Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
RosliakovaT
RosliakovaT
21 березня 2020, 21:43
Рослякова Тетяна, Суми
Доброго вечора. Сьогодні в банкоматі м.Суми ТРЦ Мануфактурі намагалася зняти гроші з пенсійної картки мого тата Берлет Л.І., бо він знаходиться в стаціонарі після операції. Банкомат з рахунку кошти зняв, а в руки їх не видав ( з'явився напис, що він тимчасово не працює). Дзвонила на гарячу лінію 3700 — результат 0, вони не працюють. Потім змогла додзвонитися до оператора, пояснила проблему. Мені відповіли, що нічого не можуть зробити, бо рахунок не мій. Потрібна довіреність. Звідки? Поперше- зараз карантин, і у нотаріуса теж. Подруге — тато на лікарняному ліжку, потребує коштів щодня. Я була змушена зачинитися на карантин і не маю ніяких доходів, щоб йому допомогти. Що робити? Чому за несправність ваших банкоматів своїм здоров'ям, а можливо і життям повинні платити звичайні люди? Ваш консультант єдине, що зміг додати, що я можу звернутися пізніше, коли тато одужає. Але для цього і потрібні гроші. Тим більше зараз зовсім нестандартна ситуація в країні, а ваш банк повторює всім як папуга свої « мантри », проте проблема залишається, і чомусь не за ваш кошт. Що робити? В вашому банку є крім інструкцій людяність?
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2020, 8:11
Доброго ранку!
Нам дуже приємно мати справу з відмінними взаємовідносинами з родичами і близькими людьми, але, на жаль, такі відносини зустрічаються не так часто як хотілося б. Іноді навіть родичі, які живуть з Клієнтом в одній квартирі, користуються грошима з його карток без його ж відома або дозволу. У будь-якому випадку картка і інформація по ній це дуже особисті дані і тому отримати їх може тільки власник. Всі наші правила безпеки працюють тільки для Клієнта, адже шахраїв в наш час так багато і способи їх вдосконалюються з кожним днем. Приносимо свої вибачення, але ми можемо надавати інформацію тільки власнику картки.
Для вирішення питання власник картки може звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку