×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.6 | 45.6 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
1. Непрофесійність. Коли клієнт говорить із одним із співробітників, то другий не повинен, не знаючи у чому справа, пробувати виганяти клієнта. Якщо з якихось причин не можна залишатись у приміщенні, то вийдіть із клієнтом на вулицю, щоб пояснити йому, як діяти.
2. Перша брехня. Сказали, що я можу взяти свої гроші у іншому відділенні. Я вже колись пробував це робити без замовлення навіть на меншу суму. Відповідь тоді була: «немає грошей, замовляйте».
3. Друга брехня. Пообіцяли зберегти замовлення, але цього не зробили. Якщо не мали права обіцяти, то не треба було цього робити.
4. Третя брехня. Банк може не мати 50 USD, навіть якщо у замовленні вони фігурують. Якщо замовлення може бути кратним 50, то логічно, що банк повинен мати ті 50 USD.
5. Четверта брехня. Клієнт має носити із собою здачу. Колись у цоьму ж відділенні у мене не хотіли брати здачу.
6. Хамство номер один. Співробітник Ільїн почав до мене кричати у момент, коли я розмовляв із іншою співробітницею, а потім наскакував на мене, як півник.
7. Хамство номер два. Керівників відділення 30.05.19 сказала, що не обслуговують хамів (тим самим записавши мене у їхню когорту). Клієнти можуть бути різні, але навіть до невихованого клієнта співробітники не мають право опускатись до хамства.