Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
12860343
Александр Блиндер
21 березня 2020, 21:20
Александр, Одесса
здравствуйте, я отправляю денежный перевод в долларах, почему ваш банк не выдаёт моей семье доллары ведь именно в них мой перевод и сделан?
Куда жаловаться на такой произвол и что можно сделать в рамках закона надоел этот обман со стороны Банка Приват.
Приватбанк
Відповідь банку
22 березня 2020, 8:06
Доброго ранку!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою ситуацією.
З 18 березня ПриватБанк проводитиме валютообмінні операції для клієнтів фізичних осіб у безготівковому форматі через мобільний банк Privat24, веб версію Приват24 та мережу терміналів самообслуговування.

Варто розуміти, що пріоритет онлайн валютообмінних операцій вводиться задля безпеки клієнтів у період карантинних заходів проти коронавірусу та до моменту відновлення міжнародного авіасполучення та поставок в Україну валютних банкнот зз-за кордону.

Готівкову валюту у касах ПриватБанку без обмежень зможуть отримати власники валютних депозитів, строк дії яких завершується, за попереднім замовленням валютних коштів.

Будь-які операції з готівковою гривнею як в касах банку, так і мережі банкоматів, проводяться у звичайному режимі.
inneliya
inneliya
21 березня 2020, 18:41
Здравствуйте, заблокировали карту так, что даже номер телефона теперь не привязан, позвонить в банк не могу, надо разблокировать карту, как быть
Приватбанк
Відповідь банку
21 березня 2020, 19:55
Добрий вечір.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Для ідентифікації і більш детальної перевірки рекомендуємо звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом. Ми доступні цілодобово через Internet в Чат-online, за номером 3700, і завжди раді допомогти.
KuznetsovSergey
KuznetsovSergey
21 березня 2020, 17:15
Здравствуйте. Не получается войти в Privat24. После ввода пароля приходит СМС с 4-значным кодом, который нужно ввести. Ввожу — код неправильный. Снес приложение, установил по новой. Ввел телефон. Приходит код, ввожу — не подходит. Что я делаю не так
Приватбанк
Відповідь банку
21 березня 2020, 18:49
Добрий вечір.
Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
49421421
Tania Shyshko
20 березня 2020, 22:46
Tania, Запорожье
Здравствуйте, столкнулась с мошенничеством при покупке на ОЛХ. Продавец взял частичную предоплату за товар, указав свою карту Приватбанка,, а потом исчез с ОЛХ, удалив все данные. Можно ли каким-то образом ограничить его действия с картой? наверно, назад мне свои деньги не получить (я перечисляла со своей карты Приват), но какой то справедливости хочется…
Номер карты 4149629384635280. Самборук В.А.
Приватбанк
Відповідь банку
21 березня 2020, 8:39
Добрий день.
Шкодуємо, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, що оскільки Вами особисто були перераховані кошти третій особі, дані відносини класифікуються як цивільно-правові, і, отже, знаходяться поза зоною відповідальності банку. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію.
88389855
Олег Безсмертный
20 березня 2020, 17:46
Олег
Добрый день! Скажите, по какой причине банк отказал мне в покупке частями? История хорошая, задолженности нет, сама покупка в 2 раза меньше доступного лимита. В чем причина?
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2020, 19:00
Добрий вечір!
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.
Ліміт переглядається регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
З повагою, ПриватБанк.
XAS12345
XAS12345
20 березня 2020, 14:33
Хованець Сергій Миколайович, Чернівці
Доброго дня. Прошу вибачення, але я вже четвертий день не отримую від Вас відповіді по моєму зверненню, щодо повернення коштів за авіаквиток сполученням Південний-Судан-Ефіопія-Туреччина-Київ, і Київ-Австрія-Ефіопія-Південний Судан, який я відмовив за три доби через епідемію коронавірусу в світі. Мої колеги, які купляли в той самий час квитки, що і я, але на пряму через авіакомпанію ETHIOPIAN AIRLINES вже отримали кошти після відмови від перельоту в розмірі 83 % вартості квитка. Це свідчить про те, що авіакомпанії співпрацюють з клієнтами в таких ситуаціях, що не скажеш про Вас, на жаль. Коли мені будуть повернуті кошти і в якому розмірі, поясніть мені будь-ласка.
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2020, 15:48
Добрий день!
