Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Nastya1303
Nastya1303
16 березня 2020, 22:25
Добрый вечер, подскажите пожалуйста как нам быть, подружка уехала за границу оставила мне свою карту универсал, чтоб ложить деньги, карточку забрал банкомат так как неверный пин код, хотя его никто не менял, а СИМ-карта на которую сделан приват 24она потеряла, как нам быть с этой ситуацией, ведь ежемесячную плату нужно внести до 25 числа, а просрочить выплату как то ниже сильно хочется, что посоветуете, нам надо зайти в приват 24 без номера ее телефона
Приватбанк
Відповідь банку
17 березня 2020, 8:51
Доброго ранку.
Знаходячись за кордоном, Ваша подружка може змінити номер телефону для входу, або якщо має інші активні картки, за якими пам`ятає ПІН-код, наша підтримка може допомогти увійти без смс.
Для цього Ваша подружка може звернутися до нашого чату pb.ua/chat/
Такожт можна обрати зручний спосіб підтвердження, навіть не звертаючись до служби підтримки. Для цього достатньо перейти на сайт https://next.privat24.ua/ і якщо система пропонує спосіб авторизації, що не підходить,  натиснути  «Інший спосіб».  
У разі зміни номеру, також знадобиться веб-камера та паспорт.  
Hryshyn
Hryshyn
16 березня 2020, 21:33
Михаил, Днепр
У меня возникла такая ситуация: я знаю что данные моей карты используются в чужом телефоне от компании Apple, что позволяет владельцу данного телефона продолжать пользоваться моей картой даже при смене пароля на ней. Что я могу сделать, что бы этот человек больше не мог получить доступ к моей карте? «Бан» по ip адрессу? обнуление данных о карте на всех устройствах? Не знаю что делать. Прошу помочь, так как данная ситуация доходит до почти открытого шантажа, но доводить до суда не хочется в любом из случаев.
Приватбанк
Відповідь банку
17 березня 2020, 8:51
Доброго ранку.
Необхідно видалити карту з гаманця Apple Pay, або Ви можете заблокувати картку в особистому кабінеті Приват24, та замінити в будь-якому зручному відділенні банку.

alekc1965
alekc1965
16 березня 2020, 14:46
Александр, Новоград-Волынский
Добрый день. На мою мать оформлены 2 депозита. Она уже не встает и хочет переоформить депозиты на меня, я ее сын. Доверенность она мне дала прям в банке подписалась. Какие еще документы надо?
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2020, 16:16
Добрий день!
При оформленні довіреності вкладнику достатньо назвати співробітникові один з можливих параметрів пошуку клієнта-довіреної особи:
— номер карти довіреної особи, відкритої в ПриватБанку;
— номер телефону довіреної особи, який клієнт вказав як основний;
— ідентифікаційний код;
— дані паспорта довіреної особи;
— П.І.Б та дата народження.
З повагою, ПриватБанк.
anna77777777
anna77777777
16 березня 2020, 14:38
Анна, Киев
Здравствуйте, еще раз.
Мне делают перевод из другой страны на долларовый счет Приватбанка. Банк отправителя требует такие реквизиты:
+ IBAN (нашла)
+ Account name (нашла)
— ? SWIFT CODE/BIC (в реквизитах этот код указан и Банка получателя, и Банка-корреспондента) — какой нужно использовать для получения на мой счет?
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2020, 14:54
SWIFT CODE/BIC – це унікальний ідентифікаційний код банку або будь-якого іншого учасника фінансових розрахунків, що присвоюється учаснику в разі вступу до Співтовариства Всесвітніх Інтербанківських Фінансових Телекомунікацій (СВІФТ) та використовується під час міжнародних переказів коштів між банками.
Єдиний SWIFT-код для всіх карток і рахунків ПриватБанку це PBANUA2X.
Так само в деяких банках запитується 11 значний код, в такому випадку Ви можете вказати PBANUA2XXXX.
SWIFT-код банку кореспондента заповнюєте тільки в тому випадку, якщо для нього є окреме поле.
Nivaaa
Nivaaa
16 березня 2020, 14:12
Сергей , ОДЕССА
Добрый день. Как можно дозвониться к вам? Сегодня 16. 03 в течение 2 часов звоню на 3700 и не могу пообщаться с оператором, не отвечает.
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2020, 14:49
Добрий день!
