Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
shop
shop
28 лютого 2020, 19:59
Ма, Николаев
Интересуюсь, почему вклад депозита в гривнах более выгодный, чем в долларах?
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2020, 20:10
Добрий вечір!
Рівень процентних ставок визначається не тільки умовами банківського ринку, але і в цілому станом економіки держави. Актуальні процентні ставки по вкладам представлені на сайті https://privatbank.ua/depozit.
З повагою, ПриватБанк.
VladislavSmoli
VladislavSmoli
28 лютого 2020, 16:55
Доброго дня! Сьогодні вже 17-й день від подачі заявки на повернення коштів (chargeback) але гроші так і не були повернені ні одержувачем ні банком! Номер заявки 1143987 був присвоєний також 17 днів тому.
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2020, 17:13
Добрий день!
Регламент розгляду заявки становить до 120 днів з моменту її реєстрації. Ці терміни строго встановлені міжнародною платіжною системою, щоб у всіх сторін оскарження був час зібрати потрібні документи. І разом з тим, ми докладаємо максимум зусиль, щоб рішення було позитивне для Вас. Після розгляду запиту в платіжній системі ми інформуємо клієнтів про результат.
З повагою, ПриватБанк.
SANYABALANAR
Буква Ґ
28 лютого 2020, 16:50
Буква, Инферно
Звонят с+380676125912, предлагают *** их мать или хотя бы карту Голд от Приват взять.
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2020, 17:05
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили додаткову інформацію, щоб відключити дзвінки на Ваш номер.
З повагою, ПриватБанк.
Yurek52
Yurek52
28 лютого 2020, 16:28
Юрий, Львов
Сегодня, 28.02.20 около 14.30 через терминал в магазине Ашан по ул. Зеленой я отправил небольшую сумму. Терминал чек не выдал, получатель перевод не видит. Что мне делать?
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2020, 16:39
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
54298483
Вікторія Заремба
28 лютого 2020, 14:57
Вікторія, Вигода Івано- Франківська обл.
Знову повідомляю, що банкомат ПриватБанк у смт.Вигода Долинського р-н, Івано-Франківської обл. не працює. Це вже неодноразово протягом місяця.Чому?
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2020, 15:29
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації, щоб передати інформацію фахівцям для обслуговування банкомату.
З повагою, ПриватБанк.
lika1711
lika1711
28 лютого 2020, 12:53
Хочу дізнатись чи є в мене заборгованість перед банком, так як кредитних ліміт у мене закритий і карта Приват банку закрита була ще у листопаді
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2020, 12:59
Добрий день!
Перевірити наявність заборгованості можна в Приват24 або звернувшись в підтримку за одним із каналів вказаних на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.
racerunner
racerunner
28 лютого 2020, 12:16
Сергей, Никополь
По моему предыдущему вопросу о SWIFT переводе из Ливии, сотрудники банка не желают решать вопрос.
Сообщили лишь, что перевод на счет не пришел, это и так понятно что не пришел. Приват-банк не принимает этот перевод и не желает указать причину, по которой не хочет принять этот перевод.
Ваш ответ — это есть отписка, он меня не удовлетворил.
Когда я делал карточку и валютный счет ваш сотрудник уверил что с переводом из Ливии по SWIFT будет все хорошо, однако, теперь вы отмараживаетесь и не хотите выполнять свои обязательства. Буду жаловаться, а всем остальным не советую связываться с этим банком.
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2020, 15:25
На жаль, ми не отримали відповіді від Вас на останнє повідомлення. Будь ласка, надайте зворотній зв'язок на останній запит уточнення даних в особистих повідомленнях, щоб ми могли перевірити інформацію детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
Viktoria43
Viktoria43
28 лютого 2020, 12:07
Хотела взять кредит вашем банке оплатила все выплаты и оплатила страховку теперь отказываюсь от заявки как вернуть мои оплачиваемые взносы
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2020, 12:33
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
racerunner
racerunner
28 лютого 2020, 9:20
Сергей, Никополь
По моему предыдущему вопросу о SWIFT переводе из Ливии, сотрудники банка не желают решать вопрос.
Сообщили лишь, что перевод на счет не пришел, это и так понятно что не пришел. Приват-банк не принимает этот перевод и не желает указать причину, по которой не хочет принять этот перевод.
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2020, 9:58
Доброго ранку!
Ми бачимо Ваше звернення в особистому повідомленні та надали відповідь по Вашому питанню.
З повагою, ПриватБанк.
slivenko21
slivenko21
28 лютого 2020, 7:49
Я, проживаю в городе Одесса, район Лузановка и узнала не очень приятную новость о закрытии отделения, по улице Николаевская дорога №297 прим.601. Как можно закрыть отделение банка, когда в этом районе нет ни одного отделения хоть какого-нибудь банка. Курортная зона, средний возраст проживающих в этом районе 50-60 лет, а ближайшее отделение это пять остановок трамваем в сторону поселка Котовского. Подумайте о тех пенсионерах, которые составляют не маленький процент в вашем банке и о тех неудобствах которые ВЫ им создадите. Прошу руководство банка еще раз пересмотреть вопрос о закрытии отделения, а сделать шаг навстречу проживающим в этом районе людям. Заранее благодарю.
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2020, 9:26
Доброго ранку!
Відділення не закривається, а лише передислокується. Нова адреса відділення м. Одеса, вул. Марсельська, 60.
Також для виконання необхідних Вам операцій Ви можете користуватись широкою мережею банкоматів та терміналів самообслуговування або виконувати операції в декілька кліків через Приват24.
З повагою, ПриватБанк.
KotenkoAV
KotenkoAV
27 лютого 2020, 12:31
Котенко АВ, Козятин
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як отримати реквізити за якими були здійснені комунальні платежі
через Приват 24 (користуюся через телефон). Вже три платежі пройшли за вивіз сміття, але не дійшли до ДП Чисте місто(((
Або як зв'язатися з оператооом, щоб вирішити питання он-лайн?
Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2020, 13:31
Добрий день!
Для отримання квитанції за платежем Вам достатньо перейти до меню «Платежі» — «Архів», обрати необхідний та натиснути на «Платіжне доручення».
Для перевірки стану платежу, Ви можете звернутись до підтримки банку в мобільному додатку, натиснувши на діалогове вікно в правому верхньому куті — «Допомога online».

79218546
Anya Vdovchenko
27 лютого 2020, 10:05
Anya
Здрастуйте! Чи можливо повернути гроші, якщо обманули через інтернет магазин? Який хід дій?
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2020, 11:13
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Anela80
Anela80
27 лютого 2020, 8:55
Добрий день.Згубила сім карту які привязані всі мої приват банковских карти так як мені потрібно в телефоном режимі користуватися ними і кредит заплатити теж і ч би хотіла привязать їх до іншої сім карти польського номеру так як я знаходжуся в Польщі уже неприйняття раз звертаюся онлайн неможливо мені допомогти терпіння не вистачає в них скаргу би написала але в мене є ще це терпіння то попрошу щиро допомогти мені зараня дякую і чикаю на відповідь або як зв'язатися по телефону
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2020, 11:11
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для того, щоб уточнити Ваші контактні дані та допомогти у вирішенні питання.
racerunner
racerunner
27 лютого 2020, 8:51
Сергей, Никополь
Добрый день,

Отправили на мой счет перевод с Ливии по SWIFT недели 2 назад. Перевод не пришел. Ливийский банк утверждает, что украинская сторона не принимает перевод, т.е. заблокировали прием средств. Есть ли какие ограничения на переводы SWIFT с Ливии, и что делать в таком случае?
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2020, 11:05
Добрий день!
На жаль, на даний час, отримати переказ з Лівії немає можливості.
Ознайомитись з цією інформацією Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/peverodi-swift у розділі «Поширені запитання».
Також, ми звернулись до Вас приватним повідомленням для перевірки інформації за переказом.
opilitsin
opilitsin
27 лютого 2020, 7:27
Олег
Здравствуйте. Заканчивается срок действия карты GOLD ПриватБанка. Если оформлю Универсальную карту для выплат, сохранится ли номер счета, на который мне поступают денежные средства?
Приватбанк
Відповідь банку
27 лютого 2020, 10:14
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей питання, щоб ми могли надати детальну консультацію.
Korly
Korly
26 лютого 2020, 20:06
Не возможно связаться с оператором в течение 2 часов вместо соединения с операторо сообщение о платеже.
На укрзализнице через аплпей дважды провели платеж, вместо одного у них какие-то были проблемы со связью. Насчёт возврата средств сказали обращаться в банк
А БАНК ИГНОРИТ
КАК ОТМЕНИТЬ ПЛАТЕЖ???????
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 20:27
Ми шкодуємо, що Вам довелося витратити час даремно, вочевидь, звернення довелося на пікові навантаження. Ми активно займаємося питанням скорочення часу очікування наших клієнтів. Також варто не забувати, що Ви завжди можете звернутися в наш чат на офіційному сайті банку або в мобільному додатку. Написали Вам в особистому повідомленні, щоб уточнити, чи вирішено Ваше питання на поточний момент.
Dimoor
Dimoor
26 лютого 2020, 15:31
Закинула деньги по терминалу приват, отошла на минуту забрать сдачу у продавца и деньги пропали. Свяжитесь со мной.Как быть??? Мой номер телефона 0967080659
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 16:16
Добрий день.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
opilitsin
opilitsin
26 лютого 2020, 15:05
Олег
Здравствуйте. Обращаюсь повторно. Срок золотой карты VISA Приватбанка заканчивается. Где и как я могу ее обменять? И может ли не гражданин Украины это сделать? Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 15:54
Добрий день.
Для нерезидентів випуск/перевипуск карток рівня GOLD не проводиться. Ви можете отримати звичайну картку «Універсальна»/картку для виплат. Отримати карту можна у зручному відділенні банку pb.ua/map
khilchenko76
khilchenko76
26 лютого 2020, 13:37
Мне перечислили деньги на карту для выплат, срок действия которой истёк. Вместо неё есть новая действительная карта для выплат на то же имя. Что с деньгами? Они пропали? Они придут на мою новую карту? Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 14:27
Ми запросили в особистому повідомленні фото квитанції, щоб детальніше перевірити інформацію по платежу.

kovrigin011
kovrigin011
26 лютого 2020, 10:49
Добрый день. В связи с болезнью и смертью клиент не пользовался карточкой. 17 февр. карточку закрыли, но за четыре месяца долг по карточке вырос в 10 РАЗ. Как узнать куда пошли платежи, может быть были регулярные.Номер карточки есть
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2020, 11:18
Висловлюємо щире співчуття Вам і вашій родині. Надайте, будь ласка, до відділення свідоцтво про смерть для перерахунку заборгованості.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку