а Вам чисто по-человечески хотя бы сотрудники банка могли бы предупредить что ничего не работает и они даже не знают когда будет работать, хотя никаких нормативов и постановлений нет и рассказ номер раз, что все хорошо и банк работает :(. Как обычно страдают обычные люди, пока олигархи там наверху дерибанят что ещё осталось :(
- +
- 0
- Ответ банка
- PrivatBankQM
- 8 грудня 2013, 10:03
- #
Esten, добрий день!
Дійсно, на поточний момент можливий переклад в Приват24 тільки
за умови, що валюта рахунку відправника та одержувача повинні
збігатися! У відділенні Ви можете купити валюту готівкою в рамках нормативу, встановленого НАЦ Банком України. Питанням вже займаються відповідальні фахівці. Приносимо вибачення за доставлені незручності.
З повагою, Олександра. ПриватБанк
Дійсно, на поточний момент можливий переклад в Приват24 тільки
за умови, що валюта рахунку відправника та одержувача повинні
збігатися! У відділенні Ви можете купити валюту готівкою в рамках нормативу, встановленого НАЦ Банком України. Питанням вже займаються відповідальні фахівці. Приносимо вибачення за доставлені незручності.
З повагою, Олександра. ПриватБанк
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ранком я не зміг поповнити віртуальну карту для Інтернет платежів у відділенні банку Приват.
В обід поповнив картку Універсальну, маючи на меті, скористуватись можливістю конвертації в Приват24. На велике моє здивування я отримав статус платежу «забраковано». Звернення в службу підтримки мені успіху не принесло у вирішенні питання. Але я не купую на руки валюту, я не намагаюсь купити «кучу баксів», я лише хочу скористатись послугами які мені обіцяли.
Як бути в цій ситуації?
А як же ж «Приват-банк — ваша точка опори»????????