Можливо, Ваше звернення прийшлися на пікові години навантаження на операторів. Ви можете звернутися до підтримки банку за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua., або написати нам в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
З повагою, ПриватБанк.
anna77777777
anna77777777
16 березня 2020, 12:39
Анна, Киев
Здравствуйте. Скажите, пожалуйста, как мне узнать код IBAN к моей долларовой карточке (карточка Приватбанка)?
Приватбанк
Відповідь банку
16 березня 2020, 13:08
Добрий день!
Дізнатися код IBAN Ви можете у Вашому особистому кабінеті Приват24, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Реквізити картки — ПриватБанк.
З повагою, ПриватБанк.
Andrey22x
Andrey22x
15 березня 2020, 18:59
Здравствуйте, как я могу заказать карту с индивидуальным дизайном с фото!? Пишет, что можно заказать только мгновенную
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2020, 19:23
Добрий вечір!
Замовити картку з індивідуальним дизайном можна на нашому сайті https://carddesign.privatbank.ua/. Якщо у Вас залишились питання або виникнуть труднощі при замовленні картки, будь ласка, напишіть нам про це в особистому повідомленні описавши деталі.
З повагою, ПриватБанк.
Yuliya995
Yuliya995
15 березня 2020, 15:13
Здравствуйте как узнать сколько денег на карте и на копилке если номер телефона не обслуживаеться но карта приватбанка?
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2020, 15:30
Добрий день!
Перевірити баланс картки можна в банкоматі. Також в банкоматі або терміналі самообслуговування можна встановити новий фінансовий номер телефону.
З повагою, ПриватБанк.
antonchik34
antonchik34
15 березня 2020, 14:05
Зинченко А. Ф, Мариуполь
Мне не пришла SMS о начислении пенсии за февраль.Вы, не могли бы продублировать SMS повторно.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2020, 14:07
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Dihord
Dihord
15 березня 2020, 10:46
Банк заблокировали меня по причине того что на мою карточку было сделано несколько переводов денег, о которых меня попросил другой человек.мне позвонили из банка сказали что это мошенничество но я ведь не знал.что мне делать?
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2020, 11:16
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях деталі ситуації та Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Mila80
Mila80
15 березня 2020, 8:42
Людмила, Енергодар
Есть ли возможность поставить терминал в магазине «Сильпо» по пр.Строителей 45 либо в других магазинах этого района? Очень неудобно что в этом районе нет терминала ни одного. Только банкомат стоит. В других магазинах по 2-3 шт стоят, хотя бы сюда 1 поставьте.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2020, 8:56
Доброго ранку!
В банку працює канал подачі заявки юр.особою або власником приміщення для встановлення терміналу самообслуговування:
— Сайт ПриватБанку — pb.ua/tsoforme;
— Приват24 для бізнесу — розділ Послуги.
З повагою, ПриватБанк.
Dmitrybah
Dmitrybah
14 березня 2020, 20:58
Дмитрий, Киев
Здравствуйте, я случайно попался на мошенников, попросили оплатить товар (1200 гривен)я скинул деньги и они сразу заблокировали меня есть все чеки а также номер карты мошенника Ощадбанк (номер карты:5167 4901 5603 7807)смогу ли я вернуть деньги? Помогите пожалуйста.
Приватбанк
Відповідь банку
15 березня 2020, 8:53
Доброго ранку!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Dmitrybah
Dmitrybah
14 березня 2020, 20:55
Дмитрий, Киев
Здравствуйте, я случайно попался на мошенников, попросили оплатить товар (1200 н
06992519
Петро Поліщук
14 березня 2020, 15:04
Петро, ковель поліщук петро васильович тел 050 196 85 15
14 03 2020 р в терміналі TS212601 пропали 200 гривень
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2020, 16:28
Добрий день!
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Dimonnn
Dimonnn
14 березня 2020, 14:42
Дмитрий
Теряем доверие к Приват банку!!!
Заказали билеты на автобус через приват 24Через полтора часа позвонил перевозчик.Попросил прощение и сообщил о том, что все рейсы отменены в связи закрытие границы.Мы позвонили на горячую линию, объяснили операторунашу проблему и она перевела нас в отдел билетов.Мы объяснили оператору отдела билетов, чтомы сделали возврат денег спустя три часа от того, как позвонить на горячую линию, но почему-то пришлане вся сумма а верней 10% от сумы не хватало.Оператор увереным голос сказал, что звоните и предъявляете притензии перевозчику.Мы дозвонились перевозчику, перевозчик нам сказал, что деньги снял банк, это его комисия.Мы дозвонились в банк, оператор опять уверенно ответил деньги у перевозчика, мы сразу ответили, что звонили к перевозчику и он нам сообщил, что это банк, на что оператор запнулся и сказалСейчас проверю.Проверив ответил, что да действительнэтокомисия ПриватБанка, мы спросили почему так, почему негде указанно что комисия составит 10%.В правиле о возврате билетасказано, что за два часа до отъезда автобуса если мы решим вернутьстоимость билета- то только тогда будет снята комиссия в размере10%. Вопрос почему спустя три часа после заказа билетов у нассняли 10%. Билеты приобрели на 16 число а сегодня 14.