Дозвольте нам детально розглянути Ваш випадок. Для уточнення Ваших контактних даних ми звернулися до вас в приватних повідомленнях.
Fuzbol
Fuzbol
20 березня 2020, 12:45
Підкажіть, будь ласка, чи є можливіть отримання грошових переказів на рахунок з Німеччини по системі SEPA через Приватбанк? Чи достатньо для цього лише надати для відправника IBAN рахунку в Приватбанку? Якщо так, то чи обовязково відкривати валютний (в даному випадку евро) рахунок? Буду дуже вдячний за відповідь!
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2020, 12:57
Добрий день!
Ви можете отримати переказ з-за кордону 3 способами:
1. Міжнародний терміновий переказ. Системи, з якими ми працюємо https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
Повідомте відправнику Ваше ПІБ на латиниці (http://bit.ly/2JhP0gS ), країну і місто.
2. Swift платіж.
Надайте відправнику реквізити по валютній картці (валюта переказу і картки повинна збігатися). У web Приват24: Гаманець — Картки — Вибір картки — Реквізити картки — SWIFT-платежем.
3. На картку Visa / MasterCard (P2P).
Повідомте відправнику повний номер картки і Ваше ПІБ на латиниці.
З повагою, ПриватБанк.
DenysBohdan
DenysBohdan
19 березня 2020, 23:31
Чому ви Відміняєте Кредитний ліміт? не попереджуючі перед цим людину?? Два рази так в мене було! Но! Факт в тому що я ні один кредит не прострочів! Ні разу! Вообще! Так чому ви мені Кредитний ліміт зробили 0?? Як так? Це не Полюдскі як мінімум! А ще в цей же день повторюю заборгованості не було і немає ні в одному банку світу, я перевів сьогодні на свій рахунок приват банку 10.000 гривень, і в цей же день аи мені зняли кредитний ліміт.Чому??
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2020, 9:29
Добрий ранок!
Ми б не хотіли, щоб дана ситуація вплинула на подальші стосунки з Вами. Дійсно, Банк може переглянути ліміт по картці. Але це не означає, що в подальшому він залишиться таким же. При активному користуванні продуктами банку та з урахуванням інших змінних банк може збільшити ліміт в майбутньому.
З повагою, ПриватБанк.
kappel
kappel
19 березня 2020, 21:04
Александр
Как переслать деньги в Испанию.Тариф, когда возможно? Я не клиент банка.Срочно.
Приватбанк
Відповідь банку
20 березня 2020, 9:37
Добрий день!
Ознайомитися з детальною інформацію стосовно грошових переказів Ви можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
З повагою, ПриватБанк.
Julianna18
Julianna18
19 березня 2020, 17:08
Julia, Кривой Рог
Здравствуйте, Я сдала билет на поезд и мне пообещали вернуть деньги в течении двух дней, но 2 дня прошло, а денег нет… Почему? И как вернуть деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
19 березня 2020, 17:32
Добрий день!
У зв`язку з постановою Кабінета Міністрів України №215 Укрзалізниця, починаючи з 18 березня, тимчасово припиняє перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення (приміському, міському, регіональному та далекому) у зв’язку з карантином, спричиненим спалахом гострої респіраторної хвороби COVID-19 до прийняття окремого рішення уряду (https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/514774/).
Укрзалізниця компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси – без стягнення додаткових зборів. Для зручності пасажирів Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.
Відповідно до інформації на офіційному сайті Укрзалізниці: «Квитки, придбані через інтернет, повертаються через онлайн-сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів. У разі, якщо кошти повертаються з вирахуванням комісії, її розмір буде також автоматично повернений пасажиру на карту окремим платежем.»
https://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/514839/
З повагою, ПриватБанк.
njkbr56
njkbr56
19 березня 2020, 14:24
Njkbr56, Гола Пристань
19.03.2020 газорозподільча компанія АТ Херсонгаз прислала рахунок на оплату послуг за березень 2020 року де вказано, що я маю заборгованість з оплати послуг задва місяці- січень та березень 2020 року. Дані послуги я оплачував за допомогою Приват24 30.01.2020 року об 16 год.27 хв. в сумі 127 грн.43 коп. та09.03.2020 р об 08 год13 хв. На даний час кошти до постачальника газу не надійшли.Що я маю робити?
Приватбанк
Відповідь банку
19 березня 2020, 14:32
Добрий день!
Рекомендуємо перевірити успішність платежу та коректнітсь реквізитів, за якими він був відправлений в Приват24. Також Ви можете надати отримувачу квитанцію, як підтвердження факту оплати з Вашої сторони. Квитанція доступна в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Отримати квитанцію».
З повагою, ПриватБанк.
archangel48
archangel48
19 березня 2020, 13:56
Добрий день! Моя мама проживає зараз в Польщі, є клієткою Приват банку, регулярно отримає на карточку пенсію.Картка до 1.04 як вона може отримати свою нову картку в зв'язку із ситуацією що тепер є з коронавірусом? можемо оплатити висилки карти до Польщі.Мама Телюкова Катерина ЙЙосипівна
Приватбанк
Відповідь банку
19 березня 2020, 14:02
Добрий день!
Щоб ми могли надати актуальну інформацію по картці, рекомендуємо звернутись в підтримку клієнту власнику картки, за одним із каналів, що вказані на нашому сайті.
З повагою, ПриватБанк.
kal77778
kal77778
19 березня 2020, 9:55
юліана
Добрий день. Мені необхідно дізнатися реквізии моєї карти Приватбанку для заповнення декларації про податкову знижку, але коли я вхожу в меню Приват24 з'являється повідомлення 'Згiдно з рiшенням банку, перегляд реквiзитiв вiдхилено'. Як можна побачити реквізити?
Приватбанк
Відповідь банку
19 березня 2020, 10:06
Добрий день!
Ви можете сформувати довідку в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку» з реквізитами картки.
З повагою, ПриватБанк.
0954226042
0954226042
18 березня 2020, 22:52
Доброго вечора а коли мені повернуть кошти за доставку кар'єра з інтайму на мою карточку, казати що через три дні має прийти, три дні пройшло а коштів ще немає???
Приватбанк
Відповідь банку
19 березня 2020, 7:53
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
17948953
17948953
18 березня 2020, 20:52
Добрый вечер! будут ли завтра работать отделение вашего банка?
Приватбанк
Відповідь банку
19 березня 2020, 7:51
Доброго ранку!
Актуальний графік роботи відділень доступний на нашому сайті — https://privatbank.ua/map
З повагою, ПриватБанк.
a2017
a2017
18 березня 2020, 20:00
Олександра, Київ
Доброго вечора! Яким чином можливо замовити довідку про заробітну плату за час роботи в Приватбанку для отримання податкової знижки на навчання. До кого та куди можливо звернутися по даному питанню?
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2020, 20:19
Доброго вечора!
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за Вашими рахунками.
Для отримання цієї інформації Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
vbnm144
vbnm144
18 березня 2020, 16:12
Татьяна, Запорожье
Добрый день! Я поменяла фамилию в связи с вступлением в брак. Как мне ключ на новую фамилию? (я его в прошлом месяце только продлила)
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2020, 17:33
Добрий день!
Ви можете надати паспорт до будь-якого відділення банку для актуалізації Ваших особистих даних, після чого оформити новий ЕЦП за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Усі послуги» — «Бізнес» — «Завантажити сертифікат».
Alex2502
Alex2502
18 березня 2020, 0:06
На OLX купил товар. через приват 24 сбросил деньги за товар, продавец удалила номер телефона и не отвечает на сообщения но продолжает продавать другой товар. карта Приватбанк 5457082221487411, Кравцова И.М.
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2020, 8:37
Доброго ранку!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Vera11d
Vera11d
17 березня 2020, 21:38
Добрый вечер.Более недели не могу войти в Приват24, на телефон не приходит СМС с кодом. Другие сообщения приходят без проблем.
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2020, 8:34
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
alexxandraa
alexxandraa
17 березня 2020, 18:07
Олександра
Добрий день. Мені необхідно дізнатися реквізии моєї валютної карти Приватбанку для Swift переказу, але коли я вхожу в меню Приват24 з'являється повідомлення 'Згiдно з рiшенням банку, перегляд реквiзитiв вiдхилено'. Як можна побачити реквізити?
Приватбанк
Відповідь банку
17 березня 2020, 18:45
Добрий вечір.
Ви можете звернутись до нашого чату в Приват24 для зміни способу підтвердження входу (наприклад на смс), після чого при повторному вході розділ буде доступний.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку