Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Ми доступні цілодобово через Internet в Чат-Оnline pb.ua/chat і завжди раді допомогти Вам.
Коментарі (1)
Для ідентифікації і більш детальної перевірки рекомендуйте отримувачу звернутись до підтримки банку з протоколом переказу за будь-яким доступним каналом.
Написати коментар
Написати коментар
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
У разі потреби отримання офіціальної відповіді, Ви можете написати офіційний запит на адресу для кореспонденції банку.
Коментарі (1)
Для нерезидентів випуск/перевипуск карток рівня GOLD не проводиться. Ви можете отримати звичайну картку «Універсальна»/картку для виплат.
Написати коментар
Міжбанківський переказ виконується в термін до 3-х робочих днів. Якщо платіж вже був відправлений, рекомендуємо уточнити інформацію щодо зарахування в банку-одержувачу.
Написати коментар
Натрапив на таку проблему в приват 24 мені постійно приходить відмова оплати чогось, і я ніяк не можу відмінити ту сплату.
Підскажіть будь даска що робити?
Написати коментар
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно законодавству, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій, банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано — є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
Також, ми підготували ряд простих правил про те, як не стати жертвою шахрайства. Ознайомитися з ними Ви можете на сайті: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
Коментарі (1)
Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Насправді сервіс не працює коректно.
Шаблон категорії «Комунальні платежі» дійсно з'явився, але при оплаті ПриватБанк зняв ПОДВІЙНУ суму (1734.10 грн).
Будь ласка, налагодьте роботу порталу.
Коментарі (1)
Тривалій час користуємося онлайн-оплатою послуг Privat24.
Вчора на вкладинці «Мої платежі» була заблокована категорія «Комунальні платежі». А в суботу вона зникла зовсім. А ще з початку року зникла категорія «Домофон».
Це тимчасові проблеми чи необхідно шукати інші засоби онлайн-оплати?
Дякуємо.
На даний момент сервіс працює коректно в звичайному режимі. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб детальніше розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити інформацію.
Коментарі (1)
На даний момент сервіс працює коректно в звичайному режимі. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб детальніше розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
На даний момент сервіс працює коректно в звичайному режимі. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб детальніше розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
На даний момент, для перевипуску картки необхідно звернутись до відділення банку.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ви можете оформити валютну картку для виплат у відділенні або віртуальну картку для виплат у валюті через Приват24 (https://next.privat24.ua/). Поповнити картку валютою можна в касі відділення, терміналі самообслуговування ПриватБанку або Приват24 з іншої картки в тому числі гривневої.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
На даний момент сервіс працює коректно в звичайному режимі. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб детальніше розібратись в питанні.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
ПриватБанк активно бореться із шахрайством, заохочуючи співробітників повідомляти про махінації. Як всередині банку, так і за його межами ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства та використовуємо весь арсенал заходів щодо попередження крадіжок коштів наших клієнтів.
Також, ми склали декілька порад, що допоможуть Вам не стати жертвами шахраїв за посиланням: https://privatbank.ua/safeness
Написати коментар
Вчера вечером заплатили за коммуналку через Приват24, а за отопление почему-то показывает что нет.
Хотя заплатили всё.
На жаль, з тієї причини, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за Вашими рахунками.
Для уточнення цієї інформації Ви можете звернутися за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написати коментар