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2020, 16:26
Добрий день!
Дозвольте пояснити, що додаткова комісія за повернення квитка відсутня.
При цьому, хочемо звернути Вашу увагу на те, що незалежно від часу повернення квитка не повертається комісія за оформлення квитка і сервісний збір встановлений постачальником/перевізником.
pahan6823
pahan6823
14 березня 2020, 12:04
Вирішив описати проблему детальніше.
Хотів придбати б. у автівку в кредит у приватбанку під перший внесок 10% Сума авто 262000. Працівник банку, а саме «Гук Олександр Іванович» сказав що потрібно внести кошти через касу проватбанку у розмірі 44600гр що аж не як не 10%.
Ці кошти взяли ще до оцінки авто, Далі банком автомобіль недооцінили і від нього я відмовився але кошти тепер повернути не можу, кожен оператор говоре що операція опрацьовується. Крім того цей працівник надає фото авто для оцінки які невідповідають дійсності. Наприклад якщо авто має Г.Б.О та не внесено у тех паспорт, то його просто не відображають.
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2020, 16:15
Добрий день!
На жаль, у відгуку не достатньо даних, щоб ідентифікувати Вас, як клієнта.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням, але не отримали відповіді.
У разі, якщо Ваше питання ще актуально, просимо надати відповідь у приватних повідомленнях.
Tanya63yura62
Tanya63yura62
14 березня 2020, 11:23
Тетяна, Новомиргород
Мій син, Ткаченко Максим, взяв кредит в Приватбанку, але так сталось, що він його не виплачував. Потім Постановою про утримання з нього через виконавчу службу зобов'язали організацію, в якій він працює відраховувати з його заробітної плати 20% цитую: «до погашення боргу в сумі 21073,48 грн, виконавчого збору в сумі 2107,35 грн та витрати виконавчого провадження в сумі 300,00 грн». на сьогоднішній день перевірили в виконавчій службі і вбухгалтерії організації, в якій він працює, то залишок 9751, 41 грн+938,17 грн, але коли перевірили в Приватбанку то залишок до сплати 35000.00 грн (з хвостиком) просто точно не пам'ятаю. Чому це так? Коли є Постанова. То якщо це так, то він буде сплачувати все своє життя і не виплатить. Поясніть мені будьласка.
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2020, 12:03
Добрий день!
Нам дуже приємно мати справу з відмінними взаємовідносинами з родичами і близькими людьми, але, на жаль, такі відносини зустрічаються не так часто як хотілося б. Іноді навіть родичі, які живуть з Клієнтом в одній квартирі, користуються грошима з його карток без його ж відома або дозволу. У будь-якому випадку картка і інформація по ній це дуже особисті дані і тому отримати їх може тільки власник. Всі наші правила безпеки працюють тільки для Клієнта, адже шахраїв в наш час так багато і способи їх вдосконалюються з кожним днем. Приносимо свої вибачення, але ми можемо надавати інформацію тільки власнику картки.
Для уточнення інформації та вирішення питання власник картки може особисто звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/.
pahan6823
pahan6823
14 березня 2020, 11:23
Доброго дня. Хотів придбати автівку в кредит, авто банк недооцінив так що від автівки відмовились, але суму авансу мені не повертають. Дурять людей прямо в Державній установі. Що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2020, 12:00
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію.
Dimonk29031992
Dimonk29031992
14 березня 2020, 8:20
Дмитрий , Чернигов
Доброго ранку
Поясніть, будь-ласка, що означає, коли ввожу свій номер телефону, щоб подати заявку на кредитування нерухомості, мені видає «ви перевищили граничний рівень запросів»?
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2020, 9:36
Добрий день!
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми звернулися до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити інформацію.
88112931
Екатерина Гаршына
14 березня 2020, 7:11
Екатерина
Доброго дня.перевела гроші з скарбнички на карту, а вони з скарбнички знялись, а на карту не прийшли
Приватбанк
Відповідь банку
14 березня 2020, 8:47
Доброго ранку!
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку