Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
valkar1971
valkar1971
26 лютого 2020, 8:44
Валерий
Не можу сформувати довідку для ДФСУ по платежах на навчання за 2019 рік. Пише, що неможливо створити довідку та 415 Unsupported Media Type. Підскажіть, що робити.
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 11:18
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і допомогти розібратися.
OlgaMat
OlgaMat
26 лютого 2020, 8:39
Здравствуйте. Подскажите как быть. Выехала за границу… через некоторое время мою телефонную карточку заблокировали. И в связи с этим я немогу получать смс для входа в свой кабинет приват 24. Как можно вернуть доступ? И зайти в кабинет приват24?
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 11:01
Добрий день.
Ми завжди намагаємося зробити зручний і функціональний сервіс на основі відгуків наших клієнтів.
Розуміючи, наскільки складно може бути отримати смс, коли перебуваєте за кордоном, для зручності клієнтів була реалізована можливість зміни способу авторизації при вході. Ви можете обрати зручний для Вас спосіб підтвердження, навіть не звертаючись до служби підтримки. Для цього достатньо перейти на сайт https://next.privat24.ua/ і якщо система пропонує спосіб авторизації, що Вам не підходить,  натисніть  «Інший спосіб».
frplntlove2
frplntlove2
25 лютого 2020, 22:23
Прошу ответить на мое письмо geleos1998@gmail.com

И помочь решить мою проблему!
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 13:46
Відповідь надіслано на Ваш e-mail.
kovrigin011
kovrigin011
25 лютого 2020, 17:37
Карточка заблокирована в связи смертью клиента будут ли проходить какие либо регулярные платежи
Приватбанк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 19:51
Добрий вечір!
Кошти з заблокованої картки не списуються.
49863526
Анатолий Майдыбура
25 лютого 2020, 11:56
Анатолий
Здравствуйте ---может ли банк заплатить мою коммуналку, потому что меня не будет возможности, буду в походе.Как это правильно сделать?
Приватбанк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 13:25
Добрий день!
Здійснити платіж Ви можете дистанційно у Вашому особистому кабінеті Приват24.
Для оплати пройдіть в меню Сервіси — Платежі — Комунальні платежі.
Можна здійснити пошук одержувача по: назві, р/р, ЄДРПОУ, IBAN — реквізити необхідно уточнити у одержувача або ж вони вказані в квитанції на оплату. Натисніть на шаблон, а потім заповніть всі поля.
Якщо за реквізитами не знайдете шаблон, натисніть на кнопку Ввести реквізити вручну і зможете провести платіж по потрібним реквізитами.
IBAN необхідно вказувати в полі Розрахунковий рахунок.
МФО можна не вказувати (він знаходиться в самому IBAN).
З повагою, ПриватБанк.
PrivatOPG
PrivatOPG
25 лютого 2020, 9:56
Олександр
Якщо ви маєте право переносити 3й місяць виплату депозиту, то може ви можете перенести і дату виплати податків, комунальних платежів, домовитеся про ліки в аптеці???
Приватбанк
Відповідь банку
25 лютого 2020, 10:48
Дозвольте зауважити, що на жаль, від вас так і не отримані контактні дані клієнта. На жаль, без них перевірити вказану інформацію не зможемо. В той же час, варто розуміти, що банк сумлінно виконує свої обов'язки по укладеним договорам, нараховуючи відсотки по депозитам. У разі, якщо у клієнта склалась скрутна ситуація, то ми завжди готові піти назустріч, але для цього потрібні дані клієнта якому належить депозит.
93296244
93296244
24 лютого 2020, 2:50
mira18
Доброї ночі. 23.02.2020 о 19:00 мені перекинули гроші через додаток приват 24. сума немаленька 1350 грн. але вони ще досі не прийшли. Скільки часу мені чекати на їх повернення?
Приватбанк
Відповідь банку
24 лютого 2020, 8:22
Доброго ранку!
Зазвичай платіж між картками ПриватБанку проводиться миттєво (в окремих випадках до однієї доби). Рекомендуємо відправнику перевірити успішність платежу в архіві Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
60800559
Тамара Григораш
23 лютого 2020, 14:21
Тамара
Моя ситуация в 1140055 в банкомате газбанка Буча по своей пенсионной картке я не забрала 200 грв но приват их списал 6.02 Прошу помочь разобраться… Спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2020, 15:14
Добрий день!
Банк, діючи в рамках правил міжнародних платіжних систем сформував запит на опротестування операції по картці. Регламент обробки запиту строго регламентовано правилами платіжної системи. За результатом обробки запиту ми Вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.
nikolaich1970
nikolaich1970
23 лютого 2020, 7:29
nikolaich
Вопрос по депозитным ставкам.
Депозит безналоговый.

Вместо заявленных 15% начисляется 14,96%.

При вкладе в 150000 грн. один клиент не дополучает 60 грн в год.

В прошлом году всё работало как «часики».

Не в этом ли такой успех Приватбанка на фоне других?

Казалось-бы — мелочь, а не приятно.

Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2020, 8:34
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
yuri777
yuri777
23 лютого 2020, 0:09
Де в письмовій формі можна отримати виписку про борг і штрафи по кредитці? Хочу закрити всі питання і рахунки в приватні.
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2020, 8:32
Доброго ранку!
Ви можете отримати довідку в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку».
З повагою, ПриватБанк.
09961255
Oliver Tesla
22 лютого 2020, 19:18
Oliver, Киев
Скажите пожалуйста это ваш номер 0567369129
Постоянно названивает и просит либо код с СМС либо подтвердить вход в Приват24
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2020, 19:39
Добрий вечір.
Так, номер належить банку.
40985144
Podgornyy Stanislav
21 лютого 2020, 21:05
Podgornyy, Жёлтые Воды
Хочу зарегистрироваться в системе «Дія» Однако в мобильном приложении для авторизации в системе предлагается выбор из 12 банков, но «ПриватБанка» нет. Этот вопрос у Вас решается?
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2020, 10:21
Добрий день.
Встановіть мобільний додаток Приват24, тоді на етапі авторизації в додатку «Дія» у Вас відобразиться можливість входу за допомогою Приват24.
Butyrin
Butyrin
21 лютого 2020, 19:52
Бутырин Александр, Харьков
Добрый день. Как мне зарегистрировать свой телефон в банке? Я инвалид и не могу ездить искать по городу банкоматы и терминалы.
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2020, 9:39
Добрий день.
Якщо немає доступу до телефонного номера, який використовували раніше, підтвердити новий номер можливо в відділенні / банкоматі / терміналі.
Butyrin
Butyrin
21 лютого 2020, 19:46
Как поговорить с живым оператором?
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2020, 19:52
Добрий вечір!
Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
21865682
Олександр Мальований
21 лютого 2020, 17:48
Олександр
Добрий вечір! Прошу надати інформацію чи належить номер телефона 0567676208 Приватбанку.
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2020, 17:55
Добрий день!
Даний номер не належить банку.
З повагою, ПриватБанк.
mansika
mansika
21 лютого 2020, 16:16
Добрий вечір, мені видали Gold картку, вже провела по ній декілька операцій, але кредитний ліміт так і не встановили. Навіщо ця картка мені тоді потрібна і сплачувати за пусту картку 20 грн.?
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2020, 16:32
Добрий день!
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Рекомендуємо відкрити зарплатну / пенсійну картку в ПриватБанку, відкрити депозит від 2000 гривень.Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
З повагою, ПриватБанк.
Skorn
Skorn
21 лютого 2020, 15:56
Забыл пин код карты, смс на 10060, ответа не получил.Онлайн помощь, смс на 0920003700, ответа не получил.Зачем смс доступ, если нет смысла?!
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2020, 16:11
Добрий день!
Хочемо зазначити, що змінити PIN-код Ви також можете в банкоматі, меню: «Мої налаштування» — «Змінити PIN-код».
Або в терміналі самообслуговування, меню: «Налаштування» — «Змінити PIN-код картки».
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок та допомогти у вирішенні питання. Для уточнення Вашого номеру телефону ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
vik55popov
vik55popov
18 лютого 2020, 18:50
виктор владимирович попов , покровск донецкая обл
в районе динасового поселка\заводоуправление\вот более года не работает банкомат и нет терминала
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 20:05
Наші фахівці завжди стежать за динамікою і зростанням попиту. У разі, якщо запропоноване місце користується популярністю, наші співробітники обов'язково звернуть увагу на цю локацію і проаналізують необхідність встановлення. Варто не забувати, що знімати кошти Ви можете також і в банкоматах інших банків без додаткових комісій.
35877952
Екатерина Кравчук
18 лютого 2020, 16:07
Екатерина
Доброго Дня. Змушена звертатись ще раз.
Дякую що була реакція на моє повідомлення, зі мною зв’язались і повідомили що питання буде вирішено, але нажаль на сьогоднішній день так і не вирішено.
Дуже прошу керівництво банку прийняти відповідні міри, співробітники банку своєю халатністю створюєте людям великі проблеми і це абсолютний підрив власної репутації.
Ще раз нагадаю цю абсурдну історію Кравчук Наталя Миколаівна, телефон 0934685564., Подали документ на зняття обтяження три місяці тому, при чому обтяження чомусь не зняте з 2003 року!!! Майже 20 років пройшло а ПриватБанк не знайшов часу зняти обтяження, і ми взагалі випадково дізнались що воно взагалі існує, і вже третій місяць ми не можемо здійснити своє законне право навіть на відповідь від банку!!!
Контактів крім гарячої лінії не існує а там зовсім не кваліфіковані співробітники або просто це така політика банку, клієнтоорієнтованість??
Прошу прийняти відповідні міри!!!
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 17:25
Добрий день.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
54298483
Вікторія Заремба
18 лютого 2020, 15:08
Вікторія
Доброго дня! Хочу повідомити, що вже третій день жителі смт.Вигода Долинського р-ну, Івано-Франківської області не можуть здійснювати будь-які операції в банкоматі Приват. Банкомат не працює! Чому?
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2020, 15:36
Добрий день.
Дякуємо за сигнал! Інформація вже передана нашим співробітникам для перевірки обладнання. Найближчим часом питання буде вирішено. Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку