Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
У разі, якщо Ви перебуваєте за кордоном, Ви можете змінити номер телефону для входу, звернувшись до нашого чату pb.ua/chat/ Вам також знадобиться веб-камера та паспорт.
Написати коментар
Хочу достроково розірвати валютний депозит із зарахуванням коштів на картку для виплат, але не можу обрати дану картку у меню, доступною є лише інтернет-картка. Картка для виплат оформлена у валюті вкладу, не протермінована. У чому полягає проблема? Дякую.
При достроковому розірванні на терміні до 29 днів отримати кошти Ви можете на картку, з якої проводилось оформлення.
Написати коментар
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Написати коментар
Банк працює в звичному режимі. Проблем з видачею коштів немає.
Написати коментар
Отримати нову картку можна буде після актуалізації документів.
В даній ситуації рекомендуємо переказати кошти на зручну активну картку ПриватБанку через особистий кабінет Приват24.
Написати коментар
Знаходячись за кордоном, Ваша подружка може змінити номер телефону для входу, або якщо має інші активні картки, за якими пам`ятає ПІН-код, наша підтримка може допомогти увійти без смс.
Для цього Ваша подружка може звернутися до нашого чату pb.ua/chat/
Такожт можна обрати зручний спосіб підтвердження, навіть не звертаючись до служби підтримки. Для цього достатньо перейти на сайт https://next.privat24.ua/ і якщо система пропонує спосіб авторизації, що не підходить, натиснути «Інший спосіб».
У разі зміни номеру, також знадобиться веб-камера та паспорт.
Написати коментар
Необхідно видалити карту з гаманця Apple Pay, або Ви можете заблокувати картку в особистому кабінеті Приват24, та замінити в будь-якому зручному відділенні банку.
Коментарі (1)
При оформленні довіреності вкладнику достатньо назвати співробітникові один з можливих параметрів пошуку клієнта-довіреної особи:
— номер карти довіреної особи, відкритої в ПриватБанку;
— номер телефону довіреної особи, який клієнт вказав як основний;
— ідентифікаційний код;
— дані паспорта довіреної особи;
— П.І.Б та дата народження.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Мне делают перевод из другой страны на долларовый счет Приватбанка. Банк отправителя требует такие реквизиты:
+ IBAN (нашла)
+ Account name (нашла)
— ? SWIFT CODE/BIC (в реквизитах этот код указан и Банка получателя, и Банка-корреспондента) — какой нужно использовать для получения на мой счет?
Єдиний SWIFT-код для всіх карток і рахунків ПриватБанку це PBANUA2X.
Так само в деяких банках запитується 11 значний код, в такому випадку Ви можете вказати PBANUA2XXXX.
SWIFT-код банку кореспондента заповнюєте тільки в тому випадку, якщо для нього є окреме поле.
Написати коментар
Можливо, Ваше звернення прийшлися на пікові години навантаження на операторів. Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua., або написати нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дізнатися код IBAN Ви можете у Вашому особистому кабінеті Приват24, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Реквізити картки — ПриватБанк.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Замовити картку з індивідуальним дизайном можна на нашому сайті https://carddesign.privatbank.ua/. Якщо у Вас залишились питання або виникнуть труднощі при замовленні картки, будь ласка, напишіть нам про це в особистому повідомленні описавши деталі.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Перевірити баланс картки можна в банкоматі. Також в банкоматі або терміналі самообслуговування можна встановити новий фінансовий номер телефону.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
В банку працює канал подачі заявки юр.особою або власником приміщення для встановлення терміналу самообслуговування:
— Сайт ПриватБанку — pb.ua/tsoforme;
— Приват24 для бізнесу — розділ Послуги.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Написати коментар
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написати коментар
Заказали билеты на автобус через приват 24Через полтора часа позвонил перевозчик.Попросил прощение и сообщил о том, что все рейсы отменены в связи закрытие границы.Мы позвонили на горячую линию, объяснили операторунашу проблему и она перевела нас в отдел билетов.Мы объяснили оператору отдела билетов, чтомы сделали возврат денег спустя три часа от того, как позвонить на горячую линию, но почему-то пришлане вся сумма а верней 10% от сумы не хватало.Оператор увереным голос сказал, что звоните и предъявляете притензии перевозчику.Мы дозвонились перевозчику, перевозчик нам сказал, что деньги снял банк, это его комисия.Мы дозвонились в банк, оператор опять уверенно ответил деньги у перевозчика, мы сразу ответили, что звонили к перевозчику и он нам сообщил, что это банк, на что оператор запнулся и сказалСейчас проверю.Проверив ответил, что да действительнэтокомисия ПриватБанка, мы спросили почему так, почему негде указанно что комисия составит 10%.В правиле о возврате билетасказано, что за два часа до отъезда автобуса если мы решим вернутьстоимость билета- то только тогда будет снята комиссия в размере10%. Вопрос почему спустя три часа после заказа билетов у нассняли 10%. Билеты приобрели на 16 число а сегодня 14.
Дозвольте пояснити, що додаткова комісія за повернення квитка відсутня.
При цьому, хочемо звернути Вашу увагу на те, що незалежно від часу повернення квитка не повертається комісія за оформлення квитка і сервісний збір встановлений постачальником/перевізником.
Написати коментар